SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Uitstel zeker?quote:
Maar niet als commentatorquote:
Co-commentatorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar niet als commentator![]()
Dat is de enige die ik kan hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Besparing bij viaplay!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Nelson ineens even als pitreporter bij de F2
Franse troepquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Nelson ineens even als pitreporter bij de F2
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wel grappig dat Nelson nu de pitreporter is
Gefeliciteerd.quote:
Ze pakken er een hamer bij, dat helpt altijd.quote:
Gewoon ductape gebruikenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze pakken er een hamer bij, dat helpt altijd.
Misquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:25 schreef Zorro het volgende:
Nou wat zetten we in.
Ik ga voor 5 rondjes SC
Als we dat denken valt het meestal tegen.quote:
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Als we dat denken valt het meestal tegen.
Ik zeg, het gaat tegenvallen
Je loopt achterquote:
Dat klopt. Daarom zei ik het nádat we wél gestart warenquote:
Jawel, iedereen is er uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:31 schreef franklop het volgende:
Hoop mensen erbij, weet niet of het helemaal goed gaat daar..
En nog zijn er mensen die het onzin vindenquote:
Loop iets achter met de streamquote:
Ik vind het eerder onzin om te denken dat we zonder Halo de afgelopen paar jaar 20 doden gehad zouden hebben, als je kijkt naar de crashes waarbij constant de Halo werd bedanktquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En nog zijn er mensen die het onzin vinden
Die auto bovenop is nooit in de buurt van de halo geweest.quote:
Het heeft wel Grosjean zijn leven gered anders was hij onthoofdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het eerder onzin om te denken dat we zonder Halo de afgelopen paar jaar 20 doden gehad zouden hebben, als je kijkt naar de crashes waarbij constant de Halo werd bedankt
Mooie souvenirtjesquote:
Oh ik geloof zeker dat het effect heeft gehad ja, alleen niet dat élke crash waarbij je hoort "gelukkig hebben we een halo!" zonder halo totaal fout gegaan zou zijn. Alsof er sinds de halo ineens regelmatig allerlei crashes zijn die voor de halo nog dodelijk warenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het heeft wel Grosjean zijn leven gered anders was hij onthoofd
Vliegt bijna over de hekken heenquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Boschung dus onder Maini doorgeknald ...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Under investigation noted allemaal
Je kunt wel stellen dat elk rondje weer anders was.quote:
Er lijkt wel schade op te zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die auto bovenop is nooit in de buurt van de halo geweest.
Hup erheen lopenquote:
Ik tel er ongeveer 3 eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het eerder onzin om te denken dat we zonder Halo de afgelopen paar jaar 20 doden gehad zouden hebben, als je kijkt naar de crashes waarbij constant de Halo werd bedankt
🤨quote:
FIA leest mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft toch gevaarlijk deze omstandigheden
Als je bij normale weersomstandigheden al niets ziet in de hugenholtzbocht, dan is dit ook wel vragen om ellende.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft toch gevaarlijk deze omstandigheden
Ja dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als je bij normale weersomstandigheden al niets ziet in de hugenholtzbocht, dan is dit ook wel vragen om ellende.
Je zag al niets, en nu nog minder door de spray.
Ook wat betreft de Slotenmaker is dit gewoon vragen om ellende. Dus helaas een goed besluit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als je bij normale weersomstandigheden al niets ziet in de hugenholtzbocht, dan is dit ook wel vragen om ellende.
Je zag al niets, en nu nog minder door de spray.
vermoed dat bij het inrijden van de pitsstraat deze nieuwe sirene afgaat.quote:
Inderdaad: "race will not be resumed"quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tijd loopt door, dus dit wordt gewoon einde race
Ah zo, nooit eerder gehoord op andere banen. Waarschijnlijk omdat het zo smal isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
vermoed dat bij het inrijden van de pitsstraat deze nieuwe sirene afgaat.
was voorheen al een bokkeirritant geluid.
Die mazzelt als een malle inderdaadquote:
Ja dat zei ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die mazzelt als een malle inderdaad
yup. en daardoor is de pitlimiter nog eens extra laag. op Zandvoort is de snelheid in de pitsstraat 60 km/uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ah zo, nooit eerder gehoord op andere banen. Waarschijnlijk omdat het zo smal is
Jazeker. Viel me op bij de finish van de F2 Sprintrace in Bakuquote:
Er is geen winnaar? Pourchaire is de winnaar?quote:
Geen uitslag en geen winnaar vanwege te weinig rondenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is geen winnaar? Pourchaire is de winnaar?
Ik weet of we daar nou zo blij mee moeten zijn gezien het debacle van gisteren..quote:
Leedvermaak om jezelf (gisteren dan)?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Haha, al die verzopen mensen op de tribunes
Ik zag weer best veel korte broeken voorbij komen op de cam bij station Zandvoort.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Haha, al die verzopen mensen op de tribunes
Absoluut.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leedvermaak om jezelf (gisteren dan)?
Sukkels. Toen ik m'n huis uit liep wist ik meteen dat lange broek de correcte keuze wasquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zag weer best veel korte broeken voorbij komen op de cam bij station Zandvoort.
Respect en aan de schijterij vanmiddag.
@Starflyer zou er nu moeten zijn (of bijna zijn). En dat is een koukleumquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut.
Al was het voor mij niet echt een probleem meer na lunch, baalde meer dat de F2 afgelast was.
Zo lang ie geen enorme terreurbuien over zich heen krijgt, heeft ie geen recht tot klagenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Starflyer zou er nu moeten zijn (of bijna zijn). En dat is een koukleum
Voorspelbare SC is voorspelbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:07 schreef Zorro het volgende:
MAar ze hebben netjes voor mij een SC gemaakt dus ik kan nu gewoon de hele race meekijken
Heeft hij sowieso niet. Werd gisteren gebeld of hij mee wilde. Mazzelaar!quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ie geen enorme terreurbuien over zich heen krijgt, heeft ie geen recht tot klagen
Helemaal in de war nuquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Allard zit er veel langs met de namen.
Lucky bastard met het weer gisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Wij feliciteren voorstoel met z'n kampioenschap.
Hele goede vraagquote:
De monteurs dachten toch echt van welquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:23 schreef Zorro het volgende:
Daar heeft helemaal geen wheelgun op gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef Starflyer het volgende:
Ik ben er
Ik zit warm en droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik ben er
Mooie entertainment heb je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je daar met @Whiskers2009?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik ben er
Te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heb je de start van de F2 wel gehaald?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik ben er
Heb je alles mogen inleveren aan eten en drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Win is mogelijkquote:
Niks is beter entertainment dan allemaal brokstukken door de lucht zien vliegen om achter een duin te verdwijnenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooie entertainment heb je.
Ben je daar met @:Whiskers2009?
Neequote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooie entertainment heb je.
Ben je daar met @:Whiskers2009?
Awwquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee![]()
Zoals ik eerder al schreef in dit topic
Nee, mocht alles meenemenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Heb je alles mogen inleveren aan eten en drinken?
Allard Kalff is het enige commentaar wat te pruimen is van Viaplay. Vanmiddag F1TV commentaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die Viaplay kijken neem ik niet zo serieus.
Waarom heb je beidenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Allard Kalff is het enige commentaar wat te pruimen is van Viaplay. Vanmiddag F1TV commentaar.
F1TV abbo heb ikquote:
Nee, net gemist, maar deels terug gezien op de schermenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te laat![]()
Of heb je de start van de F2 wel gehaald?
Vooruit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1TV abbo heb ik
Dus ik kan kiezen voor Viaplay commentaar en F1tv commentaar
Als ik echt levensmoe ben, kan ik kiezen voor Sky Sports commentaar
Niet om 8:00 al bij de ingang staanquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, net gemist, maar deels terug gezien op de schermen
Jammerquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, net gemist, maar deels terug gezien op de schermen
Zie het nu ja. Was ff afgeleidquote:
Ook al gemist. Voor wat?quote:
SC procedure (ik kan niet even op het engelse woord komen)quote:
Dankquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
SC procedure (ik kan niet even op het engelse woord komen)
Daar stond toch al dat het No Further Action was?quote:
Procedurequote:Op zondag 27 augustus 2023 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemistquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar stond toch al dat het No Further Action was?
Even teruggekeken. Stond inderdaad de melding met daarbij NFA
Infringement.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor hem jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daruvala heeft iets tussen z'n benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |