In 2010 had het woke-isme nog niet zo om zich heen geslagen. Dit zou nu natuurlijk nooit meer geaccepteerd worden. Dan had je gelijk al een groepje schreeuwers die dit als 'seksueel geweld' had weggezet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik moest ook nog even aan deze denken:
Was dit ook niet vrij ongewenst of ongemakkelijk? Dacht iedereen toch heel anders over toen. (Logisch ook wel, aangezien het zijn eigen vriendin was. Maar toch)
Waarom zou er ophef moeten ontstaan wanneer iemand zijn eigen vrouw kust?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In 2010 had het woke-isme nog niet zo om zich heen geslagen. Dit zou nu natuurlijk nooit meer geaccepteerd worden. Dan had je gelijk al een groepje schreeuwers die dit als 'seksueel geweld' had weggezet.
Hij kust zijn eigen vriendin. Het is een grof schandaal!quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In 2010 had het woke-isme nog niet zo om zich heen geslagen. Dit zou nu natuurlijk nooit meer geaccepteerd worden. Dan had je gelijk al een groepje schreeuwers die dit als 'seksueel geweld' had weggezet.
Ik snap ook echt niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan de onwenselijkheid van dit voorval. Dit is op elke werkvloer totaal ongewenst gedrag. Omdat men zich dat hier ook wel realiseert komt men met totaal wereldvreemde claims als dat dit 'normaal is in de Spaanse cultuur'. Behalve dan dat het voor vrouwen in die Spaanse cultuur helemaal niet normaal is gezien de reactie van Spaanse voetbalsters. Ook het feit dat Spanje op dit vlak vrij recent wetgeving heeft ingevoerd die behoort tot de strengste in Europa is kennelijk niet relevant.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef sp3c het volgende:
je eigen vriendin mag je nog steeds gewoon zoenen hoor
ziet er idd wel wat ongemakkelijk uit maar daar zullen ze het thuis wel over gehad hebben
als een kale vrouw van richting de 50 je op je werk begint te zoenen dan ga je ook naar je manager lijkt mequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan de onwenselijkheid van dit voorval. Dit is op elke werkvloer totaal ongewenst gedrag. Omdat men zich dat hier ook wel realiseert komt men met totaal wereldvreemde claims als dat dit 'normaal is in de Spaanse cultuur'. Behalve dan dat het voor vrouwen in die Spaanse cultuur helemaal niet normaal is gezien de reactie van Spaanse voetbalsters. Ook het feit dat Spanje op dit vlak vrij recent wetgeving heeft ingevoerd die behoort tot de strengste in Europa is kennelijk niet relevant.
Zijn er hier serieus mannen die tegen hun vrouw of vriendin zeggen 'ah joh, hoort er gewoon bij, stel je niet zo aan' wanneer ze thuiskomen met het verhaal dat na het bepalen van een mooie mijlpaal hun manager even zijn tong achterin haar keel heeft geplant uit enthousiasme?
In het Spaanse gevalletje was het de manager zelf.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
als een kale vrouw van richting de 50 je op je werk begint te zoenen dan ga je ook naar je manager lijkt me
Nog even los van het feit dat de twee een intieme relatie hadden: er gebeurde in 2010 vast wel meer dat in 2023 niet meer zo lollig wordt gevonden. En in 1997 gebeurde er ook vast wel het nodige dat in 2010 niet meer zo geaccepteerd werd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar was in deze situatie toch ook helemaal geen sprake van?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan de onwenselijkheid van dit voorval. Dit is op elke werkvloer totaal ongewenst gedrag. Omdat men zich dat hier ook wel realiseert komt men met totaal wereldvreemde claims als dat dit 'normaal is in de Spaanse cultuur'. Behalve dan dat het voor vrouwen in die Spaanse cultuur helemaal niet normaal is gezien de reactie van Spaanse voetbalsters. Ook het feit dat Spanje op dit vlak vrij recent wetgeving heeft ingevoerd die behoort tot de strengste in Europa is kennelijk niet relevant.
Zijn er hier serieus mannen die tegen hun vrouw of vriendin zeggen 'ah joh, hoort er gewoon bij, stel je niet zo aan' wanneer ze thuiskomen met het verhaal dat na het bepalen van een mooie mijlpaal hun manager even zijn tong achterin haar keel heeft geplant uit enthousiasme?
Meneer trekt zijn keutel in. Vreest ongetwijfeld voor zijn baan als Rubiales eruit gemieterd wordt.quote:De bondscoach van de Spaanse voetbalsters Jorge Vilda heeft zondag toch de omstreden kus van bondsvoorzitter Luis Rubiales aan speelster Jennifer Hermoso veroordeeld. De trainer applaudisseerde vrijdag nog toen de preses zei dat hij ondanks alle ophef niet wilde opstappen.
"Ik betreur het ten zeerste dat de WK-titel van de Spaanse vrouwenploeg is ontsierd door het ongepaste gedrag van onze voorzitter Luis Rubiales", zegt Vilda in een verklaring tegen het Spaanse persbureau EFE.
Ondanks dat hij zich niet bepaald heldhaftig opstelt nu, en ondanks dat veel speelsters ook met hem al helemaal klaar waren... het is goed dat hij, als trouwe supporter/kontlikker, zijn keutel intrekt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meneer trekt zijn keutel in. Vreest ongetwijfeld voor zijn baan als Rubiales eruit gemieterd wordt.
Overigens zelf een rare kerel met allerlei regeltjes voor zijn team waaronder dat deuren van hotelkamers open moesten blijven zodat hij kon controleren of ze wel sliepen.
Jezus, dat gaat echt nergens overquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meneer trekt zijn keutel in. Vreest ongetwijfeld voor zijn baan als Rubiales eruit gemieterd wordt.
Overigens zelf een rare kerel met allerlei regeltjes voor zijn team waaronder dat deuren van hotelkamers open moesten blijven zodat hij kon controleren of ze wel sliepen.
Ik heb er anders wel eens 1 gezien die ik ongelooflijk.....quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
als een kale vrouw van richting de 50 je op je werk begint te zoenen dan ga je ook naar je manager lijkt me
Serieus?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef Toby56 het volgende:
Mijn vriendin kwam afgelopen week thuis en zei enigszins blozend: "ik heb een nieuwe goed gefortuneerde klant voor m'n baas binnengehaald, en toen ik het hem heel vrolijk kwam vertellen klemde hij m'n hoofd in z'n handen en zoende me vol op m'n mond. Hij was zó blij!"
Ik zei: "Oh prima, wanneer is het eten klaar?"
Lol.quote:
Nog enige hoop op uitgeving? Hou je je kinderen al voor de gek?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol.
Nee.
(Het is onderdeel van de nimmer te verschijnen roman Lazer op naar de keuken!... heb 'm al bij 18 uitgeverijen aangeboden, maar ik krijg steeds het bericht retour "niet meer van deze tijd!")
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nog enige hoop op uitgeving? Hou je je kinderen al voor de gek?
Je hoeft het niet werkelijk uit te geven dan. Gewoon x aantal keer afdrukken voor de kinderen. "de visie van papa" Met als titel "lazer op naar de keuken!" Ik ga ook iets uitgeven denk ik.quote:
Op dit vlak ja? Welk vlak bedoel je precies? Kun je dat aangeven zonder algemeenheden als 'dit soort gedrag', 'grensoverschrijdend' etc te gebruiken? Daar staat dit topic namelijk al vol mee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je faalt in je poging om mee te blaten met de niet benoemers door je overdrijving. De tong is wat de zoen seksueel maakt, en die ontbrak hier. Met allerlei woordspelletjes met algemeenheden wordt krampachtig geprobeerd dit in de hoek van het seksueel misbruik te zetten, maar dat is het natuurlijk niet. Iedereen neemt dat waar, maar zo hijgerig om niet aangezien te worden voor iemand die de verkeerde kant kiest. Laffe praatjes zijn het.quote:Zijn er hier serieus mannen die tegen hun vrouw of vriendin zeggen 'ah joh, hoort er gewoon bij, stel je niet zo aan' wanneer ze thuiskomen met het verhaal dat na het bepalen van een mooie mijlpaal hun manager even zijn tong achterin haar keel heeft geplant uit enthousiasme?
Je vergelijking klopt gewoon niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze is in een kerk in hongerstaking gegaan omdat de moeder van Rubiales vind dat haar zoon slachtoffer is van "een onmenselijke en bloeddorstige jacht", die hij in haar ogen niet heeft verdiend. Ze zegt de hongerstaking vol te willen houden tot er gerechtigheid komt voor haar zoon. Moeder Rubiales zou in staking zijn gegaan in de kerk in de Spaanse plaats Motril.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:36 schreef SethGecko het volgende:
Ma Rubiales doet ook een duit in het zakje:https://www.tubantia.nl/b(...)-haar-zoon~af79301f/
Bron: Tubantia
In Spanje kan het altijd gekker.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:36 schreef SethGecko het volgende:
Ma Rubiales doet ook een duit in het zakje:https://www.tubantia.nl/b(...)-haar-zoon~af79301f/
Wat een debiele familie.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:36 schreef SethGecko het volgende:
Laat wel redelijk zien uit wat voor nest hij komt, iedereen een plaat voor zijn/haar kop.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een debiele familie.
Hopelijk lukt haar hongerstaking
Ik weet niet of iemand doodwensen vanwege een niet gewenste zoen van haar zoon en de daaropvolgende cancel hysterie zoveel beter is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een debiele familie.
Hopelijk lukt haar hongerstaking
Succes daarmeequote:Op maandag 28 augustus 2023 12:36 schreef SethGecko het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:36 schreef SethGecko het volgende:
Het zegt alles over die gast. Moeders is echt van mening dat zoontje lief een schat van een vent is en niks fout kan doen, dus logischerwijs heeft die gast weinig geleerd over grenzen respecteren.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Wat een echte man is Rubiales dat zijn mama nog voor hem moet komen strijden
Hij vroeg er niet om toch? Een bejaarde moeder met een mening over haar zoon. Niet een moordenaar of verkrachter. Dat zal haar dwars zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Wat een echte man is Rubiales dat zijn mama nog voor hem moet komen strijden
Wedden dat ze hem ook dagelijks zo welterusten kuste toen hij nog thuis woonde?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het zegt alles over die gast. Moeders is echt van mening dat zoontje lief een schat van een vent is en niks fout kan doen, dus logischerwijs heeft die gast weinig geleerd over grenzen respecteren.
Had gewoon vanaf moment 1 moeten zeggen dat het ongelofelijk onhandig van hem was en hij zn excuses aanbiedt aan haar en het team.quote:
Ja. Dat had ik ook gedaan. Ben je in 1 keer alles kwijt. Niet meer over beginnen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Had gewoon vanaf moment 1 moeten zeggen dat het ongelofelijk onhandig van hem was en hij zn excuses aanbiedt aan haar en het team.
Dan had hij wellicht nog een baantje gehad en had zn mama vanavond gewoon lekker gedineerd.
Doet ze misschien toch wel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Had gewoon vanaf moment 1 moeten zeggen dat het ongelofelijk onhandig van hem was en hij zn excuses aanbiedt aan haar en het team.
Dan had hij wellicht nog een baantje gehad en had zn mama vanavond gewoon lekker gedineerd.
Gewoon nu even de RK kerk 'fucken'...! Okay. Ik doe mee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Doet ze misschien toch wel.
Weten wij veel wat ze haar nog komen brengen daar?
Misschien krijgt ze nog wel een hostie van de pastoor. Slokje miswijn erbij.
Het is pas de eerste dagquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:00 schreef Questular het volgende:
Hongerstaking gaat een beetje ver, vinden dat je zoon wel erg hard wordt aangepakt snap ik dan weer wel.
Hopelijk vindt ze ook dat haar zoon het niet zo heel handig heeft aangepakt allemaal.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:00 schreef Questular het volgende:
Hongerstaking gaat een beetje ver, vinden dat je zoon wel erg hard wordt aangepakt snap ik dan weer wel.
Disproportionele heksenjacht natuurlijk. De man moet hangen om een 'signaal' af te geven richting alle vrouwenmeppers die daar zijn omdat ze een verziekte cultuur hebben. Een soort ritueel offer.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:44 schreef Jed1Gam het volgende:
OM gaat zich er ook nog even mee bemoeien.
Precies. En dit soort dingen moeten gewoon stoppen. Dat zeiken als er weinig is gebeurt. Waar komt dat nu vandaan? Ik zie het bij jonge familie soms. KEIHARD tegen woke. Prima. Maar zelf lange tenen hebben.......quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Disproportionele heksenjacht natuurlijk. De man moet hangen om een 'signaal' af te geven richting alle vrouwenmeppers die daar zijn omdat ze een verziekte cultuur hebben. Een soort ritueel offer.
Ondertussen wordt er op Mallorca rustig elke dag touristen daadwerkelijk verkracht. Ziek land.
Tsja, is die kerel toch echt zelf bij. Als ie gewoon meteen sorry had gezegd was het (waarschijnlijk) wel met een sisser afgelopen.quote:
Hoofdpoepen schijnt ook in trek te zijn bij de Nederlandse toerist.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Disproportionele heksenjacht natuurlijk. De man moet hangen om een 'signaal' af te geven richting alle vrouwenmeppers die daar zijn omdat ze een verziekte cultuur hebben. Een soort ritueel offer.
Ondertussen wordt er op Mallorca rustig elke dag touristen daadwerkelijk verkracht. Ziek land.
In de huidige cultuur is dat maar de vraag. Waarschijnlijk ook om die reden dat die man voet bij stuk wilt houden, hij had geen slechte intenties en dus wil hij zich niet excuseren. Of dat slim is om te doen valt erg te betwijfelen, nu zullen politici, activisten, de media en prominenten uit het Spaanse (vrouwen)voetbal blijven pushen en drammen tot er alsnog koppen gaan rollen. En ondertussen is het al tot dusdanige proporties opgeblazen dat het daar niet bij zal blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tsja, is die kerel toch echt zelf bij. Als ie gewoon meteen sorry had gezegd was het (waarschijnlijk) wel met een sisser afgelopen.
en terechtquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In de huidige cultuur is dat maar de vraag. Waarschijnlijk ook om die reden dat die man voet bij stuk wilt houden, hij had geen slechte intenties en dus wil hij zich niet excuseren. Of dat slim is om te doen valt erg te betwijfelen, nu zullen politici, activisten, de media en prominenten uit het Spaanse (vrouwen)voetbal blijven pushen en drammen tot er alsnog koppen gaan rollen. En ondertussen is het al tot dusdanige proporties opgeblazen dat het daar niet bij zal blijven.
Jezus Gristus, alsof die zoon van haar het nog niet erg genoeg gemaakt hebben. En dan ook nog je opsluiten in een fucking kerk, waar grensoverschrijdend gedrag zo'n beetje uitgevonden isquote:Op maandag 28 augustus 2023 12:36 schreef SethGecko het volgende:
De moeder is oud. Die huilt over haar zoon die onterecht kapotgemaakt wordt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:42 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij snapt moeder het concept van een hongerstaking niet echt
Dat heeft ie toch echt aan zichzelf te dankenquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De moeder is oud. Die huilt over haar zoon die onterecht kapotgemaakt wordt.
Natuurlijk. Maar haar reactie is logisch. Moeder.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:59 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken
logisch? Hoe? Heb je ooit eerder gehoord dat een moeder van een beschuldigde of iemand waar ophef over was in honger staking ging?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar haar reactie is logisch. Moeder.
Moeders verdedigen hun kinderen normaliter. Is dit dan raar en totaal waanzinnig? Nee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
logisch? Hoe? Heb je ooit eerder gehoord dat een moeder van een beschuldigde of iemand waar ophef over was in honger staking ging?
ik nog nooit.
Hoe kun je dan zeggen dat die reactie "logisch" is?
Je zelf opsluiten in een kerk is raar en totaal onzinnig en zeker niet "logisch".quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Moeders verdedigen hun kinderen normaliter. Is dit dan raar en totaal waanzinnig? Nee.
Moeder zou zoon draai om zn oren moeten geven en zijn excuses live op TV laten aanbieden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Moeders verdedigen hun kinderen normaliter. Is dit dan raar en totaal waanzinnig? Nee.
Het gaat over een oudere mevrouw. Zij speelt geen rol totdat het publiek zoals jij haar gaat ontleden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
Je zelf opsluiten in een kerk is raar en totaal onzinnig en zeker niet "logisch".
ze speelt geen rol, totdat ze in hongerstaking gaat en haar zoon publiek steunt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over een oudere mevrouw. Zij speelt geen rol totdat het publiek zoals jij haar gaat ontleden.
Ditquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeder zou zoon draai om zn oren moeten geven en zijn excuses live op TV laten aanbieden.
Hoe oud is die moeder?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over een oudere mevrouw. Zij speelt geen rol totdat het publiek zoals jij haar gaat ontleden.
En dat ga je dan uitmelken? Om je gelijk te halen over de rug van een moeder? En er is erg weinig echt gebeurt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
ze speelt geen rol, totdat ze in hongerstaking gaat en haar zoon publiek steunt.
"logisch".
wacht ff.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dat ga je dan uitmelken? Om je gelijk te halen over de rug van een moeder? En er is erg weinig echt gebeurt.
Ben jij een troll?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
wacht ff.
Jij zegt nu dat ik het uitmelk, omdat ik een reactie geef op de hongerstaking van moededers.
![]()
Niet echt. Niet direct op jou gericht of je moet het jezelf moeilijk maken. Moeders doen soms dat soort dingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
wacht ff.
Jij zegt nu dat ik het uitmelk, omdat ik een reactie geef op de hongerstaking van moededers.
![]()
Normale moeders niet, realistische moeders niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet echt. Niet direct op jou gericht of je moet het jezelf moeilijk maken. Moeders doen soms dat soort dingen.
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus? Had ze nou consent gegeven of niet?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Normale moeders niet, realistische moeders niet.
Tokkie moeders wel.
Dit is zeg maar de "Glennis Grace reactie" de "mijn zoon heeft niks verkeerd gedaan het is zo'n lieve jonge reactie".
Mijn moeder bv zou zich "of hier geheel buiten houden". maar meer waarschijnlijk, mij op bellen en zeggen dat ik rap normaal moet gaan doen.
het gaat niet alleen om de kus, het gaat om z'n reactie erna. Het gaat om de hele houding.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus?
Gaat echt verder dan dat. Ook bij vrouwen die criminele vrienden mannen hebben. Je weet het en hebt een mening. Moeders verdedigen kinderen. Een soort van taak.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Normale moeders niet, realistische moeders niet.
Tokkie moeders wel.
Dit is zeg maar de "Glennis Grace reactie" de "mijn zoon heeft niks verkeerd gedaan het is zo'n lieve jonge reactie".
Mijn moeder bv zou zich "of hier geheel buiten houden". maar meer waarschijnlijk, mij op bellen en zeggen dat ik rap normaal moet gaan doen.
Werkelijk. Wat betekend die kus? Ik vind het ook echt fout. Dat is dan gevoel. Maar het valt allemaal reuze mee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de kus, het gaat om z'n reactie erna. Het gaat om de hele houding.
Nul zelfreflectie nul.
Nou hij lijkt nogal overtuigd te zijn van zijn gelijk. Als hij liegt heeft hij wel lef, als er straks een rechtzaak komt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de kus, het gaat om z'n reactie erna. Het gaat om de hele houding.
Nul zelfreflectie nul.
Zou dat echt uitmaken? De grote baas pakt je gezicht beet en je kunt niet echt een kant op, en je wilt geen scene schoppen of je klapt dicht.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus? Had ze nou consent gegeven of niet?
Klopt totaal niet. Geen doodszonde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dat echt uitmaken? De grote baas pakt je gezicht beet en je kunt niet echt een kant op, en je wilt geen scene schoppen of je klapt dicht.
Ik denk dat met zulke omstandigheden een "okay" hem nog steeds niet vrij zullen pleiten.
Maar als ze "okay" zegt kan hij denken "okee, dan ga ik er ook vol voor."quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou dat echt uitmaken? De grote baas pakt je gezicht beet en je kunt niet echt een kant op, en je wilt geen scene schoppen of je klapt dicht.
Ik denk dat met zulke omstandigheden een "okay" hem nog steeds niet vrij zullen pleiten.
kreeg ze de kans om sowieso iets te zeggen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Weet jij dan al wat er is gezegd tijdens dat moment van die kus? Had ze nou consent gegeven of niet?
inderdaad ... je staat daar .... de ogen van de wereld op je gericht ....quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
iedereen snapt dat hij het niet had moeten doen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou hij lijkt nogal overtuigd te zijn van zijn gelijk. Als hij liegt heeft hij wel lef, als er straks een rechtzaak komt.
Hij beweerde dat ze "okay" zou hebben gezegd. Toen hij zei "zullen we kussen?"quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
kreeg ze de kans om sowieso iets te zeggen?
Geen doodszonde. Nu hoeft hij ook niet dood natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Klopt totaal niet. Geen doodszonde.
ah okequote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij beweerde dat ze "okay" zou hebben gezegd. Toen hij zei "zullen we kussen?"
Voor mij echt geen goede reden de man kapot te maken. Mee eens dat het consequenties moet hebben. Hangt ook van andere vrouwelijke spelers af.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen doodszonde. Nu hoeft hij ook niet dood natuurlijk.
Wel geheel ongepast gezien het karakter van het evenement en de tijd waarin we leven. Dus het zou wel consequenties moeten hebben voor zijn functie.
Als er geen signaal afgegeven wordt dan zegt men eigenlijk: grijp maar elke vrouw beet, want het kan. Daarom is de politiek in Spanje er nu ook zo fel mee bezig.
Punt is, je kan als man (met zoveel macht ook nog) niet op zo'n manier een vrouw in zo'n situatie manoeuvrerenquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat kan hij niet, maar dan zou ik in het vervolg echt duidelijke afspraken maken over omhelzen, kussen en andere aanrakingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Punt is, je kan als man (met zoveel macht ook nog) niet op zo'n manier een vrouw in zo'n situatie manoeuvreren
Het is een "moment". Het is zo moeilijk daar werkelijk iets over te zeggen. Niet genoeg om de man kapot te maken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Punt is, je kan als man (met zoveel macht ook nog) niet op zo'n manier een vrouw in zo'n situatie manoeuvreren
Dat hij in het moment van euforie iets stoms gedaan heeft dat hij niet had moeten doen geloof ik best, dat hij in datzelfde moment van euforie gevraagd heeft om te zoenen geloof ik dan weer niets van.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat "kapotmaken" is dan ook vooral het gevolg van zijn bewering dat het met wederzijdse goedkeuring was en het feit dat de voetbalbond een niet-kloppende verklaring van de speelster heeft doen uitgaan en haar vervolgens nog eens wil vervolgen wegens liegen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een "moment". Het is zo moeilijk daar werkelijk iets over te zeggen. Niet genoeg om de man kapot te maken.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-het-spaanse-voetbalquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij in het moment van euforie iets stoms gedaan heeft dat hij niet had moeten doen geloof ik best, dat hij in datzelfde moment van euforie gevraagd heeft om te zoenen geloof ik dan weer niets van.
Het is ook wel een opvallende verklaring zo ineens...
Ja. Ik begrijp dat ook niet geheel. Meer topics over dit onderwerp. Mensen die de grens niet zien.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "kapotmaken" is dan ook vooral het gevolg van zijn bewering dat het met wederzijdse goedkeuring was en het feit dat de voetbalbond een niet-kloppende verklaring van de speelster heeft doen uitgaan en haar vervolgens nog eens wil vervolgen wegens liegen.
Als hij gelijk gezegd had "Dat was niet handig van me, sorry" dan was er niets meer aan de hand geweest.
dan nog had ie het niet eens mogen vragen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-het-spaanse-voetbal
"Meteen ná de wedstrijd had Hermoso in een Instagram Live-uitzending vanuit de kleedkamer al gezegd: "Hé! Maar ik vond het niet leuk!" Rubiales beweert het tegenovergestelde. "Ik zei haar de gemiste penalty te vergeten en vroeg toen: een kus? Zij zei: okay. Het was een euforische kus met wederzijdse toestemming. En dat zou nu genoeg zijn om mij aan de kant te schuiven?"
Ja. Met je eens. Maar wat was toen zijn grootste fout in wat hij vertelde?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan nog had ie het niet eens mogen vragen.
Maar die kus is echt niet het grootste probleem.
z'n reactie is het grootste probleem.
Mijn eerste reactie was ook "ja jezus, natuurlijk kan dat niet maar die man is superlij en laat zich ff gaan, hoeft niet zo'n ophef over te komen".
die opheb was er toen trouwens ook nog niet.
dat kwam pas toen meneer ging praten.
Ja, ik weet het niet, ik ben vanzelfsprekend tegen grensoverschrijdend gedrag, maar hier weet ik gewoon geen raad mee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan nog had ie het niet eens mogen vragen.
Maar die kus is echt niet het grootste probleem.
z'n reactie is het grootste probleem.
Mijn eerste reactie was ook "ja jezus, natuurlijk kan dat niet maar die man is superlij en laat zich ff gaan, hoeft niet zo'n ophef over te komen".
die opheb was er toen trouwens ook nog niet.
dat kwam pas toen meneer ging praten.
Nee. Het is niet het moment of een opwelling. Kijk maar hoe hij de andere speelsters aanpakt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een "moment". Het is zo moeilijk daar werkelijk iets over te zeggen. Niet genoeg om de man kapot te maken.
al heeft ie 100% gelijk in z'n versie van het verhaal.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, ik ben vanzelfsprekend tegen grensoverschrijdend gedrag, maar hier weet ik gewoon geen raad mee.
Natuurlijk werd hij boos toen hij werd beschuldigd. Als het echt gegaan is zoals hij beweerd.
Hoe heeft hij die andere speelsters aangepakt?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Het is niet het moment of een opwelling. Kijk maar hoe hij de andere speelsters aanpakt.
En hij hoeft niet kapot. Maar de publieke opinie is wel: aftreden. En met de publieke opinie heb je te dealen als je een publieke functie bekleedt.
Nu is het probleem dat hij niet wil aftreden. Ja, en dan gebeuren er dus hele gekke dingen. Hij moet niet kapot, maar hij roept de ellende over zichzelf af.
Maar dat gelijk roepen "aftreden" is wel een probleem. Je moet op alles en iedereen letten nu. Elke letter die je zegt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Het is niet het moment of een opwelling. Kijk maar hoe hij de andere speelsters aanpakt.
En hij hoeft niet kapot. Maar de publieke opinie is wel: aftreden. En met de publieke opinie heb je te dealen als je een publieke functie bekleedt.
Nu is het probleem dat hij niet wil aftreden. Ja, en dan gebeuren er dus hele gekke dingen. Hij moet niet kapot, maar hij roept de ellende over zichzelf af.
Oh, jij bedoelt wat er in dat artikel staat van die kamers die open moesten blijven. Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voornamelijk Podemos is er mee bezig, binnen die hoek zie je dan ook mensen die dit soort conclusies trekken. En dat zijn onjuiste conclusies, want niemand denkt nu dat omdat dit incident heeft plaatsgevonden dat mensen maar even 'elke vrouw' kunnen grijpen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen doodszonde. Nu hoeft hij ook niet dood natuurlijk.
Wel geheel ongepast gezien het karakter van het evenement en de tijd waarin we leven. Dus het zou wel consequenties moeten hebben voor zijn functie.
Als er geen signaal afgegeven wordt dan zegt men eigenlijk: grijp maar elke vrouw beet, want het kan. Daarom is de politiek in Spanje er nu ook zo fel mee bezig.
Was het waar.....ook weer een beetje raar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh, jij bedoelt wat er in dat artikel staat van die kamers die open moesten blijven. Ja.
In elk geval allemaal minstens een innige omhelzing.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe heeft hij die andere speelsters aangepakt?
Het is trouwens niet alleen dat hij niet wil aftreden. Maar ook dat hij Hermoso daarna voor leugenaar uitmaakt en dat er tegen haar stappen ondernomen worden vanuit de bond.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dat gelijk roepen "aftreden" is wel een probleem. Jee moet op alles en iedereen letten nu. Elka letter die je zegt.
Ja, dat is wel raar ja.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Was het waar.....ook weer een beetje raar.
Ja. Uiteindelijk klopt die gast niet echt waarschijnlijk. Het gaf wel weer aan hoe je als man moet appossen. Ik heb het al bij kinderen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In elk geval allemaal minstens een innige omhelzing.
[..]
Het is trouwens niet alleen dat hij niet wil aftreden. Maar ook dat hij Hermoso daarna voor leugenaar uitmaakt en dat er tegen haar stappen ondernomen worden vanuit de bond.
Dat maakt het nog erger. Dan krijg je toch moeilijk medelijden als je daarna het slachtoffer speelt van een zogenaamde heksenjacht.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Uiteindelijk klopt die gast niet echt waarschijnlijk. Het gaf wel weer aan hoe je als man moet oppassen.. Ik heb het al bij kinderen.
Dat werd niet gelijk geroepen, pas toen hij en de bond hele andere dingen gingen roepen dan zij direct na het incident in een instagram-interview had gezegd.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dat gelijk roepen "aftreden" is wel een probleem. Je moet op alles en iedereen letten nu. Elke letter die je zegt.
Ja. Je hebt gelijk. Die verdediging al.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat werd niet gelijk geroepen, pas toen hij en de bond hele andere dingen gingen roepen dan zij direct na het incident in een instagram-interview had gezegd.
Dit is ook toch gewoon het soort typische megalomane bondsbobogedrag dat voetbalbobo's al sinds jaar en dag kenmerkt?quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In elk geval allemaal minstens een innige omhelzing.
[..]
Het is trouwens niet alleen dat hij niet wil aftreden. Maar ook dat hij Hermoso daarna voor leugenaar uitmaakt en dat er tegen haar stappen ondernomen worden vanuit de bond.
Dat maakt het nog erger. Dan krijg je toch moeilijk medelijden als je daarna het slachtoffer speelt van een zogenaamde heksenjacht.
Nee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is ook toch gewoon het soort typische megalomane bondsbobogedrag dat voetbalbobo's al sinds jaar en dag kenmerkt?
Ik heb de vorige huldigingen bij de grote toernooien niet gezien maar die hebben in elk geval het nieuws niet gehaald.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is ook toch gewoon het soort typische megalomane bondsbobogedrag dat voetbalbobo's al sinds jaar en dag kenmerkt?
Wat heeft dat te maken met megalomaan bondsbobo gedrag? Dit meneertje vond het nodig Lopetegui eruit te kieperen in 2018, nu denkt ie niet weer dat is groter is dan de spelers. Dat is echt stereotype bondsbobogedrag.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de vorige huldigingen bij de grote toernooien niet gezien maar die hebben in elk geval het nieuws niet gehaald.
Nou ja, dat ze hem verdedigd is misschien nog wel te begrijpen, maar een hongerstaking is nou niet echt het juiste instrumentquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De moeder is oud. Die huilt over haar zoon die onterecht kapotgemaakt wordt.
ja.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:34 schreef ZanneG het volgende:
Ik vind dit allemaal zwaar overdreven voor een snelle zoen van minder dan 1 seconde, maar de beste man had wel moeten zeggen dat hij het allemaal niet zo bedoelt heeft, dat het per ongeluk ging en dat het niet meer zal gebeuren.
Dat had hij verdient en dat hadden de dames verdiend.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:36 schreef Inbox het volgende:
Die griet die de kus ontving, is die trouwens van de vrouwenliefde dat ze zo moeilijk doet?
Het is de moederr. Moeders geloven altijd in de goedheid van hun zoon's. Dat is je taak.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze hem verdedigd is misschien nog wel te begrijpen, maar een hongerstaking is nou niet echt het juiste instrument
Als het mijn ex was geweest had ik ook iets gevraagd aan haar direct erna. Of ze bi of iets anders is maakt niet uit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:36 schreef Inbox het volgende:
Die griet die de kus ontving, is die trouwens van de vrouwenliefde dat ze zo moeilijk doet?
Voor een man niet neequote:Op maandag 28 augustus 2023 21:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het mijn ex was geweest had ik ook iets gevraagd aan haar direct erna. Of ze bi of iets anders is maakt niet uit.
Ja prima, maar dat doet niets af aan dat een hongerstaking een beetje stompzinnig is om je doel te halenquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is de moederr. Moeders geloven altijd in de goedheid van hun zoon's. Dat is je taak.
Maar natuurlijk verwacht ik dat. Ik kan me zo voorstellen dat ze niets van een spontane zoen van een man moet hebben als ze overtuigd pot is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
verwacht je een serieus antwoord op een achterlijke vraag dan?
Ach joh, alles voor de aandacht. Hoe lachwekkend het ook is, ik vnd het leuk dat die moeder nu ook een beetje aandacht krijgt. Ze zal in ieder geval niet eenzaam sterven als ze dr hongerstaking doorzet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja prima, maar dat doet niets af aan dat een hongerstaking een beetje stompzinnig is om je doel te halen
Dus elke vrouw die op mannen valt moet een dergelijke zoen van zo een narcist maar açcepteren?quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:45 schreef Inbox het volgende:
[..]
Maar natuurlijk verwacht ik dat. Ik kan me zo voorstellen dat ze niets van een spontane zoen van een man moet hebben als ze overtuigd pot is.
Bij stereotype bondsbobogedrag denk ik eerder aan zich laten fêteren, beetje dubieus bijschnabbelen, je als zonnekoning door de politiek te bewegen maar de meeste kennen wel hun plek tov de (dragende) spelers van het hoofdelftal.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met megalomaan bondsbobo gedrag? Dit meneertje vond het nodig Lopetegui eruit te kieperen in 2018, nu denkt ie niet weer dat is groter is dan de spelers. Dat is echt stereotype bondsbobogedrag.
Nee, die moeten dan direct naar de pers stappen, gevolgd door een aangifte bij de politie uiteraard. Ook zij hebben recht op een wereldwijde discussie en natuurlijk een topic op Fok.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:46 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dus elke vrouw die op mannen valt moet een dergelijke zoen van zo een narcist maar açcepteren?
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:47 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nee, die moeten dan direct naar de pers stappen, gevolgd door een aangifte bij de politie uiteraard. Ook zij hebben recht op een wereldwijde discussie en natuurlijk een topic op Fok.
Ja. Dat gevoel heb ik ook een beetje. Maar de laatste tijd vaker. Je verwacht toch een beetje dan mensen in de loop der tijd BETER gaan nadenken? Dat is duidelijk niet zo. Ik zag het aan een nichtje van mij van al 22 jaar oud. Zeer anti woke maar zelf wel heel snel beledigd. Dat is echt nieuw voor mij.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat is wel raar ja.
Het hele verhaal is gewoon raar. Het is net of dat Spaanse voetbalteam en alles wat er nog bijhoort op een andere planeet zit.
Oh zeker, het is een mooi subplot in Keeping Up With The Rubiales'quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:46 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ach joh, alles voor de aandacht. Hoe lachwekkend het ook is, ik vnd het leuk dat die moeder nu ook een beetje aandacht krijgt. Ze zal in ieder geval niet eenzaam sterven als ze dr hongerstaking doorzet.
Misschien heb ik een interview gemist maar eigenlijk heeft ze maar twee dingen gezegd. Haar spontane 'ik vond het niet leuk'. En verder heeft ze als reactie op de statement van de bond dat het ging om een wederzijdse kus, aangegeven dat het niet wederzijds was en dat ze niet geprobeerd heeft om Rubiales op te tillen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:36 schreef Inbox het volgende:
Wie is er pissed off dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:54 schreef Jaroon het volgende:
Bijzonder van deze tijd is het pissed off worden over kleine dingen zoals dit.
quote:
Ja, sorry. Vind dat wijf gewoon een enorme jankbal. Ben dat hele woke-gedoe ook helemaal spuugzat. Het is maar een kus.quote:
Wie zijn die mensen dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De mensen die dit als groot drama zien.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:56 schreef Inbox het volgende:
[..]
[..]
Ja, sorry. Vind dat wijf gewoon een enorme jankbal. Ben dat hele woke-gedoe ook helemaal spuugzat. Het is maar een kus.
Hopelijk kan ze dr trauma een beetje verwerken en lijdt het niet tot PTSS.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien heb ik een interview gemist maar eigenlijk heeft ze maar twee dingen gezegd. Haar spontane 'ik vond het niet leuk'. En verder heeft ze als reactie op de statement van de bond dat het ging om een wederzijdse kus, aangegeven dat het niet wederzijds was en dat ze niet geprobeerd heeft om Rubiales op te tillen.
Ik vind dat zij er bijzonder professioneel en integer mee omgaat. Zij doet niet moeilijk. Schril contrast met zo'n emotionele oetlul die werkelijk alles uit de kast haalt om de situatie te escaleren.
Ja, en dan ook nog eens terwijl ie naast de koningin of een of andere prinses staat. NIet dat die het hebben gezien, maar moet natuurlijk wel vermeld en breed uitgemeten worden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Iedereen heeft het alleen over de kus, en wat hij of namens hem erna (verkeerd) zei of deed. Maar naast dat is er ook nog dat hij in zijn ballen grijpt op de tribune wat de hele wereld heeft mogen zien. En verder valt hij regelmatig een bepaalde vrouwelijke hooggeplaatst collega lastig met oa welke kleur ondergoed draag je?
Er is geen "het was alleen maar een kus", dat was gewoon het topje en ik twijfel er niet aan dat er meer verhalen zijn omtrent zijn persoontje.
Hij is gewoon een enorme jankbal. Hopelijk overleeft hij dit trauma.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:58 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog eens terwijl ie naast de koningin of een of andere prinses staat. NIet dat die het hebben gezien, maar moet natuurlijk wel vermeld en breed uitgemeten worden.
Het is wel een rare snuiter.. dat dan absoluut weer wel.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Oa mensen hier. Je hebt echt ALLES gemis nu?
TJa, woke he? Helemaal in en de pers kan er geen genoeg van krijgen om het ons door de strot te duwen met de meest onzinnige dingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Oa mensen hier. Je hebt ec ht ALLES gemis nu?
Nee, je taak is een kind opvoeden met een beetje een behoorlijk moreel kompas.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is de moederr. Moeders geloven altijd in de goedheid van hun zoon's. Dat is je taak.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:52 schreef ZanneG het volgende:
Het is jammer dat deze historische zege volledig wordt ondergesneeuwd onder al deze onzin
De dames verdienen beter.
Klopt. Het heeft dan ook helemaal niets met seksueel geweld te maken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de leuke wereld. De moeder van Taghij vindt hem vast een erg lieve zoon.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je taak is een kind opvoeden met een beetje een behoorlijk moreel kompas.
De enigen die dit opkloppen, zijn de mensen die Rubiales proberen neer te zetten als slachtoffer van al die boze feministen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Oa mensen hier. Je hebt ec ht ALLES gemis nu?
Ja. Je mond open doen is soms dom.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
De enigen die dit opkloppen, zijn de mensen die Rubiales proberen neer te zetten als slachtoffer van al die boze feministen.
Vrijwel iedereen zegt: het stelde niet zoveel voor, totdat hij zijn scheur open trok en zo'n beetje alle dingen zei waarmee hij het maar kon escaleren.
Doorgaans blijft de moederliefde wel hangen, maar dat betekent niet dat ze kritiekloos alles van haar kind leuk, goed en geweldig vindt. Als het goed is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
In de leuke wereld. De moeder van Taghij vindt hem vast een erg lieve zoon.
Wauw. Geen andere woorden voor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:56 schreef Inbox het volgende:
[..]
[..]
Ja, sorry. Vind dat wijf gewoon een enorme jankbal. Ben dat hele woke-gedoe ook helemaal spuugzat. Het is maar een kus.
Het zou je verbazen. Ook wat omgeving ziet en accepteert.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doorgaans blijft de moederliefde wel hangen, maar dat betekent niet dat ze kritiekloos alles van haar kind leuk, goed en geweldig vindt. Als het goed is.
Wat heeft zij precies gezegd dan, dat het zo overdreven is?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:05 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik heb er wel een ander woord voor. Twee zelfs: overdreven gedoe.
Vooral een idiote diarree aan woorden eruit laten komen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Je mond open doen is soms dom.
Soms komt het besef dat iets niet ok is later. Kan me ook voorstellen dat de man erg intimiderend kan overkomen met dat gegrijp naar zijn ballen op de tribune.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:01 schreef Jed1Gam het volgende:
In dat filmpje achteraf in de kleedkamer, zegt ze dat ze het niet wilde. Dat wordt dan in de media als een serieus statement overgenomen.
Maar als je dat filmpje dan ziet (en Spaans kan verstaan). Ze zegt het inderdaad, maar allemaal heel ludiek, en iedereen lacht.
Nu is het pure ernst, rechtzaak, opsluiten, sleutel weggooien.
Nou, die ophef komt ergens vandaan dus haar woorden zullen wel de aanleiding daartoe hebben gegeven.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat heeft zij precies gezegd dan, dat het zo overdreven is?
'Sorry, ik ging te ver in mijn enthousiasme maar ik zorg ervoor dat het niet meer gebeurt. Ik wil graag met je in gesprek om te kijken hoe we in de toekomst samen kunnen werken'.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral een idiote diarree aan woorden eruit laten komen.
Er waren heel wat woorden geweest die hij er prima had kunnen spreken en dan was dit niet zo vreselijk geëscaleerd.
Maar wat precies heeft zij gezegd dat zo verschrikkelijk overdreven is dat jij dat wijf een jankbal vindt?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:09 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nou, die ophef komt ergens vandaan dus haar woorden zullen wel de aanleiding daartoe hebben gegeven.
Zit het verder nou ook weer niet zo gigantisch te volgen, dus misschien klopt mn blik erop niet helemaal.
Al die ophef.. om een kus uit euforie. Zwaar overdreven, hoe narcistisch die vent ook is.
Het was idd een hartstochtelijke tongzoenquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
Soms komt het besef dat iets niet ok is later. Kan me ook voorstellen dat de man erg intimiderend kan overkomen met dat gegrijp naar zijn ballen op de tribune.
Maar een vrouw ongewenst op de bek pakken is voor sommigen geen probleem. Totdat het je eigen zus of dochter is zeker.
Riekt een beetje emotionele chantage. Nog even en we lezen iets veel ernstigers in de krant, mocht ze doorzetten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:28 schreef Inbox het volgende:
Gaat wel ver allemaal hoor. Zelfs de moeder wil ervan meegenieten (lees: wil aandacht) en gaat in hongerstaking.
Poe hee!
Welnee. Die wil gewoon aandacht hebben die moeder, want haar zoon is natuurlijk 'een lieve jongen' die gewoon wat steun verdient.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:11 schreef core2duo het volgende:
[..]
Riekt een beetje emotionele chantage. Nog even en we lezen iets veel ernstigers in de krant, mocht ze doorzetten.
Ja. En jij en ik hadden binnen 15 minuten bepaald wat verstandig was geweest voor hem. Vaak ik er blijkbaar niemand voor advies. Laten we eerlijk zijn het is een trainer. Geen werkelijk manager van een groot bedrijf.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral een idiote diarree aan woorden eruit laten komen.
Er waren heel wat woorden geweest die hij er prima had kunnen spreken en dan was dit niet zo vreselijk geëscaleerd.
Er is niets werkelijk schadelijks denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:11 schreef core2duo het volgende:
[..]
Riekt een beetje emotionele chantage. Nog even en we lezen iets veel ernstigers in de krant, mocht ze doorzetten.
dat maakt echt geen ene moer uit. Maargoed, jouw standpunt is bekend iig. Je moeder zal maar trots zijn denk ik en eventuele zussen, dochters of vriendin/vrouw moeten dan ook niet zeiken als ze ongevraagd een kus op de mond krijgen. Met of zonder tong.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:11 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het was idd een hartstochtelijke tongzoen
en toch heeft dit godzijdank grote gevolgenquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En jij en ik hadden binnen 15 minuten bepaald wat verstandig was geweest voor hem. Vaak ik er blijkbaar niemand voor advies. Laten we eerlijk zijn het is een trainer. Geen werkelijk manager van een groot bedrijf.
Mijn moeder is dood dus die kan niet trots meer zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat maakt echt geen ene moer uit. Maargoed, jouw standpunt is bekend iig. Je moeder zal maar trots zijn denk ik en eventuele zussen, dochters of vriendin/vrouw moeten dan ook niet zeiken als ze ongevraagd een kus op de mond krijgen. Met of zonder tong.
Die gevolgen zijn voor hem. Tja.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
en toch heeft dit godzijdank grote gevolgen
ook al is het "maar" een trainer
Hij is de voorzitter van de Spaanse voetbalbond, niet VV Tiel of zoquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En jij en ik hadden binnen 15 minuten bepaald wat verstandig was geweest voor hem. Vaak ik er blijkbaar niemand voor advies. Laten we eerlijk zijn het is een trainer. Geen werkelijk manager van een groot bedrijf.
Jawel. Als zij geloofde in het nabestaanden van haar zoon is zij nu nog misschien trots op jou.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:16 schreef Inbox het volgende:
[..]
Mijn moeder is dood dus die kan niet trots meer zijn.
Maaruh, even een vraag: wat is het laatste standpunt in deze van de betreffende voetbalster? Wat vind zij van alle ophef?
Een WK winnen is wel een speciaal, euforisch moment. Kan je niet gelijk stellen met iemand zomaar op de mond kussen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
Soms komt het besef dat iets niet ok is later. Kan me ook voorstellen dat de man erg intimiderend kan overkomen met dat gegrijp naar zijn ballen op de tribune.
Maar een vrouw ongewenst op de bek pakken is voor sommigen geen probleem. Totdat het je eigen zus of dochter is zeker.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jawel. Als zij geloofde in het nabestaande van haar zoon is zij nu nog misschien trots op jou.
dood paard genot hier hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:16 schreef Inbox het volgende:
[..]
Maaruh, even een vraag: wat is het laatste standpunt in deze van de betreffende voetbalster? Wat vind zij van alle ophef?
Want een trainer is een dusdanig dom wezen dat ie niet zelf kan denken. Bovendien heeft hij geen mensen om zich heen die hem vertellen wat ie zou moeten doen. En ook nu nog kan hij het boetekleed aantrekken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is ongepast. Slim is zacht uitgesdrukt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:19 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Een WK winnen is wel een speciaal, euforisch moment. Kan je niet gelijk stellen met iemand zomaar op de mond kussen.
Het was niet echt slim achteraf, maar de commotie is wel erg overdreven, achteraf.
Ik ben het totaal met je eens. Dat leg ik dan niet goed uit. Ik vindt het gedrag echt zeer fout. In mijn bedrijf had ik dit opgepikt en lag de man er waarschijnlijk uit. Maar ook dat klinkt makkelijker dan het is. Ik zie hier geen HEEL groot probleem.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want een trainer is een dusdanig dom wezen dat ie niet zelf kan denken. Bovendien heeft hij geen mensen om zich heen die hem vertellen wat ie zou moeten doen. En ook nu nog kan hij het boetekleed aantrekken.
Maar nee, hij blijft lekker macho roepen dat hij niets fout gedaan heeft en nu een onschuldig slachtoffer is.
Met het laatste ben ik het niet eens.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:18 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Ik ben trouwens een vent, en ik schaam me oprecht voor de debiliteit van de mannelijke reacties hier, ze is een jankbal, ze moet haar bek houden, ze moet er niet zo een punt van maken, zou ze pot zijn?
Maar over hem alleen: vreemde snuiter. Hij verdient dit niet.
Waarom quoot je jezelf constant zonder enige aanvulling direct na het plaatsen van een reactie? Je doet dit meerdere keren dus het is al geen "foutje" meer.quote:
Zij zegt alleen het hoognodige om deze storm niet te voeden. Zou Rubiales een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:16 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Ik quote in mijn idee andere mensen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:24 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Waarom quoot je jezelf constant zonder enige aanvulling direct na het plaatsen van een reactie? Je doet dit meerdere keren dus het is al geen "foutje" meer.
Ben benieuwd naar de rechtzaak, en de verklaring van de speler onder ede of het met wederzijdse instemming was. En de foto-analyse van de experts.[Popcorn pakt]quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het niet eens.
Toen hij zijn macht als voorzitter misbruikte om een statement de wereld in te slingeren, mede uit haar naam, waarin er gesteld werd dat er sprake was van wederzijdse instemming, had hij de roep om aftreden verdiend. En de shitstorm die daarna volgde, komt voort uit zijn eigen acties.
Terug gekeken. Ik begrijp werkelijk jouw probleem niet. Leg het uit. Ik QUOTE mijzelf vaak?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:24 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Waarom quoot je jezelf constant zonder enige aanvulling direct na het plaatsen van een reactie? Je doet dit meerdere keren dus het is al geen "foutje" meer.
Ik ook niet hoor, ik herhaalde alleen wat er werd geroepen door oa inbox en jaroon.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het niet eens.
Toen hij zijn macht als voorzitter misbruikte om een statement de wereld in te slingeren, mede uit haar naam, waarin er gesteld werd dat er sprake was van wederzijdse instemming, had hij de roep om aftreden verdiend. En de shitstorm die daarna volgde, komt voort uit zijn eigen acties.
Oquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:30 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik herhaalde alleen wat er werd geroepen door oa inbox en jaroon.
En ben het volledig met je eens.
Wat heb ik geroepen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:30 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik herhaalde alleen wat er werd geroepen door oa inbox en jaroon.
Wat een zwakke statement. . "ik herhaal het". Nee. je viel mij aan.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:30 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
OK! Bizarre twist dit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat een zwakke statement. . "ik herhaal het". Nee. je viel mij aan.
Post nr 117, 157, 188 zijn directe quotes van je eigen postjes zonder extra toevoeging. Verder terug zoeken ga ik niet doen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Terug gekeken. Ik begrijp werkelijk jouw probleem niet. Leg het uit. Ik QUOTE mijzelf vaak?
Ik ga het opzoeken. Heb je iets meer aan punten? Misschien ik echt irritant. Dan geef ik dat wel toe.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:37 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Post nr 117, 157, 188 zijn directe quotes van je eigen postjes zonder extra toevoeging. Verder terug zoeken ga ik niet doen.
quote:‘Met rust laten’
,,Laten we haar met rust laten,” zei Amanda Gutiérrez, voorzitter van Futpro, een soort vakbond van de vrouwenvoetbal in Spanje. ,,Het is goed dat justitie in actie komt, maar Jenni moet hier niet de hoofdpersoon van worden en niet nog meer onder druk worden gezet dan al is gebeurd. Zij moet beschermd worden.”
Ik heb me idd afgevraagd hoe dit alles nu voor haar is. Wel fijn dat dit nog ff via de media aangestipt wordt dat ze echt met rust moet worden gelaten.quote:
Ik post wel meer en normaler dan dat. Het verbaasde mij ook....quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:37 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Post nr 117, 157, 188 zijn directe quotes van je eigen postjes zonder extra toevoeging. Verder terug zoeken ga ik niet doen.
Vind 't ook weird dat je jezelf quote... Of dat je 2x dezelfde post quote. Alles goed?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik post wel meer en normaler dan dat. Het verbaasde mij ook....
Dat is wel raar. Voor mijzelf. Ik zeg meer zaken. Pak mij er niet op.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind 't ook weird dat je jezelf quote... Of dat je 2x dezelfde post quote. Alles goed?
Volgens mij is het verstandig dat je even uitlogt en morgenochtend weer fris, fruitig en hopelijk weer helder inlogtquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Voor mijzelf. Ik zeg meer zaken. Pak mij er niet op.
Dat vat het wel samenquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:13 schreef Jojoke het volgende:
Wat een soap is dit geworden. Deze man is gewoon ongeschikt voor zijn functie.
Dat artikel wat jij gequoot hebt heeft een nieuw stukje erbij gekregen:quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
Openbaar Ministerie in Spanje verdenkt preses Luis Rubiales van seksuele agressie na kus aan Jennifer Hermoso
Edwin Winkels 28-08-23, 22:15 Laatste update: 22:19
quote:Edwin Winkels 28-08-23, 22:15 Laatste update: 22:56
Luis Rubiales is ook de steun kwijt van zijn eigen mensen binnen de Spaanse voetbalbond, velen door hem gekozen of aangesteld. Na een lange vergadering van zes uur vroegen de zeventien bestuursleden, allen voorzitters van de regionale voetbalbonden, hem in een communiqué om af te treden vanwege ‘zijn onacceptabele gedragingen die het imago van het Spaanse voetbal ernstig hebben beschadigd’.
De vraag is nu of Rubiales, die zich altijd almachtig heeft gewaand binnen de bond, aan dat verzoek gehoor zal geven. Tot nu toe weigerde hij op te stappen. Zelf mocht hij niet bij de spoedvergadering aanwezig zijn omdat hij door de FIFA voorlopig voor 90 dagen is geschorst.
Ook in het strafrecht ziet het er niet goed uit voor Rubiales. Bij justitie lagen al zes aanklachten van particulieren en een politieke partij tegen het gedrag van Rubiales bij de huldiging, nu ruim een week geleden, in Sydney, maar het OM aarzelde nog in actie te komen zonder de versie van Hermoso te kennen.
als hij nou niet zelf zijn plan trekt weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat artikel wat jij gequoot hebt heeft een nieuw stukje erbij gekregen:
[..]
Vorige week allemaal nog klappen...quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
[..]
'Ik treed niet afquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
als hij nou niet zelf zijn plan trekt weet ik het ook niet meer
rip mamaquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
'Ik treed niet af
Ik treed niet af
Ik treed niet af
Ik treed niet af
Ik treed niet af'
Het zou me niets verbazen als hij het vertikt.
Precies!quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vorige week allemaal nog klappen...
Hoe is de dame die kort aangaf het niet ok te vinden en gezegd heeft dat wat de bond zei (als zijnde haar woorden) niet waar was de jankbal?quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:56 schreef Inbox het volgende:
[..]
[..]
Misschien heb je gelijk. Ik heb het niet zo heel erg gevolgd allemaal en was er vanuit gegaan dat mevrouw de pers had opgezocht met dr verhaal en het lekker allemaal aangewakkerd heeft. Maar, niet dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 02:23 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Hoe is de dame die kort aangaf het niet ok te vinden en gezegd heeft dat wat de bond zei (als zijnde haar woorden) niet waar was de jankbal?
Meer heeft zij niet gedaan namelijk.
Hij is vol op het orgel gegaan, heeft een verklaring verzonnen, collegas en andere voetballers gedwongen te zeggen wat hij wil, gilt dat hij het grote slachtoffer is en nog veel meer.
En nu heeft hij zelfs zijn mammie erbij geroepen.
Vertel dus eens, wie is hier de jankbal?
De dame die amper een reactie heeft gegeven of de heer die alles stampvoetend uit de kast trekt wat hij maar kan, Inc leugens, dreigen met aangifte en zijn moeder erbij halen?
Paar dagen geleden was een groot gedeelte nog lovend aan het klappen en juichen bij zijn speech.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
[..]
Beetje harsh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 06:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was een groot gedeelte nog lovend aan het klappen en juichen bij zijn speech.
Iedereen die geklapt heeft zou ook moeten aftreden (en evt. onderzoek OM, jaartje cel, hehe)
Hij had bovenal misschien moeten bedenken dat het niet handig is om de macht vast te houden op basis van leugens. Als hij nou diep door het stof was gegaan had ie in ieder geval een kans gehad, zo zwaar was het incident zelf ook weer niet. Hoogstens dat het het punt van de weigeraars bevestigt dat er slechts met ze gedold wordt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja. Rubiales had moeten weten dat de macht tegenwoordig niet meer bij de man ligt en dat hij onherroepelijk door het matriarchaat kapot gemaakt zou worden.
Dom van hem dus.
Tja. Je zegt terecht dat het incident zelf nou ook weer niet zo zwaar is. Zowel aanklager als verweerder hebben hierin een verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had bovenal misschien moeten bedenken dat het niet handig is om de macht vast te houden op basis van leugens. Als hij nou diep door het stof was gegaan had ie in ieder geval een kans gehad, zo zwaar was het incident zelf ook weer niet. Hoogstens dat het het punt van de weigeraars bevestigt dat er slechts met ze gedold wordt.
Dat had hij moeten doen ja. Die kans is nu geweest en door zijn reactie is de verontwaardiging terecht groot. En zoals ik al vaker heb gesteld is er een groter probleem dat hieraan vooraf ging, zoals dat de bond jarenlang geen geld wilde uitgeven aan oefenwedstrijden, waardoor de tegenstanders daar steevast onder niveau waren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Je zegt terecht dat het incident zelf nou ook weer niet zo zwaar is. Zowel aanklager als verweerder hebben hierin een verantwoordelijkheid.
Hermoso had ook kunnen denken: Hm, wel heel vrijpostig maar ook weer geen wereldramp. Ik ben wereldkampioen. Laten we feesten.
Rubiales had gewoon moeten zeggen: Niet handig van me, te vrijpostig.
Beide partijen stellen zich veel te hard op en dan krijg je dus weer de voorspelbare cultuurstrijd waarbij de macht op dit moment wel degelijk bij de vrouw ligt.
Zou kunnen. Als ik zie dat dit serieus wereldnieuws is en vrouwen overal ter wereld de straat op gaan denk ik: Als dit het ergste omrecht is waartegen je wilt strijden dan mag je ook weleens je prioriteiten herevalueren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had hij moeten doen ja. Die kans is nu geweest en door zijn reactie is de verontwaardiging terecht groot. En zoals ik al vaker heb gesteld is er een groter probleem dat hieraan vooraf ging, zoals dat de bond jarenlang geen geld wilde uitgeven aan oefenwedstrijden, waardoor de tegenstanders daar steevast onder niveau waren.
Daar ben je toch ook echt zelf bij.quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:52 schreef ZanneG het volgende:
Het is jammer dat deze historische zege volledig wordt ondergesneeuwd onder al deze onzin
De dames verdienen beter.
Als zij dit samen hadden besproken om een statement te maken, was dat prima.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:25 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zou de wereld gereageerd hebben als bij een mannen finale deze man een andere man vol op de bek gepakt had, en dat dan tijdens de wk in een Arabisch land waar homofilie verboden is.
Hermoso heeft er ook reen wereldramp van gemaak. Sterker nog, ze heeft helemaal niet zo heel veel gezegd. En dat ze heeft laten weten dat het niet was wat ze wilde en niet met instemming, is niet meer dan terecht. Zou er nog bijkomen dat zij dan haar mond maar moet houden en haar schouders op moet halen. Dat is nou net een van de dingen die er fout zit in veel van die gevallen. Er moet juist over gesproken worden, zodat steeds meer duidelijk wordt dat dit soort vrijpostigheden niet oké zijn. Dat er best een foutje gemaakt kan worden, maar dat je dan sorry zegt en niet met de vinger naar de ander wijst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Je zegt terecht dat het incident zelf nou ook weer niet zo zwaar is. Zowel aanklager als verweerder hebben hierin een verantwoordelijkheid.
Hermoso had ook kunnen denken: Hm, wel heel vrijpostig maar ook weer geen wereldramp. Ik ben wereldkampioen. Laten we feesten.
Rubiales had gewoon moeten zeggen: Niet handig van me, te vrijpostig.
Beide partijen stellen zich veel te hard op en dan krijg je dus weer de voorspelbare cultuurstrijd waarbij de macht op dit moment wel degelijk bij de vrouw ligt.
Huh, vrouwen gaan overal ter wereld de straat op vanwege deze kus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als ik zie dat dit serieus wereldnieuws is en vrouwen overal ter wereld de straat op gaan denk ik: Als dit het ergste omrecht is waartegen je wilt strijden dan mag je ook weleens je prioriteiten herevalueren.
Maar ze winnen het publieke debat totaal en de winnaar heeft altijd gelijk.
Wat ben je ongelofelijk aan het overdrijven jemigquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als ik zie dat dit serieus wereldnieuws is en vrouwen overal ter wereld de straat op gaan denk ik: Als dit het ergste omrecht is waartegen je wilt strijden dan mag je ook weleens je prioriteiten herevalueren.
Maar ze winnen het publieke debat totaal en de winnaar heeft altijd gelijk.
Zover zou ik niet willen gaan, maar de bond mag inderdaad ff onder de loep genomen worden en tevens is excuses van de bond zelf richting Hermosa wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 06:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was een groot gedeelte nog lovend aan het klappen en juichen bij zijn speech.
Iedereen die geklapt heeft zou ook moeten aftreden (en evt. onderzoek OM, jaartje cel, hehe)
Natuurlijk moet hij kapot, tegenwoordig is er geen nuance meer.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De enige die nu hier overdrijft ben jij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij kapot, tegenwoordig is er geen nuance meer.
Dat is het punt, Rubiales en de voetbalbond hebben er een drama van gemaakt door te liegen, er een valse verklaring over te doen uitgaan en vervolgens ook nog Hermoso te willen aanklagen wegens liegen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hermoso heeft er ook reen wereldramp van gemaak. Sterker nog, ze heeft helemaal niet zo heel veel gezegd. En dat ze heeft laten weten dat het niet was wat ze wilde en niet met instemming, is niet meer dan terecht. Zou er nog bijkomen dat zij dan haar mond maar moet houden en haar schouders op moet halen. Dat is nou net een van de dingen die er fout zit in veel van die gevallen. Er moet juist over gesproken worden, zodat steeds meer duidelijk wordt dat dit soort vrijpostigheden niet oké zijn. Dat er best een foutje gemaakt kan worden, maar dat je dan sorry zegt en niet met de vinger naar de ander wijst.
Excuses zijn niks waard, aangezien dat dan enkel gedaan wordt om hun eigen hachje te redden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:43 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Zover zou ik niet willen gaan, maar de bond mag inderdaad ff onder de loep genomen worden en tevens is excuses van de bond zelf richting Hermosa wel op zijn plaats.
Dit, het gaat nu eigenlijk om de reactie erop die achterlijk is. Ook weer gisteren met zijn moeder in hongerstaking. Die mensen leven echt in een andere realiteit. Volgens mij was er al van alles mis met de Spaanse bond voordat dit alles.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het punt, Rubiales en de voetbalbond hebben er een drama van gemaakt door te liegen, er en valse verklaring over te doen uitgaan en vervolgens ook nog Hermoso te willen aanklagen wegens liegen.
Dat is waardoor al deze ophef er is, en dat heeft weinig meer met de kus te maken, en al helemaal niet met de reactie van Hermoso.
De VNquote:Ook Verenigde Naties veroordelen Rubiales voor kus op mond
De verontwaardiging over de kus op de mond van de Spaanse bondsvoorzitter Luis Rubiales bij voetbalster Jenni Hermoso na de finale van het WK krijgt steeds grotere proporties. Ook de Verenigde Naties hebben zich kritisch uitgelaten over het zoenschandaal.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)les-voor-kus-op-mond
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De enige die nu hier overdrijft ben jij.
Nogmaals: rip mamaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De VN![]()
Dat worden aanklachten wegens mensenrechtenschendingen en een tribunaal voor Rubiales in Den Haag
Mama zei dat ik heus geen kleintje had.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Verzin een leuke onderschrift bij de 1e foto in dit artikel
Ik begin:"Toen het zo ongelofelijk koud was..."
Zelfs de VN bemoeit zich ermee. Maar ik overdrijf?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ben je ongelofelijk aan het overdrijven jemig
Het moet toch best vaak herhaald worden dat Hermoso niet diegene is die het groot heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hermoso heeft er ook reen wereldramp van gemaak. Sterker nog, ze heeft helemaal niet zo heel veel gezegd. En dat ze heeft laten weten dat het niet was wat ze wilde en niet met instemming, is niet meer dan terecht. Zou er nog bijkomen dat zij dan haar mond maar moet houden en haar schouders op moet halen. Dat is nou net een van de dingen die er fout zit in veel van die gevallen. Er moet juist over gesproken worden, zodat steeds meer duidelijk wordt dat dit soort vrijpostigheden niet oké zijn. Dat er best een foutje gemaakt kan worden, maar dat je dan sorry zegt en niet met de vinger naar de ander wijst.
Ik zie nergens dat ie kapot moet in die statement.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zelfs de VN bemoeit zich ermee. Maar ik overdrijf?
Tuurlijk had hij ermee kunnen wegkomen als hij de juiste keuze had gemaakt direct na die kus. Helaas voor hem dacht hij niet diep genoeg na en heeft hij het alleen maar erger gemaakt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik dacht "die gaat eruit, al is het alleen maar om een voorbeeld te laten zien."
Met macho gedrag kom je ook niet meer weg in deze tijd.
Misschien alleen nog in de slaapkamer.
Man man manquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De VN![]()
Dat worden aanklachten wegens mensenrechtenschendingen en een tribunaal voor Rubiales in Den Haag
Dick Advocaat met zijn selfies?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:27 schreef Jaroon het volgende:
Dit waait gewoon weg net als de dick pics van die Nederlandse coach.
Ik weet niet hoe erg die waren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dick Advocaat met zijn selfies?
Ben je niet in de war met iemand anders?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dick Advocaat met zijn selfies?
Hij stuurde niet alleen Dickpics naar zijn vrouw, maar zelfs naar zijn broers en zussenquote:
Volgens mij iemand ie nu in Belgie trained.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met iemand anders?
Kom op.....deze is toch niet moeilijk te begrijpenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met iemand anders?
Behoorlijk bepekt dus. Een dick pick sturen aan je zus........quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij stuurde niet alleen Dickpics naar zijn vrouw, maar zelfs naar zijn broers en zussen
Dick pick, geen dick pickquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Behoorlijk bepekt dus. Een dick pick sturen aan je zus........
DE hoofdletter maakt uit? Niet dat je zus een pic krijgt van iemands anders penis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dick pick, geen dick pick
Godnondeju, ik leg hem wel ff uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
DE hoofdletter maakt uit? Niet dat je zus een pic krijgt van iemands anders penis.
Zo raar is het niet dat ik het even niet begreep. Dick picks zijn echt niet voor mij.Het is voor domme mensen zonder eer. Of Dick nu de naam draagt van zo'n picture.....quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:52 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Godnondeju, ik leg hem wel ff uit.
Dick Advocaat maakt selfies = Dickpics en dat stuurt ie dus naar zijn broers en zussen....
Dat waaide weg omdat hij diep door de stof ging en direct zelf opgestapt is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:27 schreef Jaroon het volgende:
Dus zijn reactie was gewoon aannemelijk en zij maakt er iets groots van? Het geurt tegenwoordig. Je kan als man maar beter een goede advocaat hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 01:23 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat waaide weg omdat hij diep door de stof ging en direct zelf opgestapt is.
Rubiales doet juist het tegenovergestelde en daarom duurt dit maar voort.
Dick Advocaat?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 01:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan als man maar beter een goede advocaat hebben.
Nee, ik erken wel dat hij fout zit. Maar ik heb wel een zwak voor alpha mannen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:08 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Tuurlijk had hij ermee kunnen wegkomen als hij de juiste keuze had gemaakt direct na die kus. Helaas voor hem dacht hij niet diep genoeg na en heeft hij het alleen maar erger gemaakt.
Het is wel de voorzitter van de Spaanse voetbalclub op internationaal niveau. Niet de voorzitter van de plaatselijke bierclub.
Ik heb overigens het idee dat jij Rubiales wel een leuke man vind ondanks zijn gedrag, klopt dit?
Marc Overmars?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:27 schreef Jaroon het volgende:
Nee, zij maakte er niet iets groots van, ik heb het idee dat ze helemaal niet blij was met al die negatieve aandacht, maar de rest van de wereld was er inmiddels al mee aan de haal gegaan en ze werd er volledig in meegezogen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 01:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus zijn reactie was gewoon aannemelijk en zij maakt er iets groots van? Het geurt tegenwoordig. Je kan als man maar beter een goede advocaat hebben.
Want? Ze moet nog in een hoekje liggen huilen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:39 schreef Confetti het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)ml#comments-12459013
Grappig hoe de BBC en de Nederlandse Staatsomroep dit dan weer niet willen berichten.
Iets minder lacherig doen had haar geloofwaardig gemaakt. Dat ze zelfs zelf haar telefoon pakt om het 'incident' met die van Casillas te vergelijken zegt genoeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want? Ze moet nog in een hoekje liggen huilen?
Omdat NOS en BBC staatsomroepen zijn en niet aan debiele roddelpraat doen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:39 schreef Confetti het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)ml#comments-12459013
Grappig hoe de BBC en de Nederlandse Staatsomroep dit dan weer niet willen berichten.
Liefst wel, na een gewonnen wereldkampioenschap en een uitgebreide viering - met de nodige Cava - in de kleedkamer en in de bus.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want? Ze moet nog in een hoekje liggen huilen?
Ze vergelijkt het niet met "die" van Casillas. Er is ergens een meme geplaatst waarin de twee incidenten naast elkaar gezet zijn en dat toont ze aan de groep. Het is niet dat ze zelf die vergelijking maakt hé. Waarschijnlijk is die meme dan al 100 keer in haar inbox beland, of op haar Instagrampage of whatever.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Iets minder lacherig doen had haar geloofwaardig gemaakt. Dat ze zelfs zelf haar telefoon pakt om het 'incident' met die van Casillas te vergelijken zegt genoeg.
Het is niet zo dat ze op dat moment wordt overvallen door de rest en alleen maar schaapachtig meelacht.
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Omdat NOS en BBC staatsomroepen zijn en niet aan debiele roddelpraat doen?
Wel eens gelezen hoe verkrachtte vrouwen die uit angst of schaamte aanvankelijk niets zeggen en hoe ze zich gedragen? Je zou haast denken dat ze de tijd van hun leven hebben, o wacht....
ZIEDENDquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben die progressieve poppenkast in de sport inmiddels aardig zat aan het worden.
Alles wat je zegt kan je ook op Rubiales van toepassing verklaren. Emotie van het moment, vreugde van het kampioenschap, euforie, besef achteraf. Bij haar wordt alles goedgepraat met ja dat is emotie en ze wist niet hoe ze ermee om moest gaan, en bij die man alsof hij een berekenende roofdier is geweest op dat moment. Belachelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Liefst wel, na een gewonnen wereldkampioenschap en een uitgebreide viering - met de nodige Cava - in de kleedkamer en in de bus.
Hoe durven ze, die meiden. Beetje juichen en lachen nadat je net wereldkampioen bent geworden.
[..]
Ze vergelijkt het niet met "die" van Casillas. Er is ergens een meme geplaatst waarin de twee incidenten naast elkaar gezet zijn en dat toont ze aan de groep. Het is niet dat ze zelf die vergelijking maakt hé. Waarschijnlijk is die meme dan al 100 keer in haar inbox beland, of op haar Instagrampage of whatever.
En ja, het ziet er wat vreemd uit dat je lacherig doet net na zo'n incident. Het kan Rubiales in de kaart spelen, want beter voor de verdediging.
Doch een ieder die maar een klein beetje verstand van de mens en van menselijk gedrag heeft, weet dat het niet echt verboden en vreemd is om een beetje te lachen en vieren na bijvoorbeeld een gewonnen wereldkampioenschap.
Komt bij dat er, ook bij die meiden, altijd wel sprake is van een bepaalde "groepsdruk". Lachen de meiden allemaal om jou, of met jou, dan lach je maar schaapachtig mee (op dat moment). Want ja, euforie en zulks. Werkelijk niets vreemds aan. De alcohol zal dan ook niet echt meewerken denk ik. Het feit dat al die meiden goede vriendinnen zijn natuurlijk al helemaal niet.
Vaak komt het echte besef later. Of je gaat op later moment eens denken: wat de fok! is hier nu eigenlijk gebeurd? Vaak speelt ook de schaamte mee. Niets vreemds aan.
Wacht ff. Ze heeft alléén aangegeven dat betreffende kus niet leuk vond. En láter dat die kus niet met wederzijds goedvinden was toen de droplul van een vent beweerde van wél.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Iets minder lacherig doen had haar geloofwaardig gemaakt. Dat ze zelfs zelf haar telefoon pakt om het 'incident' met die van Casillas te vergelijken zegt genoeg.
Het is niet zo dat ze op dat moment wordt overvallen door de rest en alleen maar schaapachtig meelacht.
Er was dan ook weinig aan de hand geweest als Rubiales inerdáád "besef achteraf" had gehad en netjes zijn excuses gemaakt had.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan je ook op Rubiales van toepassing verklaren. Emotie van het moment, vreugde van het kampioenschap, euforie, besef achteraf. Bij haar wordt alles goedgepraat met ja dat is emotie en ze wist niet hoe ze ermee om moest gaan, en bij die man alsof hij een berekenende roofdier is geweest op dat moment. Belachelijk.
Meneer heeft er vooral zelf een poppenkast van gemaakt ondertussenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben die progressieve poppenkast in de sport inmiddels aardig zat aan het worden.
Er is geen "besef achteraf", verre van.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan je ook op Rubiales van toepassing verklaren. Emotie van het moment, vreugde van het kampioenschap, euforie, besef achteraf. Bij haar wordt alles goedgepraat met ja dat is emotie en ze wist niet hoe ze ermee om moest gaan, en bij die man alsof hij een berekenende roofdier is geweest op dat moment. Belachelijk.
Dat klopt, ben ik met je eens (eurofie, vreugde, emotie). Berekend roofdier valt ook wel mee denk ik. Dat is geen term die ik zelf zou bezigen. Besef achteraf bij hem valt nog wel te betwijfelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan je ook op Rubiales van toepassing verklaren. Emotie van het moment, vreugde van het kampioenschap, euforie, besef achteraf.
Geen berekenend roofdier, zeker niet. Maar besef achteraf laat ie dus juist niet zien. Hij heeft nog niet een maal gezegd dat wat hij heeft gedaan stom was en dat hij dat niet had moeten doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hihiquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zag haar gister nog op het nieuws
Ja, want haar situatie is ook echt te vergelijken met die van een verkrachtte vrouw.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Omdat NOS en BBC staatsomroepen zijn en niet aan debiele roddelpraat doen?
Wel eens gelezen hoe verkrachtte vrouwen die uit angst of schaamte aanvankelijk niets zeggen en hoe ze zich gedragen? Je zou haast denken dat ze de tijd van hun leven hebben, o wacht....
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-voor-gerechtigheid
quote:ik ga door zolang mijn lichaam het toelaat
Haar situatie is inderdaad in zoverre vergelijkbaar dat ze zich schaamt of te bang is om meteen toe te geven dat ze niet van die kus gediend was ipv zich op te rollen in een hoekje.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want haar situatie is ook echt te vergelijken met die van een verkrachtte vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |