Welke film?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Focus je even op de film pls.
Dit was met twee uitroeptekens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
Uitroeptekens zijn niet toegestaan in een TTquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was met twee uitroeptekens.
Ik ben niet voor 1 GAT te vangen
KNJBquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WE WORDEN HIER GEWOON BEFLIKKERD
101quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
#WANBELEIDquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dat is dezelfde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh bedankt
Post 34 @:Coco
Je kunt niet 2x dezelfde TT in een topic posten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat werd toch niet gevraagd?
En ik dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook geen vrienden als ik er zo over nadenk.
quote:
Dalmatiërsquote:
Een 18+ rating zeker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je vanavond bij de review wel (maar misschien ook niet)
Bedankt, ik stap nu met lage verwachtingen in, dan kan het alleen maar meevallen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik garandeer hier geen spektakel
We juichen hier trouwens wel voor Excelsior. Die zullen niet te vroeg vertrekken en het stokje altijd rond laten gaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt, ik stap nu met lage verwachtingen in, dan kan het alleen maar meevallen!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We juichen hier trouwens wel voor Excelsior. Die zullen niet te vroeg vertrekken en het stokje altijd rond laten gaan
Ik kijk eigenlijk alleen maar atletiek op de Olympische spelen, op de finales na kan mijn concentratie er niet bij houden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien @:Coco ook wel.
Al blijkt atletiek kijken zijn hobby.
Dat verwacht je eigenlijk helemaal niet van Excelsior en Fortuna.quote:
Touchequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat verwacht je eigenlijk helemaal niet van Excelsior en Fortuna.
U vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk wint Excelsior anders krijgen we de oneindige FORTUNA IS NA 31 JAAR WEER KOPLOPER-gezeik.
Rotterdam of Limburg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Excelsior of Fortuna, zou het wat uitmaken?
Dood of hersendood. Twee ploegen die te goed zijn om te degraderen en ook niet meedoen om de play-offs. Grauwe middenmoot, boeiend.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rotterdam of Limburg.
Ja dus.
Dit zijn zeer snelle conclusies.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dood of hersendood. Twee ploegen die te goed zijn om te degraderen en ook niet meedoen om de play-offs. Grauwe middenmoot, boeiend.
Denk niet dat hij er ver naast zit.quote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij er ver naast zit.
Dit laat ik mij geen twee keer vertellen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Almere City FC, RKC Waalwijk, FC Volendam gaan obvious meedoen om degradatie. Tenzij RKC een paar bizarre konijnen uit de hoge hoed tovert de komende tijd.
PEC Zwolle staat op de eerste trede van de keukentrap alvorens ze zichzelf in de strop laten vallen.
Voor nog meer snelle conclusies mag je altijd in mijn DM sliden.
Wie gaan de play offs spelen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Almere City FC, RKC Waalwijk, FC Volendam gaan obvious meedoen om degradatie. Tenzij RKC een paar bizarre konijnen uit de hoge hoed tovert de komende tijd.
PEC Zwolle staat op de eerste trede van de keukentrap alvorens ze zichzelf in de strop laten vallen.
Voor nog meer snelle conclusies mag je altijd in mijn DM sliden.
FC Twente, FC Utrecht, sc Heerenveen en een vierde gehandicapte club.quote:
ik ga een paar series kijken en eventueel een film deze avond/nacht daarna naar bedquote:
Lekker bezig maat, mooi kalm aan doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga een paar series kijken en eventueel een film deze avond/nacht daarna naar bed
Misschien is die 4e gehandicapte club wel Excelsior of Fortuna!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Twente, FC Utrecht, sc Heerenveen en een vierde gehandicapte club.
Maar even eerlijk, op basis van de selecties vind ik FC Volendam een vrij makkelijke degradant. Eiting schopt herrie, Van Mieghem is vertrokken, Murkin gaat waarschijnlijk weg.
RKC Waalwijk is leeggelopen, hebben een matige trainer en haast geen interessante aankopen gedaan.
En Almere City wil het iets te graag met dezelfde selectie doen terwijl dat duidelijk niet goed genoeg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben blij dat de wolf terug is.
Oh, ik dacht dat hij iets over John bedoelde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Natuurliefhebber, inheemse soort, hoort dus gewoon hier
PEC had een heel mooi spandoek met dat de wolf terug is. Waarmee ze Wolfje bedoelde natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij iets over John bedoelde.
Dit heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Je kunt ook gewoon toegeven dat PEC Zwolle en FC Utrecht in hun huidige vorm totaal irrelevante en inwisselbare clubs zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry, maar Zwolle is een belangrijke uitvalsbasis in mijn leven.
Plus dat PEC uiteraard vele malen sympathieker is dan Utrecht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry, maar Zwolle is een belangrijke uitvalsbasis in mijn leven.
Dit zijn puur persoonlijke gevoelens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Je kunt ook gewoon toegeven dat PEC Zwolle en FC Utrecht in hun huidige vorm totaal irrelevante en inwisselbare clubs zijn.
Twee inwisselbare clubs moet je niet opleuken. Dan kom ik in opstand.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zijn puur persoonlijke gevoelens.
Speel niet met mijn gevoelens.
Eens Stijntje, en ik kom dagelijks in Zwolle.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Je kunt ook gewoon toegeven dat PEC Zwolle en FC Utrecht in hun huidige vorm totaal irrelevante en inwisselbare clubs zijn.
Ik heb een keer rond dat stadion gewandeld. Dat er een Prominent-stoelenwinkel naast het supportershome zit, zegt me alles.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eens Stijntje, en ik kom dagelijks in Zwolle.
Het is gewoon een club van niks.
Moet je na gaan... Dat alles & dan nóg steeds sympathieker zijn dan Utrecht...quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer rond dat stadion gewandeld. Dat er een Prominent-stoelenwinkel naast het supportershome zit, zegt me alles.
En het huidige PEC Zwolle is nog zelfs het leegst/stomst van alle seizoenen die ze sinds 2012 in de Eredivisie spelen. Allemaal boerenkoolvoetballers en een Friese boerenkooltrainer. We worden zeg maar acht jaar teruggeworpen in de Eredivisietijd.
Hoe zie je dat als ik in Zwolle bent?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eens Stijntje, en ik kom dagelijks in Zwolle.
Het is gewoon een club van niks.
Nee, heeft er weinig mee te maken. Ze hebben het mooie oude centrum compleet "vernieuwd" en "gemoderniseerd"... Alle mooie architectuur is weg daar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh ja, ik ben één keer in het centrum van Zwolle geweest een paar maanden terug. Misschien speelt het mee dat het een regenachtige dag was, maar allerminst inspirerend.
Het stadion is een walgelijke gedrocht inderdaad met nu ook een walgelijke trainer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer rond dat stadion gewandeld. Dat er een Prominent-stoelenwinkel naast het supportershome zit, zegt me alles.
En het huidige PEC Zwolle is nog zelfs het leegst/stomst van alle seizoenen die ze sinds 2012 in de Eredivisie spelen. Allemaal boerenkoolvoetballers en een Friese boerenkooltrainer. We worden zeg maar acht jaar teruggeworpen in de Eredivisietijd.
Op naar de nacompetitie!quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Het is voor Feyenoord te hopen dat de stand zo blijft, anders staan ze 14e
Wel prima wokken bij de Sienees. @Calandquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou, ik niet! Vooral Zandvoort gun ik vandaag flink wat plensbuien.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gun andere mensen wel goed weer.
autorijden is dan ook geen sportquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou, ik niet! Vooral Zandvoort gun ik vandaag flink wat plensbuien.
Legoblokjes op Aletha.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:16 schreef AFCNiels het volgende:
Aletha kan ook hard lachen om andere mensen die in de regen staan.
@:Dombohetolifantje1
Die sneer op het eind ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:16 schreef AFCNiels het volgende:
Aletha kan ook hard lachen om andere mensen die in de regen staan.
@:Dombohetolifantje1
Dat gaat wel weer wat ver, die dingen zijn net zo groot als Aletha zelf.quote:
Ergens mee oneens zijn staat gelijk aan witheet? Soms ben je heel vermoeiend.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Feyenoord-topic is meteen witheet dat een 17-jarige knul uit Slowakije niet in de basis staat.
Knap dat je weer opgestaan bent!quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb de eerste klap van de dag alweer geïncasseerd.
Benieuwd of ik vandaag mijn record van afgelopen donderdag ga breken.
Alleen GGMM krijgt mij klein. Voor de rest niemand.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Knap dat je weer opgestaan bent!
Van "structureel meedoen met de Europese subtop", naar "je drukmaken over een wedstrijd tegen Almere". Het kan snel gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Feyenoord-topic is meteen witheet dat een 17-jarige knul uit Slowakije niet in de basis staat.
Ach, 2 wedstrijden die bij ajax niet gewonnen worden en meteen moet de trainer tegen de muur, etc. Da's supporters eigen, veel te emotioneel reageren op zakenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van "structureel meedoen met de Europese subtop", naar "je drukmaken over een wedstrijd tegen Almere". Het kan snel gaan.
En een bezopen Van Seumeren die maar weer eens de kleedkamer bestormt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat wordt de top 3 aanvallen.
Van onderen
@:Paul
Silberbauer die deze week op de training Klaiber bij de keel grijptquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En een bezopen Van Seumeren die maar weer eens de kleedkamer bestormt.
Nou vooruit, een likequote:Op zondag 27 augustus 2023 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Flamengo bleef maar moeilijk op zijn benen staan
Dan ga je niet winnen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:02 schreef GGMM het volgende:
Niet scoren en ook zelf geen doelpunt maken
Verbaast dit je?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef GGMM het volgende:
Dat publiek van FC Utrecht oogt zwakzinnig
Zo belangrijk is de eredivisie, de voetballers kijken eigenlijk liever naar autoracen, dan dat ze zelf een wedstrijd spelen.quote:
Hopelijk is de baan daar behoorlijk gladquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Regent het al in Zandvoort.
Ik vraag dit voor GGMM
geladquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is de baan daar behoorlijk gelad
Wauw jij bent pas een echte man!quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
Liep net nog door deze regen om nog snel een broodje te halen en daar werd ik niet eens voor betaald zoals deze voetballers
heeft daar niks mee te maken, het regent gewoon redelijk dan kun je opzich best doorspelen naar mijn ideequote:
Je had niet meegekregen dat het onweert?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
heeft daar niks mee te maken, het regent gewoon redelijk dan kun je opzich best doorspelen naar mijn idee
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
heeft daar niks mee te maken, het regent gewoon redelijk dan kun je opzich best doorspelen naar mijn idee
Niet helemaal nee, maar dan zal het wel volgens protocol zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had niet meegekregen dat het onweert?
Alle spelers per direct bus in. We gaan naar Woudenstein!quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
in Kralingen is het droog tenminste dus op woudenstein had prima gespeeld kunnen worden toen ze het hadden over het veld en dat het een geluk was dat het niet op woudenstein was
Pak de watertaxi dat is misschien nog wel sneller!quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle spelers per direct bus in. We gaan naar Woudenstein!
Ik vind haar extreem ongemakkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:08 schreef aTypisch het volgende:
die aletha vind ik toch zo moeilijk slecht
Moet koste wat kost behouden worden aldus een nogal luid deel van de supportersquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een amateuristische troep is dat stadion toch.
Net (maar dan ook net) ietsje beter als die Noa Vahlequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:08 schreef aTypisch het volgende:
die aletha vind ik toch zo moeilijk slecht
Noa is een schatje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:15 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Net (maar dan ook net) ietsje beter als die Noa Vahle
neeeee beter hequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:15 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Net (maar dan ook net) ietsje beter als die Noa Vahle
Ze kunnen beter een geselecteerd fok groepje aan een tafel zettenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:28 schreef fetX het volgende:
Dit aan elkaar praten is echt walgelijk slecht
Normaal doet Kees Kwakman dat altijd als er gestaakt wordt, die lult zo een heel uur vol als het moet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:28 schreef fetX het volgende:
Dit aan elkaar praten is echt walgelijk slecht
Ik wil gewoon Hansie Hansie, hoe langer het duurt, hoe meer onzin hij gaat uitkramen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Normaal doet Kees Kwakman dat altijd als er gestaakt wordt, die lult zo een heel uur vol als het moet.
Klaas Pistolero en Pietjequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een geselecteerd fok groepje aan een tafel zetten
Ervan afwijken mag met toestemmingquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Apart eigenlijk.
Er is een regelement opgesteld, doen we niks mee.
Iemand moet boze kerel aan tafel spelenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kun je Pistolero niet aandoen.
Noa is een omhooggevallen meisje.quote:
Ik vind haar wel een talent en het erg goed doen. Stukken fijner wegkijken dan de ongemakkelijke Aletha of de overschatte Fresia die altijd het brutale irritante dwergje moet uithangen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Noa is een omhooggevallen meisje.
Die zit daar echt alleen maar omdat ze de dochter is van een bekende presentatrice. Dat zouden we echt niet moeten toejuichen.
Zou ik daarvoor geselecteerd worden in jou optiek?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een geselecteerd fok groepje aan een tafel zetten
financieel onafhankelijk geboren en daarmee relatief onafhankelijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Noa is een omhooggevallen meisje.
Die zit daar echt alleen maar omdat ze de dochter is van een bekende presentatrice. Dat zouden we echt niet moeten toejuichen.
nee ik heb het vermoeden dat jij echt helemaal niks goed kuntquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:39 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zou ik daarvoor geselecteerd worden in jou optiek?
Sodemietersquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ik heb het vermoeden dat jij echt helemaal niks goed kunt
Zeker, @BaksteenMongool kraamt weer eens onzin uit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een talent en het erg goed doen.
KOEKOEKquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ik heb het vermoeden dat jij echt helemaal niks goed kunt
dat ze financieel onafhankelijk geboren is gun ik haar best hoor en daar ging het ook helemaal niet om.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
financieel onafhankelijk geboren en daarmee relatief onafhankelijk
ga janken
@onlogisch check deze gastquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
Het gaat erom dat ze op een positie is belandt waar ze zelf niet de kwaliteiten of de ervaring voor heeft opgebouwd
Niet snappen dat ze daar alleen maar is gekomen omdat ze de dochter is van Linda de Molquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, @:baksteenmongool kraamt weer eens onzin uit.
Hij weet wel razendsnel het punt van @aTypisch even te bevestigen.quote:
ik denk dat je nogal overschat wat je moet kunnen in haar positiequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
dat ze financieel onafhankelijk geboren is gun ik haar best hoor en daar ging het ook helemaal niet om.
Het gaat erom dat ze op een positie is belandt waar ze zelf niet de kwaliteiten of de ervaring voor heeft opgebouwd. Maar een beperkte als jij zal dat natuurlijk niet snappen.
Ik kom hier speciaal voor uit het Feyenoord topic. Maar dit kan echt niet baksteenmongoolquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
dat ze financieel onafhankelijk geboren is gun ik haar best hoor en daar ging het ook helemaal niet om.
Het gaat erom dat ze op een positie is belandt waar ze zelf niet de kwaliteiten of de ervaring voor heeft opgebouwd. Maar een beperkte als jij zal dat natuurlijk niet snappen.
ja, je zal maar van mening zijn dat Noa Vahle het niet goed doet pohhhquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij weet wel razendsnel het punt van @:aTypisch even te bevestigen.
Dat mag wel, maar je komt niet verder dan "Het is de dochter van Linda de Mol!"quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:45 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
ja, je zal maar van mening zijn dat Noa Vahle het niet goed doet pohhh
Maar ik merk dat dat hier niet goed valt
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kom hier speciaal voor uit het Feyenoord topic. Maar dit kan echt niet baksteenmongool
ik denk dat je nogal overschat wat voor competenties je nodig hebt om te starten in dat wereldjequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Maar ze heet geen De Mol?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat je nogal overschat wat voor competenties je nodig hebt om te starten in dat wereldje
als je het dan redelijk doet en je voor de comfortabel bent voor de camera kan je wel eens op tv komen
en dan helpt het inderdaad dat ze een goede achternaam heeft
Er roept letterlijk iemand voor mij dat Aletha er niks van bakt, ik geef aan dat ik Noa Vahle nog slechter vind dan haar en dat ze daar alleen is gekomen door haar moeder (alsof dit soort dingen niet veelvoorkomend zijn in de maatschappij) en ik krijg de volle laag. Die ander hoeft overigens geen essay te schrijven met argumenten?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar je komt niet verder dan "Het is de dochter van Linda de Mol!"
Maar wat ze dan verder niet goed doet dat weet je niet te vertellen
goede stamboom danquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ze heet geen De Mol?
Dat doet er niet zo vahl toequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt hoor de fanclub is snel gepikeerd hierquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind Noa niet bijzonder. Stukje nepotisme.
Nee ze heeft een andere naam aangehouden omdat ze niet gezien wil worden als 'De dochter van'.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Graag eerst beargumenteren waarom je er klaar mee bent.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben wel weer klaar met deze discussie. Afgelopen nu!
Donder op naar F1, mafkees.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
George: “laten we eens een harde band pakken”
Er werd gezegd dat ze ontzettend ongemakkelijk is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Er roept letterlijk iemand voor mij dat Aletha er niks van bakt, ik geef aan dat ik Noa Vahle nog slechter vind dan haar en dat ze daar alleen is gekomen door haar moeder (alsof dit soort dingen niet veelvoorkomend zijn in de maatschappij) en ik krijg de volle laag. Die ander hoeft overigens geen essay te schrijven met argumenten?
George Trauner?quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
George: “laten we eens een harde band pakken”
Ze vindt het leuk, haar familie zit in the biz en ze heeft er aanleg voor. Gek hoor dat ze dan verslaggever wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Verkeerde topic sorry! (lol)quote:
succesvolle mensen zijn eng voor mongooltjesquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk, haar familie zit in the biz en ze heeft er aanleg voor. Gek hoor dat ze dan verslaggever wordt.
Ja te verwachten was het wel maar ik vermoed dat ze de plek inneemt van iemand met meer talent puur vanwege haar familieconnecties daar refereerde ik naar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk, haar familie zit in the biz en ze heeft er aanleg voor. Gek hoor dat ze dan verslaggever wordt.
want de nederlandse tv barst van het talentquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja te verwachten was het wel maar ik vermoed dat ze de plek inneemt van iemand met meer talent puur vanwege haar familieconnecties daar refereerde ik naar.
Je kent Joris van den Berg niet, of Jeroen 'schoolkrant' Stekelenburg? Media zit vol met lachwekkende figuren die diploma bij een pakje boter hebben gekregen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja te verwachten was het wel maar ik vermoed dat ze de plek inneemt van iemand met meer talent puur vanwege haar familieconnecties daar refereerde ik naar.
Totaal niet, mijn eigen bereikte succes is genoeg voor mij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
succesvolle mensen zijn eng voor mongooltjes
Die redden het niet door meisjes als Noa Vahle maar dat kun jij niet inzien.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want de nederlandse tv barst van het talent
zo succesvol dat je onzeker wordt van een meisje op tvquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:54 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Totaal niet, mijn eigen bereikte succes is genoeg voor mij.
Maar leuk dat je hetzelfde grapje over mijn username blijft herkauwen HAHA.
Kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |