In 2010 had het woke-isme nog niet zo om zich heen geslagen. Dit zou nu natuurlijk nooit meer geaccepteerd worden. Dan had je gelijk al een groepje schreeuwers die dit als 'seksueel geweld' had weggezet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik moest ook nog even aan deze denken:
Was dit ook niet vrij ongewenst of ongemakkelijk? Dacht iedereen toch heel anders over toen. (Logisch ook wel, aangezien het zijn eigen vriendin was. Maar toch)
Waarom zou er ophef moeten ontstaan wanneer iemand zijn eigen vrouw kust?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In 2010 had het woke-isme nog niet zo om zich heen geslagen. Dit zou nu natuurlijk nooit meer geaccepteerd worden. Dan had je gelijk al een groepje schreeuwers die dit als 'seksueel geweld' had weggezet.
Hij kust zijn eigen vriendin. Het is een grof schandaal!quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In 2010 had het woke-isme nog niet zo om zich heen geslagen. Dit zou nu natuurlijk nooit meer geaccepteerd worden. Dan had je gelijk al een groepje schreeuwers die dit als 'seksueel geweld' had weggezet.
Ik snap ook echt niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan de onwenselijkheid van dit voorval. Dit is op elke werkvloer totaal ongewenst gedrag. Omdat men zich dat hier ook wel realiseert komt men met totaal wereldvreemde claims als dat dit 'normaal is in de Spaanse cultuur'. Behalve dan dat het voor vrouwen in die Spaanse cultuur helemaal niet normaal is gezien de reactie van Spaanse voetbalsters. Ook het feit dat Spanje op dit vlak vrij recent wetgeving heeft ingevoerd die behoort tot de strengste in Europa is kennelijk niet relevant.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef sp3c het volgende:
je eigen vriendin mag je nog steeds gewoon zoenen hoor
ziet er idd wel wat ongemakkelijk uit maar daar zullen ze het thuis wel over gehad hebben
als een kale vrouw van richting de 50 je op je werk begint te zoenen dan ga je ook naar je manager lijkt mequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan de onwenselijkheid van dit voorval. Dit is op elke werkvloer totaal ongewenst gedrag. Omdat men zich dat hier ook wel realiseert komt men met totaal wereldvreemde claims als dat dit 'normaal is in de Spaanse cultuur'. Behalve dan dat het voor vrouwen in die Spaanse cultuur helemaal niet normaal is gezien de reactie van Spaanse voetbalsters. Ook het feit dat Spanje op dit vlak vrij recent wetgeving heeft ingevoerd die behoort tot de strengste in Europa is kennelijk niet relevant.
Zijn er hier serieus mannen die tegen hun vrouw of vriendin zeggen 'ah joh, hoort er gewoon bij, stel je niet zo aan' wanneer ze thuiskomen met het verhaal dat na het bepalen van een mooie mijlpaal hun manager even zijn tong achterin haar keel heeft geplant uit enthousiasme?
In het Spaanse gevalletje was het de manager zelf.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
als een kale vrouw van richting de 50 je op je werk begint te zoenen dan ga je ook naar je manager lijkt me
Nog even los van het feit dat de twee een intieme relatie hadden: er gebeurde in 2010 vast wel meer dat in 2023 niet meer zo lollig wordt gevonden. En in 1997 gebeurde er ook vast wel het nodige dat in 2010 niet meer zo geaccepteerd werd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar was in deze situatie toch ook helemaal geen sprake van?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan de onwenselijkheid van dit voorval. Dit is op elke werkvloer totaal ongewenst gedrag. Omdat men zich dat hier ook wel realiseert komt men met totaal wereldvreemde claims als dat dit 'normaal is in de Spaanse cultuur'. Behalve dan dat het voor vrouwen in die Spaanse cultuur helemaal niet normaal is gezien de reactie van Spaanse voetbalsters. Ook het feit dat Spanje op dit vlak vrij recent wetgeving heeft ingevoerd die behoort tot de strengste in Europa is kennelijk niet relevant.
Zijn er hier serieus mannen die tegen hun vrouw of vriendin zeggen 'ah joh, hoort er gewoon bij, stel je niet zo aan' wanneer ze thuiskomen met het verhaal dat na het bepalen van een mooie mijlpaal hun manager even zijn tong achterin haar keel heeft geplant uit enthousiasme?
Meneer trekt zijn keutel in. Vreest ongetwijfeld voor zijn baan als Rubiales eruit gemieterd wordt.quote:De bondscoach van de Spaanse voetbalsters Jorge Vilda heeft zondag toch de omstreden kus van bondsvoorzitter Luis Rubiales aan speelster Jennifer Hermoso veroordeeld. De trainer applaudisseerde vrijdag nog toen de preses zei dat hij ondanks alle ophef niet wilde opstappen.
"Ik betreur het ten zeerste dat de WK-titel van de Spaanse vrouwenploeg is ontsierd door het ongepaste gedrag van onze voorzitter Luis Rubiales", zegt Vilda in een verklaring tegen het Spaanse persbureau EFE.
Ondanks dat hij zich niet bepaald heldhaftig opstelt nu, en ondanks dat veel speelsters ook met hem al helemaal klaar waren... het is goed dat hij, als trouwe supporter/kontlikker, zijn keutel intrekt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meneer trekt zijn keutel in. Vreest ongetwijfeld voor zijn baan als Rubiales eruit gemieterd wordt.
Overigens zelf een rare kerel met allerlei regeltjes voor zijn team waaronder dat deuren van hotelkamers open moesten blijven zodat hij kon controleren of ze wel sliepen.
Jezus, dat gaat echt nergens overquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meneer trekt zijn keutel in. Vreest ongetwijfeld voor zijn baan als Rubiales eruit gemieterd wordt.
Overigens zelf een rare kerel met allerlei regeltjes voor zijn team waaronder dat deuren van hotelkamers open moesten blijven zodat hij kon controleren of ze wel sliepen.
Ik heb er anders wel eens 1 gezien die ik ongelooflijk.....quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
als een kale vrouw van richting de 50 je op je werk begint te zoenen dan ga je ook naar je manager lijkt me
Serieus?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef Toby56 het volgende:
Mijn vriendin kwam afgelopen week thuis en zei enigszins blozend: "ik heb een nieuwe goed gefortuneerde klant voor m'n baas binnengehaald, en toen ik het hem heel vrolijk kwam vertellen klemde hij m'n hoofd in z'n handen en zoende me vol op m'n mond. Hij was zó blij!"
Ik zei: "Oh prima, wanneer is het eten klaar?"
Lol.quote:
Nog enige hoop op uitgeving? Hou je je kinderen al voor de gek?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol.
Nee.
(Het is onderdeel van de nimmer te verschijnen roman Lazer op naar de keuken!... heb 'm al bij 18 uitgeverijen aangeboden, maar ik krijg steeds het bericht retour "niet meer van deze tijd!")
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nog enige hoop op uitgeving? Hou je je kinderen al voor de gek?
Je hoeft het niet werkelijk uit te geven dan. Gewoon x aantal keer afdrukken voor de kinderen. "de visie van papa" Met als titel "lazer op naar de keuken!" Ik ga ook iets uitgeven denk ik.quote:
Op dit vlak ja? Welk vlak bedoel je precies? Kun je dat aangeven zonder algemeenheden als 'dit soort gedrag', 'grensoverschrijdend' etc te gebruiken? Daar staat dit topic namelijk al vol mee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je faalt in je poging om mee te blaten met de niet benoemers door je overdrijving. De tong is wat de zoen seksueel maakt, en die ontbrak hier. Met allerlei woordspelletjes met algemeenheden wordt krampachtig geprobeerd dit in de hoek van het seksueel misbruik te zetten, maar dat is het natuurlijk niet. Iedereen neemt dat waar, maar zo hijgerig om niet aangezien te worden voor iemand die de verkeerde kant kiest. Laffe praatjes zijn het.quote:Zijn er hier serieus mannen die tegen hun vrouw of vriendin zeggen 'ah joh, hoort er gewoon bij, stel je niet zo aan' wanneer ze thuiskomen met het verhaal dat na het bepalen van een mooie mijlpaal hun manager even zijn tong achterin haar keel heeft geplant uit enthousiasme?
Je vergelijking klopt gewoon niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze is in een kerk in hongerstaking gegaan omdat de moeder van Rubiales vind dat haar zoon slachtoffer is van "een onmenselijke en bloeddorstige jacht", die hij in haar ogen niet heeft verdiend. Ze zegt de hongerstaking vol te willen houden tot er gerechtigheid komt voor haar zoon. Moeder Rubiales zou in staking zijn gegaan in de kerk in de Spaanse plaats Motril.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:36 schreef SethGecko het volgende:
Ma Rubiales doet ook een duit in het zakje:https://www.tubantia.nl/b(...)-haar-zoon~af79301f/
Bron: Tubantia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |