Niet spoilen voor de mensen die op tv kijken pls!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:10 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Jan op de bank die Sascha en Isaac interviewt
Zeker niet!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:11 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Niet spoilen voor de mensen die op tv kijken pls!
Ja zeker leuk dat Mirthe erbij is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Leuk dat Mirthe uitgenodigd is![]()
Bern zag de opdracht en zei "ik denk dat Sasha dit gaat winnen".
Grappig dat Bard het antwoord ook al weet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd of Google het goed heeftkon het niet laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgezonden op 12 augustusquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Grappig dat Bard het antwoord ook al weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ik heb de laatste maanden niet gekeken maar Mirthe was mn favootjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Leuk dat Mirthe uitgenodigd is![]()
Bern zag de opdracht en zei "ik denk dat Sasha dit gaat winnen".
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:12 schreef mario390 het volgende:
zien we de exbewohners niet
bij de liveshow?
Met dank aan Videoland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:21 schreef Verida het volgende:
jammer dat de laatste cossen van deze RLS hoofdzakelijk gaan over het al dan niet spoileren van de uitslag.
nee ik dacht we zien ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze gaan alweer verder.
Kun je niet kijken?
Dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:21 schreef Verida het volgende:
jammer dat de laatste cossen van deze RLS hoofdzakelijk gaan over het al dan niet spoileren van de uitslag.
ja, dat is kwalijk.quote:
dmquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet de winnaar!
Waar mogen we er over praten?
Nog een uurtje wachten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet de winnaar!
De videoland kijkers zijn eerder klaar dan de tv kijkers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
hahahha
ik wacht wel even tot iedereen het hier live ziet dan
ik kon gewoon de videoland aflevering bekijken
of 4 ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik dacht we zien ook
de 3 roddel blondjes
Ik zat ook al te kijken of er een spoiler topic was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet de winnaar!
Ik ook. Meteen vooruit gespoeld, verder niets gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
hahahha
samequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook. Meteen vooruit gespoeld, verder niets gezien
Wilde eerst verder kijken op Videoland. Toch maar over naar tv, loop ik in de pas met hier. Wel zo gezelligquote:
Be carefull what you wish forquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Isaac moet echt de politiek in met zijn domme geblaat.
Nee. Ze zitten met Jan op de bank, net compilatie van Isaac gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ik zie dus reclame, jullie niet?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen minuut. Maar wat een waardeloze teleurstellende uitzending. Zonder te spoilenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
Gebeurt wel meer dat een aflevering er al staat voor de uitzending.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
Zou het van Videoland soms een 'goedmakertje' zijn omdat ze zo ineens de streams op zwart hebben gegooid?
aha dat wist ik niet, sorry, ik heb misschien 2 of 3 afleveringen teruggekeken op Videolandquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gebeurt wel meer dat een aflevering er al staat voor de uitzending.
Ze krijgen het natuurlijk vooraf toegestuurd en plaatsen het dan.
Foutmakertje danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
Zou het van Videoland soms een 'goedmakertje' zijn omdat ze zo ineens de streams op zwart hebben gegooid?
Geen slimme zet, hierdoor gaan veel kijkers vooruit spoelen en kijken de hele aflevering niet meer af.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
Of kijken liever even vooruit dan hier 2 uur gezellig meepostenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen slimme zet, hierdoor gaan veel kijkers vooruit spoelen en kijken de hele aflevering niet meer af.
Iedereen is al stiknieuwsgierig sinds maandag, als dan de gelegenheid zich voordoet om vooruit te spoelen is die beslissing snel gemaakt.....voor de nieuwsgierigen onder ons.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Of kijken liever even vooruit dan hier 2 uur gezellig meeposten
Mag ik een dm?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet de winnaar!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Nee, geen minuut. Maar wat een waardeloze teleurstellende uitzending. Zonder te spoilen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]ja maar ik heb gewoon een abo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk live op videolandf maar ik zie dus niksTrust nobody
Ik ben ook nieuwsgierig, maar anders vind ik de finale kijken niet boeiend meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is al stiknieuwsgierig sinds maandag, als dan de gelegenheid zich voordoet om vooruit te spoelen is die beslissing snel gemaakt.....voor de nieuwsgierigen onder ons.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
zijn somige bewohners nu
live in de loods?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, alleen Marciano en Mirthe blijkbaar.
Nee, is allemaal opgenomenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef mario390 het volgende:
zijn somige bewohners nu
live in de loods?
Ik laat jullie niet in steek!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is al stiknieuwsgierig sinds maandag, als dan de gelegenheid zich voordoet om vooruit te spoelen is die beslissing snel gemaakt.....voor de nieuwsgierigen onder ons.
Veel plezier met de finale.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig, maar anders vind ik de finale kijken niet boeiend meer
Ik heb ook al vooruitgespoeld hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik laat jullie niet in steek!
Kijk voor jullie tv ipv Videoland![]()
Ja ,quote:
bij de basis abo krijg je gewoon reclamequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar ik heb gewoon een abo...
ik kijk live op videolandf maar ik zie dus niks
Er zijn ook geen streams meer dus als we het goed zouden doen was de COS dicht en zaten we in TVquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:21 schreef Verida het volgende:
Helemaal niet, het is een aanfluiting maar nog even wachten en dan weten we het, we kunnen het, we hebben al zo lang kunnen wachten dan kunnen we dit half uurtje ook nog wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:41 schreef pingu66 het volgende:
Nou zo spectaculair is de finale uitzending tot nu toe niet.
Hoezo?quote:
Maakt nu ook niks meer uit en het drukst en gezelligst was het toch altijd hier, hier kwamen de meeste mensen samen vandaar dat er ook wel eens wat werd gedeeld wat niet hier hoorde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook geen streams meer dus als we het goed zouden doen was de COS dicht en zaten we in TV
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook al vooruitgespoeld hoor
Reclamequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand ff zeggen wat er te zien is? Dan kij ik mee
Reclame.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand ff zeggen wat er te zien is? Dan kij ik mee
Nee het is meer en geloof me, het is nog spannend ook!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Als het finalespel alleen die spiraal is vind ik het wel tegenvallen hoor.
gelukkigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee het is meer en geloof me, het is nog spannend ook!
Heb het ook al gezien, beetje vreemd of niet dat het al te zien wasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
hahahha
Dat heeft toch niks te maken met iets jammer vinden? Mij valt het ook tegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook geen streams meer dus als we het goed zouden doen was de COS dicht en zaten we in TV
jajoh... ik haakte keurig aan voor de livestreams nu ik tijd hebquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het ook al gezien, beetje vreemd of niet dat het al te zien was
Super sufquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk de finale nu, vind het erg suf om eerlijk te zijn.
Maar waar zijn alle kijkers???
5 minutenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
oeiii bij geluid van het publiek 5 sec tijdstraf voor de bijbehorende deelnemer
Ik zou vragen of mijn moeder de zaal kan verlatenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
oeiii bij geluid van het publiek 5 sec tijdstraf voor de bijbehorende deelnemer
ik volg hem niet maar kan wel zijn berichten zien, je bedoelt de Q&A die hij met Sasha daar gaat hebben?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wil en kan er iemand de live stream opnemen van Bern op instagram? ( na de uitzending op tv)
Zijn insta is @:bernkroesen
@:hoempah @:dgk_tegengas @:spapaars of iemand die dit leest 🙏
Ja klopt. Volgens mij gaan ze live beantwoorden maar weet niet zeker. Dus op Instagram live zeg maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik volg hem niet maar kan wel zijn berichten zien, je bedoelt de Q&A die hij met Sasha daar gaat hebben?
Daarom de vrouw van Isaac niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:58 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik zou vragen of mijn moeder de zaal kan verlaten
🤣quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:00 schreef engine het volgende:
Mirthe baalt dat ze geen duct tape mee heeft genomen
Ik dacht dat zijn vrouw liever niet in the picture wilquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik vroeg me ook al af, waar is zijn vrouw? Bij de kinderen achter de schermen?
Ik heb de uitzending op videoland gekeken, geen zin in die ellenlange reclames. Ik weet dus al wie de winnaar is en dan is het lastig posten als je niets wilt verraden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
Roepen die 3 kijkers hier ff wanneer ze de winnaar weten?
Het verbaast me echt dat hier bijna niemand is...
of heeft iedereen de uitzending gezien? Dart zal wel ja... want videoland topic
Ik had hem meteen om 19:30 uur gestart en was om 20:50 uur klaar dus ik weet wi er gewonnen heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
16 klopt wel, plus vrouw en kids. Die zijn er wel denk ik, maar niet in de loods zelfquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:54 schreef xsaskiax het volgende:
Wel apart, bij Sasha kom ik inclusief Bern en Mirthe op 12 mensen, bij Isaac inclusief Marciano op 16 mensen, dat zijn er allebei geen 20..... raar dat er dan mensen niet mochten komen (zonder hierover nu weer een discussie aan te gaan)
Is de vriendin van Isaac er nu bij??? Volgens mij zagen we haar in het beginfilmpje, maar kan haar nu niet terugvinden tussen zijn gasten.
Ik had ook verwacht het met elkaar te kunnen kijken, totdat Videoland de finale al online zette en vooruit te spoelen is. Jammer dat ze dit zo gedaan hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik keek daar even en dan zie je al een foto dat ze samen op de bank thuis met een Malibu zitten. Dit is al dagen bekend ws en veel eerder opgenomen, kan niet anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik volg hem niet maar kan wel zijn berichten zien, je bedoelt de Q&A die hij met Sasha daar gaat hebben?
Dit was volgens mij afgelopen maandag, nadat de streams voor ons op zwart gingenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik keek daar even en dan zie je al een foto dat ze samen op de bank thuis met een Malibu zitten. Dit is al dagen bekend ws en veel eerder opgenomen, kan niet anders.
Vandaar. Gelijk heeft zequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn vrouw liever niet in the picture wil
heel jammer!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht het met elkaar te kunnen kijken, totdat Videoland de finale al online zette en vooruit te spoelen is. Jammer dat ze dit zo gedaan hebben.
Wat ik bedoel is dat Bern en Sasha live gaan op Instagram na de uitzending dus op zijn profielfoto daar zal er dan live staan en dan kan je kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik keek daar even en dan zie je al een foto dat ze samen op de bank thuis met een Malibu zitten. Dit is al dagen bekend ws en veel eerder opgenomen, kan niet anders.
Er kan hier prima over gepraat worden, zolang de uitslag maar niet gespoiled wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heel jammer!!
Maar zijn er nu dan nog tv kijkers of weet iedeee het en kunnn we erover praten?
Ja zal ik roepen. Ik durf hier haast niet meer te kijken omdat iemand het waarschijnlijk in het laatste kwartier alsnog verpest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
ja ik bedoelde de uitslag...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kan hier prima over gepraat worden, zolang de uitslag maar niet gespoiled wordt.
er zijn nog tv kijkers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heel jammer!!
Maar zijn er nu dan nog tv kijkers of weet iedeee het en kunnn we erover praten?
Ik kijk tv en weet niks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heel jammer!!
Nee de uitslag niet totdat de aflevering op Videoland is afgelopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik bedoelde de uitslag...
ik probeer alleen neutrale dingem te zeggen want spoileren is stom
Ja, zo jammer dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:09 schreef schizolientje het volgende:
ik had echt een spannende finale verwacht met een zaal vol oud deelnemers en publie zo. Nu via een achterdeur alles opgenomen en uitgezonden en snel wegwezen uitzending
dat vroeg ik me ook op. ze hangt soms ook op Bernquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Wie is die meid die zo druk mee beweegt bij Sasha? Haar zus?
Door jou twee berichten weet ik al wie er gewonnen heeft..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zelf ff gespiekt.
Nu kan ik zonder zenuwen kijken
Ook niet echt hetzelfde uiterlijk dus misschien gewoon een goede vriendin van Sasha.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook op. ze hangt soms ook op Bern
Is haar zus, die dat café heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook op. ze hangt soms ook op Bern
Ze hebben er ook niet echt iets mee gedaan. Meer van wat we al kende van dit jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond het wel heel spannend, maar had er verder wel meer van verwacht.
Het is net als de hele RLS, gewoon een tegenvallerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze hebben er ook niet echt iets mee gedaan. Meer van wat we al kende van dit jaar
Waarom ook niet, je hoeft er niet te kijken en al helemaal niet als je naar de finale zit te kijken. Of zeg ik nu wat raars?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef cinsan het volgende:
den hartog heeft de winnaar al op zijn insta gezet
maar de foto die nu daar staat is in een thuis situatie gemaakt en niet vandaag maar eerderquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Bern en Sasha live gaan op Instagram na de uitzending dus op zijn profielfoto daar zal er dan live staan en dan kan je kijken
Wat een sukkol!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef cinsan het volgende:
Dat bestaat nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door jou twee berichten weet ik al wie er gewonnen heeft..
Echt niet tof dit..
Er is in de COS niet gespoilerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Door jou twee berichten weet ik al wie er gewonnen heeft..
Echt niet tof dit..
Na de finale op maandag waren ze al thuis. Dus niet zo raar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:13 schreef schizolientje het volgende:
ik had echt een spannende finale verwacht met een zaal vol oud deelnemers en publie zo. Nu via een achterdeur alles opgenomen en uitgezonden en snel wegwezen uitzending
[..]
maar de foto die nu daar staat is in een thuis situatie gemaakt en niet vandaag maar eerder
Hij doet een Videolandjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef cinsan het volgende:
is bij bern thuis denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar de foto die nu daar staat is in een thuis situatie gemaakt en niet vandaag maar eerder
Jawel maar niet door Marrijequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is in de COS niet gespoilerd.
Het is maar net hoe je bepaalde berichten interpreteert.
De finale is maandag al gespeeld en daarna gingen ze ook gewoon naar huis. Alleen kregen wij niks te zienquote:
Ik weet toch voor wie je bentquote:
Denk dat videoland eerder klaar is omdat daar geen reclame tussen zit denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de uitslag niet totdat de aflevering op Videoland is afgelopen.
Ik interpreteer het heel goed..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is in de COS niet gespoilerd.
Het is maar net hoe je bepaalde berichten interpreteert.
Tja dan moeten de tv-kijkers naar het tv topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat videoland eerder klaar is omdat daar geen reclame tussen zit denk ik
Klopt, scheelde ruim een half uurquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat videoland eerder klaar is omdat daar geen reclame tussen zit denk ik
het is voor jullie als mods ook niet leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dan moeten de tv-kijkers naar het tv topic.
Dit is bijna niet goed in banen te leiden.
Ik zou meteen stapeltjes van 100 maken denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Je moet wel sorteren denk ik. Dan kun je tenminste nog snel hertellen als je het fout hebt.
Dan wordt wel lastig dan omdat hier altijd over de streams is gesprokenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dan moeten de tv-kijkers naar het tv topic.
Dit is bijna niet goed in banen te leiden.
Ja dacht ik al daar heb je de reclame nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, scheelde ruim een half uur
Maar omdat de finale streams om 21.30 stoppen kan je niet verwachten dat er na die tijd niet over gesproken wordt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt wel lastig dan omdat hier altijd over de streams is gesproken
Ikl had tv aan en videoland. Toen ik zag dat er geen reclames op V. waren, heb ik geluid van de tv uit gezet en ben op V gaan kijken. Toen dat afgelopen was, duurde het op tv nog een dik half uurquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht ik al daar heb je de reclame niet
Nope kan ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar omdat de finale streams om 21.30 stoppen kan je niet verwachten dat er na die tijd niet over gesproken wordt.
Die reclames duren ook zo lang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ikl had tv aan en videoland. Toen ik zag dat er geen reclames op V. waren, heb ik geluid van de tv uit gezet en ben op V gaan kijken. Toen dat afgelopen was, duurde het op tv nog een dik half uur
Ja vreselijk. Ik kijk zelden live tv. als ik iets wil zien, neem ik het op en spoel de reclames doorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die reclames duren ook zo lang.
Denk dat hij wel iets voordeel had met die spiraal, meer kracht. Dat ding is nog best zwaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac wel de terechte winnaar, heeft het goed gedaan. Dit kon alle kanten op en beiden hadden het kunnen winnen. Denk dat Isaac zijn zenuwen iets beter onder controle had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |