Jullie hebben mij zojuist aan een geweldig cadeau-idee voor opa en oma voor kerst geholpen, dank daarvoor!quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:35 schreef Nanuke het volgende:
@:FlyingFish, wij hebben de Innovu Felia.
WIj gebruiken daar gewoon de vloeibare Ariel inquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wasmiddeldoseersysteem voor de Miele
Ja!quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:40 schreef Hupje het volgende:
Onze nieuwe overburen krijgen volgens mij in het hele huis nieuwe vloeren gestort vandaag. De vrachtwagen met die machine staat haaks op ons huis, dus de herrie van dat ding komt zowel via de voorkant als de achterkant binnen. Great.
Heeft iemand wel eens triops gekweekt? Het wil hier nog niet zo lukken, dus ik zoek tips.
Da's al meer dan bij ons, er gebeurt gewoon helemaal niksquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja!
Maar de bewoog van alles in dat water, maar geen triops. Ergens anders nog een pakketje besteld maar dat werd ook niks. Dus toen de moed maar opgegeven en bedacht dat het gewoon sowieso niet kon werken (bij ons iig niet)
Dus helaas geen tip verder
Ja, ik denk dat er bij ons 2 of 3 uit zijn gekomen, waarvan er 1 echt "groot" werd. Maar het duurde even voordat je echt wat zag, want ze begonnen heeeeel klein.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:40 schreef Hupje het volgende:
Onze nieuwe overburen krijgen volgens mij in het hele huis nieuwe vloeren gestort vandaag. De vrachtwagen met die machine staat haaks op ons huis, dus de herrie van dat ding komt zowel via de voorkant als de achterkant binnen. Great.
Heeft iemand wel eens triops gekweekt? Het wil hier nog niet zo lukken, dus ik zoek tips.
Huh? Hoe komen ze daar dan bij??quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:32 schreef Vicky het volgende:
Ik kan wel janken.
Mijn FB en insta zijn geblokkeerd!! Blijkbaar doe ik aan uitbuiting van mensen. Ik ben me echt van geen kwaad bewust.
Ben in bezwaar gegaan. Geen idee hoelang dat duurt en of ik ooit nog mijn accounts terug krijg.
Contact opnemen met FB is blijkbaar praktisch onmogelijk.
Hoe dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:32 schreef Vicky het volgende:
Ik kan wel janken.
Mijn FB en insta zijn geblokkeerd!! Blijkbaar doe ik aan uitbuiting van mensen. Ik ben me echt van geen kwaad bewust.
Ben in bezwaar gegaan. Geen idee hoelang dat duurt en of ik ooit nog mijn accounts terug krijg.
Yep. Ik denk dat ik wel een vermoeden heb.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe dan?
Heeft iemand een melding gemaakt ofzo? Je was toch dingen aan het verkopen?
Ik vind dat je best wel liever voor jezelf mag zijn (maar dat geldt voor heel veel mensen), maar om dat nou uitbuiting te noemen gaat wel erg ver. Waarschijnlijk inderdaad iemand die bij jou zijn zin niet kreeg. Stomquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:32 schreef Vicky het volgende:
Ik kan wel janken.
Kinderachtig persoon dus... maar ik vind het nogal drastisch...quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Yep. Ik denk dat ik wel een vermoeden heb.
Iemand die mij uitschold en vervolgens nog een keer wat wilde kopen.
Ben bang dat hij mij gerapporteerd heeft
Ik kreeg eerst deze meldingquote:Op maandag 28 augustus 2023 15:14 schreef exode het volgende:
Ben je er echt helemaal afgegooid of geschorst? Wat bizar joh Vicky!
Dan krijg ik ditquote:Op maandag 28 augustus 2023 15:45 schreef exode het volgende:
Vicky, heb je hier al gekeken: https://www.facebook.com/(...)ref=popular_articles
Ik kan niet verder doorklikken maar jij vermoedelijk wel.
Enorm balen zeg.
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:54 schreef trui het volgende:
Misschien heeft iemand - om jou dwars te zitten - je account gehacked en er in korte tijd expres allerlei vervelende dingen mee uitgehaald? Geen idee hoor. Maar het feit dat je niet eens met ze kunt communiceren hierover lijkt me zeer frustrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |