Ja dat wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Als we dat denken valt het meestal tegen.
Ik zeg, het gaat tegenvallen
Je loopt achterquote:
Dat klopt. Daarom zei ik het nádat we wél gestart warenquote:
Jawel, iedereen is er uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:31 schreef franklop het volgende:
Hoop mensen erbij, weet niet of het helemaal goed gaat daar..
En nog zijn er mensen die het onzin vindenquote:
Loop iets achter met de streamquote:
Ik vind het eerder onzin om te denken dat we zonder Halo de afgelopen paar jaar 20 doden gehad zouden hebben, als je kijkt naar de crashes waarbij constant de Halo werd bedanktquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En nog zijn er mensen die het onzin vinden
Die auto bovenop is nooit in de buurt van de halo geweest.quote:
Het heeft wel Grosjean zijn leven gered anders was hij onthoofdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het eerder onzin om te denken dat we zonder Halo de afgelopen paar jaar 20 doden gehad zouden hebben, als je kijkt naar de crashes waarbij constant de Halo werd bedankt
Mooie souvenirtjesquote:
Oh ik geloof zeker dat het effect heeft gehad ja, alleen niet dat élke crash waarbij je hoort "gelukkig hebben we een halo!" zonder halo totaal fout gegaan zou zijn. Alsof er sinds de halo ineens regelmatig allerlei crashes zijn die voor de halo nog dodelijk warenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het heeft wel Grosjean zijn leven gered anders was hij onthoofd
Vliegt bijna over de hekken heenquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Boschung dus onder Maini doorgeknald ...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Under investigation noted allemaal
Je kunt wel stellen dat elk rondje weer anders was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |