Er lijkt wel schade op te zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die auto bovenop is nooit in de buurt van de halo geweest.
Hup erheen lopenquote:
Ik tel er ongeveer 3 eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het eerder onzin om te denken dat we zonder Halo de afgelopen paar jaar 20 doden gehad zouden hebben, als je kijkt naar de crashes waarbij constant de Halo werd bedankt
🤨quote:
FIA leest mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft toch gevaarlijk deze omstandigheden
Als je bij normale weersomstandigheden al niets ziet in de hugenholtzbocht, dan is dit ook wel vragen om ellende.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft toch gevaarlijk deze omstandigheden
Ja dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als je bij normale weersomstandigheden al niets ziet in de hugenholtzbocht, dan is dit ook wel vragen om ellende.
Je zag al niets, en nu nog minder door de spray.
Ook wat betreft de Slotenmaker is dit gewoon vragen om ellende. Dus helaas een goed besluit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als je bij normale weersomstandigheden al niets ziet in de hugenholtzbocht, dan is dit ook wel vragen om ellende.
Je zag al niets, en nu nog minder door de spray.
vermoed dat bij het inrijden van de pitsstraat deze nieuwe sirene afgaat.quote:
Inderdaad: "race will not be resumed"quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tijd loopt door, dus dit wordt gewoon einde race
Ah zo, nooit eerder gehoord op andere banen. Waarschijnlijk omdat het zo smal isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
vermoed dat bij het inrijden van de pitsstraat deze nieuwe sirene afgaat.
was voorheen al een bokkeirritant geluid.
Die mazzelt als een malle inderdaadquote:
Ja dat zei ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die mazzelt als een malle inderdaad
yup. en daardoor is de pitlimiter nog eens extra laag. op Zandvoort is de snelheid in de pitsstraat 60 km/uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ah zo, nooit eerder gehoord op andere banen. Waarschijnlijk omdat het zo smal is
Jazeker. Viel me op bij de finish van de F2 Sprintrace in Bakuquote:
Er is geen winnaar? Pourchaire is de winnaar?quote:
Geen uitslag en geen winnaar vanwege te weinig rondenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is geen winnaar? Pourchaire is de winnaar?
Ik weet of we daar nou zo blij mee moeten zijn gezien het debacle van gisteren..quote:
Leedvermaak om jezelf (gisteren dan)?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Haha, al die verzopen mensen op de tribunes
Ik zag weer best veel korte broeken voorbij komen op de cam bij station Zandvoort.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Haha, al die verzopen mensen op de tribunes
Absoluut.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leedvermaak om jezelf (gisteren dan)?
Sukkels. Toen ik m'n huis uit liep wist ik meteen dat lange broek de correcte keuze wasquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zag weer best veel korte broeken voorbij komen op de cam bij station Zandvoort.
Respect en aan de schijterij vanmiddag.
@Starflyer zou er nu moeten zijn (of bijna zijn). En dat is een koukleumquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut.
Al was het voor mij niet echt een probleem meer na lunch, baalde meer dat de F2 afgelast was.
Zo lang ie geen enorme terreurbuien over zich heen krijgt, heeft ie geen recht tot klagenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Starflyer zou er nu moeten zijn (of bijna zijn). En dat is een koukleum
Voorspelbare SC is voorspelbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:07 schreef Zorro het volgende:
MAar ze hebben netjes voor mij een SC gemaakt dus ik kan nu gewoon de hele race meekijken
Heeft hij sowieso niet. Werd gisteren gebeld of hij mee wilde. Mazzelaar!quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ie geen enorme terreurbuien over zich heen krijgt, heeft ie geen recht tot klagen
Helemaal in de war nuquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Allard zit er veel langs met de namen.
Lucky bastard met het weer gisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Wij feliciteren voorstoel met z'n kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |