abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 september 2023 @ 10:05:54 #203
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210576623
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:04 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Het was een roomspray.

18 maanden kan, maar verlenging is mogelijk tot max 5 jaar. We gaan het zien hoeveel er na 18 maanden al klaar zijn. Ik denk dat de meeste mensen verlenging krijgen.
Waarom zouden de meeste mensen verlenging krijgen? uitgangstpunt is zsm schuldenvrij, meesten zullen na 18mnd klaar zijn net zoals nu de meeste na 36mnd klaar zijn. Zeker bij WSNP.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 september 2023 @ 10:21:05 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_210576761
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 07:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar is zij niet meer als budgetbeheer? Regelt ze ook dingen voor je enzo?

Een coach, coacht alleen.
Alleen budgetbeheer idd.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 10:34:19 #205
382129 crew  Donna
pi_210576903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
Alleen budgetbeheer idd.

Precies, dat is super waardevol!

Mijn broer heeft dat nu ook, nu de schuldhulpverlening afgelopen is. Hij kan er zelf gewoon echt niet mee om gaan (en ik wil me er niet in mengen). Maar er is niks mis mee. Hij heeft het nu voor het eerst in minstens 30 jaar financieel op orde. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Donna op 09-09-2023 10:39:28 ]
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 10:36:44 #206
382129 crew  Donna
pi_210576933
Jemig ik kijk nu, maar die Koenjers. Die Bette wat doet ze zuur en hoe zij op elkaar reageren. My god.
En dat wil met een gezin in een camper gaan wonen 🤣.

Huisraad familie komt standaard geld te kort maar 2x een sportschool abonnement kan er nog wel bij hoor. _O-
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 10:47:01 #207
382129 crew  Donna
pi_210577049
Wesley de zanger betaalt 137,90 aan Internet en TV.

.
.
.
.
.

Is dat een speciale verbinding op het kamp dat dat zo duur moet zijn?
  zaterdag 9 september 2023 @ 11:05:59 #208
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_210577287
Ik blijf verbaasd over dat camper plan, hoe ga je dat doen met douchen? En in de winter? Het is niet alsof je een vaste aansluiting hebt, gaat zij met haar reuma die jerrycans tillen? En voor hoeveel douchebeurten zit er dan in?

Had dan op zijn minst een tiny house iets bedacht, maar goed dan schrik je ook van de prijzen.

Feitelijk kunnen ze geen kant op en hebben ze budgetbeheer nodig.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 9 september 2023 @ 11:24:31 #209
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210577516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:47 schreef Donna het volgende:

On demand filmkijken et cetera.

Overigens zien Magda en Thura er wel allebei uit alsof ze vroeger op school pijpten op de plee voor een sigaretje en een blikje Red Bull. Maar goed, dit terzijde.
Yea, she's on crack.
pi_210577526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:36 schreef Donna het volgende:
Jemig ik kijk nu, maar die Koenjers. Die Bette wat doet ze zuur en hoe zij op elkaar reageren. My god.
En dat wil met een gezin in een camper gaan wonen 🤣.

Huisraad familie komt standaard geld te kort maar 2x een sportschool abonnement kan er nog wel bij hoor. _O-
Bij de familie Huisraad verbaasde ik mij ook. Niet alleen dat hij een sport abonnement volledig laat versloffen maar ook dat ze er deze keer 2 gaan nemen. Ook al die snacks die hij dagelijks koopt zijn een luxe als je eigenlijk te weinig te besteden hebt. Het lijkt er ook op dat zij degene is die alles op orde houdt want als het aan hem ligt is er helemaal niks aan de hand.
En wat de familie Koenjers betreft vind ik het vreemd dat zij niet werkt. Ze heeft een reumatische aandoening, wát precies is niet duidelijk, maar je kunt dan echt wel wat werk doen. Ik heb ook een reumatische aandoening, fibromyalgie, en administratief werk kon ik lang blijven doen en zo zorgde ik voor een eigen inkomen. Wat ik mij ook vaak afvraag is, waarom nemen mensen kinderen als ze er geen geld voor hebben? En waar willen ze die camper neer gaan zetten als ze er permanent in willen gaan wonen? :?
pi_210578048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 11:25 schreef Chea49 het volgende:
Wat ik mij ook vaak afvraag is, waarom nemen mensen kinderen als ze er geen geld voor hebben? En waar willen ze die camper neer gaan zetten als ze er permanent in willen gaan wonen? :?
Die vraag stel ik mij ook dagelijks. En men kan er nooit een fatsoenlijk antwoord op geven.

Verder hebben die mensen echt hulp nodig, de ene domme beslissing na de andere. Best zielig, wel leuke tv.
pi_210578121
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 11:05 schreef pmponer het volgende:
Ik blijf verbaasd over dat camper plan, hoe ga je dat doen met douchen? En in de winter? Het is niet alsof je een vaste aansluiting hebt, gaat zij met haar reuma die jerrycans tillen? En voor hoeveel douchebeurten zit er dan in?

Had dan op zijn minst een tiny house iets bedacht, maar goed dan schrik je ook van de prijzen.

Feitelijk kunnen ze geen kant op en hebben ze budgetbeheer nodig.
Vullen doe je met een tuinslang, er zit een boiler in en dus kan je douchen. Vuilwater wordt opgevangen en loos je op een speciaal aangewezen plek.

Niet dat het daarmee een goed plan is, dat is een ander verhaal.

Ik snap overigens wel wat ze willen bereiken, het is geen slecht idee om een duur huis te verkopen en met de overwaarde de schulden af te lossen. Een camper kopen en na een jaar verkopen is ook niet zo’n slecht idee. Maar de hele situatie wel. In de winter wil je een huis hebben en met kinderen is een camper echt vreselijk klein. Stoken kost je een vermogen en de plekken om te staan zijn schaars, zeker omdat je maar een hele beperkte radius hebt ivm schoolgaande kinderen.
Het meest wijze plan was mijns inziens geweest duur huis verkopen, schulden aflossen en een appartement kopen of huren wat fors kleiner is.
  zaterdag 9 september 2023 @ 12:18:18 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210578157
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 10:47 schreef Donna het volgende:

.
.
.
.
.

Misschien dat er een paar streamingsdiensten bij zitten?
Wij zitten ook aan 108, plus Netflix, Skyshowtime, Amazon Prime, Videoland en F1, en wellicht vergeet ik er nog een.

En dan de mobiele abonnementen nog: een van 17 en twee van 12.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 12:19:37 #214
382129 crew  Donna
pi_210578184
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 12:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien dat er een paar streamingsdiensten bij zitten?
Wij zitten ook aan 108, plus Netflix, Skyshowtime, Amazon Prime, Videoland.

En dan de mobiele abonnementen nog: een van 17 en twee van 12.
Die staan er los tussen, streamingsdiensten. Net als telefonie.
  Moderator zaterdag 9 september 2023 @ 12:20:32 #215
382129 crew  Donna
pi_210578190
On demand films huren zal er wel bij in zitten dan idd. Anders weet ik het niet hoor. Zo veel.
  zaterdag 9 september 2023 @ 12:20:37 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210578191
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 12:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Die staan er los tussen, streamingsdiensten. Net als telefonie.
Dan kan het dure glasvezel zijn, dat is soms heel prijzig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210578431
On demand films kijken, daar zit het in. Vertelden ze in een van de vorige afleveringen.
pi_210578629
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2023 09:58 schreef Brokkel het volgende:

[..]
En juist bij dit stel denk ik dat een budgetcoach tot heel veel inzicht kan leiden. Juist zij moeten met een inkomen van 2400 en een hypotheek van 900 heel goed budgetteren om rond te komen.
Dat zeg ik toch ook?
pi_210578654
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 09:59 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ja maar hallo, 60 euro aan cosmetica. Dat is belangrijk als er kijkers komen kijken voor je huis. Dan straal je chique uit, dat begrijp je toch wel?
Ja, precies. Met die redernatie kom je nooit uit de ellende...
pi_210579866
Vind die Adema meneer wel eerlijk. Alleen geld beleggen in crypto wat je kan missen en zo’n lening een risico is
Wel heerlijk om niet elke keer na te hoeven denken over je uitgavens.

Die familie Huisraad begrijp ik ook niet. Allerlei uitgaves die niet nodig zijn terwijl ze schulden hebben.
pi_210580548
Die Koenjers zijn geen Kanjers.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210580808
Ik ben overigens ook een budgetcoach. Gewoon niet meer uitgeven dan wat er binnenkomt aan inkomsten.
#superniger2020
  zaterdag 9 september 2023 @ 16:17:02 #223
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210580893
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2023 16:08 schreef superniger het volgende:
Ik ben overigens ook een budgetcoach. Gewoon niet meer uitgeven dan wat er binnenkomt aan inkomsten.

-Inzicht
-Bezuinigen
-Meer inkomen genereren.
pi_210601402
Waarom wees je mij niet eerder op dit topic @Donna? Heerlijk.

Ik merk dat ik me steeds minder aan die Adema irriteer. Als ik zo ontzettend veel geld had, deed ik denk ik hetzelfde. Ik heb alleen een andere autokeuze vermoed ik.

En de familie Huisraad leeft zoals zovelen in Amerika leven. Alles met leningen tot aan de koelkast aan toe.
pi_210601647
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 12:43 schreef exode het volgende:
Waarom wees je mij niet eerder op dit topic @:Donna? Heerlijk.

Ik merk dat ik me steeds minder aan die Adema irriteer. Als ik zo ontzettend veel geld had, deed ik denk ik hetzelfde. Ik heb alleen een andere autokeuze vermoed ik.

En de familie Huisraad leeft zoals zovelen in Amerika leven. Alles met leningen tot aan de koelkast aan toe.
Adema heeft er hard voor gewerkt. Ongetwijfeld een mazzeltje hier en daar maar prima mentaliteit.

Huisraad, die irriteren me nog niet eens heel erg. Die familie die naar een camper willen verhuizen zijn gewoon dom.
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 13:14:05 #226
382129 crew  Donna
pi_210601706
quote:
Waarom wees je mij niet eerder op dit topic @:Donna? Heerlijk.

Hahaha. Ja sorry, geen idee! ~O>
pi_210601725
quote:
In tegenstelling tot eerdere deelnemers, zoals Azimi, vind ik de familie Adema best wel normaal gebleven. Het is niet zo gek dat als je miljoenen op de bank hebt je ook duurdere kado's gaat kopen bijvoorbeeld. "De tering naar de nering zetten" zeiden ze vroeger geloof ik. Ik zie constant dat ze zich heel bewust zijn van de luxe die ze hebben en ook veel zelfreflectie dat 2000 euro aan kado's echt wel veel geld is. Dat siert ze.

De auto's zouden ook niet mijn keuze zijn. Maar ja, hard voor gewerkt en genoeg te besteden. Dan ga je toch voor je droomauto en niet voor een Fiat Panda. Je gaat ook niet 5 hoog achter wonen of naar de goedkoopste supermarkt.
pi_210601919
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 13:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]
In tegenstelling tot eerdere deelnemers, zoals Azimi, vind ik de familie Adema best wel normaal gebleven. Het is niet zo gek dat als je miljoenen op de bank hebt je ook duurdere kado's gaat kopen bijvoorbeeld. "De tering naar de nering zetten" zeiden ze vroeger geloof ik. Ik zie constant dat ze zich heel bewust zijn van de luxe die ze hebben en ook veel zelfreflectie dat 2000 euro aan kado's echt wel veel geld is. Dat siert ze.

De auto's zouden ook niet mijn keuze zijn. Maar ja, hard voor gewerkt en genoeg te besteden. Dan ga je toch voor je droomauto en niet voor een Fiat Panda. Je gaat ook niet 5 hoog achter wonen of naar de goedkoopste supermarkt.
Ik zou dan ook een vermogen aan auto's uitgeven denk ik, maar ander type auto's, geen sportauto's.

De band met zijn kinderen vind ik ook leuk om te zien.

Die familie die in die camper willen gaan wonen hebben mij nog sprakeloos gelaten. Geen idee hoe je deze mensen moet omschrijven afgezien van 'Hoeveel domme beslissingen kan je nemen?!'
pi_210604963
"roomspray"

Ik heb het woord moeten zoekelen, dacht dat het een bruiningscreme was, en daarna iets wat met slagroom wat je dan ergens overheen spoot..
  maandag 11 september 2023 @ 19:19:40 #230
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_210605049
Ik dacht dat we hier decadent waren met onze pillow mist. Roomspray van ¤60 voor bezichtigingen. :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 20:09:13 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_210605784
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 19:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik dacht dat we hier decadent waren met onze pillow mist. Roomspray van ¤60 voor bezichtigingen. :')
Bak gewoon een appeltaart joh. Goedkoper en je hebt er naderhand ook nog wat aan :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_210606041
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:09 schreef Guppy het volgende:

[..]
Bak gewoon een appeltaart joh. Goedkoper en je hebt er naderhand ook nog wat aan :')
Het huis van mijn oude moedertje is gewoon verkocht zonder roomspray, de kopers wisten dat ze in het luchtje van een bejaarde bewoner terecht kwamen, gezien de inrichting en staat, helpt geen roomspray aan, gebakken lucht (letterlijk) vind ik dat dan.
  Moderator maandag 11 september 2023 @ 20:41:16 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_210606188
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het huis van mijn oude moedertje is gewoon verkocht zonder roomspray, de kopers wisten dat ze in het luchtje van een bejaarde bewoner terecht kwamen, gezien de inrichting en staat, helpt geen roomspray aan, gebakken lucht (letterlijk) vind ik dat dan.
Ik vind het in hun woning ook wel een beetje gebakken lucht eerlijk gezegd :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_210606286
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2023 12:11 schreef Malavita het volgende:

[..]
Die vraag stel ik mij ook dagelijks. En men kan er nooit een fatsoenlijk antwoord op geven.

Verder hebben die mensen echt hulp nodig, de ene domme beslissing na de andere. Best zielig, wel leuke tv.
Ik heb wel een fatsoenlijk antwoord. Er zijn denk ik twee belangrijke redenen dat mensen schulden krijgen. De eerste categorie bestaat uit mensen die rondkwamen toen ze aan kinderen begonnen maar met een grote, onverwachte verandering in hun leven te maken krijgen en zich daar niet op aanpassen. Denk aan een ontslag, ziekte of andere ellende in hun persoonlijke leven. Ze passen hun uitgavepatroon niet aan of hebben tijdelijk niet de helderheid van geest om financiële zaken goed af te handelen.

Dan zijn er mensen die niet goed met geld om kunnen gaan omdat ze bijvoorbeeld verstandelijk beperkt zijn of een slecht voorbeeld hebben gehad van hun ouders. Ze weten niet beter en denken niet goed na over de gevolgen van hun keuzes. Schulden en kinderen zijn symptomen van dezelfde onderliggende kwaal.

Ik weet dat mijn eerste verklaring wordt gestaafd door onderzoek. Mijn tweede verklaring is een gedachtespinsel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210606378
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb wel een fatsoenlijk antwoord. Er zijn denk ik twee belangrijke redenen dat mensen schulden krijgen. De eerste categorie bestaat uit mensen die rondkwamen toen ze aan kinderen begonnen maar met een grote, onverwachte verandering in hun leven te maken krijgen en zich daar niet op aanpassen. Denk aan een ontslag, ziekte of andere ellende in hun persoonlijke leven. Ze passen hun uitgavepatroon niet aan of hebben tijdelijk niet de helderheid van geest om financiële zaken goed af te handelen.

Dan zijn er mensen die niet goed met geld om kunnen gaan omdat ze bijvoorbeeld verstandelijk beperkt zijn of een slecht voorbeeld hebben gehad van hun ouders. Ze weten niet beter en denken niet goed na over de gevolgen van hun keuzes. Schulden en kinderen zijn symptomen van dezelfde onderliggende kwaal.

Ik weet dat mijn eerste verklaring wordt gestaafd door onderzoek. Mijn tweede verklaring is een gedachtespinsel.
er kan idd wat veranderen als je al kinderen hebt. Dat is soms gewoon botte pech. Mij gaat het om een redelijke groep die al nauwelijks kan rondkomen en toch kinderen krijgen. Daar ging het (mij iig) om .
pi_210606457
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef Malavita het volgende:

[..]
er kan idd wat veranderen als je al kinderen hebt. Dat is soms gewoon botte pech. Mij gaat het om een redelijke groep die al nauwelijks kan rondkomen en toch kinderen krijgen. Daar ging het (mij iig) om .
In dit verband is het ook interessant dat hoogopgeleiden minder kinderen krijgen en later aan kinderen beginnen dan laagopgeleiden. En in relatief hoogopgeleide landen hebben mensen gemiddeld minder kinderen.
pi_210606474
Ik had een zwager (behoorlijk goed geslaagde ondernemer in die tijd) die zei: "elk kind gaat je minstens 10K gulden kosten", ik was verbaasd over zijn pragmatische visie over het kinderen krijgen. Hij had er toen zelf drie en kreeg er later in een tweede leg nog vier. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 11-09-2023 21:08:28 ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2023 @ 13:03:20 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_210612195
quote:

[..]

:D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 september 2023 @ 13:04:02 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_210612203
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 21:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
In dit verband is het ook interessant dat hoogopgeleiden minder kinderen krijgen en later aan kinderen beginnen dan laagopgeleiden. En in relatief hoogopgeleide landen hebben mensen gemiddeld minder kinderen.
:D

pi_210612821
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 13:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Toch schrok hij alsnog toen een deal van ruim 1 miljoen niet doorging. Dat zou hij best wel gaan voelen zei hij nog. Dus ook rijke lui moeten op de miljoentjes passen.
pi_210612884
quote:

[..]

Ik maakte de opmerking m.b.t. kinderen krijgen terwijl je het financieel niet op orde hebt, omdat bij déze familie er nog een ukkepukkie is die ze dus gekregen hebben toen ze al in de problemen zaten. Dan vind ik een zwangerschap onverantwoord want we weten allemaal hoe duur het is een kindje groot te brengen. Dat je later problemen kunt krijgen is altijd mogelijk, dan kun je er niets aan doen.
pi_210612936
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 20:55 schreef Malavita het volgende:

[..]
Daar ging het mij óók om, kinderen krijgen terwijl je al in de problemen zit. Tegenwoordig hoeft dat ook niet meer denk ik dan.
pi_210612952
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 21:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ik had een zwager (behoorlijk goed geslaagde ondernemer in die tijd) die zei: "elk kind gaat je minstens 10K gulden kosten", ik was verbaasd over zijn pragmatische visie over het kinderen krijgen. Hij had er toen zelf drie en kreeg er later in een tweede leg nog vier. :D
Dan had hij zeker ergens nog 40K liggen? :)
pi_210613199
quote:
Er zijn denk ik twee belangrijke redenen dat mensen schulden krijgen
Ik denk dat 1 belangrijke reden is dat ze het zelf verneuken. :Y
  dinsdag 12 september 2023 @ 14:32:12 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210613234
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 21:03 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn oudste is van 1991 en toen rekende men al ƒ 100.000 over de hele periode tot financieel zelfstandig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 september 2023 @ 14:36:31 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210613277
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 19:19 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij kun je voor ¤ 60 Lampe Berger startersset en extra geuren kopen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210613356
Misschien ben ik stom hoor, maar als je je huis lekker schoonmaakt, de gordijnen wast is zo'n woonspray toch helemaal niet nodig?
pi_210613361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien ben ik stom hoor, maar als je je huis lekker schoonmaakt, de gordijnen wast is zo'n woonspray toch helemaal niet nodig?
Sterker nog, ik zou het vreselijk vinden.
pi_210613425
Wij hebben heel wat huizen bekeken voordat we deze kochten en roomspray zou mij toch wel achterdochtig hebben gemaakt. Wat hebben jullie te verbergen?
  Moderator dinsdag 12 september 2023 @ 15:01:11 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_210613447
Roomspray of een diffuser is meestal een afleiding van een probleem inderdaad. Tenminste, bij mij gaan er dan altijd wat alarmbellen af :D
pi_210613656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 13:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Toch schrok hij alsnog toen een deal van ruim 1 miljoen niet doorging. Dat zou hij best wel gaan voelen zei hij nog. Dus ook rijke lui moeten op de miljoentjes passen.
Je gaat leven naar je inkomen, dus ik geloof best dat hij dat zal merken.
pi_210631224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 14:57 schreef exode het volgende:
Wij hebben heel wat huizen bekeken voordat we deze kochten en roomspray zou mij toch wel achterdochtig hebben gemaakt. Wat hebben jullie te verbergen?
De geur van heftige seks !!
Yea, she's on crack.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2023 @ 12:12:38 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_210632032
Net gekeken. Ben ik nou zo dom of zij totale mongolen :?

pi_210637662
Kick
#superniger2020
pi_210637670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
De geur van heftige seks !!
Geur van heftige poepsex.
#superniger2020
  donderdag 14 september 2023 @ 21:29:23 #256
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_210637833
Weer begonnen :W
  donderdag 14 september 2023 @ 21:32:12 #257
311468 Van_Poppel
pi_210637866
Met een privéjet vliegen :')

Dat kan echt niet meer.
pi_210637903
Melody is wel een geschikte naam voor een dochter van een zanger
  donderdag 14 september 2023 @ 21:36:47 #259
311468 Van_Poppel
pi_210637918
Nagelstudio 255 :')
pi_210637924
Donertent kwam ook voorbij. Die mensen kunnen echt niet met geld omgaan
pi_210637925
12k schuld en dan een fucking nageltudio van 255z

Hun zijn echt hopeloos
pi_210637928
255 euro naar de nagelstudio als je een laag inkomen hebt en een hoop schulden :') 1 euro daar uitgeven is al te veel... ik heb geen medelijden met dit soort mensen.
pi_210637949
1400 euro aan eten en drinken bij een salaris van minder dan 2k? :{
  donderdag 14 september 2023 @ 21:40:10 #264
311468 Van_Poppel
pi_210637959
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze hebben 3650 netto.
pi_210637960
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Was 1 inkomen. 3650 euro per maand samen
pi_210637961
We hebben hier netto ook ongeveer zoiets wat die Quincy en Tura verdienen.

Maar hier 0 leningen, 2 auto’s, 2 motoren en een huis waar de hypotheek al voor een groot gedeelte is van afgelost.

Hoe dan?
pi_210637966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Ze hebben 3650 netto.
Ok, mijn fout... dan nog extreem veel met zo'n salaris en hoge schulden.
  donderdag 14 september 2023 @ 21:41:10 #268
311468 Van_Poppel
pi_210637969
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:40 schreef Pap89 het volgende:

Maar hier 0 leningen, 2 auto’s, 2 motoren en een huis waar de hypotheek al voor een groot gedeelte is van afgelost.

Hoe dan?
Jullie huren waarschijnlijk geen witgoed voor een godsvermogen.
pi_210637971
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:40 schreef Pap89 het volgende:

Hoe dan?
Feestje van 700 euro en een dagje nagels, wenkbrouwen, haar van 650 euro.
pi_210637975
Denken dat je ongeveer 12k schuld hebt, maar dat blijkt 20k te zijn.
  donderdag 14 september 2023 @ 21:42:54 #271
311468 Van_Poppel
pi_210637991
Hij zorgt voor het gezinsinkomen, zeur niet zo muts.
pi_210638004
Dat wijf van die Koenjer is echt een enorme gaslighting type.

Hem aanvallen op die (inderdaad nutteloze) blikjes frisdrank op het werk, maar zelf niet haar eigen fouten zien
pi_210638035
Nou ja, ik zou er ook van balen om zelf van alles te laten staan en op de boodschappen te bezuinigen en dat je man dan blikjes cola koopt op het werk. Ik snap het wel een beetje.
pi_210638058
150 voor een jurkje 8)7
  donderdag 14 september 2023 @ 21:48:31 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210638070
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:47 schreef StephanL het volgende:
150 voor een jurkje 8)7
Dat ze 2x aankunnen en lekker onderschijten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_210638093
Altijd al mijn droom geweest om zo'n babykamer als Melody te hebben.
Het begrip 'kampers' is echt nog nooit zo goed in beeld gebracht. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210638098
Ook idioot van Quincy dat hij de schuld bij Thura neerlegt. Hij heeft toch zelf ook een bankrekening?
pi_210638099
quote:
11s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef golfer het volgende:
Haha, inderdaad!
  donderdag 14 september 2023 @ 21:51:55 #279
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210638115
Ik hoop dat de altijd onsympathieke vastgoedlul uit de lucht valt /Yannick
pi_210638116
Overal foto’s van maken :')
  donderdag 14 september 2023 @ 21:52:09 #281
311468 Van_Poppel
pi_210638118
14k voor zo'n vluchtje :o
pi_210638130
Je moet bijna op je knieën door het vliegtuig.
pi_210638133
quote:
2s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:50 schreef Brokkel het volgende:
Ook idioot van Quincy dat hij de schuld bij Thura neerlegt. Hij heeft toch zelf ook een bankrekening?
Schijnbaar (stond online) is de schuld wel echt vooral van haar en had hij het zelf nog aardig geregeld
pi_210638145
quote:
11s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef golfer het volgende:
Ik hou d’r van. Niet zozeer de kamer. Maar gewoon hun manier van doen.
pi_210638152
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
14k voor zo'n vluchtje :o
Valt mij eerlijk gezegd nog mee, zeker verdeeld over 6 personen... maar het is ook een beetje patserachtig, het is niet echt veel comfort, het ontbijt zag er ook gewoon standaard uit, het is al met al niet echt veel beter dan premium economy (op het "privé" gedeelte na).
pi_210638170
Er gaat een wereld voor me open hier; een baby spa _O-
pi_210638175
Koekoek 8)7

Lijkt wel kindermishandeling _O-
pi_210638179
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:56 schreef Blues het volgende:
Er gaat een wereld voor me open hier; een baby spa _O-
Geldklopperij, net zo erg als belspelletjes vroeger op tv
pi_210638193
Waarom werkt mevrouw Koenjer niet?
  donderdag 14 september 2023 @ 21:58:32 #290
311468 Van_Poppel
pi_210638195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:55 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]
Valt mij eerlijk gezegd nog mee... maar het is ook een beetje patserachtig, het is niet echt veel comfort, het ontbijt zag er ook gewoon standaard uit, het is al met al niet echt veel beter dan premium economy (op het "privé" gedeelte na).
2.5k per neus voor zo'n korte vlucht is toch aan de prijs. Met een cheapass luchtvaartmaatschappij ben je voor 200 euro klaar.
pi_210638197
Ach gos. Dat arme kind met die band om haar nek in die babyspa. :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210638200
Je hoeft geen wijn te drinken
pi_210638209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:58 schreef Pap89 het volgende:
Waarom werkt mevrouw Koenjer niet?
Is al eerder voorbij gekomen. Iets met reuma.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 september 2023 @ 21:59:27 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_210638210
Wat een zeikwijf. Alles ligt aan hem en dan zelf niet werken en nutteloze wijn kopen en dat recht praten.
pi_210638211
Ik dacht nog: wat goed dat ze met een lijstje en een budget werken, maar vervolgens wijn kopen voor een maand.

Tsjonge.
pi_210638224
Wel goed dat ze nu met een budget werken én dat het lijkt dat ze niet in een camper hoeven te wonen.
pi_210638231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:58 schreef StephanL het volgende:
Je hoeft geen wijn te drinken
Ze drinkt t niet, een leeg wijnrek ziet er zo lelijk uit :') :')
pi_210638238
250euro voor een trainingspak voor de man voor de bevalling :')
pi_210638241
Hahaha
pi_210638247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
2.5k per neus voor zo'n korte vlucht is toch aan de prijs. Met een cheapass luchtvaartmaatschappij ben je voor 200 euro klaar.
Ik heb het er zelf ook niet voor over (ook niet als ik 50k per maand zou verdienen), ik had het alleen duurder verwacht (je hebt wel een eigen piloot, slechts 6 personen in een vliegtuigje, etc.). Het lijkt me bij hun ook meer om de ervaring te gaan dan om de luxe of zo (want luxe zag het er allerminst uit).
pi_210638248
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze drinkt t niet, een leeg wijnrek ziet er zo lelijk uit :') :')
Maar hoe raakt die leeg? :P

Tenzij die nog niet gevuld was natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')