abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210428248
De twee negenjarigen krijgen 10 euro per maand. Eén van de twee spaart bijna alles op, de ander maakt zijn geld liefst op de dag dat hij het krijgt al op en baalt daar elke keer als hij iets groters wil kopen weer dat hij alles heeft opgemaakt. :')

De dertienjarige krijgt 20 euro en 75 euro kleedgeld per maand (en telefoon abbo). Het kleedgeld gaat op, maar zakgeld heeft ze altijd over. Zeker nu ze ook een baantje heeft en er toch wel 40-50 euro extra per maand binnenkomt. Ze heeft ook het verkopen van kleding op Vinted helemaal uitgevonden, dus zo vergroot ze zelf haar kledingbudget weer een beetje. :)
pi_210428475
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:41 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Hillie! De versiering blijft hier een van de hoogtepunten op de verjaardag. Ik heb een hele doos vol herbruikbare foliebalonnen van pokemon, panda’s, Star Wars en paw patrol.

Totaal ongerelateerde vraag: iemand ervaring met digitale fotolijstjes met de app Frameo? Werkt dat via WiFi of Bluetooth? Ik zoek een fotolijst die ik via WiFi aan internet kan hangen, en waar ik dan vanaf een andere locatie foto’s naar toe kan sturen. Oma heeft haar been gebroken, zit nog 6 weken in een revalidatiehuis en kan nu niet mee het weekendje weg naar Beekse bergen voor haar verjaardag. Annuleren/ verplaatsen kan niet (zijn we 90% van het totaalbedrag kwijt) en ze wil dat wij wel gewoon gaan, maar dan leek het me wel leuk om haar er zo nog een beetje bij te kunnen betrekken. Maar zo’n lijstje is dus alleen nuttig als ik foto’s vanaf eigen huis kan toesturen.
Wij hebben er zo een en mijn ouders er later ook een gegeven. Werkt inderdaad via de wifi. Hij moet wel aan staan om een foto te ontvangen, anders komt de foto die je stuurt niet over. Ik kan als ik via de app een foto wil uploaden kiezen welk lijstje ik wil benaderen (de onze of die van mijn ouders). Ik vind het erg leuk, en stuur met regelmaat foto's door op deze manier. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:09:33 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210428967
Gefeliciteerd @hilliebillie :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:11:44 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210428990
Kreeg net een mailtje

Op 5 oktober, de Dag van de Leraar, gaat het onderwijs dan ook staken om aandacht te vragen voor de tekorten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:11:57 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210428992
Zo te zien moet ik het zakgeld van Soneal opschroeven...
Hij krijgt ¤ 2,50 per week waarvan de helft automatisch naar zijn spaarrekening gaat.

Hij heeft met onkruid tussen de tegels weghalen wel ieder weekend de mogelijkheid een euro bij te verdienen, en ik geloof dat grasmaaien ook een optie is (maar daar ga ik niet over, het onkruid tussen de tegels wel).

Nu op de middelbare zal er wel behoefte zijn aan meer zakgeld, hoewel ze dit brugjaar onder schooltijd nog niet van het terrein af mogen.
Ik zal het met zijn verjaardag nog eens bekijken allemaal, ook een mooi moment voor winterklusjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210429305
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 11:32 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Wij hebben er zo een en mijn ouders er later ook een gegeven. Werkt inderdaad via de wifi. Hij moet wel aan staan om een foto te ontvangen, anders komt de foto die je stuurt niet over. Ik kan als ik via de app een foto wil uploaden kiezen welk lijstje ik wil benaderen (de onze of die van mijn ouders). Ik vind het erg leuk, en stuur met regelmaat foto's door op deze manier. :)
Bedankt, dat is precies wat ik zoek dan! Welk merk hebben jullie?
pi_210429342
Gefeliciteerd Hillie!

Wat sneu voor oma, FF. En wat lief dat je haar er zo toch een beetje bij probeert te betrekken.
pi_210429674
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:11 schreef Ynske het volgende:
Kreeg net een mailtje

Op 5 oktober, de Dag van de Leraar, gaat het onderwijs dan ook staken om aandacht te vragen voor de tekorten.
Die staking is toch in juni aangekondigd? Daarna is het stil geworden volgens mij.

Overigens niets gehoord van de school van B en Juul en ook verloofde weet niets van een staking. Dus ben benieuwd of echt alle scholen gaan staken.
pi_210430088
Wij hebben een studiedag die dag.
pi_210430150
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:48 schreef Hupje het volgende:
+1
pi_210431270
Zucht.. marktplaats...
In de advertentie staat: vaste prijs ¤ 50,00
Krijg je een bod van 35, reageer je dat het te laag is, worden ze boos.. pff
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210431388
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 12:33 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Bedankt, dat is precies wat ik zoek dan! Welk merk hebben jullie?
Ik heb geen flauw idee. :P Mijn kerel fixt al die dingen. Ik ben nu niet thuis, maar ik kan het vanavond wel even navragen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_210432052
quote:
Bij ons ook, maar er is ook al in de nieuwsbrief geweest dat de studiedag waarschijnlijk wordt verzet ivm staking
pi_210433092
quote:
School van Juul en B op 4 oktober, dus wie weet zijn de kinderen 2 dagen vrij.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 19:00:31 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210433905
Oh, mocht er nog iemand een opsom willen?

Wij hebben sinds een week een nieuwe vaatwasser en ik ben volledig bekeerd en nu #teambestekla :Y O+

Oh, en onze nieuwe droger heeft een lampje binnenin. Totaal onzinnig, maar ziet er wel heel fancy uit. 8-)

/medeling
pi_210433984
Aan de ene kant vind ik zo’n bestekla wel handig, aan de andere kant zorgt het er ook weer voor dat veel van onze glazen nu niet meer passen omdat ze te hoog zijn. Dus ik heb ‘m er weer uitgehaald :P.
pi_210434079
Ik vond de bestekla in de vaatwasser op vakantie echt niet handig, dus ik ben blij dat ik een mandje heb :D
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 19:21:01 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210434161
Bestekla O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 19:39:29 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210434417
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Aan de ene kant vind ik zo’n bestekla wel handig, aan de andere kant zorgt het er ook weer voor dat veel van onze glazen nu niet meer passen omdat ze te hoog zijn. Dus ik heb ‘m er weer uitgehaald :P.
Hier konden we die verdieping laten zakken. En we hebben geen mandjes gekregen, dus we moeten wel. Maar geen aan elkaar plakkende lepels meer! _O_
pi_210435220
Het was 1 van de beste beslissingen om de vaatwasser met bestekla in te ruilen voor een vaatwasser zonder bestekla. Wij konden er niet aan wennen.

Verloofde is klaar met de zomer, ze is prototypes van een Lego skilift aan het maken. En B zet steeds Kerstliedjes aan. Open haard hout komt maandag ook alweer binnen. Ik geloof dat wij geen zomermensen zijn.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 20:32:49 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210435292
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 19:39 schreef BE het volgende:

[..]
Hier konden we die verdieping laten zakken. En we hebben geen mandjes gekregen, dus we moeten wel. Maar geen aan elkaar plakkende lepels meer! _O_
Wijnglazen kunnen bij ons sowieso in het onderste rek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210435397
Ik vond de besteklade op vakantie juist ideaal, mis hem in mijn eigen vaatwasser.

Een vriendin heeft nu een volwaardige 3-laags vaatwasser, dát is pas ideaal. 1 laag kunnen wel alleen bakjes en lage dingen in, maar dan nog… laat dat nou net zijn waardoor niet alles in de vaatwasser past. Ik ga in ieder geval nooit meer een vaatwasser uitzoeken puur op basis van het aantal borden dat er in past, dit apparaat is echt een miskoop geweest qua bovenlade.
  Moderator / Colorchick zaterdag 26 augustus 2023 @ 20:43:09 #123
382129 crew  Donna
pi_210435525
Ik heb een smalle vaatwasser gekozen. Zo heb ik net iets meer ruimte om m'n kont te keren in de keuken.
Met mandje.
:Y)
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 20:49:27 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_210435633
Ik ben echt een pro in efficiënt vaatwassertetris, dan maakt de binnenkant van het apparaat niet zo veel meer uit :D
disclaimer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 augustus 2023 @ 20:50:09 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210435642
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 19:07 schreef Smart_ass het volgende:
Die glasla kan ik gelukkig laten zakken hier
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')