Ik wel, zal wel weer ruzie met Whiskas ofzo hebben gehad in het laatste topic, ik volgde hem in elk geval niet meer.quote:
Achter de SC aan rijden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Laat ze maar eens laten zien wat ze kunnen inderdaad, ook bij regen.
Ja dat is minder ...quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef golfer het volgende:
De boel is hier nu al gedeeltelijk afgesloten.
Hert luchtruim wel, beetje jammer, want wou nog even een rondje doen met mijn privevliegtuig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat de wegen morgenochtend pas dicht zouden gaan
Lolquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Sally je hebt als nog je live topic
Volgens mij klopt dat wel ja. Heb alleen Silverstone nog even gecheckt, maar dat ligt net iets zuidelijker.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij is Zandvoort overigens de noordelijkst gelegen GP op de kalender.
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel ja. Heb alleen Silverstone nog even gecheckt, maar dat ligt net iets zuidelijker.
52.073653 (Silverstone) om 52.387658 (Zandvoort).quote:
Canada ook niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij is Zandvoort overigens de noordelijkst gelegen GP op de kalender.
Waar mensen wonen in Canada ligt behoorlijk zuidelijk. Toronto ligt ter hoogte van Marseille, de GP van Canada ligt op dezelfde breedtegraad als Lyon.quote:
Montreal ligt op de 45ste breedtegraad. Een flink stuk zuidelijker dus.quote:
Leuk feitje: het grootste deel van de grens tussen de VS en Canada ligt net iets noordelijker dan Parijs. Dus dat hele kaarsrechte stuk van Seattle tot Minnesota. Toronto ligt zuidelijker dan Monaco en het zuidelijkste puntje van Canada rijkt tot aan Barcelona. Je onderschat vrij gauw hoe ver noordelijk Europa eigenlijk ligtquote:
Dit zijn de feitjes waar ik goed op loopquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: het grootste deel van de grens tussen de VS en Canada ligt net iets noordelijker dan Parijs. Dus dat hele kaarsrechte stuk van Seattle tot Minnesota. Toronto ligt zuidelijker dan Monaco en het zuidelijkste puntje van Canada rijkt tot aan Barcelona. Je onderschat vrij gauw hoe ver noordelijk Europa eigenlijk ligt
De volgorde van noord naar zuid: Zandvoort, Silverstone, Spa, Budapest, Spielberg, Monza, Montreal, Imola, Monaco, Barcelona, Las Vegas, Suzuka, COTA, Miami, al die zandbak troep, Mexico, Singapore, Interlagos, Albert Park.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: het grootste deel van de grens tussen de VS en Canada ligt net iets noordelijker dan Parijs. Dus dat hele kaarsrechte stuk van Seattle tot Minnesota. Toronto ligt zuidelijker dan Monaco en het zuidelijkste puntje van Canada rijkt tot aan Barcelona. Je onderschat vrij gauw hoe ver noordelijk Europa eigenlijk ligt
De volgorde van noord naar zuid: Zandvoort, Silverstone, Spa, Budapest, Spielberg, Monza, Montreal, Imola, Monaco, Barcelona, Las Vegas, Suzuka, COTA, Miami, al die zandbak troep, Mexico, Singapore, Interlagos, Albert Park.
Broekje nat nu. Geile feitjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dank aan de golfstroom.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bewaart ie tot januari/februari '24.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Perez al gezegd dat hij nog gelooft in zijn kansen op het WK?
Nee, gewoon zeeklimaat. In Canada heerst bijna overal een landklimaat, dan maakt het niet zo veel uit hoe warm het water is.quote:
Perez 3.0quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat bewaart ie tot januari/februari '24.
Eerste Nederlander die de F1 GP van Zandvoort van 27-8-2023 wint?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:49 schreef PS. het volgende:
Verstappen kan nog een record breken hier, weet iemand welke?
Geen idee. Volgens dit artikel niks deze race, volgende wel:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:49 schreef PS. het volgende:
Verstappen kan nog een record breken hier, weet iemand welke?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerste Nederlander die de F1 GP van Zandvoort van 27-8-2023 wint?
Het is een record specifiek voor deze baanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens dit artikel niks deze race, volgende wel:
https://nl.motorsport.com(...)-verbreken/10504604/
Maar voor Europa maakt het wel degelijk een verschil. Zonder de golfstroom zouden we hier een stuk extremer klimaat hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon zeeklimaat. In Canada heerst bijna overal een landklimaat, dan maakt het niet zo veel uit hoe warm het water is.
Niet extremer, enkel iets frisser. Maar dat is niets vergeleken met een landklimaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar voor Europa maakt het wel degelijk een verschil. Zonder de golfstroom zouden we hier een stuk extremer klimaat hebben.
opeenvolgende wins kan niet, meeste wins kan niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is een record specifiek voor deze baan
Snelste raceronde, maar dat gaat een lastige worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
opeenvolgende wins kan niet, meeste wins kan niet.
dus vertel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |