abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210398897
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 10:57 schreef Shii het volgende:

[..]
Bijzonder. Tenzij Katja en Igone het zelf willen hoor, maar wat willen ze met dat gesprek bereiken?
Zoals ik het interpreteer, is het een aanbod bedoeld om hun pijn te erkennen en in gesprek te gaan als zij er behoefte aan hebben:

„Zij hebben altijd gezegd: we vinden het voor haar en haar dochter en de andere ex en haar kind, en alle mensen om hem heen, heel erg. Sterker nog, ze hebben aangeboden om in gesprek te gaan met hen”, stelde de raadsvrouw. Op de vraag van Humberto Tan of dat aanbod nog steeds staat, zei de advocaat: „Zeker.”

Maar misschien heeft iemand de aflevering van Humberto gezien?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210399663
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou, ik snap Katja wel. Hij blijft de vader van haar dochter. Ik zou willen dat mijn kind een liefdevolle relatie met haar vader had zelfs als hij iemand had vermoord. En ja, het is mogelijk dat iemand een prima vader én viespeuk is. Mensen zijn niet volledig slecht of volledig goed.
Ik weet niet of ik mijn minderjarig kind ooit nog alleen zou laten met iemand die zo weinig grenzen heeft in seksueel gedrag met kinderen van dezelfde leeftijd hoor.

Of ja, eigenlijk weet ik het wel. Vrij zeker ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210399717
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik mijn minderjarig kind ooit nog alleen zou laten met iemand die zo weinig grenzen heeft in seksueel gedrag met kinderen van dezelfde leeftijd hoor.

Of ja, eigenlijk weet ik het wel. Vrij zeker ook.
Ik zou een stevig mokkel van 65 heus hard en vernederend in de reet willen naaien maar dat betekent niet dat mijn moeder opeens fair game is hoor.
-nee-
pi_210399860
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik zou een stevig mokkel van 65 heus hard en vernederend in de reet willen naaien maar dat betekent niet dat mijn moeder opeens fair game is hoor.
Vieze hond 🤣😂😂😂
  Miss 200.000.000! woensdag 23 augustus 2023 @ 21:39:49 #55
367000 roos94
pi_210400025
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 21:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Maar een stevig mokkel van 65 is volwassen net als jij, en geen kind.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 augustus 2023 @ 07:39:41 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210402792
Er is nogal een verschil tussen meiden die niet je dochter zijn vs je daadwerkelijke dochter. Waarom zou je haar vader niet bij haar alleen laten? Het is niet alsof hij ook maar ineens zijn eigen dochter aan loopt te raken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_210402893
Maar door het bij andere jonge meisjes wel te doen heeft ie ook niet bepaald rekening gehouden met de belangen van zijn dochter, is het wel?

Met 37 weet je heus wel dat het niet ok is om zulke jonge kinderen seksueel te benaderen
  Miss 200.000.000! donderdag 24 augustus 2023 @ 07:58:10 #58
367000 roos94
pi_210402896
quote:
17s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is nogal een verschil tussen meiden die niet je dochter zijn vs je daadwerkelijke dochter. Waarom zou je haar vader niet bij haar alleen laten? Het is niet alsof hij ook maar ineens zijn eigen dochter aan loopt te raken.
Als mijn man seksuele interesse zou tonen in kinderen is er geen enkele mogelijkheid dat hij nog alleen gaat zijn met mijn kind. Never.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 augustus 2023 @ 08:17:06 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210402967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:57 schreef totebel het volgende:
Maar door het bij andere jonge meisjes wel te doen heeft ie ook niet bepaald rekening gehouden met de belangen van zijn dochter, is het wel?

Met 37 weet je heus wel dat het niet ok is om zulke jonge kinderen seksueel te benaderen
Nee, heeft hij geen rekening mee gehouden. En nu? Nu mag hij niet meer bij zijn dochter alleen zijn? Want daar ging het immers over. Dan kunnen we meer dan de helft van de ouders enkel onder toezicht bij hun kind(eren) laten. Als het specifiek gaat over ‘geen rekening houden met belangen van’.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 augustus 2023 @ 08:20:43 #60
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210402989
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:58 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als mijn man seksuele interesse zou tonen in kinderen is er geen enkele mogelijkheid dat hij nog alleen gaat zijn met mijn kind. Never.
Ok. Ik zie dat niet zo. Nogmaals: er is een verschil tussen niet-je-eigen-dochter vs je eigen dochter. Een groot verschil ook. Sterker nog: hij deed dit al twee jaar en zover bekend heeft hij nooit z’n kind aangeraakt. Hij toont ook niet specifiek interesse in kinderen. Hij heeft interesse in een machtsspel met anderen.

Ik zou liever hebben dat mijn dochter een goede band heeft met haar vader en ik dat niet in de weg zou staan. Kan ook wel heftig backfiren.
pi_210403041
quote:
17s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ok. Ik zie dat niet zo. Nogmaals: er is een verschil tussen niet-je-eigen-dochter vs je eigen dochter. Een groot verschil ook. Sterker nog: hij deed dit al twee jaar en zover bekend heeft hij nooit z’n kind aangeraakt. Hij toont ook niet specifiek interesse in kinderen. Hij heeft interesse in een machtsspel met anderen.

Ik zou liever hebben dat mijn dochter een goede band heeft met haar vader en ik dat niet in de weg zou staan. Kan ook wel heftig backfiren.
Als ik het me goed herinner, weegt volgens de rechter ook mee dat hij sindsdien niet de fout in is gegaan.

Ik ben het helemaal met je eens. Dat maakt de situatie natuurlijk niet bepaald makkelijk. Integendeel. Maar de drempel om iemand de mogelijkheid te ontnemen om een ouder te zijn, ligt terecht heel hoog.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 augustus 2023 @ 09:38:20 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_210403714
quote:

[..]
:?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210404163
quote:
17s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nee, heeft hij geen rekening mee gehouden. En nu? Nu mag hij niet meer bij zijn dochter alleen zijn? Want daar ging het immers over. Dan kunnen we meer dan de helft van de ouders enkel onder toezicht bij hun kind(eren) laten. Als het specifiek gaat over ‘geen rekening houden met belangen van’.
Dat zeg ik nergens. Ik denk ook zeker niet dat dat meteen de reactie zou moeten zijn.

Als moeder zou ik wel heel veel moeite hebben met niet alleen het gedrag toen, maar ook het gedrag nu waarmee hij nog steeds de belangen van zijn dochter in elk geval niet zichtbaar in het oog houdt.

Ik heb ontzettend met dat meisje te doen. Enerzijds: het is en blijft je vader en daar hou je van, anderzijds: hij heeft iets gedaan wat meer dan fout is en dat weet ook een 13 jarige. Dat levert voor een kind een enorm loyaliteitsconflict op en DAT is wel wat haar vader haar aandoet, willens en wetens.

De feiten zijn bewezen en ontvankelijk verklaard, daar is een veroordeling uit gekomen. Ik denk dat ik voor zijn dochter misschien zelfs het in hoger beroep gaan nog wel erger vind. Ik ben verre van een fan van Katja, maar ik denk dat zij hierin in elk geval wel de ouder is die in het belang van haar dochter probeert te handelen en daar in elk geval wel bij stilstaat.
pi_210405185
Wat erg zorgelijk is, is het gebrek aan inzicht in zijn gedrag en de gevolgen daarvan in en voor de relatie met zijn dochter.

Naast het loyaliteitsconflict dat ze zal hebben is met name ook haar wereldbeeld zwaar beschadigd, haar eigen vader heeft dit gedaan en bleef erover liegen en herkent zich (nog steeds) niet in het vonnis. Ondertussen krijgt ook zij heftige opmerkingen en meningen te horen en te lezen.

Dat is heel veel voor (de ontwikkeling van) een 13-jarige. Contact om de goede band te behouden prima (mits kind dit wil), maar daar zou ik als moeder toch echt voorwaarden aan verbinden en zorgen dat dochter hulp krijgt en weerbaar genoeg is om hier mee om te gaan.
  Manager PR/Moderator donderdag 24 augustus 2023 @ 12:15:53 #65
269689 crew  Viv
pi_210405442
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:57 schreef totebel het volgende:
Jawel, daarom zei hij nog vlak voor het klaarkomen dat ze wel die berichten moest wissen. :+
  Manager PR/Moderator donderdag 24 augustus 2023 @ 12:21:24 #66
269689 crew  Viv
pi_210405544
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef JourneyBlue het volgende:
Wat erg zorgelijk is, is het gebrek aan inzicht in zijn gedrag en de gevolgen daarvan in en voor de relatie met zijn dochter.
Dat weten we eigenlijk niet. :)

Ik zie dat eerder als een truc om op een minder zware veroordeling aan te sturen. De feiten kon hij niet ontkennen, want er zijn WhatsApp-gespreken bewaard gebleven. Het enige wat je dan nog kan doen, is er een andere duiding aan geven. Zeggen dat het niet zoveel betekende, dat hij er als een hulpverlener in stond, etc.
pi_210405717
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 12:21 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat weten we eigenlijk niet. :)

Ik zie dat eerder als een truc om op een minder zware veroordeling aan te sturen. De feiten kon hij niet ontkennen, want er zijn WhatsApp-gespreken bewaard gebleven. Het enige wat je dan nog kan doen, is er een andere duiding aan geven. Zeggen dat het niet zoveel betekende, dat hij er als een hulpverlener in stond, etc.
Als het een bewuste proceshouding was, heeft weinig opgeleverd en het was vrij naīef om te denken dat een rechter daar in mee zou gaan nadat ze die gesprekken hebben kunnen lezen.

De grap van inzicht in het gedrag is dat je zegt ik zat fout en ik accepteer de gevolgen van mijn gedrag (en misschien zelfs 'ik heb hulp nodig'). Ik betuig spijt en erken dat ik de slachtoffers dit heb aangedaan en dat er ook gevolgen zijn voor de mensen die om mij heen.

Geloof niet dat hij čn dit inzicht kon hebben en tōch kon kiezen voor dit verweer met alle gevolgen van dien voor zijn (ex-)partners en kind, want die bleef hij tot aan het proces ook vertellen dat het allemaal wel meeviel...
pi_210408524
quote:

[..]
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat ook hun dochter een heeeeele vrije opvoeding heeft gehad en dat bepaalde dingen in deze zaak wellicht misschien voor haar niet zo schokkend zullen zijn dan leeftijdgenoten.
Van katja weten we inmiddels wel dat ze overal voor in is en dat ze vaker avondjes heeft beleefd en zich liet volblaffen door meerdere personen.
Aangezien Thijs zoals hij zegt ook een vrij persoon en altijd heel vrij over sex heeft gesproken/opgevoed is zal het me niets verbazen dat hun dochter al heel jong vanalles is bijgebracht waardoor ze misschien ook wel wat ruimdenkender is dan een ander en het haar vader niet zo zwaar aan zal rekenen..en hij het er met een sorry - zand erover af doet.
pi_210408570
quote:

[..]
Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat ook hun dochter een heeeeele vrije opvoeding heeft gehad en dat bepaalde dingen in deze zaak wellicht misschien voor haar niet zo schokkend zullen zijn dan leeftijdgenoten.
Van katja weten we inmiddels wel dat ze overal voor in is en dat ze vaker avondjes heeft beleefd en zich liet volblaffen door meerdere personen.
Aangezien Thijs zoals hij zegt ook een vrij persoon en altijd heel vrij over sex heeft gesproken/opgevoed is zal het me niets verbazen dat hun dochter al heel jong vanalles is bijgebracht waardoor ze misschien ook wel wat ruimdenkender is dan een ander en het haar vader niet zo zwaar aan zal rekenen..en hij het er met een sorry - zand erover af doet.

quote:

[..]
Dat zal katja niet doen, die zal Thijs sowieso een hand boven het hoofd blijven houden.. Vergeet niet dat beide ouders een hele andere instelling hebben betreft zulke zaken.... Had zij niet ook destijds een van de slachtoffers verzocht om de aangifte in te trekken?
pi_210409190
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 12:15 schreef Viv het volgende:

[..]
Jawel, daarom zei hij nog vlak voor het klaarkomen dat ze wel die berichten moest wissen. :+
:D
pi_210409454
quote:
17s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 07:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn dochter heeft ongetwijfeld ook vriendinnen. Misschien wel hele knappe die zich aan zijn voeten werpen, waar hij echt echt echt niks tegen kan doen.

Bovendien, er vanuit gaande dat hij niet geilt op kinderen maar op macht, ten koste van kwetsbare meiden, zie ik weinig verschil tussen dochter en vreemd meisje.
Dochter is nog afhankelijker, lekkah :9~
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210409484
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 17:08 schreef sherezade het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook maar heb ik maar bewust niet gepost. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210409488
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 08:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner, weegt volgens de rechter ook mee dat hij sindsdien niet de fout in is gegaan.

Ik ben het helemaal met je eens. Dat maakt de situatie natuurlijk niet bepaald makkelijk. Integendeel. Maar de drempel om iemand de mogelijkheid te ontnemen om een ouder te zijn, ligt terecht heel hoog.
Dat werd toch niet gezegd?
Ik voegde alleen toezicht toe.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 19:06:17 #74
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210409679
Als een echte hulpverlener dit soort gesprekken met een client zou voeren dan zou die gelijk voor z'n leven uit het BIG-register geschrapt worden.
pi_210411289
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 17:01 schreef sherezade het volgende:

[..]
Klooien met minderjarigen heeft niets met ruimdenkend zijn te maken.

Wat moeder voor zichzelf ok vindt moet moeder zelf weten, maar heeft, again...nog steeds niks te maken met het gedrag van vader te maken.

En een vrije opvoeding krijgen of geven en een strafbaar feit plegen.. daar zit niet perse een causaal verband.

Feit is wel: dit is out in the open, heel Nederland kan de feiten en de reacties op de feiten onder ogen krijgen. Inclusief de opmerking die Thijseman in eerste instantie maakte en wat, uit perspectief van dochter, toch gelogen blijkt te zijn.

Had Thijske allemaal kunnen en moeten bedenken. En helemaal nu alles op straat ligt, nu zou hij daar zeker over na moeten denken wat dat met zijn dochter doet.

Maar nee, meneer waant zich nog steeds onkwetsbaar en denkt nog steeds vooral aan zichzelf.

Ik zou het inderdaad aan dochter laten of en wanneer ze in staat is contact te hebben met vader. Als moeder laat je dan de mogelijkheid open, maar je gaat niet dwingen tot contact. Ik benijd Katja (en Igone) echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')