Wij hebben er zo een en mijn ouders er later ook een gegeven. Werkt inderdaad via de wifi. Hij moet wel aan staan om een foto te ontvangen, anders komt de foto die je stuurt niet over. Ik kan als ik via de app een foto wil uploaden kiezen welk lijstje ik wil benaderen (de onze of die van mijn ouders). Ik vind het erg leuk, en stuur met regelmaat foto's door op deze manier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:41 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Hillie! De versiering blijft hier een van de hoogtepunten op de verjaardag. Ik heb een hele doos vol herbruikbare foliebalonnen van pokemon, panda’s, Star Wars en paw patrol.
Totaal ongerelateerde vraag: iemand ervaring met digitale fotolijstjes met de app Frameo? Werkt dat via WiFi of Bluetooth? Ik zoek een fotolijst die ik via WiFi aan internet kan hangen, en waar ik dan vanaf een andere locatie foto’s naar toe kan sturen. Oma heeft haar been gebroken, zit nog 6 weken in een revalidatiehuis en kan nu niet mee het weekendje weg naar Beekse bergen voor haar verjaardag. Annuleren/ verplaatsen kan niet (zijn we 90% van het totaalbedrag kwijt) en ze wil dat wij wel gewoon gaan, maar dan leek het me wel leuk om haar er zo nog een beetje bij te kunnen betrekken. Maar zo’n lijstje is dus alleen nuttig als ik foto’s vanaf eigen huis kan toesturen.
Bedankt, dat is precies wat ik zoek dan! Welk merk hebben jullie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:32 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Wij hebben er zo een en mijn ouders er later ook een gegeven. Werkt inderdaad via de wifi. Hij moet wel aan staan om een foto te ontvangen, anders komt de foto die je stuurt niet over. Ik kan als ik via de app een foto wil uploaden kiezen welk lijstje ik wil benaderen (de onze of die van mijn ouders). Ik vind het erg leuk, en stuur met regelmaat foto's door op deze manier.
Die staking is toch in juni aangekondigd? Daarna is het stil geworden volgens mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:11 schreef Ynske het volgende:
Kreeg net een mailtje
Op 5 oktober, de Dag van de Leraar, gaat het onderwijs dan ook staken om aandacht te vragen voor de tekorten.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Bedankt, dat is precies wat ik zoek dan! Welk merk hebben jullie?
Bij ons ook, maar er is ook al in de nieuwsbrief geweest dat de studiedag waarschijnlijk wordt verzet ivm stakingquote:
Hier konden we die verdieping laten zakken. En we hebben geen mandjes gekregen, dus we moeten wel. Maar geen aan elkaar plakkende lepels meer!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Aan de ene kant vind ik zo’n bestekla wel handig, aan de andere kant zorgt het er ook weer voor dat veel van onze glazen nu niet meer passen omdat ze te hoog zijn. Dus ik heb ‘m er weer uitgehaald.
Wijnglazen kunnen bij ons sowieso in het onderste rek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:39 schreef BE het volgende:
[..]
Hier konden we die verdieping laten zakken. En we hebben geen mandjes gekregen, dus we moeten wel. Maar geen aan elkaar plakkende lepels meer!
Die glasla kan ik gelukkig laten zakken hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Aan de ene kant vind ik zo’n bestekla wel handig, aan de andere kant zorgt het er ook weer voor dat veel van onze glazen nu niet meer passen omdat ze te hoog zijn. Dus ik heb ‘m er weer uitgehaald.
Ik kan het echt van harte aanbevelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zou het liefst 2 vaatwassers hebben. Ik kan erg slecht tegen vuile vaat op het aanrecht en met 5 mensen in huis past alles incl. broodtrommels en drinkbekers vaak niet in 1 draai. Resultaat is dus dat ik alsnog een gedeelte met de hand af sta te wassen.
Wij hebben ook zoiets, een Nixplay (ook door man geregeld). Ook met app op afstandquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Bedankt, dat is precies wat ik zoek dan! Welk merk hebben jullie?
Wij ook, zodat de ouders niet extra last hebben van een eventuele staking.quote:
Ergens schiet dat het doel van de staking voorbij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij ook, zodat de ouders niet extra last hebben van een eventuele staking.
Zeker. Het is vanuit de directie of de stichting besloten. Ik sta er zelf dubbel in, ik weet niet of staken de juiste manier is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ergens schiet dat het doel van de staking voorbij.
Nou, volledig eigenlijk. Dat is geen staken lijkt mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ergens schiet dat het doel van de staking voorbij.
Dat je het probeert ala, maar dat je dan boos wordt als er niet op ingegaan wordt... mensen zijn echt raar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:27 schreef Vicky het volgende:
Zucht.. marktplaats...
In de advertentie staat: vaste prijs ¤ 50,00
Krijg je een bod van 35, reageer je dat het te laag is, worden ze boos.. pff
#teambesteklaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Dit is ècht abracadabra voor mijquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:04 schreef Vanyel het volgende:
Voor iedereen die Twindost, Miele heeft EINDELIJK een aanbieding waarmee je je verhouding phase 1 en 2 kunt rechttrekken zonder dat het duurder wordt. 25% korting voor 6 zelf te kiezen flessen.
Ik heb echt spijt dat wij daar niet voor zijn gegaan met ons nieuwe huis. Ik heb er inderdaad ook altijd zo’n hekel aan om alsnog de helft met de hand af te moeten wassen. Wel heerlijke first world problems ditquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:56 schreef Morgane89 het volgende:
Ik had van de week kleine wormpjes in de koffieprutopvangbak van onze espressomachine
Wasmiddeldoseersysteem voor de Mielequote:
Yes, hier ook. Heul veul kleine vliegjes. Vieze beesten. Is het vochtige weer vermoed ik.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:50 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar overal, echt overal hoor ik mensen over de vliegjes.
Jullie hebben mij zojuist aan een geweldig cadeau-idee voor opa en oma voor kerst geholpen, dank daarvoor!quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:35 schreef Nanuke het volgende:
@:FlyingFish, wij hebben de Innovu Felia.
WIj gebruiken daar gewoon de vloeibare Ariel inquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wasmiddeldoseersysteem voor de Miele
Ja!quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:40 schreef Hupje het volgende:
Onze nieuwe overburen krijgen volgens mij in het hele huis nieuwe vloeren gestort vandaag. De vrachtwagen met die machine staat haaks op ons huis, dus de herrie van dat ding komt zowel via de voorkant als de achterkant binnen. Great.
Heeft iemand wel eens triops gekweekt? Het wil hier nog niet zo lukken, dus ik zoek tips.
Da's al meer dan bij ons, er gebeurt gewoon helemaal niksquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja!
Maar de bewoog van alles in dat water, maar geen triops. Ergens anders nog een pakketje besteld maar dat werd ook niks. Dus toen de moed maar opgegeven en bedacht dat het gewoon sowieso niet kon werken (bij ons iig niet)
Dus helaas geen tip verder
Ja, ik denk dat er bij ons 2 of 3 uit zijn gekomen, waarvan er 1 echt "groot" werd. Maar het duurde even voordat je echt wat zag, want ze begonnen heeeeel klein.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:40 schreef Hupje het volgende:
Onze nieuwe overburen krijgen volgens mij in het hele huis nieuwe vloeren gestort vandaag. De vrachtwagen met die machine staat haaks op ons huis, dus de herrie van dat ding komt zowel via de voorkant als de achterkant binnen. Great.
Heeft iemand wel eens triops gekweekt? Het wil hier nog niet zo lukken, dus ik zoek tips.
Huh? Hoe komen ze daar dan bij??quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:32 schreef Vicky het volgende:
Ik kan wel janken.
Mijn FB en insta zijn geblokkeerd!! Blijkbaar doe ik aan uitbuiting van mensen. Ik ben me echt van geen kwaad bewust.
Ben in bezwaar gegaan. Geen idee hoelang dat duurt en of ik ooit nog mijn accounts terug krijg.
Contact opnemen met FB is blijkbaar praktisch onmogelijk.
Hoe dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:32 schreef Vicky het volgende:
Ik kan wel janken.
Mijn FB en insta zijn geblokkeerd!! Blijkbaar doe ik aan uitbuiting van mensen. Ik ben me echt van geen kwaad bewust.
Ben in bezwaar gegaan. Geen idee hoelang dat duurt en of ik ooit nog mijn accounts terug krijg.
Yep. Ik denk dat ik wel een vermoeden heb.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe dan?
Heeft iemand een melding gemaakt ofzo? Je was toch dingen aan het verkopen?
Ik vind dat je best wel liever voor jezelf mag zijn (maar dat geldt voor heel veel mensen), maar om dat nou uitbuiting te noemen gaat wel erg ver. Waarschijnlijk inderdaad iemand die bij jou zijn zin niet kreeg. Stomquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:32 schreef Vicky het volgende:
Ik kan wel janken.
Kinderachtig persoon dus... maar ik vind het nogal drastisch...quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Yep. Ik denk dat ik wel een vermoeden heb.
Iemand die mij uitschold en vervolgens nog een keer wat wilde kopen.
Ben bang dat hij mij gerapporteerd heeft
Ik kreeg eerst deze meldingquote:Op maandag 28 augustus 2023 15:14 schreef exode het volgende:
Ben je er echt helemaal afgegooid of geschorst? Wat bizar joh Vicky!
Dan krijg ik ditquote:Op maandag 28 augustus 2023 15:45 schreef exode het volgende:
Vicky, heb je hier al gekeken: https://www.facebook.com/(...)ref=popular_articles
Ik kan niet verder doorklikken maar jij vermoedelijk wel.
Enorm balen zeg.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:54 schreef trui het volgende:
Misschien heeft iemand - om jou dwars te zitten - je account gehacked en er in korte tijd expres allerlei vervelende dingen mee uitgehaald? Geen idee hoor. Maar het feit dat je niet eens met ze kunt communiceren hierover lijkt me zeer frustrerend.
wat lukt er niet? kun je niet gewoon je account deleten oid?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:09 schreef SQ het volgende:
Haha, en ik probeer juist van mijn account af te komen en mij lukt het niet.
Misschien dan toch mijn kinderen maar op marketplace zetten.
Het kan wel. En dan moet je x aantal dagen niet actief zijn op fb. Dan wordt het verwijderd.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:09 schreef SQ het volgende:
Haha, en ik probeer juist van mijn account af te komen en mij lukt het niet.
Misschien dan toch mijn kinderen maar op marketplace zetten.
Nee, dat gebeurde dus nietquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het kan wel. En dan moet je x aantal dagen niet actief zijn op fb. Dan wordt het verwijderd.
Maar @:Vicky, ook je instagram??
Yep, ook Instaquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het kan wel. En dan moet je x aantal dagen niet actief zijn op fb. Dan wordt het verwijderd.
Maar @:Vicky, ook je instagram??
Oh. Dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurde dus niet
Als in, ik wilde na anderhalf jaar inactief / verwijderd een nieuw account aanmaken omdat dat de enige manier op de wereld was om geïnformeerd te worden over het scoutingkamp, toen kreeg ik pardoes mijn oude account terug inclusief alle berichten en vrienden. Een nieuw account kreeg ik niet.
Heerlijk dit, zo kwam ons buurjongetje meerdere keren bij ons belletje lellen. Bij de 3e keer toch maar even het principe van een google deurbel uitgelegdquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:00 schreef exode het volgende:
Net belletje lellende jongens aan de deur, alleen ze vergaten weg te rennenDus heb ze even uitgelegd hoe dat nou gaat dat belletje lellen.
Ze vertelden ook heel netjes dat ze dus aan het belletje lellen waren.![]()
Sorry, wijkbewoners, ik denk dat ze hun nieuwe skills nog lang uittesten.
Wij deden het er juist om.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:00 schreef exode het volgende:
Ik kom ook niet van Facebook af, pagina's verwijderen lukt zelfs niet.
Maar dit lijkt me vele malen irritanter Vicky.
Net belletje lellende jongens aan de deur, alleen ze vergaten weg te rennenDus heb ze even uitgelegd hoe dat nou gaat dat belletje lellen.
Ze vertelden ook heel netjes dat ze dus aan het belletje lellen waren.![]()
Sorry, wijkbewoners, ik denk dat ze hun nieuwe skills nog lang uittesten.
Ja die is er wel maar de inhoud is extreem karigquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:52 schreef livelink het volgende:
Wat een gedoe, Vicky. Ik heb zelf dan wel geen fb en instagram, maar mijn dochter zou ook helemaal ten einde raad zijn als haar instagram zou worden geblokkeerd.
Kun je nog wat met die optie om je gegevens te downloaden?
Whahahahahquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:11 schreef FlyingFish het volgende:
Weet je wie diegene was die zo raar deed en je waarschijnlijk gemeld heeft Vicky? Dan starten we de FOK!blockploeg om diegene juist te rapporteren. SQ kan dan misschien wat rare vragen aan diegene stellen, bijvoorbeeld tot welke grootte het smokkelen van een baby de halve prijs is, en dan kan de rest dat rapporteren en worden SQ en die persoon geblokkeerd! SQ gelijk van Facebook af, en jij online wraak!
Dit valt w.m.b. ook wel onder sociale media hoor. Nog veel publieker toegankelijk bovendien dan FB of instagram, daar kun je zelf nog enigszins bepalen wie jouw berichten mogen zien.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb zelf niks met socials. Dat ik hier post vind ik sociaal genoeg
Begrijp me goed hoor, mijn kruidnoten hoeven ook niet te knetteren, maar de stap van chocola naar truffel is ook weer niet zo heel gek natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Kruidnoten gespot, bij ah online![]()
Das wel kut @:VickyBizar ook dat zij je schuldig vinden en jij je onschuld niet mag bewijzen. Ik zou er klaar mee zijn.
Edit: met de kruidnoten gaan ze dezelfde kant op als met de paaseitjes. Allerlei rare smaken. Wat is er mis met een doodnormale kruidnoot![]()
Edit2: café noir kruidnoten![]()
Edit3: cookies en cream kruidnoten en knetterkruidnoten![]()
Edit4: truffelkruidnotenKaviaarkruidnoten staan er nog niet bij
![]()
Truffel kruidnoten bestaan al eeuwen. Het is de cacao truffel he.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Kruidnoten gespot, bij ah online![]()
Das wel kut @:VickyBizar ook dat zij je schuldig vinden en jij je onschuld niet mag bewijzen. Ik zou er klaar mee zijn.
Edit: met de kruidnoten gaan ze dezelfde kant op als met de paaseitjes. Allerlei rare smaken. Wat is er mis met een doodnormale kruidnoot![]()
Edit2: café noir kruidnoten![]()
Edit3: cookies en cream kruidnoten en knetterkruidnoten![]()
Edit4: truffelkruidnotenKaviaarkruidnoten staan er nog niet bij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |