SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable![]()
Stephen King heeft een mooi verhaal geschreven om hardlopen interessant te maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
5km is een nutteloos onderdeel
Dat had hij bij inschrijving al gewonnenquote:
Je wilt streeftijden anders geen titel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:54 schreef ijs_beer het volgende:
In theorie is de intensiteit van een 5km nog wel een stukje hoger dan van een 10km, maar goed op zo'n WK wordt er natuurlijk meer met de rem erop gelopen.
Dat lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wilt streeftijden anders geen titel?
Wel met maar 1 cm uiteraard, anders lastig om premies te halen bij andere wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:56 schreef zorro28 het volgende:
Nou nu wil ook een WR. Anders is het veel heel saai.
Precies daarom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is niet anders dan 1500m of 10000m hollen.
Lijkt mij wel leuk. Winnaar komt juichend over de streep. 'Sorry maar je was vijf seconden te langzaam. Geen goud.'quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wilt streeftijden anders geen titel?
Valpartijtje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:56 schreef zorro28 het volgende:
Nou nu wil ook een WR. Anders is het veel heel saai.
We zitten in de laatste 3 km, dus dat maakt niet meer uit!quote:
Geen teamplayerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:59 schreef Szura het volgende:
Koster moet demarreren om de Afrikanen uit de tent te lokken!!!!
quote:
Koster moet Hassan uit de wind houden en bidonnen aangeven!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:59 schreef Szura het volgende:
Koster moet demarreren om de Afrikanen uit de tent te lokken!!!!
Ik zou hier ook bang van worden.quote:
Verrassend!quote:
Wat was de aanklacht?quote:
Fratelliquote:
Gevallenquote:
quote:
Elke keer weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt matig. Die eerste 4600 meter hadden ze niet hoeven doen
Geldt dat ook in combinatie met volleybal?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:06 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die het woord 'plak' bezigen.
quote:
Of worst?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geldt dat ook in combinatie met volleybal?
Ow heet ze zo? Ik ken haar niet.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |