SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké Marcoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Announce nummer 10/rechtsbuiten voor ons vreemdelingenlegioen
Ben het met je eens. Behalve dit stukje: Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef PicoMMP het volgende:
Dat gezeur om buitenlandse spelers.![]()
Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.
Met Brobbey, Bergwijn, Berghuis, Van den Boomen en Hato is de helft van je basis Nederlands. Gorter staat er voorlopig ook nog in en Rensch, Wijndal, Taylor, Vos en Klaassen gaan ook genoeg minuten maken.
Ik heb liever een goede buitenlandse speler dan een matige Nederlandse speler. En gezien de staat van het Nederlands elftal is er ook echt niet zo veel te halen wat goed genoeg is voor Ajax.
Je zou ze eens moeten horen als er alleen maar Nederlandse (eredivisie)spelers voor te veel geld gehaald waren die geen reet toevoegen. Dan had Ajax eens verder moeten kijken dan de eigen filosofie en cultuurquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef PicoMMP het volgende:
Met Brobbey, Bergwijn, Berghuis, Van den Boomen en Hato is de helft van je basis Nederlands. Gorter staat er voorlopig ook nog in en Rensch, Wijndal, Taylor, Vos en Klaassen gaan ook genoeg minuten maken.
Ik heb liever een goede buitenlandse speler dan een matige Nederlandse speler. En gezien de staat van het Nederlands elftal is er ook echt niet zo veel te halen wat goed genoeg is voor Ajax.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het inherent is aan topvoetbal. Elke Europese topclub speelt met een meerderheid aan buitenlandse spelers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Behalve dit stukje: Kijk even voor de gein bij Bayern, City, Liverpool, PSG, Real Madrid, etc.
Want ja maar zij doen het ook is nooit een goede reden.
Ja, de bekende bord-op-schoot scouting.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou ze eens moeten horen als er alleen maar Nederlandse (eredivisie)spelers voor te veel geld gehaald waren die geen reet toevoegen. Dan had Ajax eens verder moeten kijken dan de eigen filosofie en cultuur
Hartman zou bij Ajax zeker in basis staan net als Geertruida.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, de bekende bord-op-schoot scouting.
In de eredivisie loopt sowieso niets rond. Zelfs bij PSV en Feyenoord zie ik niet echt Nederlandse spelers die ik bij Ajax zou willen zien, behalve misschien Geertruida.
PSV had maar drie Nederlanders in de basis tegen Rangers: Teze, Veerman en Luuk de Jong. Ik hoef ze niet.
Feyenoord heeft er wat meer, maar van Timber, Wieffer, Hartman en Stengs word ik ook niet echt enthousiast.
En daaronder wordt het alleen maar minder, dus de Nederlanders die er moeten komen zouden uit de jeugdopleiding moeten stromen.
Het is een keuze die je maakt. Dat die clubs dat doen zegt niet dat Ajax het ook moet doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef PicoMMP het volgende:
Wel als je succesvol wil zijn. Een top lichting eigen jeugd/jonge talenten uit Nederland komt eens in de 20 jaar voor (jaren 70, 1995, 2018)quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een keuze die je maakt. Dat die clubs dat doen zegt niet dat Ajax het ook moet doen.
Geertruida gaf ik al aan van wel, Hartman vind ik niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hartman zou bij Ajax zeker in basis staan net als Geertruida.
Geertruida wel denk ik, Hartman zou bij gebrek aan beter zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Precies dit. Als de prestaties er even niet zijn hoor je altijd wel wat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou ze eens moeten horen als er alleen maar Nederlandse (eredivisie)spelers voor te veel geld gehaald waren die geen reet toevoegen. Dan had Ajax eens verder moeten kijken dan de eigen filosofie en cultuur
Dit zit er al zo lang aan te komen dat het geen verrassing meer mag zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:06 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik baal wel ontzettend van deze late transfer. Vooral omdat je niemand meer hebt die zijn kwaliteiten heeft. Hopelijk kan Sven nog iets uit de hoge hoed toveren, in ieder geval iemand met veel creativiteit.
Kan je maar heul snel afhandelen want voor Newcastle is dit geld vrijwel niets.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:08 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Ik voel een dooie mus aankomen
Geertruida wil ik wel toegeven maar Hartman is maar een beperkte back met een goed jaar. Vriend Wijndal haalde in zijn AZ tijd een hoger niveau.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zorgwekkend ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zit even de onderliggende stats te bekijken van de MLS, maar ik ben nog even terughoudend als daar figuren als Puig en good old Lodeiro in dezelfde top-3-lijstjes staan. @:wimderon
Oeh das wel weer een flink bedrag. En transfer pas met de jaarwisseling is ook niet best.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:08 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Ik voel een dooie mus aankomen
Denk dat het wel waard is, denk ook dat hij met winst verkocht gaat worden wanneer hij verder gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oeh das wel weer een flink bedrag. En transfer pas met de jaarwisseling is ook niet best.
Moah vind die 25 miljoen+ wel stevig aan de prijs. Als je leest dat Ziyech schijnbaar een jaar gratis aan Galatasaray wordt verhuurd zou je zeggen dat je net zo goed Ziyech had kunnen nemen. Mits hij daadwerkelijk een lager salaris ging accepteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:48 schreef Omega het volgende:
[..]
Denk dat het wel waard is, denk ook dat hij met winst verkocht gaat worden wanneer hij verder gaat.
Verrassend, user De_Pel mag weer even vrij internetten, of hij doet dat stiekem als de nachtzuster even niet oplet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:13 schreef De_Pel het volgende:
Verrassend, dat Ajax ook interesse heeft in deze speler. Is een dikke maand geleden ook al actief bij (o.a.) Feyenoord aangeboden en veel te duur gebleken.
ftfyquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:13 schreef De_Pel het volgende:
Verrassend, dat Ajax ook interesse heeft in deze speler. Is een dikke maand geleden ook al actief bij (o.a.) Feyenoord aangeboden en veel te duur gebleken voor Feyenoord
Forbs was geen 20 en deze zal ook geen 25 worden, tenminste lijkt me stug als ze dat toch gaan betalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Forbs 20 dan is 25 nog aan de magere kant
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
Zelfs bij PSV en Feyenoord zie ik niet echt Nederlandse spelers die ik bij Ajax zou willen zien, behalve misschien Geertruida.
Behalve misschienquote:
Is dat al rond? Niet dat ik hem naar Ajax had zien komen hoor, daarom gaat dat Bayern van NL ook niet op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
[..]
Behalve misschien
Wel denk ik
Jullie mogen dromen als een Geertruida ooit voor jullie komt spelen.
Maar die gaat naar het Bayern van Duitsland, niet naar het Bayern van Nederland.
Snap sowieso niet welke idioot spelers van 15 miljoen+ gaat lopen aanbieden bij een club wiens record op 8 miljoen stond en het algemeen bekend is dat ze geld tekort hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:13 schreef De_Pel het volgende:
Verrassend, dat Ajax ook interesse heeft in deze speler. Is een dikke maand geleden ook al actief bij (o.a.) Feyenoord aangeboden en veel te duur gebleken.
Moet het allemaal nog waar zijn ook hè, het kan best zijn dat zaakwaarnemers een beetje leuren met een speler en wat geruchten de wereld in helpen voor wat aandacht en dan is er meteen ook weer wat clickbait voor de copy paste sites.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap sowieso niet welke idioot spelers van 15 miljoen+ gaat lopen aanbieden bij een club wiens record op 8 miljoen stond en het algemeen bekend is dat ze geld tekort hebben.
Je verkoopt toch ook geen AMG aan iemand in de bijstand. Op deze manier kan je nog beter mij als makelaar nemen.
Daarom denk ik ook dat 12,5 miljoen euro voor (ogenschijnlijk) een beperkte linksback die in potentie minder is dan Wijndal nogal dom is. Wijndal leek er afgelopen seizoen mentaal er doorheen te zitten. Kan me herinneren dat hij tegen Rangers geweldig speelde maar door dat domme aflopende veld zich zwaar blesseerde. Daarna was het niet meer hetzelfde. Zeker niet te snel afschrijven die jongen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geertruida wil ik wel toegeven maar Hartman is maar een beperkte back met een goed jaar. Vriend Wijndal haalde in zijn AZ tijd een hoger niveau.
Je had sowieso een extra linksback er bij moeten hebben. Met het vertrek van Bassey en Timber heb je naast weinig echte linksbacks ook nog minder om mee te schuiven. Dus wat dat betreft snap ik het wel. Vind 12 miljoen wel aan de stevige kant voor een back als je kijkt dat Antwerp 'm een jaar terug voor 4 miljoen uit Argentinië haalt. Lijkt dat het opgebouwde zuid-amerikaanse netwerk van Ajax met vriend Overmars en de vorige hoofdscout vertrokken is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat 12,5 miljoen euro voor (ogenschijnlijk) een beperkte linksback die in potentie minder is dan Wijndal nogal dom is. Wijndal leek er afgelopen seizoen mentaal er doorheen te zitten. Kan me herinneren dat hij tegen Rangers geweldig speelde maar door dat domme aflopende veld zich zwaar blesseerde. Daarna was het niet meer hetzelfde. Zeker niet te snel afschrijven die jongen.
Had in zijn seizoen voordat hij naar Ajax kwam 10 assists in een wedstrijdje of 30 op zijn naam staan en was misschien wel de beste Nederlandse linksback op dat moment. Natuurlijk moeten we die jongen nog een kans gunnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:31 schreef Scorpie het volgende:
Wijndal die we nog een kans gunnen
Wat lees ik hier
was toen ook een matige back. maar ik ben dan ook een kenner @alphaphillipequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Had in zijn seizoen voordat hij naar Ajax kwam 10 assists in een wedstrijdje of 30 op zijn naam staan en was misschien wel de beste Nederlandse linksback op dat moment. Natuurlijk moeten we die jongen nog een kans gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |