Wij hebben er zo een en mijn ouders er later ook een gegeven. Werkt inderdaad via de wifi. Hij moet wel aan staan om een foto te ontvangen, anders komt de foto die je stuurt niet over. Ik kan als ik via de app een foto wil uploaden kiezen welk lijstje ik wil benaderen (de onze of die van mijn ouders). Ik vind het erg leuk, en stuur met regelmaat foto's door op deze manier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:41 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Hillie! De versiering blijft hier een van de hoogtepunten op de verjaardag. Ik heb een hele doos vol herbruikbare foliebalonnen van pokemon, panda’s, Star Wars en paw patrol.
Totaal ongerelateerde vraag: iemand ervaring met digitale fotolijstjes met de app Frameo? Werkt dat via WiFi of Bluetooth? Ik zoek een fotolijst die ik via WiFi aan internet kan hangen, en waar ik dan vanaf een andere locatie foto’s naar toe kan sturen. Oma heeft haar been gebroken, zit nog 6 weken in een revalidatiehuis en kan nu niet mee het weekendje weg naar Beekse bergen voor haar verjaardag. Annuleren/ verplaatsen kan niet (zijn we 90% van het totaalbedrag kwijt) en ze wil dat wij wel gewoon gaan, maar dan leek het me wel leuk om haar er zo nog een beetje bij te kunnen betrekken. Maar zo’n lijstje is dus alleen nuttig als ik foto’s vanaf eigen huis kan toesturen.
Bedankt, dat is precies wat ik zoek dan! Welk merk hebben jullie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:32 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Wij hebben er zo een en mijn ouders er later ook een gegeven. Werkt inderdaad via de wifi. Hij moet wel aan staan om een foto te ontvangen, anders komt de foto die je stuurt niet over. Ik kan als ik via de app een foto wil uploaden kiezen welk lijstje ik wil benaderen (de onze of die van mijn ouders). Ik vind het erg leuk, en stuur met regelmaat foto's door op deze manier.
Die staking is toch in juni aangekondigd? Daarna is het stil geworden volgens mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:11 schreef Ynske het volgende:
Kreeg net een mailtje
Op 5 oktober, de Dag van de Leraar, gaat het onderwijs dan ook staken om aandacht te vragen voor de tekorten.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Bedankt, dat is precies wat ik zoek dan! Welk merk hebben jullie?
Bij ons ook, maar er is ook al in de nieuwsbrief geweest dat de studiedag waarschijnlijk wordt verzet ivm stakingquote:
Hier konden we die verdieping laten zakken. En we hebben geen mandjes gekregen, dus we moeten wel. Maar geen aan elkaar plakkende lepels meer!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Aan de ene kant vind ik zo’n bestekla wel handig, aan de andere kant zorgt het er ook weer voor dat veel van onze glazen nu niet meer passen omdat ze te hoog zijn. Dus ik heb ‘m er weer uitgehaald.
Wijnglazen kunnen bij ons sowieso in het onderste rek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:39 schreef BE het volgende:
[..]
Hier konden we die verdieping laten zakken. En we hebben geen mandjes gekregen, dus we moeten wel. Maar geen aan elkaar plakkende lepels meer!
Die glasla kan ik gelukkig laten zakken hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Aan de ene kant vind ik zo’n bestekla wel handig, aan de andere kant zorgt het er ook weer voor dat veel van onze glazen nu niet meer passen omdat ze te hoog zijn. Dus ik heb ‘m er weer uitgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |