Haha, inderdaad!quote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef golfer het volgende:
Altijd al mijn droom geweest om zo'n babykamer als Melody te hebben.
Het begrip 'kampers' is echt nog nooit zo goed in beeld gebracht. :+
Schijnbaar (stond online) is de schuld wel echt vooral van haar en had hij het zelf nog aardig geregeldquote:Op donderdag 14 september 2023 21:50 schreef Brokkel het volgende:
Ook idioot van Quincy dat hij de schuld bij Thura neerlegt. Hij heeft toch zelf ook een bankrekening?
Ik hou d’r van. Niet zozeer de kamer. Maar gewoon hun manier van doen.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:49 schreef golfer het volgende:
Altijd al mijn droom geweest om zo'n babykamer als Melody te hebben.
Het begrip 'kampers' is echt nog nooit zo goed in beeld gebracht.
Valt mij eerlijk gezegd nog mee, zeker verdeeld over 6 personen... maar het is ook een beetje patserachtig, het is niet echt veel comfort, het ontbijt zag er ook gewoon standaard uit, het is al met al niet echt veel beter dan premium economy (op het "privé" gedeelte na).quote:
Geldklopperij, net zo erg als belspelletjes vroeger op tvquote:Op donderdag 14 september 2023 21:56 schreef Blues het volgende:
Er gaat een wereld voor me open hier; een baby spa
2.5k per neus voor zo'n korte vlucht is toch aan de prijs. Met een cheapass luchtvaartmaatschappij ben je voor 200 euro klaar.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Valt mij eerlijk gezegd nog mee... maar het is ook een beetje patserachtig, het is niet echt veel comfort, het ontbijt zag er ook gewoon standaard uit, het is al met al niet echt veel beter dan premium economy (op het "privé" gedeelte na).
Is al eerder voorbij gekomen. Iets met reuma.quote:
Ik heb het er zelf ook niet voor over (ook niet als ik 50k per maand zou verdienen), ik had het alleen duurder verwacht (je hebt wel een eigen piloot, slechts 6 personen in een vliegtuigje, etc.). Het lijkt me bij hun ook meer om de ervaring te gaan dan om de luxe of zo (want luxe zag het er allerminst uit).quote:Op donderdag 14 september 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2.5k per neus voor zo'n korte vlucht is toch aan de prijs. Met een cheapass luchtvaartmaatschappij ben je voor 200 euro klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |