abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210411574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 17:08 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat ook hun dochter een heeeeele vrije opvoeding heeft gehad en dat bepaalde dingen in deze zaak wellicht misschien voor haar niet zo schokkend zullen zijn dan leeftijdgenoten.
Van katja weten we inmiddels wel dat ze overal voor in is en dat ze vaker avondjes heeft beleefd en zich liet volblaffen door meerdere personen.
Aangezien Thijs zoals hij zegt ook een vrij persoon en altijd heel vrij over sex heeft gesproken/opgevoed is zal het me niets verbazen dat hun dochter al heel jong vanalles is bijgebracht waardoor ze misschien ook wel wat ruimdenkender is dan een ander en het haar vader niet zo zwaar aan zal rekenen..en hij het er met een sorry - zand erover af doet.
[..]
Dat zal katja niet doen, die zal Thijs sowieso een hand boven het hoofd blijven houden.. Vergeet niet dat beide ouders een hele andere instelling hebben betreft zulke zaken.... Had zij niet ook destijds een van de slachtoffers verzocht om de aangifte in te trekken?
Als jij veronderstelt dat een vrije seksuele moraal van van volwassen mensen onderling hetzelfde is als niet zo zwaar tillen aan sexting met minderjarigen, dan gaat er vooral in jóúw hoofd iets mis.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210412713
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Als jij veronderstelt dat een vrije seksuele moraal van van volwassen mensen onderling hetzelfde is als niet zo zwaar tillen aan sexting met minderjarigen, dan gaat er vooral in jóúw hoofd iets mis.
Dit heeft niets met mij te maken of hoe ik erover denk, ik heb het erover hoe hun er wellicht over zouden kunnen denken/mee omgaan.
We weten allemaal dat katja niet spoort en zo labiel is als de pest.
Katja heeft niet voor niks eerst nog geprobeerd om het slachtoffer over te halen om haar aangifte in te trekken...Dan spoor je ook voor geen meter.
Die ene viespeuk job Goschalk heeft ze het ook altijd voor op genomen, had ze ook niet zo'n moeite mee destijds.

Hoe jij of ik erover denken betekent niet dat hun er zo over denken, dat is wat ik ermee wilde zeggen.
pi_210416561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 21:43 schreef sherezade het volgende:

[..]
Dit heeft niets met mij te maken of hoe ik erover denk, ik heb het erover hoe hun er wellicht over zouden kunnen denken/mee omgaan.
We weten allemaal dat katja niet spoort en zo labiel is als de pest.
Katja heeft niet voor niks eerst nog geprobeerd om het slachtoffer over te halen om haar aangifte in te trekken...Dan spoor je ook voor geen meter.
Die ene viespeuk job Goschalk heeft ze het ook altijd voor op genomen, had ze ook niet zo'n moeite mee destijds.

Hoe jij of ik erover denken betekent niet dat hun er zo over denken, dat is wat ik ermee wilde zeggen.
Dat heeft er juist alles mee te maken: Jouw speculatie, dus jouw manier van denken.

Dat Katja een psychische aandoening heeft, heeft niks, maar dan ook niks met haar kwaliteiten als moeder te maken en heeft nul komma nul verband met het benaderen van de slachtoffers van haar ex.

Je vergeet daarbij ook nog 1 klein, maar niet onbelangrijk detail, ze waren toen al gescheiden. Het zou zomaar ook kunnen zijn dat Katja op dat moment wel heeft nagedacht over de effecten voor haar dochter en daarom contact opnam. Dat kan niet zo'n handige actie zijn, maar je kunt haar onmogelijk verwijten dat ze voor haar dochter het beste wilde op dat moment.

Je sleept er man en paard bij om aan te tonen dat je gelijk hebt, maar feitelijk... haal je er van alles bij dat niks met de situatie van nu te maken heeft en ook niks met het handelen van Thijs te maken heeft.
pi_210416784
Eh, haar aandoening staat daar natuurlijk niet los van. Maar Katja’s ouderschap staat hier niet ter discussie en haar seksualiteit al helemaal niet. Het is vrij laag om de aandacht van hem naar haar te verschuiven in dit geval, al heeft ze wel een dubieuze rol gehad door contact op te nemen met een van de slachtoffers.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210418184
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 10:18 schreef totebel het volgende:

[..]
Dat heeft er juist alles mee te maken: Jouw speculatie, dus jouw manier van denken.

Dat Katja een psychische aandoening heeft, heeft niks, maar dan ook niks met haar kwaliteiten als moeder te maken en heeft nul komma nul verband met het benaderen van de slachtoffers van haar ex.

Je vergeet daarbij ook nog 1 klein, maar niet onbelangrijk detail, ze waren toen al gescheiden. Het zou zomaar ook kunnen zijn dat Katja op dat moment wel heeft nagedacht over de effecten voor haar dochter en daarom contact opnam. Dat kan niet zo'n handige actie zijn, maar je kunt haar onmogelijk verwijten dat ze voor haar dochter het beste wilde op dat moment.

Je sleept er man en paard bij om aan te tonen dat je gelijk hebt, maar feitelijk... haal je er van alles bij dat niks met de situatie van nu te maken heeft en ook niks met het handelen van Thijs te maken heeft.
Net zoals jij speculeert dat ze erover na heeft gedacht, iedereen mag hier speculeren...
Dat katja een psychische andoening heeft heeft haar geen carte blanche voor haar daden en denkwijze.
Jij doet een aanname dat ze contact heeft opgenomen met het slachtoffer omwille dat ze het beste wilde voor haar dochter...
Het is maar echter hoe je het bekijkt, ik zie het juist anders.
Als jij het slachtoffer benaderd, je hoort haar verhaal aan en vraagt dan om de aangifte in te trekken dan ben je gewoon net zo'n vies wijf.
Wellicht wilde ze alles eraan doen om te voorkomen dat de ware aard van Thijs naar boven zou komen en dit bekend zou worden. Dus waarschijnlijk vond katja het niet zo schokkend allemaal anders doe je zoiets niet.
pi_210419061
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 12:50 schreef sherezade het volgende:

[..]
Net zoals jij speculeert dat ze erover na heeft gedacht, iedereen mag hier speculeren...
Dat katja een psychische andoening heeft heeft haar geen carte blanche voor haar daden en denkwijze.
Jij doet een aanname dat ze contact heeft opgenomen met het slachtoffer omwille dat ze het beste wilde voor haar dochter...
Het is maar echter hoe je het bekijkt, ik zie het juist anders.
Als jij het slachtoffer benaderd, je hoort haar verhaal aan en vraagt dan om de aangifte in te trekken dan ben je gewoon net zo'n vies wijf.
Wellicht wilde ze alles eraan doen om te voorkomen dat de ware aard van Thijs naar boven zou komen en dit bekend zou worden. Dus waarschijnlijk vond katja het niet zo schokkend allemaal anders doe je zoiets niet.
Is dit gebaseerd op wat Nena beweerde?
  Manager PR/Moderator vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:05:45 #83
269689 crew  Viv
pi_210419602
quote:
"deze nieuwe lading leugens"

Wat was de eerste lading dan, de beschuldigingen aan het adres van Thijs? Dacht Katja toen nog dat het valse beschuldigingen waren?
pi_210420152
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
Eh, haar aandoening staat daar natuurlijk niet los van. Maar Katja’s ouderschap staat hier niet ter discussie en haar seksualiteit al helemaal niet. Het is vrij laag om de aandacht van hem naar haar te verschuiven in dit geval, al heeft ze wel een dubieuze rol gehad door contact op te nemen met een van de slachtoffers.
Weet je wie een dubieuze rol heeft gehad?

THIJS!

DIE SMST OVER VAGINAS MET MINDERJARIGEN
MINDERJARIGEN!!!

LEAVE
KATJA
ALONE!
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:11:28 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210420293
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:05 schreef Viv het volgende:

[..]
"deze nieuwe lading leugens"

Wat was de eerste lading dan, de beschuldigingen aan het adres van Thijs? Dacht Katja toen nog dat het valse beschuldigingen waren?
Ik verwacht dat ze dat toen idd nog dacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:31:43 #86
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210420625
Wel zo slim dat ze zich hierover verder koest houdt nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210427058
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 16:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel zo slim dat ze zich hierover verder koest houdt nu.
Ze zal wel moeten anders wordt ze ook gecanceld... Ze heeft al veel krediet verspeeld toen ze zo op kwam voor viespeuk job Godschalk...
pi_210427136
quote:
17s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ok. Ik zie dat niet zo. Nogmaals: er is een verschil tussen niet-je-eigen-dochter vs je eigen dochter. Een groot verschil ook. Sterker nog: hij deed dit al twee jaar en zover bekend heeft hij nooit z’n kind aangeraakt. Hij toont ook niet specifiek interesse in kinderen. Hij heeft interesse in een machtsspel met anderen.

Ik zou liever hebben dat mijn dochter een goede band heeft met haar vader en ik dat niet in de weg zou staan. Kan ook wel heftig backfiren.
Ook dus als die vader een walgelijk mens blijkt te zijn?
pi_210427179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou, ik snap Katja wel. Hij blijft de vader van haar dochter. Ik zou willen dat mijn kind een liefdevolle relatie met haar vader had zelfs als hij iemand had vermoord. En ja, het is mogelijk dat iemand een prima vader én viespeuk is. Mensen zijn niet volledig slecht of volledig goed.
Deze zienswijze is een manier om slecht gedrag te tolereren/goed te praten.
Kwalijk.
pi_210427317
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:40 schreef nomina het volgende:

[..]
Kwalijk.
Wat een onzin. Ik heb nergens het gedrag van Thijs getolereerd of goedgepraat. Lees vooral terug.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210427556
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 08:40 schreef nomina het volgende:

[..]
Kwalijk.
Niks kwalijks aan maar gewoon een feit. Zelfs Hitler zal zijn goede kanten hebben gehad ook al zouden wij dat niet kunnen voorstellen.
pi_210427646
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Niks kwalijks aan maar gewoon een feit. Zelfs Hitler zal zijn goede kanten hebben gehad ook al zouden wij dat niet kunnen voorstellen.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat iemand dan maar met die slechte persoon in contact moet blijven, of zijn gang moet laten gaan.
pi_210427690
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 09:55 schreef nomina het volgende:

[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat iemand dan maar met die slechte persoon in contact moet blijven, of zijn gang moet laten gaan.
Ik zelf zie ook niet in waarom hij geen contact meer zou mogen hebben met zijn eigen dochter. Dat bepalen ze zelf wel, lijkt mij.
pi_210428032
Mijn inziens doet Katja het prima. Mocht Sammie anders beslissen als ze volwassen is, prima. Voor nu zou dit ook mijn insteek zijn. Het is wel haar vader.
Alius aliud dicit
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:50:14 #95
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210430102

"Naar de supermarkt die op de kleintjes let..."

Aldus de creatieve koppenmaker.
pi_210431127
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 13:50 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]

"Naar de supermarkt die op de kleintjes let..."

Aldus de creatieve koppenmaker.
Tja hij zal toch moeten eten en drinken hé 🤣 misschien wat AH kipfingers gehaald?
pi_210432947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 15:19 schreef sherezade het volgende:

[..]
Tja hij zal toch moeten eten en drinken hé 🤣 misschien wat AH kipfingers gehaald?
Mss een doosje mosselen erbij?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 27 augustus 2023 @ 12:32:05 #98
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210441625
*mompelt wat vaags over een moreel kompas en zo*

twitter
pi_210441657
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 12:32 schreef Eightyone het volgende:
*mompelt wat vaags over een moreel kompas en zo*

[ tweet ]
Katja bezocht voorheen premieres met Sammie, doet dan ook nog een interview. Loopt over de rode loper. All eyes on them.

Nu moet de pers afstand houden? Hou op hoor.
(Als ze bij de voordeur gaan liggen, is het anders, imo, maar een festival, ach.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 27 augustus 2023 @ 13:03:29 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210441957
Katja heeft dan ook nergens aangegeven woest te zijn, Mediacourant verzint dat ze dat zou kunnen zijn.

Weekend maakt dus een suggestief item over het bezoek van Katja en haar dochter aan een festival, en Mediacourant probeert daar nog een keer drama over te schoppen door te stellen dat Katja woest zou (moeten) zijn over die foto's.

En allemaal maar schijnheilig doen alsof het ze om het belang van het 13-jarige kind gaat...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')