Ik wel, zal wel weer ruzie met Whiskas ofzo hebben gehad in het laatste topic, ik volgde hem in elk geval niet meer.quote:
Achter de SC aan rijden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Laat ze maar eens laten zien wat ze kunnen inderdaad, ook bij regen.
Ja dat is minder ...quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef golfer het volgende:
De boel is hier nu al gedeeltelijk afgesloten.
Hert luchtruim wel, beetje jammer, want wou nog even een rondje doen met mijn privevliegtuig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat de wegen morgenochtend pas dicht zouden gaan
Lolquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Sally je hebt als nog je live topic
Volgens mij klopt dat wel ja. Heb alleen Silverstone nog even gecheckt, maar dat ligt net iets zuidelijker.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij is Zandvoort overigens de noordelijkst gelegen GP op de kalender.
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat wel ja. Heb alleen Silverstone nog even gecheckt, maar dat ligt net iets zuidelijker.
52.073653 (Silverstone) om 52.387658 (Zandvoort).quote:
Canada ook niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij is Zandvoort overigens de noordelijkst gelegen GP op de kalender.
Waar mensen wonen in Canada ligt behoorlijk zuidelijk. Toronto ligt ter hoogte van Marseille, de GP van Canada ligt op dezelfde breedtegraad als Lyon.quote:
Montreal ligt op de 45ste breedtegraad. Een flink stuk zuidelijker dus.quote:
Leuk feitje: het grootste deel van de grens tussen de VS en Canada ligt net iets noordelijker dan Parijs. Dus dat hele kaarsrechte stuk van Seattle tot Minnesota. Toronto ligt zuidelijker dan Monaco en het zuidelijkste puntje van Canada rijkt tot aan Barcelona. Je onderschat vrij gauw hoe ver noordelijk Europa eigenlijk ligtquote:
Dit zijn de feitjes waar ik goed op loopquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: het grootste deel van de grens tussen de VS en Canada ligt net iets noordelijker dan Parijs. Dus dat hele kaarsrechte stuk van Seattle tot Minnesota. Toronto ligt zuidelijker dan Monaco en het zuidelijkste puntje van Canada rijkt tot aan Barcelona. Je onderschat vrij gauw hoe ver noordelijk Europa eigenlijk ligt
De volgorde van noord naar zuid: Zandvoort, Silverstone, Spa, Budapest, Spielberg, Monza, Montreal, Imola, Monaco, Barcelona, Las Vegas, Suzuka, COTA, Miami, al die zandbak troep, Mexico, Singapore, Interlagos, Albert Park.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: het grootste deel van de grens tussen de VS en Canada ligt net iets noordelijker dan Parijs. Dus dat hele kaarsrechte stuk van Seattle tot Minnesota. Toronto ligt zuidelijker dan Monaco en het zuidelijkste puntje van Canada rijkt tot aan Barcelona. Je onderschat vrij gauw hoe ver noordelijk Europa eigenlijk ligt
De volgorde van noord naar zuid: Zandvoort, Silverstone, Spa, Budapest, Spielberg, Monza, Montreal, Imola, Monaco, Barcelona, Las Vegas, Suzuka, COTA, Miami, al die zandbak troep, Mexico, Singapore, Interlagos, Albert Park.
Broekje nat nu. Geile feitjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dank aan de golfstroom.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bewaart ie tot januari/februari '24.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Perez al gezegd dat hij nog gelooft in zijn kansen op het WK?
Nee, gewoon zeeklimaat. In Canada heerst bijna overal een landklimaat, dan maakt het niet zo veel uit hoe warm het water is.quote:
Perez 3.0quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat bewaart ie tot januari/februari '24.
Eerste Nederlander die de F1 GP van Zandvoort van 27-8-2023 wint?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:49 schreef PS. het volgende:
Verstappen kan nog een record breken hier, weet iemand welke?
Geen idee. Volgens dit artikel niks deze race, volgende wel:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:49 schreef PS. het volgende:
Verstappen kan nog een record breken hier, weet iemand welke?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerste Nederlander die de F1 GP van Zandvoort van 27-8-2023 wint?
Het is een record specifiek voor deze baanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens dit artikel niks deze race, volgende wel:
https://nl.motorsport.com(...)-verbreken/10504604/
Maar voor Europa maakt het wel degelijk een verschil. Zonder de golfstroom zouden we hier een stuk extremer klimaat hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon zeeklimaat. In Canada heerst bijna overal een landklimaat, dan maakt het niet zo veel uit hoe warm het water is.
Niet extremer, enkel iets frisser. Maar dat is niets vergeleken met een landklimaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar voor Europa maakt het wel degelijk een verschil. Zonder de golfstroom zouden we hier een stuk extremer klimaat hebben.
opeenvolgende wins kan niet, meeste wins kan niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is een record specifiek voor deze baan
Snelste raceronde, maar dat gaat een lastige worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
opeenvolgende wins kan niet, meeste wins kan niet.
dus vertel
Zaterdag in Zandvoort:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Alles wat nu valt valt zaterdag niet, toch?
Er moet nog even wat meer vallen nu dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zaterdag in Zandvoort:
[ afbeelding ]
Daarom moet ik zaterdag in mijn eentje modden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Alles wat nu valt valt zaterdag niet, toch?
Ik help je wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom moet ik zaterdag in mijn eentje modden.
Laten we gewoon zorgen dat er niets te modden valtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom moet ik zaterdag in mijn eentje modden.
Daarom sluiten we dit topic dan ook tot na de race.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Laten we gewoon zorgen dat er niets te modden valt
Gaan we wel in feedback baggeren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom sluiten we dit topic dan ook tot na de race.
Waarschijnlijk de interviewer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie zal de interviews doen dit weekend?
Ik las het al voordat die klachten er waren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:08 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Sponsor 'Velo' is blijkbaar voor Nederland veranderd in 'Love'. Mogelijk na de klachten van afgelopen week?
Was in juni al bekend.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las het al voordat die klachten er waren.
Deden ze vorig jaar ook. Love bestaande uit namen van fans die een prijsvraag gewonnen hebben of zoiets.
Ook wel krom dat Piastri, De Vries en Sargeant dan telden als test-rookie terwijl ze gewoon vaste coureurs zijn/waren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:59 schreef Starflyer het volgende:
Is het al gemeld dat Robert Shwarzman de er vrije training gaat rijden voor Ferrari in plaats van Sainz?
Daarmee wordt dat de eerste keer dit seizoen dat een (niet reguliere) rookie plaats neemt tijdens een vrije training. Williams, AlphaTauri en McLaren hebben al aan de regel voldaan om twee keer een rookie aan een vrije training te laten deelnemen met de reguliere coureurs Piastri, De Vries en Sargeant, die aan het begin van dit seizoen nog als rookie te boek stonden (max 2 F1 races gereden). De overige teams moeten dat nog.
Zo neemt Vesti in Mexico plaats in de Mercedes.
Is waarschijnlijk meer om ze wat tijd op de baan te gunnen, die nieuwe jongens hebben die trainingen hard nodig natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ook wel krom dat Piastra, De Vries en Sargeant dan telden als test-rookie terwijl ze gewoon vaste coureurs zijn/waren.
NS premium nemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:00 schreef PS. het volgende:
@:zipportal
Hoe is het eigenlijk op station Zandvoort?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:00 schreef PS. het volgende:
@:zipportal
Hoe is het eigenlijk op station Zandvoort?
Al 2 jaar dezelfde tumbnailquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Waarom in godsnaam nu al met extra treinen rijden
En was vandaag ook best druk al op het circuit met de pitwalk ed, dat is net klaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef golfer het volgende:
De boel is hier nu al gedeeltelijk afgesloten.
Nee, om :20 vertrekt de trein naar Amsterdam en om :26 de extra trein naar Haarlem. En dat elk half uur.quote:
Dat zal dan inderdaad wel door de wegafsluitingen komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, om :20 vertrekt de trein naar Amsterdam en om :26 de extra trein naar Haarlem. En dat elk half uur.
Was het Raymond van Barneveld?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Lol die gast die aan komt rennen en net z'n trein weg ziet rijden
Open de stream echt op het perfecte moment.
Ik heb vooral ook de hoop dat iemand hier die persco gezien heeft en kan bevestigen of ontkennen dat Sainz dat gezegd heeft. Zelf heb ik bijzonder weinig zin om een half uur naar dat gehannes te luisteren.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb vooral ook de hoop dat iemand hier die persco gezien heeft en kan bevestigen of ontkennen dat Sainz dat gezegd heeft. Zelf heb ik bijzonder weinig zin om een half uur naar dat gehannes te luisteren.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb vooral ook de hoop dat iemand hier die persco gezien heeft en kan bevestigen of ontkennen dat Sainz dat gezegd heeft. Zelf heb ik bijzonder weinig zin om een half uur naar dat gehannes te luisteren.
Het komt eerder op mij over als een verkapte sollicitatie.quote:
Sainz als vervanger voor Perez kunnen we afschrijvenquote:
Dat zijn UK tijden. Gewoon een uur bij optellen dan heb je onze tijden. Wat overeenkomt in de OP.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:28 schreef AnneX het volgende:
Alles leuk en aardig en voorpret enzo.
Nu kom ik andere tijden tegen!
https://m.facebook.com/re(...)ted&ref=sharing&_rdr
Wat is juist?
Pffft. Dank!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn UK tijden. Gewoon een uur bij optellen dan heb je onze tijden. Wat overeenkomt in de OP.
Oh tering, dat had ik helemaal gemist, dacht dat het het Mercedes-account wasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Is ook een of ander duf fan account vol met clickbait en andere rotzooi
Gelukkig hebben we die vier weken al overleefd. Kom op, nog even 3 uurtjes volhouden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis echt de tijd dat je nog ochtendsessies had. Duurt lang
Ja inderdaad! Waarom is dat verdwenen? Alles relatief laat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis echt de tijd dat je nog ochtendsessies had. Duurt lang
Om die markt die Liberty graag wil hebben maar niet lijkt te krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Waarom is dat verdwenen? Alles relatief laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |