Wordt niksquote:
Wat heeft Robin hier mee te maken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop voor Haase dat er geen muziek gedraaid wordt tijdens de race
Is dat niet juist aërodynamisch dat lange haar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als je sommige vrouwen hun haardos ziet vraag je je toch af hoeveel tijdswinst ze zouden halen door dat wat korter te doen ...
Doet mee bij Duitsland zag ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat heeft Robin hier mee te maken?
Ik mag hopen dat ze 3 keer gaan wisselen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:51 schreef Redefine het volgende:
Nederland die op de 4x100 twee keer kan wisselen zal niet vaak zijn voorgekomen.
Scheelt zo een minimaal iets hebben ze laatst onderzocht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als je sommige vrouwen hun haardos ziet vraag je je toch af hoeveel tijdswinst ze zouden halen door dat wat korter te doen ...
Nu vind ik Klaver echt wel een rare wissel is van Hunestijn niet beter/sneller?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:51 schreef Redefine het volgende:
Nederland die op de 4x100 twee keer kan wisselen zal niet vaak zijn voorgekomen.
In een staart misschien wel ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat niet juist aërodynamisch dat lange haar?
His name is Robin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop voor Haase dat er geen muziek gedraaid wordt tijdens de race
Gewoon gelijk het stokje naar de vierde gooien dat is nog sneller.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze 3 keer gaan wisselen!
Maar Klaver is wel leuker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:53 schreef Remco het volgende:
[..]
Nu vind ik Klaver echt wel een rare wissel is van Hunestijn niet beter/sneller?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheelt zo een minimaal iets hebben ze laatst onderzocht.
Erg lange nagels iets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |