abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210418880

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carričre), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceiçăo, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_210419121
Announce nummer 10/rechtsbuiten voor ons vreemdelingenlegioen
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:30:12 #3
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210419209
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Announce nummer 10/rechtsbuiten voor ons vreemdelingenlegioen
Oké Marco
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:34:38 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210419265
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:30 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Oké Marco
Gisteren op ziggo gekeken en die 2 deden me een beetje hier aan denken

pi_210419376
Dat gezeur om buitenlandse spelers. :Z

Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.

Met Brobbey, Bergwijn, Berghuis, Van den Boomen en Hato is de helft van je basis Nederlands. Gorter staat er voorlopig ook nog in en Rensch, Wijndal, Taylor, Vos en Klaassen gaan ook genoeg minuten maken.

Ik heb liever een goede buitenlandse speler dan een matige Nederlandse speler. En gezien de staat van het Nederlands elftal is er ook echt niet zo veel te halen wat goed genoeg is voor Ajax.
pi_210419405
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef PicoMMP het volgende:

Met Brobbey, Bergwijn, Berghuis, Van den Boomen en Hato is de helft van je basis Nederlands. Gorter staat er voorlopig ook nog in en Rensch, Wijndal, Taylor, Vos en Klaassen gaan ook genoeg minuten maken.

Ik heb liever een goede buitenlandse speler dan een matige Nederlandse speler. En gezien de staat van het Nederlands elftal is er ook echt niet zo veel te halen wat goed genoeg is voor Ajax.
Ben het met je eens. Behalve dit stukje: Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.

Want ja maar zij doen het ook is nooit een goede reden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:53:47 #7
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210419468
quote:

Je zou ze eens moeten horen als er alleen maar Nederlandse (eredivisie)spelers voor te veel geld gehaald waren die geen reet toevoegen. Dan had Ajax eens verder moeten kijken dan de eigen filosofie en cultuur
pi_210419524
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ben het met je eens. Behalve dit stukje: Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.

Want ja maar zij doen het ook is nooit een goede reden.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het inherent is aan topvoetbal. Elke Europese topclub speelt met een meerderheid aan buitenlandse spelers.

Natuurlijk had ik liever gehad dat het zoals vroeger was met maximaal twee (?) buitenlandse spelers in je basis. Veel beter voor het Nederlands voetbal ook, maar dat is nou eenmaal niet zo.
pi_210419585
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Je zou ze eens moeten horen als er alleen maar Nederlandse (eredivisie)spelers voor te veel geld gehaald waren die geen reet toevoegen. Dan had Ajax eens verder moeten kijken dan de eigen filosofie en cultuur
Ja, de bekende bord-op-schoot scouting.

In de eredivisie loopt sowieso niets rond. Zelfs bij PSV en Feyenoord zie ik niet echt Nederlandse spelers die ik bij Ajax zou willen zien, behalve misschien Geertruida.

PSV had maar drie Nederlanders in de basis tegen Rangers: Teze, Veerman en Luuk de Jong. Ik hoef ze niet.

Feyenoord heeft er wat meer, maar van Timber, Wieffer, Hartman en Stengs word ik ook niet echt enthousiast.

En daaronder wordt het alleen maar minder, dus de Nederlanders die er moeten komen zouden uit de jeugdopleiding moeten stromen.
pi_210419666
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ja, de bekende bord-op-schoot scouting.

In de eredivisie loopt sowieso niets rond. Zelfs bij PSV en Feyenoord zie ik niet echt Nederlandse spelers die ik bij Ajax zou willen zien, behalve misschien Geertruida.

PSV had maar drie Nederlanders in de basis tegen Rangers: Teze, Veerman en Luuk de Jong. Ik hoef ze niet.

Feyenoord heeft er wat meer, maar van Timber, Wieffer, Hartman en Stengs word ik ook niet echt enthousiast.

En daaronder wordt het alleen maar minder, dus de Nederlanders die er moeten komen zouden uit de jeugdopleiding moeten stromen.
Hartman zou bij Ajax zeker in basis staan net als Geertruida.
pi_210419793
quote:

Het is een keuze die je maakt. Dat die clubs dat doen zegt niet dat Ajax het ook moet doen.

Net als de keuze van een speelstijl die kan afwijken van de topclubs.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210419821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Het is een keuze die je maakt. Dat die clubs dat doen zegt niet dat Ajax het ook moet doen.
Wel als je succesvol wil zijn. Een top lichting eigen jeugd/jonge talenten uit Nederland komt eens in de 20 jaar voor (jaren 70, 1995, 2018)
pi_210419860
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Geertruida gaf ik al aan van wel, Hartman vind ik niet zo bijzonder.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:54:09 #14
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210420096
quote:

[..]
Geertruida wel denk ik, Hartman zou bij gebrek aan beter zijn
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:54:42 #15
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210420105
Ben wel onder de indruk van Tahirovic moet ik trouwens zeggen, al heb ik wel het idee dat hij het snel kwijt is als hij een beetje onder druk wordt gezet
pi_210420193
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Precies dit. Als de prestaties er even niet zijn hoor je altijd wel wat.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210420232
Ik baal wel ontzettend van deze late transfer. Vooral omdat je niemand meer hebt die zijn kwaliteiten heeft. Hopelijk kan Sven nog iets uit de hoge hoed toveren, in ieder geval iemand met veel creativiteit.
pi_210420266
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 16:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik baal wel ontzettend van deze late transfer. Vooral omdat je niemand meer hebt die zijn kwaliteiten heeft. Hopelijk kan Sven nog iets uit de hoge hoed toveren, in ieder geval iemand met veel creativiteit.
Dit zit er al zo lang aan te komen dat het geen verrassing meer mag zijn.
pi_210420485
Sven gaat echt nog wel met een verrassing komen (wie weet die Argentijn), komt helemaal goed. Sven is in ieder geslaagd voor het onderdeel verkopen, hopelijk kunnen we dit ook over een aantal maanden zeggen over het kopen.
pi_210420674
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210420796
Vraagprijs ligt blijkbaar toch iets hoger...
pi_210420822
Zegt wel wat over de verhoudingen dat middenmotortje West Ham zo makkelijk onze toppers haalt, maar goed, zo is dat nu eenmaal tegenwoordig.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:08:35 #23
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210420954
twitter

Ik voel een dooie mus aankomen
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:18:47 #24
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210421022
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 17:08 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Kan je maar heul snel afhandelen want voor Newcastle is dit geld vrijwel niets.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210421233
Haalde die gast in FIFA wel vaak. #Kenner.
pi_210421250
quote:

[..]
Geertruida wil ik wel toegeven maar Hartman is maar een beperkte back met een goed jaar. Vriend Wijndal haalde in zijn AZ tijd een hoger niveau.
pi_210421488
Ik voel weer een Sutalo soap aankomen. Hopelijk met hetzelfde einde.
pi_210421689
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zit even de onderliggende stats te bekijken van de MLS, maar ik ben nog even terughoudend als daar figuren als Puig en good old Lodeiro in dezelfde top-3-lijstjes staan. @:wimderon
Dat is zorgwekkend ja.
pi_210421805
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 17:08 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Oeh das wel weer een flink bedrag. En transfer pas met de jaarwisseling is ook niet best.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210421834
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Oeh das wel weer een flink bedrag. En transfer pas met de jaarwisseling is ook niet best.
Denk dat het wel waard is, denk ook dat hij met winst verkocht gaat worden wanneer hij verder gaat.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_210423855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:48 schreef Omega het volgende:

[..]
Denk dat het wel waard is, denk ook dat hij met winst verkocht gaat worden wanneer hij verder gaat.
Moah vind die 25 miljoen+ wel stevig aan de prijs. Als je leest dat Ziyech schijnbaar een jaar gratis aan Galatasaray wordt verhuurd zou je zeggen dat je net zo goed Ziyech had kunnen nemen. Mits hij daadwerkelijk een lager salaris ging accepteren natuurlijk.

Dat Almada kan voetballen kan een blinde nog wel zien dat ter zijde.
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:36:48 #32
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210424951
Gewoon ¤ 15 miljoen + Alladin
Ik ben inmiddels overleden
pi_210426066
Verrassend, dat Ajax ook interesse heeft in deze speler. Is een dikke maand geleden ook al actief bij (o.a.) Feyenoord aangeboden en veel te duur gebleken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 00:33:27 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210426191
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 00:13 schreef De_Pel het volgende:
Verrassend, dat Ajax ook interesse heeft in deze speler. Is een dikke maand geleden ook al actief bij (o.a.) Feyenoord aangeboden en veel te duur gebleken.
Verrassend, user De_Pel mag weer even vrij internetten, of hij doet dat stiekem als de nachtzuster even niet oplet.
pi_210426357
quote:
Verrassend, dat Ajax ook interesse heeft in deze speler. Is een dikke maand geleden ook al actief bij (o.a.) Feyenoord aangeboden en veel te duur gebleken voor Feyenoord
ftfy
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210427035
25 miljoen is wel wat te gortig.
pi_210427367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:02 schreef Scorpie het volgende:
25 miljoen is wel wat te gortig.
Forbs 20 dan is 25 nog aan de magere kant
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:29:59 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210427461
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:17 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Forbs 20 dan is 25 nog aan de magere kant
Forbs was geen 20 en deze zal ook geen 25 worden, tenminste lijkt me stug als ze dat toch gaan betalen.
pi_210427482
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
Zelfs bij PSV en Feyenoord zie ik niet echt Nederlandse spelers die ik bij Ajax zou willen zien, behalve misschien Geertruida.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Geertruida wel denk ik
Behalve misschien

Wel denk ik

Jullie mogen dromen als een Geertruida ooit voor jullie komt spelen.

Maar die gaat naar het Bayern van Duitsland, niet naar het Bayern van Nederland.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:41:05 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210427543
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:32 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
[..]
Behalve misschien

Wel denk ik

Jullie mogen dromen als een Geertruida ooit voor jullie komt spelen.

Maar die gaat naar het Bayern van Duitsland, niet naar het Bayern van Nederland.
Is dat al rond? Niet dat ik hem naar Ajax had zien komen hoor, daarom gaat dat Bayern van NL ook niet op.
pi_210427560
quote:
Snap sowieso niet welke idioot spelers van 15 miljoen+ gaat lopen aanbieden bij een club wiens record op 8 miljoen stond en het algemeen bekend is dat ze geld tekort hebben.

Je verkoopt toch ook geen AMG aan iemand in de bijstand. Op deze manier kan je nog beter mij als makelaar nemen.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:49:05 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210427590
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:43 schreef Wotte het volgende:

[..]
Snap sowieso niet welke idioot spelers van 15 miljoen+ gaat lopen aanbieden bij een club wiens record op 8 miljoen stond en het algemeen bekend is dat ze geld tekort hebben.

Je verkoopt toch ook geen AMG aan iemand in de bijstand. Op deze manier kan je nog beter mij als makelaar nemen.
Moet het allemaal nog waar zijn ook hč, het kan best zijn dat zaakwaarnemers een beetje leuren met een speler en wat geruchten de wereld in helpen voor wat aandacht en dan is er meteen ook weer wat clickbait voor de copy paste sites.
pi_210427598
[0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Moet het allemaal nog waar zijn ook hč, het kan best zijn dat zaakwaarnemers een beetje leuren met een speler en wat geruchten de wereld in helpen voor wat aandacht en dan is er meteen ook weer wat clickbait voor de copy paste sites.
[/quote]

Feyenoord heeft de speler op Transferroom zien staan is toch een mindere titel, ja.
pi_210427620
Escaleert compleet uit de hand te dom om te quoten.
pi_210428857
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 17:47 schreef Wotte het volgende:

[..]
Geertruida wil ik wel toegeven maar Hartman is maar een beperkte back met een goed jaar. Vriend Wijndal haalde in zijn AZ tijd een hoger niveau.
Daarom denk ik ook dat 12,5 miljoen euro voor (ogenschijnlijk) een beperkte linksback die in potentie minder is dan Wijndal nogal dom is. Wijndal leek er afgelopen seizoen mentaal er doorheen te zitten. Kan me herinneren dat hij tegen Rangers geweldig speelde maar door dat domme aflopende veld zich zwaar blesseerde. Daarna was het niet meer hetzelfde. Zeker niet te snel afschrijven die jongen.
pi_210429286
Wijndal die we nog een kans gunnen

Wat lees ik hier
pi_210429393
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:02 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Daarom denk ik ook dat 12,5 miljoen euro voor (ogenschijnlijk) een beperkte linksback die in potentie minder is dan Wijndal nogal dom is. Wijndal leek er afgelopen seizoen mentaal er doorheen te zitten. Kan me herinneren dat hij tegen Rangers geweldig speelde maar door dat domme aflopende veld zich zwaar blesseerde. Daarna was het niet meer hetzelfde. Zeker niet te snel afschrijven die jongen.
Je had sowieso een extra linksback er bij moeten hebben. Met het vertrek van Bassey en Timber heb je naast weinig echte linksbacks ook nog minder om mee te schuiven. Dus wat dat betreft snap ik het wel. Vind 12 miljoen wel aan de stevige kant voor een back als je kijkt dat Antwerp 'm een jaar terug voor 4 miljoen uit Argentinië haalt. Lijkt dat het opgebouwde zuid-amerikaanse netwerk van Ajax met vriend Overmars en de vorige hoofdscout vertrokken is.

Ik hoop nog steeds op de Wijndal van AZ. Dat was een meer dan prima speler had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat hij de stap naar Ajax nog zou maken. Maar goed kan je weer zien dat er geen zekerheidjes zijn. Wijndal en Bergwijn zou ik wel als no-brainers aanduiden als Nederlandse club maar brengen eigenlijk beide nog te weinig.
pi_210429672
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Wijndal die we nog een kans gunnen

Wat lees ik hier
Had in zijn seizoen voordat hij naar Ajax kwam 10 assists in een wedstrijdje of 30 op zijn naam staan en was misschien wel de beste Nederlandse linksback op dat moment. Natuurlijk moeten we die jongen nog een kans gunnen.
pi_210430069
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:14 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Had in zijn seizoen voordat hij naar Ajax kwam 10 assists in een wedstrijdje of 30 op zijn naam staan en was misschien wel de beste Nederlandse linksback op dat moment. Natuurlijk moeten we die jongen nog een kans gunnen.
was toen ook een matige back. maar ik ben dan ook een kenner @alphaphillipe
Groot fan van User Wotte
pi_210430078
was prima in Bulgarije. we zijn nu nog in Roemenië. kneiter warm maar bij een zwembad gaat het wel
Groot fan van User Wotte
pi_210430415
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:46 schreef Tjacka het volgende:
was prima in Bulgarije. we zijn nu nog in Roemenië. kneiter warm maar bij een zwembad gaat het wel
Thanks
pi_210430750
quote:
Vergeet je dit niet in je dagboek te schrijven?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Forum Admin zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:01:45 #53
35723 crew  GGMM
pi_210430787
quote:
Hou ons op de hoogte!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210430819
quote:
geniet van de mici
lol
pi_210433559
0 punten dit weekend

triest
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210433634
twitter

Circus Onana _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210434087
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:
0 punten dit weekend

triest
Twee weekenden zonder zege. Dit is klaar.
pi_210434889
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 14:01 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carričre), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceiçăo, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mooien foto die eerste.
Alweer keihard historie met dat de hele eerste rij volgende week weg is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin zondag 27 augustus 2023 @ 15:08:01 #59
35723 crew  GGMM
pi_210443938
Georges Mikautadze

Wie kent hem niet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210445962
Mikautadze Mikautadze is een ekte ajacied
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  zondag 27 augustus 2023 @ 16:57:03 #61
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210446623
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 15:08 schreef GGMM het volgende:
Georges Mikautadze

Wie kent hem niet
Want Antony en Neres kende je wel voor ze naar Ajax kwamen?
  Forum Admin zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:12 #62
35723 crew  GGMM
pi_210446650
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Want Antony en Neres kende je wel voor ze naar Ajax kwamen?
Ik zeg niet dat het een slecht iets is toch

Wat loop jij altijd geďrriteerd te doen
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 27 augustus 2023 @ 19:04:40 #63
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210448746
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het een slecht iets is toch

Wat loop jij altijd geďrriteerd te doen
:')
pi_210449085
Als ie net zo goed is als Arveladze.
pi_210449176
twitter

43+3
pi_210449221
In deze transferperiode een logische stap. Ondanks alle irritaties ga ik hem ook wel missen, want hij was wel de beste pure voetballer uit ons team.
pi_210449264
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
In deze transferperiode een logische stap. Ondanks alle irritaties ga ik hem ook wel missen, want hij was wel de beste pure voetballer uit ons team.
Vergeet Hato niet.
pi_210449273
Maar goed, hij is weg.

Waar blijven de versterkingen waar Steijn het over had? }:|
De tijd is bijna op :X
pi_210449361
Nu als een gek een rechtsbuiten / 10 halen
pi_210449434
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Nu als een gek een rechtsbuiten / 10 halen
Niet / maar &
  zondag 27 augustus 2023 @ 20:22:44 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210449435
Dag Kudus. Bizarre transferperiode weer. Veel te veel vertrekkers. Ik benijd Steijn niet.
pi_210449611
Toch wel erg jammer dat ie weg is. Gaan ze nog veel plezier aan beleven daar. Wel jammer dat ze daar nog dinosaurus voetbal spelen onder Moyes.
pi_210449737
Vreemde transfer

Je zit in een crisis en je verkoopt je beste speler voor een flutbedrag

mitsletwat weet niet wat hij doet
pi_210449769
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Vreemde transfer

Ja
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_210449851
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag Kudus. Bizarre transferperiode weer. Veel te veel vertrekkers. Ik benijd Steijn niet.
Massale uittocht. Hele kern is gewoon pleite.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2023 20:46:30 ]
pi_210449883
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Vreemde transfer

Je snapt er weer eens geen klote van.
pi_210450436
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hele kern die vorig jaar ook niet kon voorkomen dat we een rampzalig seizoen hadden. Goede spelers, gaan ze zeker missen, maar laten we nou niet doen alsof er spelers weg zijn gegaan met het niveau de Ligt, de Jong of Ziyech.
pi_210450778
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En als die hele kern van vorig jaar nou was gebleven :?
  zondag 27 augustus 2023 @ 21:44:48 #79
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210451098
43 miljoen voor een speler die maar een paar keer per seizoen naar zijn potentieel speelt, is een prachtig bedrag.
pi_210451831
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 21:44 schreef Wertha het volgende:
43 miljoen voor een speler die maar een paar keer per seizoen naar zijn potentieel speelt, is een prachtig bedrag.
43 miljoen is een belachelijk hoog bedrag voor een momenten voetballer

ben benieuwd wat 020 daar voor in de plaats gaat halen

Het is nu gewoon blind spelers hALEN en hopen dat de puzzelstukjes in elkaar gaan vallen

als het allemaal zo makkelijk zou zijn....
  Moderator zondag 27 augustus 2023 @ 22:21:56 #81
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210451846
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:47 schreef Malavita het volgende:

[..]
Goh.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 27 augustus 2023 @ 22:23:02 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210451859
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Hele kern die vorig jaar ook niet kon voorkomen dat we een rampzalig seizoen hadden. Goede spelers, gaan ze zeker missen, maar laten we nou niet doen alsof er spelers weg zijn gegaan met het niveau de Ligt, de Jong of Ziyech.
Wat doet Ziyech in dat rijtje
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 27 augustus 2023 @ 22:24:10 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210451872
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Met ome Alfred aan de roer ja. Wat een totale non-trainer.
pi_210451905
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
En als die hele kern van vorig jaar nou was gebleven :?
dan bleef alles hetzelfde waarschijnlijk. Maargoed, de kern: Alvarez en Kudus willen al een jaar weg. Timber gewoon een logische stap. Tadic weten we en Bassey dikke prima. Allemaal prima uit te leggen.

Vergeten we iemand van 'de kern'?
pi_210451965
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 22:26 schreef Malavita het volgende:

[..]
dan bleef alles hetzelfde waarschijnlijk. Maargoed, de kern: Alvarez en Kudus willen al een jaar weg. Timber gewoon een logische stap. Tadic weten we en Bassey dikke prima. Allemaal prima uit te leggen.

Vergeten we iemand van 'de kern'?
jij snapt echt geen reet van hoe topvoetbal en topelftallen moeten functioneren en hoe ze tot stand komen
pi_210451987
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
jij snapt echt geen reet van hoe topvoetbal en topelftallen moeten functioneren en hoe ze tot stand komen
is goed klaas.

pi_210452024
Ondertussen is Davey nog gewoon 1 van ons🙏👊🤞
Allemaal cabaretteketet!
pi_210452144
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 22:35 schreef freaky40 het volgende:
hopelijk elke wedstrijd in de basis dit seizoen :)
pi_210452194
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 22:35 schreef freaky40 het volgende:
ideale invaller wat mij betreft. Of ie nou bij ons op de bank zit of bij Lyon, verdiend volgens mij hier ook aardig wat geld? Wel dure bankzitter dan.
  zondag 27 augustus 2023 @ 22:54:42 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210452246
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 22:49 schreef Malavita het volgende:

[..]
ideale invaller wat mij betreft. Of ie nou bij ons op de bank zit of bij Lyon, verdiend volgens mij hier ook aardig wat geld? Wel dure bankzitter dan.
Volgens mij hoorde hij niet bij de grootverdieners als Blind etc.
pi_210452271
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 22:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Volgens mij hoorde hij niet bij de grootverdieners als Blind etc.
Jawel:

https://www.footballtrans(...)salaris-ajax-spelers
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:00:41 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210452327
quote:
Dan zat hij toch in het midden zo'n beetje?
pi_210452344
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan zat hij toch in het midden zo'n beetje?
De rest zit er onder he, hij zat dus redelijk aan de bovenkant.
  zondag 27 augustus 2023 @ 23:02:55 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210452349
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
De rest zit er onder he, hij zat dus redelijk aan de bovenkant.
Nu wel ja :)
pi_210452508
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 22:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
hopelijk elke wedstrijd in de basis dit seizoen :)
Oké
Allemaal cabaretteketet!
pi_210452610
FC Kudus :W

Nu vooral benieuwd wat er nog gehaald gaat worden, op zich een iets beter gevoel bij Almada dan bij de Georgische vriend.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210453734
Overigens valt mij wel op wanneer ik de MLS kijk dat er ontzettend aanvallend gespeeld wordt en er echt extreme ruimtes achterin vallen. Niet gek dat Messi opeens weer achter elkaar scoort, het is een speeltuin voor hem.

Wil niet zeggen dat Almada oninteressant is maar ik ben wel benieuwd hoe hij zich houdt wanneer de ruimtes veel kleiner zijn. Dus ik snap de RVC wel dat Ajax nu geen 30 miljoen wil neerleggen voor een speler die zich alleen bewezen heeft in de MLS.
  maandag 28 augustus 2023 @ 09:08:35 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210453778
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:
Overigens valt mij wel op wanneer ik de MLS kijk dat er ontzettend aanvallend gespeeld wordt en er echt extreme ruimtes achterin vallen. Niet gek dat Messi opeens weer achter elkaar scoort, het is een speeltuin voor hem.

Wil niet zeggen dat Almada oninteressant is maar ik ben wel benieuwd hoe hij zich houdt wanneer de ruimtes veel kleiner zijn. Dus ik snap de RVC wel dat Ajax nu geen 30 miljoen wil neerleggen voor een speler die zich alleen bewezen heeft in de MLS.
Wat heeft de RVC hiermee te maken? Mislintat kan dat zelf toch ook wel bedenken.
pi_210453826
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat heeft de RVC hiermee te maken? Mislintat kan dat zelf toch ook wel bedenken.
RVC, Mislintat whatever. Het is gewoon te duur voor een speler die in principe nog niets gepresteerd heeft.
  maandag 28 augustus 2023 @ 09:19:49 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210453850
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:15 schreef Simmertje het volgende:

[..]
RVC, Mislintat whatever. Het is gewoon te duur voor een speler die in principe nog niets gepresteerd heeft.
Op die manier, hij heeft hun ook 15 miljoen gekost zag ik dus dan wordt het wel moeilijk om hem voor onder de 20 te kopen.
Hij is wel een 10 en dat is die Georgier niet dus qua speler zou ik hem ook liever zien.
pi_210453858
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op die manier, hij heeft hun ook 15 miljoen gekost zag ik dus dan wordt het wel moeilijk om hem voor onder de 20 te kopen.
Hij is wel een 10 en dat is die Georgier niet dus qua speler zou ik hem ook liever zien.
Ja eens, snap het alternatief ook niet helemaal. Of misschien ziet hij dan toch Akpom als nummer 10?
pi_210453925
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 20:47 schreef Malavita het volgende:

[..]
Ingaan op klaasweetalles :')
pi_210453967
quote:
Conclusie
Beoordeel je Mikautadze puur op individuele kwaliteiten, dan is het logisch dat een club als Ajax bij hem terecht is gekomen. De Franse Georgiër bezit een uitstekend schot, geslepen loopacties en is met de bal aan de voet erg wendbaar in kleine ruimtes. Ook in defensief opzicht staat hij voor een pas 22-jarige spits prima zijn mannetje.

Maar beoordeel je de komst van Mikautadze in de bredere context van de Amsterdamse zomer, en meerdere vraagtekens steken de kop op. Want als Ajax hem als centrumspits haalt, betekent dat voor Chuba Akpom een verhuizing naar de '10'-positie - een plek waar hij weliswaar zijn beste periode kende bij Middlesbrough, maar niet de positie waar Sven Mislintat hem in eerste instantie voor aantrok. Een verhuizing van Akpom naar '10' zou ook beteken dat Steven Berghuis zich meer op de positie van rechtsbuiten moet richten, iets wat hem in Amsterdam niet altijd goed is afgegaan. Daarnaast zou Mikautadze na Akpom, Carlos 'Forbs' Borges, Benjamin Tahirovic en Gaston Ávila de vijfde prijzige zomeraankoop zijn die nauwelijks ervaring heeft opgedaan op het hoogste niveau.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)endbare-goaltjesdief
In Southern Sun
pi_210454042
quote:
Voor mij is vooral de aankoop van Akpom idd een vraagteken. Gehaald als extra spit maar is eigenlijk een nummer 10.
  maandag 28 augustus 2023 @ 09:50:10 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210454058
Heeft Akpom nu wel werkvergunning? Neem aan dat hij en Sutalo nog niet mee mogen doen.

Steijn heeft nu wel weer een week kunnen trainen met grotendeels beoogde basis, hopelijk zien we er wat van terug donderdag.
pi_210454076
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:01 schreef Simmertje het volgende:

Doe toch niet zo dom joh

Messi zou in de nederlandse competitie minimaal 60 doelpunten maken dit seizoen....

de man is van een andere planeet
  maandag 28 augustus 2023 @ 09:55:00 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210454095
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Doe toch niet zo dom joh

Messi zou in de nederlandse competitie minimaal 60 doelpunten maken dit seizoen....

Hij heeft wel een punt hoor, zo makkelijk als Messi het nu heeft is toch van een andere orde.
pi_210454134
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Doe toch niet zo dom joh

Kijk eens wat samenvattingen van de MLS en kom dan terug.
pi_210454140
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Akpom nu wel werkvergunning? Neem aan dat hij en Sutalo nog niet mee mogen doen.

Steijn heeft nu wel weer een week kunnen trainen met grotendeels beoogde basis, hopelijk zien we er wat van terug donderdag.
Denk dat we gewoon hetzelfde team gaan zien hoor, op die nieuwe Deen na was de rest nog niet ingeschreven. Dus denk dat we bij Fortuna uit pas wat meer gaan zien.

En dan heb je meteen interlands :')

Eerlijk is eerlijk, Steijn heeft het niet makkelijk deze eerste maanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Simmertje op 28-08-2023 10:40:46 ]
pi_210454146
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

Sutalo sowieso niet omdat 'ie al Europese voorronde heeft gespeeld.
In Southern Sun
pi_210454316
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij heeft wel een punt hoor, zo makkelijk als Messi het nu heeft is toch van een andere orde.
Messi zou het in de nederlandse competitie net zo makkelijk hebben

kijk alleen naar zijn medespelers

hij tilt het hele niveau van zijn medespelers 30 procent omhoog

bij PSG heeft hij gewoon goed gedaan de afgelopen 2 seizoenen..

franse competitie is denk ik wel de grootste schopcompetitie van europa

pi_210454347
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 10:03 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Kijk eens wat samenvattingen van de MLS en kom dan terug.
Kijk gewoon naar het Wereldkampioenschap....

Daar liep hij ze ook gewoon allemaal net zo makkelijk voorbij alsof het allemaal niets was

het maakt hem echt geen reet uit

hij is nog altijd de allerbeste speler van deze planeet

ik bedoel universum

de man is 36

over 4 jaar maakt hij argentina nog een keer wereldkampioen....
pi_210454378
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Kijk gewoon naar het Wereldkampioenschap....

Daar liep hij ze ook gewoon allemaal net zo makkelijk voorbij alsof het allemaal niets was

het maakt hem echt geen reet uit

hij is nog altijd de allerbeste speler van deze planeet

ik bedoel universum

de man is 36

over 4 jaar maakt hij argentina nog een keer wereldkampioen....
Wat slik of snuif jij dagelijks?
  maandag 28 augustus 2023 @ 10:57:40 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210454408
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 10:04 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Denk dat we gewoon hetzelfde team gaan zien hoor, op die nieuwe Deen na was de rest nog niet ingeschreven. Dus denk dat we bij Fortuna uit pas wat meer gaan zien.

En dan heb je meteen interlands :')

Eerlijk is eerlijk, Steijn heeft het niet makkelijk deze eerste maanden.
Ludogorets en Fortuna kunnen er niks van. Twente en Feyenoord in september zijn graadmeters.
  maandag 28 augustus 2023 @ 11:25:24 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210454597
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ludogorets en Fortuna kunnen er niks van. Twente en Feyenoord in september zijn graadmeters.
Wel eens hoor maar zo'n Europese knock-out wedstrijd is gewoon niet te vergelijken met de competitie, staat een hele andere druk op, niet dat ik denk dat het nog spannend gaat worden. Tegen Fortuna heeft Steijn ook weer meer mogelijkheden qua spelers.
  maandag 28 augustus 2023 @ 11:41:26 #116
80382 manny
30 is best veel
pi_210454745
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Eens. Echter: Excelsior kan ook weinig van. Maar, zoals we gezien hebben betekent dat niet dat er automatisch 3 punten binnengeharkt worden.

Wedstrijd voor wedstrijd voorlopig nog.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_210455132
quote:
19s.gif Op maandag 28 augustus 2023 11:41 schreef manny het volgende:

[..]
Eens. Echter: Excelsior kan ook weinig van. Maar, zoals we gezien hebben betekent dat niet dat er automatisch 3 punten binnengeharkt worden.

Wedstrijd voor wedstrijd voorlopig nog.
Dit soort potjes zullen er nog wel vaker komen met al die nieuwe spelers. De kunst is om die toch over de streep te trekken en in ieder geval tot de winterstop geen grote achterstand te hebben.
  maandag 28 augustus 2023 @ 12:47:02 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210455287
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 12:25 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Dit soort potjes zullen er nog wel vaker komen met al die nieuwe spelers. De kunst is om die toch over de streep te trekken en in ieder geval tot de winterstop geen grote achterstand te hebben.
Als het achterin wat stabieler staat kan je echt wel stappen maken hoor, ik kan niet wachten tot die Sutalo erin staat, ik hoop dat hij dat waarmaakt.
pi_210455335
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 12:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als het achterin wat stabieler staat kan je echt wel stappen maken hoor, ik kan niet wachten tot die Sutalo erin staat, ik hoop dat hij dat waarmaakt.
Moet Medic gelijk al plaatsmaken? is wel een vreemde aankoop die Medic
  maandag 28 augustus 2023 @ 12:52:33 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210455345
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 12:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Moet Medic gelijk al plaatsmaken? is wel een vreemde aankoop die Medic
Die is voor de bank gehaald dus ik neem aan van wel.
pi_210455387
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die is voor de bank gehaald dus ik neem aan van wel.
was relatief goedkoop dus daar ligt niemand wakker van denk ik....is een soort Beelen wat Feyenoord ook heeft ...komt er in bij noodzaak
  maandag 28 augustus 2023 @ 13:02:21 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210455424
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
was relatief goedkoop dus daar ligt niemand wakker van denk ik....is een soort Beelen wat Feyenoord ook heeft ...komt er in bij noodzaak
Een echte backup voor lcv had ik ook wel graag gezien, Hato is echt een talent maar ook wel jong en heeft niet de fysiek van een De Ligt toen die erin kwam op dezelfde leeftijd, nu heb je wel die Argentijn die daar ook kan spelen maar dan heb je op linksback weer een probleem.
pi_210455457
Tijd begint wel te dringen zeg.. maargoed, Mislintat heeft ook gezegd dat het misschien 2 transferperiodes duurt om alles op orde te krijgen. Daar kan ik ook wel begrip voor opbrengen.
  maandag 28 augustus 2023 @ 13:17:28 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210455535
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:07 schreef Black-Death het volgende:
Tijd begint wel te dringen zeg.. maargoed, Mislintat heeft ook gezegd dat het misschien 2 transferperiodes duurt om alles op orde te krijgen. Daar kan ik ook wel begrip voor opbrengen.
Wat waren zijn argumenten daarbij?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 augustus 2023 @ 13:24:04 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210455597
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat wordt een beetje uit z'n verband getrokken, hij zei dat om dat niveau wat Ajax aantikte weer te halen is er waarschijnlijk meer tijd nodig maar een selectie om kampioen mee te worden gaat wel lukken.
pi_210455723
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Omdat het 1 grote teringbende was :')
  maandag 28 augustus 2023 @ 13:46:22 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210455819
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:36 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Omdat het 1 grote teringbende was :')
Ordners vol met steno in hanepoten beschreven kladpapier en een windows 7 pc waarvan niemand het wachtwoord weet. Marc heeft de deur achter zich dichtgetrokken en gedacht: "Stik erin".
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210455851
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ordners vol met steno in hanepoten beschreven kladpapier en een windows 7 pc waarvan niemand het wachtwoord weet. Marc heeft de deur achter zich dichtgetrokken en gedacht: "Stik erin".
Ik had het meer over de selectie, maar oke _O-
  maandag 28 augustus 2023 @ 13:53:26 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210455865
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Zijn werkwijze was niet echt om over naar huis te schrijven als het om archiveren gaat, ook mondelinge afspraken die hij met spelers zou hebben gemaakt speelden de vorige transferzomer een rol.
Het was niet voor niets dat spelers "werkweigerden" en het probleem was dat ze afspraken konden verzinnen, want niemand om het te bevestigen noch ontkennen.
  maandag 28 augustus 2023 @ 14:06:41 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210455953
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zijn werkwijze was niet echt om over naar huis te schrijven als het om archiveren gaat, ook mondelinge afspraken die hij met spelers zou hebben gemaakt speelden de vorige transferzomer een rol.
Het was niet voor niets dat spelers "werkweigerden" en het probleem was dat ze afspraken konden verzinnen, want niemand om het te bevestigen noch ontkennen.
:D

Dit is stiekem wel lollig.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210456070
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]
Sowieso een beetje raar natuurlijk die voetballers worden bijgestaan door hele teams aan zaakwaarnemer en advocaten en er zal er niet 1 hebben geroepen: goh misschien moeten we het maar op papier zetten...
No bitch to me
  maandag 28 augustus 2023 @ 14:39:16 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210456225
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 14:23 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Sowieso een beetje raar natuurlijk die voetballers worden bijgestaan door hele teams aan zaakwaarnemer en advocaten en er zal er niet 1 hebben geroepen: goh misschien moeten we het maar op papier zetten...
Er zal vast wat op papier gestaan hebben maar dan wat anders, ik kan me best voorstellen dat Overmars bijvoorbeeld zei van als je nog 1 seizoen blijft zal ik niet moeilijk doen bij een bod boven X terwijl dat dan niet officieel vast lag. Dat was wel een beetje zijn werkwijze.
pi_210456329
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 14:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er zal vast wat op papier gestaan hebben maar dan wat anders, ik kan me best voorstellen dat Overmars bijvoorbeeld zei van als je nog 1 seizoen blijft zal ik niet moeilijk doen bij een bod boven X terwijl dat dan niet officieel vast lag. Dat was wel een beetje zijn werkwijze.
Tsja dan ben je als advocaat geen knip voor de neus waard als je dat niet even vastlegt. Wil slim van Overmars als die dat daadwerkelijk zo voor elkaar kreeg _O_
No bitch to me
  maandag 28 augustus 2023 @ 14:54:56 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210456382
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 14:49 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Tsja dan ben je als advocaat geen knip voor de neus waard als je dat niet even vastlegt. Wil slim van Overmars als die dat daadwerkelijk zo voor elkaar kreeg _O_
Dat is toch vrij gebruikelijk, mes snijdt aan twee kanten want als club wil je ook niet echt een gelimiteerde transfersom vastleggen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 augustus 2023 @ 14:55:43 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210456392
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 14:49 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Dat gaat allemaal zolang je er bent en nu was het een dickpic maar een hartinfarct heeft hij inmiddels ook gehad, had hij nog bij Ajax gezeten was dat ook wel een probleem geweest.
pi_210456650
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat gaat allemaal zolang je er bent en nu was het een dickpic maar een hartinfarct heeft hij inmiddels ook gehad, had hij nog bij Ajax gezeten was dat ook wel een probleem geweest.
Had ie maar een hartpic en een dick-infarct gehad :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 28 augustus 2023 @ 15:31:50 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210456662
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2023 15:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Had ie maar een hartpic en een dick-infarct gehad :P
Had hij zijn ECG maar doorgeappt aan die vrouwen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_210456672
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 15:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Had hij zijn ECG maar doorgeappt aan die vrouwen.
Of een angiogram!
pi_210456825
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 09:48 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Voor mij is vooral de aankoop van Akpom idd een vraagteken. Gehaald als extra spit maar is eigenlijk een nummer 10.
Nu deze Mikautadze halen ipv een echte rechtsbuiten zou echt een epische faal zijn.
  maandag 28 augustus 2023 @ 16:00:15 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210456847
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 15:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nu deze Mikautadze halen ipv een echte rechtsbuiten zou echt een epische faal zijn.
Kudus was toch ook geen echte rechtsbuiten, ik had liever een 10 gehad, maar dan als in aanvallende middenvelder en niet een aanvaller die dat ook wel kan.
pi_210457045
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 14:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is toch vrij gebruikelijk, mes snijdt aan twee kanten want als club wil je ook niet echt een gelimiteerde transfersom vastleggen
Maar als speler toch juist wel.
No bitch to me
pi_210457078
Dude... deze act, hou er mee op.
pi_210457082
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Nounou, zo mag je hem niet noemen van de zijn begeleiding.

Ik snap vooral niet dat mensen in klinieken zoveel ruimte krijgen om te internetten :X
Ik snap ook niet dat hij al zo lang kan doorgaan met deze troep hier posten.
  Moderator maandag 28 augustus 2023 @ 17:17:35 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_210457470
Kappen met die speculatie troep.
What can change the nature of a man?
pi_210458005
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 17:17 schreef Coco het volgende:
Kappen met die speculatie troep.
helemaal mee eens
pi_210458010
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
helemaal mee eens
Je zou moderator moeten worden klaas.
  maandag 28 augustus 2023 @ 18:13:14 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210458101
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je zou moderator moeten worden klaas.
Deze suggestie is eigenlijk een TR waard.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 augustus 2023 @ 18:17:20 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_210458122
Morgen medische keurig van Georges Mikautadze aldus Romano.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 28 augustus 2023 @ 18:38:14 #149
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210458284
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 18:17 schreef D_A het volgende:
Morgen medische keurig van Georges Mikautadze aldus Romano.
Met Tweetje X'je:

twitter
  maandag 28 augustus 2023 @ 18:38:36 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210458288
Nog een spits?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 augustus 2023 @ 18:45:55 #151
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210458353
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 18:38 schreef Caland het volgende:
Nog een spits?
Of op rechts.
pi_210458428
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Of op rechts.
Speelt vooral als spits of erachter toch als ik het zo lees?
  maandag 28 augustus 2023 @ 18:56:19 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210458450
Wel een geinige transferstrategie, dure jongens uit tweederangs competities halen. Kunnen we eindelijk eens goed zien hoe dat afsteekt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 augustus 2023 @ 18:58:22 #154
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210458465
Leuke historie wel met Georgische spelers , de 1 was onbekend en werd gedeeltelijk een sensatie terwijl de ander werd binnengehaald als het 8ste wereldwonder en die was na een half jaar al compleet uit de gratie.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210458483
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 18:56 schreef Caland het volgende:
Wel een geinige transferstrategie, dure jongens uit tweederangs competities halen. Kunnen we eindelijk eens goed zien hoe dat afsteekt
tweederangs competities die uiteindelijk niet zo gek veel onderdoen voor de NLse. Topscoorders daarvan, dus zo gek lijkt dat ook niet (de tijd zal het leren).
pi_210458497
quote:
9s.gif Op maandag 28 augustus 2023 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuke historie wel met Georgische spelers , de 1 was onbekend en werd gedeeltelijk een sensatie terwijl de ander werd binnengehaald als het 8ste wereldwonder en die was na een half jaar al compleet uit de gratie.
laten we hopen op het Shota-scenario (of een ontwikkeling zoals die Georgier bij Napoli)
  maandag 28 augustus 2023 @ 19:03:21 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210458506
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:00 schreef Malavita het volgende:

[..]
tweederangs competities die uiteindelijk niet zo gek veel onderdoen voor de NLse. Topscoorders daarvan, dus zo gek lijkt dat ook niet (de tijd zal het leren).
Mwah, laten we ook niet doen alsof het helemaal niets voorstelt hier. Vooral de verandering in speelstijl lijkt me dan belangrijk, bij Ajax krijg je 9 van de 10 wedstrijden gewoon niet zo gek veel ruimte terwijl deze spelers uit competities komen waar je dat vaak wel hebt. In die zin wel interessant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 augustus 2023 @ 19:03:52 #158
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210458510
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:02 schreef Malavita het volgende:

[..]
laten we hopen op het Shota-scenario (of een ontwikkeling zoals die Georgier bij Napoli)
Bij Shota moet je hem dan gelijk na seizoen verkopen voordat die in de lappenmand ligt/vormverlies lijdt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210458548
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, laten we ook niet doen alsof het helemaal niets voorstelt hier. Vooral de verandering in speelstijl lijkt me dan belangrijk, bij Ajax krijg je 9 van de 10 wedstrijden gewoon niet zo gek veel ruimte terwijl deze spelers uit competities komen waar je dat vaak wel hebt. In die zin wel interessant.
Ow nee hoor, we hebben geen slechte competitie :)

Interessant zeker, voor mij ook omdat ik van veel van die gasten nog nooit gehoord had.
  Forum Admin maandag 28 augustus 2023 @ 19:08:14 #160
35723 crew  GGMM
pi_210458558
Sven speelt reallife Football Manger
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210458579
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Ik wil ook weer beginnen.
Dit, dus.
pi_210458585
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:00 schreef Malavita het volgende:

[..]
We zijn op dit moment de nummer 5 competitie van europa

doe je huiswerk is beter amateurtje
  Forum Admin maandag 28 augustus 2023 @ 19:12:06 #163
35723 crew  GGMM
pi_210458587
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik wil ook weer beginnen.
Grappig ik mention je net met een andere game

Ga die maar spelen!
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210458624
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel CA/PA heeft deze gozer dan
pi_210458704
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
We zijn op dit moment de nummer 5 competitie van europa

doe je huiswerk is beter amateurtje
De coefficientenlijst bedoel je. Leuk en aardig maar daar wordt gekeken naar landen en niet naar specifieke conpetities (in theorie kan een club uit de kkd ook europees puntjes pakken).

Het zegt verder ook weinig over het niveau van een competitie, want naast Ajax, feyenoord psv en az pakt men weinig puntjes.
  maandag 28 augustus 2023 @ 19:33:27 #166
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210458761
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Deze jongen is technisch wel begaafd schijnbaar.
pi_210458861
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ga die maar spelen!
Gezien én geliked, makker.
Dit, dus.
pi_210459090
We gaan wel erg de Oostblokkant op :D
  maandag 28 augustus 2023 @ 20:24:28 #169
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210459376
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:05 schreef PicoMMP het volgende:
We gaan wel erg de Oostblokkant op :D
GIF!

De balkanisering van Amsterdam.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator maandag 28 augustus 2023 @ 20:33:44 #170
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_210459500
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ga die maar spelen!
Welke game?
  maandag 28 augustus 2023 @ 20:36:26 #171
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210459531
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:33 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke game?
Postal 2
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 28 augustus 2023 @ 20:38:48 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210459560
20 miljoen jeetje. Mislintat schudt het uit zijn mouw.
  Moderator maandag 28 augustus 2023 @ 20:41:02 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_210459586
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel geld heeft hij nog?
pi_210459604
Sven moet zich echt in de snoepwinkel wanen.
pi_210459651
Lekker man, geld rollen
  maandag 28 augustus 2023 @ 20:51:04 #176
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210459681
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:42 schreef Scorpie het volgende:
Maar hij heeft niet wat die écht wilde.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 28 augustus 2023 @ 20:51:16 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210459687
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoeveel geld heeft hij nog?
Zo'n 50 miljoen ;(

Maar met 40 miljoen misgelopen CL kosten houden we wellicht tien over.
pi_210459730
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:42 schreef Scorpie het volgende:
Peanuts in vergelijking met Arsenal toch?
  maandag 28 augustus 2023 @ 21:07:46 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210459896
twitter

Stukje tokkie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210459962
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Stukje tokkie
Er moeten krachten binnen ajax zijn die sneijder naar binnen willen loodsen

Kan me niet voorstellen dat een Steijn hem zou willen hebben

Je weet nu al dat dit onrust gaan opleveren als dit echt gaat gebeuren

ik zeg doen!
  maandag 28 augustus 2023 @ 21:12:45 #181
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210459964
quote:
[ twitter ]

Stukje tokkie
Ook weer heel positief over de TD , die labiele glibberige dwerg . Herkende Ajax eerst niet meer maar nu wel genot
RED ONS HENNIEGOD
pi_210459993
Denk je dat dat sneijder verhaal klaar was... :')
pi_210460023
quote:
[ twitter ]

Stukje tokkie
En dan over een paar dagen weer op instagram lezen dat het toch niet zijn voetbalvisie is, vermoeiende zaak.
  Forum Admin maandag 28 augustus 2023 @ 21:26:15 #184
35723 crew  GGMM
pi_210460080
quote:
[ twitter ]

Stukje tokkie
Verdomme zeg

Jij komt ook nooit eens leuk nieuws brengen hier he?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210460092
Koning Louis nu op npo3 _O_
pi_210460123
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
En dan over een paar dagen weer op instagram lezen dat het toch niet zijn voetbalvisie is, vermoeiende zaak.
Hwt voetbalequivalent van Gordon.
  maandag 28 augustus 2023 @ 21:31:32 #187
80382 manny
30 is best veel
pi_210460142
Deur prima op een kier. Past ie niet door heen.
  maandag 28 augustus 2023 @ 21:32:48 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210460157
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Verdomme zeg

Jij komt ook nooit eens leuk nieuws brengen hier he?
Het schijnt dat tokkie Steijn zijn voertaalverhaal niet kan volhouden inmiddels dus heb uit bronnen vernomen dat hij Engels aan het leren is in Vught! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210460329
Het ajax publiek is helemaal klaar met sneijder maar dat dringt nog niet door in dat tokkie hoofd van hem
  Moderator maandag 28 augustus 2023 @ 22:13:12 #190
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_210460676
POLL
pi_210460694
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Het schijnt dat tokkie Steijn zijn voertaalverhaal niet kan volhouden inmiddels dus heb uit bronnen vernomen dat hij Engels aan het leren is in Vught! :)
ik hoop dat dit waar is
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:15:03 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210460704
https://www.telegraaf.nl/(...)emeen-directeur-ajax

quote:
Jan van Halst wordt mogelijk tijdelijk de algemeen directeur van Ajax, zo schrijft De Telegraaf. De Raad van Commissarissen overweegt de keuze momenteel en belangrijk is dat het een idee voor slechts de korte termijn is.

Edwin van der Sar nam na een grotendeels succesvolle periode afscheid als algemeen directeur van Ajax. Sindsdien begon de zoektocht en daarbij kwamen de Amsterdammers uit bij Alex Kroes. De bestuurder echter, is nog in dienst bij AZ en die club wenst hem niet zonder slag of stoot naar Ajax te laten vertrekken. In de wandelgangen gingen er verhalen over een concurrentiebeding, maar ook over de angst van AZ dat Kroes scoutingsinformatie naar Ajax mee zou nemen.

De recordkampioen van Nederland is in elk geval niet van plan om de positie onbezet te laten in afwachting van vrijgave van Kroes. Het is nog altijd de bedoeling dat hij als algemeen directeur de opvolger van Van der Sar gaat worden, maar dat is nog allerminst rond. 'Kroes probeert met zijn vorige werkgever overeenstemming te bereiken over een vervroegde indiensttreding bij Ajax. Voorlopig is de vacature van Van der Sar echter nog niet ingevuld', zo valt te lezen.

Volgens De Telegraaf heeft men bij Ajax ondervonden dat het in een transferperiode lastig werken is zonder een algemeen directeur. 'Financieel directeur Susan Lenderink geeft weliswaar de financiële kaders aan en technisch commissaris Van Halst controleert de transfers, maar in de directie krijgt directeur voetbalzaken Sven Mislintat geen tegenwicht van een algemeen directeur met een voetbalachtergrond.'

Twijfels binnen Ajax
Het idee om Van Halst tijdelijk in de functie te posteren, komt van Pier Eringa. Vanuit de organisatie zijn er echter twijfels, omdat Van Halst in dat geval als voetbalcommissaris tijdelijk de baas zal worden van meer dan alleen 'voetbalvraagstukken'. Daarnaast moet hij na de aanstelling van Kroes een stap terug zetten naar de RvC, waardoor hij zijn eigen ingezette beleid zou moeten gaan controleren.

SPOILER
RED ONS HENNIEGOD
pi_210460708
quote:
[ twitter ]

Stukje tokkie
Het verschil tussen Sneijder en Robben is dat Robben is zonder ook maar 1 praatprogramma/ interview al begonnen met de traineropleiding terwijl Sneijder er alleen maar over praat…
  Moderator maandag 28 augustus 2023 @ 22:15:39 #194
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_210460716
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:15 schreef Evertjan het volgende:

[..]
Het verschil tussen Sneijder en Robben is dat Robben is zonder ook maar 1 praatprogramma/ interview al begonnen met de traineropleiding terwijl Sneijder er alleen maar over praat…
Robbengod
pi_210460777
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:15 schreef Evertjan het volgende:

[..]
Sneijder is dan ook een lui varken

Robben heeft altijd mentaliteit naast kwaliteit gehad.
pi_210460788
quote:
9s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SPOILER
Jan van Halst in de directie. Hebben ze bij Twente ook nog wel zo hun ideeën over _O-
zie email 27 oktober
pi_210460836
Als je 20 jaar geleden had gezegd dat van Halst AD van Ajax zou worden zouden ze je in een dwangbuis hebben gestopt.
pi_210460917
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Littlefinger Mislintat. "Wrijft even in zijn handen en er ligt weer een berg."
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:42:22 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210461003
quote:
9s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SPOILER
WTF, lijkt me geen goed idee, als het waar is dan hč.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 28-08-2023 22:47:25 ]
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:44:30 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210461024
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Is toch ook logisch, hij deed persconferentie ook in het engels vorige week meen ik.
pi_210461306
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
WTF, lijkt me geen goed idee, als het waar is dan hč.
Lijkt me dat hij gewoon wat handtekeningen her en der dient te zetten voor de continuďteit. Zou er niet teveel gewicht aanhangen. Lijkt mij dat een algemeen directeur zich niet op het speelveld van een technisch directeur hoeft te bevinden. Lijkt mij dat de besluitvorming bij de totstandkoming van transfers geborgd is in bepaalde procedures en wie/wat waar en hoelang erover heen dient te piesen.

Ze framen het allemaal nu wel fantastisch om het in hun voorgaande verhaaltjes te laten passen.
  maandag 28 augustus 2023 @ 23:13:52 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210461336
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 23:10 schreef Wotte het volgende:

[..]
Lijkt me dat hij gewoon wat handtekeningen her en der dient te zetten voor de continuďteit. Zou er niet teveel gewicht aanhangen. Lijkt mij dat een algemeen directeur zich niet op het speelveld van een technisch directeur hoeft te bevinden. Lijkt mij dat de besluitvorming bij de totstandkoming van transfers geborgd is in bepaalde procedures en wie/wat waar en hoelang erover heen dient te piesen.

Ze framen het allemaal nu wel fantastisch om het in hun voorgaande verhaaltjes te laten passen.
Het is de T dus ik neem het wel met een korrel zout, het is ook 3 dagen voor einde transfermarkt dus daar is die haast ook niet meer voor nodig en ik begreep dat Geelen het ook ad interim wilde doen, tenminste dat zei hij toen vd Sar aankondigde dat hij weg zou gaan.

8 juni 2023
quote:
Geelen is bereid na 1 augustus als algemeen directeur ad interim te fungeren zolang de raad van commissarissen nog geen definitieve opvolger voor Van der Sar heeft gevonden. Daarna wil hij weer in zijn huidige rol als commercieel directeur aan de slag.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ur%20aan%20de%20slag.
pi_210461704
Jezus, avondje even gezellig met m'n oude moedertje zitten eten en dan komen jullie met plofkip Sneijder en Lambiek op de proppen. :{
pi_210461726
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 23:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is de T dus ik neem het wel met een korrel zout, het is ook 3 dagen voor einde transfermarkt dus daar is die haast ook niet meer voor nodig en ik begreep dat Geelen het ook ad interim wilde doen, tenminste dat zei hij toen vd Sar aankondigde dat hij weg zou gaan.

8 juni 2023
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ur%20aan%20de%20slag.
Het lijkt me daarom ook sterk allemaal, eerlijk gezegd. Je zou haast zeggen dat ze daar bij de Telegraaf iets willen bewerkstelligen met al die berichtgeving over Ajax. Het is wel wat extreem allemaal dit jaar.
pi_210461785
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Het ajax publiek is helemaal klaar met klaasweetalles maar dat dringt nog niet door in dat tokkie hoofd van hem
Fixed
pi_210462583
Sneijder zit al 4 jaar te ouwehoeren over die opleiding. Hij had allang klaar kunnen zijn
Hallo
pi_210462814
Ajax bevestigt: Van Halst moet tijdelijk AD worden
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 08:56:39 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210462823
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 00:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het lijkt me daarom ook sterk allemaal, eerlijk gezegd. Je zou haast zeggen dat ze daar bij de Telegraaf iets willen bewerkstelligen met al die berichtgeving over Ajax.
Je zou maar overal een groot complot in zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 08:59:38 #209
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210462834
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 23:10 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo spannend allemaal

Wel bijzonder dat er zo vanuit de rvc gelekt wordt trouwens :')
pi_210462935

echt die sneijder geeft overal een eigen draai aan

hij had veel aan zijn hoofd
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:18:12 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210462937
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 08:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Ik vind het ook niet zo spannend allemaal

Wel bijzonder dat er zo vanuit de rvc gelekt wordt trouwens :')
Dat laatste weet je niet, ik denk van niet, het is weer een T special.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:19:07 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210462940
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 09:18 schreef klaasweetalles het volgende:

echt die sneijder geeft overal een eigen draai aan

hij had veel aan zijn hoofd
Jij begrijpt dat uiteraard beter dan wie dan ook, laat hij maar lekker wegblijven.
pi_210463132
wat ben ik blij dat Kudus net op tijd weg is bij Ajax

voor de wedstrijd tegen ons komende zondag

fat Brobbey vrees ik niet lols, onze griekse beast heeft een makkie aan zo'n homp vet
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:43:25 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210463137
Wel officieel dus

quote:
Ajax meldt, na berichten in de media, met Jan van Halst in gesprek te zijn om hem tijdelijk en op titulaire basis toe te laten treden tot de directie. Dit betreft de periode tot het moment waarop Alex Kroes benoemd kan worden als algemeen directeur en directievoorzitter.
https://www.ajax.nl/artik(...)jke-directiefunctie/
pi_210463144
quote:
Als tijdelijk toch prima lijkt me.. we moeten dat ook niet groter maken dan dat het is.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:46:18 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210463161
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 09:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Als tijdelijk toch prima lijkt me.. we moeten dat ook niet groter maken dan dat het is.
Wel jammer dat AZ zo moeilijk doet, het blijft oncontroleerbaar wat Kroes aan informatie meeneemt of al heeft afgegeven.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:47:07 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210463168
Hebben we al een datum voor Alex Kroes of wil AZ helemaal niet meewerken (ook wel weer typisch)
pi_210463179
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 09:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat ben ik blij dat Kudus net op tijd weg is bij Ajax

voor de wedstrijd tegen ons komende zondag

fat Brobbey vrees ik niet lols, onze griekse beast heeft een makkie aan zo'n homp vet
pi_210463218
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 09:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
wij zijn geen kutclub

tenminste niet eentje met een transfer wanbeleid vergeleken met de ''topclubs'' van deze eredivisie, Ajax, PSV, Feyenoord

zelfs Volendam heeft een beter beleid, Project Jonk
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_210463292
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
wij zijn geen kutclub

tenminste niet eentje met een transfer wanbeleid vergeleken met de ''topclubs'' van deze eredivisie, Ajax, PSV, Feyenoord

zelfs Volendam heeft een beter beleid, Project Jonk
Ik heb het aan ChatGPT gevraagd:

ChatGPT liegt nooit.
pi_210463462
Is die Mikautadze nou in plaats van Almada?
pi_210463484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die Mikautadze nou in plaats van Almada?
Ja.
pi_210463493
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 10:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja.
Had ik toch liever die 10 miljoen meer uitgegeven (als dat het was, gaan nogal wat verschillende bedragen rond). Maar kan wat dat betreft ook een Guler verhaal zijn waarbij die volgende week opeens naar de Premier League gaat en we nooit echt in de race waren.
pi_210463540
quote:
Volgens De Telegraaf is Ajax nog altijd niet klaar op de transfermarkt. Na het binnenhalen van Georges Mikautadze wordt er ook nog gewerkt aan de komst van een vleugelaanvaller als vervanger van Mohammed Kudus. Sven Mislintat is op zoek naar een rechtsbuiten met diepgang en heeft daarvoor nog ongeveer 15 miljoen euro beschikbaar.
Weliswaar de Televaag, maar toch..

Dan kan Conceicao toch wel inpakken he..
pi_210463562
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 10:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Weliswaar de Televaag, maar toch..

Dan kan Conceicao toch wel inpakken he..
Niet heel verwonderlijk. Die jongen is weliswaar een leuke speler maar zijn rendement is nagenoeg 0.
pi_210463571
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 10:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet heel verwonderlijk. Die jongen is weliswaar een leuke speler maar zijn rendement is nagenoeg 0.
Klopt.

Hopelijk nog voor 10 mio te slijten deze transfermarkt _O-
pi_210463715
twitter

16 miljoen + bonussen. Fiks bedrag. Zou Almada dan zoveel duurder geweest zijn?
pi_210463723
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 10:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]

Volgens mij was je dan zeker 10 mio meer kwijt.
pi_210463831
Volgens mij wilde Atlanta hem gewoon sowieso niet kwijt voor januari, dus moest je nu de hoofdprijs betalen, gok dat het inderdaad richting de 30 miljoen ging. Voor een speler die het pas 1 jaartje in de MLS aan het bewijzen is veel te veel geld.

Hopelijk hebben we de nieuwe Arveladze binnengehaald *O*
pi_210463852
quote:
[ twitter ]

Ik heb hier toch wel ernstige twijfels over en da's puur op gevoel; komt op me over als een braniemaker en eentje die voor problemen gaat zorgen in de selectie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210463885
quote:
[ twitter ]

Almada liep richting de 30.
pi_210463894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik heb hier toch wel ernstige twijfels over en da's puur op gevoel; komt op me over als een braniemaker en eentje die voor problemen gaat zorgen in de selectie.
Ik heb echt geen idee hoe we al onze nieuwe aankopen moeten waarderen.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:11:53 #234
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210463899
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Daarvoor moet je eerst wat potjes spelen tegen redelijke of goede teams. Eind september zal het wel duidelijker zijn.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:12:05 #235
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210463901
Ajax zoekt ook nog 3 tolken voor komend seizoen.
pi_210463930
quote:
[ twitter ]

Ja, want die heeft Atalanta al dat bedrag gekost en zijn marktwaarde ligt bijna op het dubbele.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_210463953
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax zoekt ook nog 3 tolken voor komend seizoen.
Steijn is maar op Engelse cursus gegaan, zijn "voertaal Nederlands" ging niet meer werken _O-
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:19:10 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210463955
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Op Sutalo na heb ik dat ook een beetje, al lijkt Tahirovic wel te passen.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:22:02 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210463975
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Steijn is maar op Engelse cursus gegaan, zijn "voertaal Nederlands" ging niet meer werken _O-
Bij PSV is de voertaal ook NL maar dat interesseert niemand, het schijnt ook wel mee te vallen wat dat betreft bij Steijn

quote:
Maar als je één of twee jaar in Nederland speelt, mag je de voetbaltermen echt wel kennen. Want dat hoort bij je werk, waar je dik voor wordt betaald. Als we de diepte ingaan, leggen we echt nog wel dingen in het Engels uit, hoor.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:26:16 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210464014
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat was een grapje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:26:44 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210464019
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bij PSV is de voertaal ook NL maar dat interesseert niemand, het schijnt ook wel mee te vallen wat dat betreft bij Steijn
[..]

Beetje left right behind, gewoon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210464037
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
[..]

twitter
pi_210464048
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ twitter ]
Waar blijft die dvd van deze wedstrijd?
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:30:56 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210464059
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:29 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Waar blijft die dvd van deze wedstrijd?
Zal nu wel een seizoens dvd worden.
pi_210464228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zal nu wel een seizoens dvd worden.
Het is echt een typische voorbeeld waarom Steijn ongeschikt is voor topvoetbal bij een grote club.....denken dat je spelers nederlands gaan leren en of nederlands op korte termijn onder de knie zullen krijgen...
pi_210464269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zegt helemaal niets, maar alle serieuze Franse reacties op social media rond de deal vinden het een geweldige speler en heel normaal dat bedrag.
pi_210464291
Volgens de T. wil ajax dus nog echt een rechtsbuiten en volgens VI zijn we in ieder geval voorin klaar.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:59:03 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210464317
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Volgens de T. wil ajax dus nog echt een rechtsbuiten en volgens VI zijn we in ieder geval voorin klaar.
Nog 2 dagen, voorin allemaal kleine spelers, dat vind ik wel jammer, geen plan B spits, verder een echte aanvallende middenvelder met creativiteit had ik ook wel graag bij gehad.
pi_210464321
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Hoeveel rechtsbuiten zijn er nodig?
pi_210464392
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nog 2 dagen, voorin allemaal kleine spelers, dat vind ik wel jammer, geen plan B spits, verder een echte aanvallende middenvelder met creativiteit had ik ook wel graag bij gehad.
Akpom is redelijk groot en een goeie kopper
pi_210464399
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
een ECHTE rechtsbuiten hebben we niet toch op die portugees na

nou ben ik sowieso erg benieuwd naar wat het plan uberhaupt gaat zijn met deze selectie voorin, maar we gaan het zien.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 12:09:49 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210464411
Krijg een beetje een Victor Sikora gevoel van Mikautadze.
Ik begrijp wel dat Almada een stuk duurder is , maar dat zag er allemaal wat beter uit. Die kan ook een vrije trap nemen.

Groetjes

YouTube scout Enchanter
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 12:14:23 #253
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210464438
Ken hem niet maar als je wat beelden ziet dan bevalt het wel dat hij volledig twee benig is en een goede knal heeft.
pi_210464598
quote:

[..]
Eentje zou in ieder geval wel handig zijn. Momenteel hebben we alleen Conceiçăo en volgens de geruchten vertrekt die ook nog de komende dagen.
pi_210464631
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 12:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]
een ECHTE rechtsbuiten hebben we niet toch op die portugees na

nou ben ik sowieso erg benieuwd naar wat het plan uberhaupt gaat zijn met deze selectie voorin, maar we gaan het zien.
Berghuis is/was er een. Er zijn 2 portugezen.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 12:50:14 #256
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210464697
Verkeerd
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 12:57:10 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210464766
quote:

[..]
Speelt het grootste talent sinds Cruijff en Nouri niet ook op die plek?

Maarja, die komt zelfs bij Twente niet aan een basisplek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:01:02 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210464786
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 12:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Over wie heb je het nu?
pi_210464821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Over wie heb je het nu?
Ik denk Unuvar maar wat 'ie er mee wil zeggen is nogal een raadsel.
In Southern Sun
pi_210464846
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik denk Unuvar maar wat 'ie er mee wil zeggen is nogal een raadsel.
Met caland weet je dat sowieso nooit.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:11:15 #261
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210464852
quote:

[..]

Ben jij zo groot fan van Unuvar dan? Moet wel pijn doen dan.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:11:54 #262
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210464856
quote:

[..]

Die speelt aan andere kant maar leuke poging.
  Forum Admin dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:15:26 #263
35723 crew  GGMM
pi_210464886
Caland probeert iets.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210464891
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 13:15 schreef GGMM het volgende:
Caland probeert iets.
En faalt.

Gras is groen.
pi_210465536
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 13:15 schreef GGMM het volgende:
Caland probeert iets.
Deze man weet meer over Ajax dan de gemiddelde Ajacied 😂

Had zelf geen idee dat Unuvar daar zat.
pi_210465651
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 12:41 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Berghuis is/was er een. Er zijn 2 portugezen.
Berghuis is bij ons een 10. Forbs is een linksbuiten.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:51:26 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210465746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 14:38 schreef dimmak het volgende:

[..]
Berghuis is bij ons een 10. Forbs is een linksbuiten.
Berghuis op rechts kan ook alleen heb je dan geen diepgang, even afhankelijk van die Gaai kan je op rechts een beetje creeren wat je voorheen met Tadic op links had.

Forbs kan ook op rechts, als je links buitenom kan, dan kan je op rechts ook wel binnendoor.

Maar als ze met een parel komen is dat altijd welkom.
pi_210465777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 14:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Berghuis op rechts kan ook alleen heb je dan geen diepgang, even afhankelijk van die Gaai kan je op rechts een beetje creeren wat je voorheen met Tadic op links had.

Forbs kan ook op rechts, als je links buitenom kan, dan kan je op rechts ook wel binnendoor.

Maar als ze met een parel komen is dat altijd welkom.
Toch niet handig dat we met Forbs en Bergwijn 2 spelers hebben die alleen op linksbuiten iets kunnen.. zonde om er altijd 1 te moeten banken.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:56:50 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210465803
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 14:53 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Toch niet handig dat we met Forbs en Bergwijn 2 spelers hebben die alleen op linksbuiten iets kunnen.. zonde om er altijd 1 te moeten banken.
Forbs is links en Bergwijn rechts, dus vanaf links is Forbs meer een klassieke linksbuiten, ik weet niet of dat heel handig is in het huidige voetbal, we hebben dan ook geen Luuk de Jong, snelheid en diepgang heeft hij wel maar denk dat hij in de toekomst vanaf rechts gevaarlijker an zijn.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:41:42 #270
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210466238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ken hem niet maar als je wat beelden ziet dan bevalt het wel dat hij volledig twee benig is en een goede knal heeft.
Ik vond het allemaal maar wat onrustig ogen , maar ik laat me graag positief verrassen
pi_210466259
Als Theoden king ook nog Wijndal weet te verkopen voor 10 miljoen dan verdient hij een standbeeld.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:32:54 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_210466728
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 14:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Forbs is links en Bergwijn rechts, dus vanaf links is Forbs meer een klassieke linksbuiten, ik weet niet of dat heel handig is in het huidige voetbal, we hebben dan ook geen Luuk de Jong, snelheid en diepgang heeft hij wel maar denk dat hij in de toekomst vanaf rechts gevaarlijker an zijn.
We hebben dus een spits die nog slechter is dan Luuk de Jong. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:34:35 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_210466743
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 15:44 schreef Simmertje het volgende:
Als Theoden king ook nog Wijndal weet te verkopen voor 10 miljoen dan verdient hij een standbeeld.
Theo the King _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:35:02 #274
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210466747
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 15:44 schreef Simmertje het volgende:
Degene die het koopt is een notoire drugsverslaafde , die kan je alle stront aansmeren .
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:38:29 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210466779
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Degene die het koopt is een notoire drugsverslaafde , die kan je alle stront aansmeren .
Als hij maar naar Amsterdam mag komen?
pi_210467100
Fulham dus geinteresseerd in Wijndal.. wat een transferperiode
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:30:55 #277
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210467339
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:09 schreef Black-Death het volgende:
Nog even 15M bijschrijven.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:35:19 #278
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210467390
Als Wijndal gaat , mag er wel een LB bijkomen , die Alladin kan er echt geen fluit van
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:37:27 #279
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210467413
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:35 schreef Enchanter het volgende:
Als Wijndal gaat , mag er wel een LB bijkomen , die Alladin kan er echt geen fluit van
We hebben er net een gekocht.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:39:57 #280
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210467436
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
We hebben er net een gekocht.
En als die geblesseerd / geschorst is ....
  Forum Admin dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:41:50 #281
35723 crew  GGMM
pi_210467454
Als het aan LitmanenAFCA ligt bestaat onze selectie uit 11 spelers
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210467463
Announce Nico
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:57:06 #283
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210467608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:41 schreef GGMM het volgende:
Als het aan LitmanenAFCA ligt bestaat onze selectie uit 11 spelers
Je hebt er toch drie nu simpele ziel
  Forum Admin dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:59:11 #284
35723 crew  GGMM
pi_210467628
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je hebt er toch drie nu simpele ziel
En straks 2 waarvan er één die niveau Telstar is
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210467629
Wijndal slijten
Nico terug halen
Salahnogwat contract verscheuren
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 18:02:50 #286
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210467669
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
2 is prima in noodsituaties kan ook Hato er nog spelen mocht het echt niet anders kunnen.
pi_210468261
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zoals 65% van de selectie.
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:50:17 #288
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_210469075
Wij zwaaien Sanchez uit. :W
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:42:47 #289
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210469712
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:09 schreef Black-Death het volgende:
Te mooi om waar te zijn
pi_210470252
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 17:59 schreef Scorpie het volgende:
Wijndal slijten
Nico terug halen
Salahnogwat contract verscheuren
Nico halen gaat niet lukken.
Man U schijnt er ook achteraan te zitten.
pi_210471802
twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 30 augustus 2023 @ 08:24:05 #292
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210471870
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:15 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Dit zou wel een vreemde zijn, niet vaak eens met de T maar nu moet je toch echt een rechtsbuiten halen en niet nog een 6
  woensdag 30 augustus 2023 @ 08:48:26 #293
80382 manny
30 is best veel
pi_210472011
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:24 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Dit zou wel een vreemde zijn, niet vaak eens met de T maar nu moet je toch echt een rechtsbuiten halen en niet nog een 6
Wie kunnen er nog meer op 6 dan ?
pi_210472020
quote:
[ twitter ]
Feyenoord wilde hem ook maar koos voor wat anders. Dit Ajax lijkt mij ook meer zijn niveau
  woensdag 30 augustus 2023 @ 08:49:29 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210472022
twitter
  woensdag 30 augustus 2023 @ 08:49:47 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210472027
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Feyenoord wilde hem ook maar koos voor wat anders. Dit Ajax lijkt mij ook meer zijn niveau
:D
  woensdag 30 augustus 2023 @ 08:59:56 #297
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210472104
quote:
19s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef manny het volgende:

[..]
Wie kunnen er nog meer op 6 dan ?
Tahirovic en Vos. En je kan ook nog eens in nood uitwijken naar Klaassen/Taylor en volgens mij heeft Van den Boomen er ook wel eens gespeeld
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:03:16 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210472133
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Tahirovic en Vos. En je kan ook nog eens in nood uitwijken naar Klaassen/Taylor en volgens mij heeft Van den Boomen er ook wel eens gespeeld
Klaassen/Taylor op 6 lijkt me geen geweldige optie, al ken ik deze speler ook niet dus geen idee of hij wat zou toevoegen.
pi_210472198
quote:
[ twitter ]
Groot talent, dan mag het, maar ik betwijfel het.

Anders moet Ajax inderdaad eigen jeugd (Vos) opstellen als het nodig is.
pi_210472210
Ik zie liever nog een rechtsbuiten.

Mikautadze is dus echt een 10?
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:10:47 #301
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_210472217
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Klaassen/Taylor op 6 lijkt me geen geweldige optie, al ken ik deze speler ook niet dus geen idee of hij wat zou toevoegen.
Nee het zijn ook geen geweldige opties, maar voordat dat nodig zou zijn moeten er twee andere spelers geblesseerd zijn. Dan snap ik de aankoop van nog een 6 niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')