Waar staat tussen alle viezigheid precies dat ze minderjarig waren dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar dat is hier gisteren nog besproken in deze topic reeks je kunt toch wel een beetje terug lezen in de reeks voordat je allemaal dingen gaat roepen.
[..]
[..]
Klik gewoon op die link dan (uitspraak)quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar staat tussen alle viezigheid precies dat ze minderjarig waren dan?
Verdachte erkent dat hij contact heeft gehad met aangeefsters [slachtoffer 1] , [slachtoffer 2] en [slachtoffer 3] en dat hij tijdens enkele contactmomenten de grenzen van het ‘moreel betamelijke’ heeft overschreden door met aangeefsters, die toen nog geen 16 jaar warenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar staat tussen alle viezigheid precies dat ze minderjarig waren dan?
Bijzonder. Tenzij Katja en Igone het zelf willen hoor, maar wat willen ze met dat gesprek bereiken?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Aangeefsters Thijs Römer willen gesprek met Katja en Igone.
De drie vrouwen die aangifte deden tegen Thijs Römer in de onlinezedenzaak rond de acteur willen in gesprek met Katja Schuurman en Igone de Jongh, de vrouwen in het leven van Römer. Dat zei Maartje Schaap, de advocate van de vrouwen, dinsdag in de talkshow Humberto op RTL 4.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-met-katja-en-igone
Ja dat vragen wij ons allemaal dus afquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Bijzonder. Tenzij Katja en Igone het zelf willen hoor, maar wat willen ze met dat gesprek bereiken?
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Namelijk of Thijs ook daadwerkelijk weet had van haar jonge leeftijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:53 schreef ikbent het volgende:
[..]
Verdachte erkent dat hij contact heeft gehad met aangeefsters [slachtoffer 1] , [slachtoffer 2] en [slachtoffer 3] en dat hij tijdens enkele contactmomenten de grenzen van het ‘moreel betamelijke’ heeft overschreden door met aangeefsters, die toen nog geen 16 jaar waren
Vermoed je dat hij misschien wel dacht met volwassen vrouwen te praten?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Namelijk of Thijs ook daadwerkelijk weet had van haar jonge leeftijd.
Dat vraag ik mij ook af bij dat soort kerels, maar ik ben bang dat Thijs gelooft in zijn verhaaltje over dat hij een ‘hulpverlener’ was voor die meisjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:56 schreef Andromache het volgende:
Het is wat hoor, telefoonseks met minderjarigen, doelbewust hč? Pfff, waar zat die gast met zijn verstand? Heel dure les geleerd hier. Hoop ik.
"Verdachte wist dat aangeefsters in de periode waarin deze contacten hebben plaatsgevonden 14 en 15 jaar waren. Hij was zelf 37 jaar. Verdachte heeft toegegeven dat gezien het leeftijdsverschil en het gegeven dat hij als bekend acteur contact had met meisjes die groot fan van hem waren, sprake was van een (aanzienlijk) overwicht van zijn kant."quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Namelijk of Thijs ook daadwerkelijk weet had van haar jonge leeftijd.
"M'n broertje komt net langs gespookt"quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:11 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Vermoed je dat hij misschien wel dacht met volwassen vrouwen te praten?
Duidelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:19 schreef ikbent het volgende:
[..]
"Verdachte wist dat aangeefsters in de periode waarin deze contacten hebben plaatsgevonden 14 en 15 jaar waren. Hij was zelf 37 jaar. Verdachte heeft toegegeven dat gezien het leeftijdsverschil en het gegeven dat hij als bekend acteur contact had met meisjes die groot fan van hem waren, sprake was van een (aanzienlijk) overwicht van zijn kant."
Ik heb een zus van 42 die mij nog altijd broertje noemt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
"M'n broertje komt net langs gespookt"
Ik noem m'n broer van 56 ook broertje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een zus van 42 die mij nog altijd broertje noemt.
Al is die waarschijnlijk 30 jaar te oud voor Thijs.
quote:De drie vrouwen die aangifte deden tegen Thijs Römer in de onlinezedenzaak rond de acteur willen in gesprek met Katja Schuurman en Igone de Jongh, de vrouwen in het leven van Römer. Dat zei Maartje Schaap, de advocate van de vrouwen, dinsdag in de talkshow Humberto op RTL 4.
Dus ze willen uitleggen wat er gebeurd is, omdat ze het zo erg vinden voor de mensen om Thijs heen.quote:Het drietal dat aangifte deed, zou graag met Schuurman praten, zei hun advocate. „Zij hebben altijd gezegd: we vinden het voor haar en haar dochter en de andere ex en haar kind, en alle mensen om hem heen, heel erg. Sterker nog, ze hebben aangeboden om in gesprek te gaan met hen”, stelde de raadsvrouw. Op de vraag van Humberto Tan of dat aanbod nog steeds staat, zei de advocaat: „Zeker.”
Waarom a niffo volgens mij gaan I-Gone en Katja daar niet op in.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:46 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[..]
Dus ze willen uitleggen wat er gebeurd is, omdat ze het zo erg vinden voor de mensen om Thijs heen.
Stel ik zou mij in deze situatie bevinden en ze mij willen spreken mogen ze dat via een rechter afdwingen, verder zou ik ze adviseren met een therapeut te praten en mij met rust te laten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou daar als (ex)vrouw nooit in meegaan. Zoek het allemaal maar met elkaar uit, zou ik denken.
Precies dit. Niet mijn pakkie an, red je ermeequote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Stel ik zou mij in deze situatie bevinden en ze mij willen spreken mogen ze dat via een rechter afdwingen, verder zou ik ze adviseren met een therapeut te praten en mij met rust te laten.
Dat onverhoeds heeft betrekking op het slachtoffer, niet op de dader. Hier staat bijvoorbeeld meer uitleg, in een andere uitspraak:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe je 'onverhoeds en naaktfoto stuurt', waar het om voor in hoger beroep gaat. Is dat zoiets als in slaap vallen met je gezicht op je telefoon en per ongeluk met je neus en foto selecteren en versturen?
Of denk ik beter aan stiekem terwijl je het over ditjes en datjes hebt poef je pik ertussendoor flatsen?
Nou, ik snap Katja wel. Hij blijft de vader van haar dochter. Ik zou willen dat mijn kind een liefdevolle relatie met haar vader had zelfs als hij iemand had vermoord. En ja, het is mogelijk dat iemand een prima vader én viespeuk is. Mensen zijn niet volledig slecht of volledig goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:10 schreef roos94 het volgende:
Katja liet Job Gottschalk ook niet vallen. Misschien vindt ze het allemaal niet zo erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |