SPOILER: Hoe het begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het uiteindelijke vonnis:
https://nos.nl/artikel/24(...)gens-online-misbruik
Laatste update:quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
NTR verwijdert aflevering van kinderserie met Thijs Römer
https://www.shownieuws.nl(...)erie-met-thijs-romer
![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Deisyy op 23-08-2023 10:38:45 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dat denk ik niet. Naar het buitenland gaan moet je ook maar liggen he. En waarom zou daar dan opeens werk voor hem zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 01:11 schreef GwaiLow het volgende:
Triest, hij zou inmiddels absoluut tot zelfinzicht moeten zijn gekomen. Ik kan mij best indenken dat er mensen zijn die deze stomme fout maken, maar hij zou nu een lange periode volledig door het stof moeten. De straf die hij heeft gehad lijkt mij heel passend, en hoeft van mij niet hoger. Dat hij in hoger beroep gaat is wel heel jammer natuurlijk. Gewoon je fouten erkennen, uitleg en welgemeende excuses aanbieden, straf uitzitten + daarna nog een tijdje op de blaren, en dan het leven weer oppakken. Al zal dat laatste hier in Nederland waarschijnlijk niet zo heel makkelijk meer zijn. Ben er zelf geen fan van iemand te blijven confronteren nadat de straf is uitgezeten, maar daar zal het wel op neer gaan komen. Hij zal zijn leven uiteindelijk wel in het buitenland op gaan pakken.
Als de mensen waarmee hij dan moet samenwerken hem willen accepteren.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 04:25 schreef Elan het volgende:
Hij kan toch prima achter de schermen ergens aan de slag als de storm weer wat is gaan luwen? Zeker met zo'n achternaam en cv is er echt wel aan werk te komen.
Hij wist natuurlijk prima dat dit kinderen waren juist gezien de gesprekken als je even het dossier doorleest. Dit is echt geen gevalletje van oh ze was nog geen 18 jaar. En dit was geen gezopen avond maar over een langere periode.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 04:25 schreef Elan het volgende:
Hij kan toch prima achter de schermen ergens aan de slag als de storm weer wat is gaan luwen? Zeker met zo'n achternaam en cv is er echt wel aan werk te komen.
Heeft hij nou eigenlijk willens en wetens minderjarige meisjes lastig gevallen, of heeft hij gewoon bezopen lopen geilen met wat chicks en bleek achteraf dat ze nog niet legaal waren?
Dat vind ik wel een wezenlijk verschil persoonlijk. Zeker als meiden niet transparant zijn over hun leeftijd.
Alhoewel bij 14 je normaliter wel zou moeten zien dat dat te jong is
Hij wist dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 04:25 schreef Elan het volgende:
Heeft hij nou eigenlijk willens en wetens minderjarige meisjes lastig gevallen, of heeft hij gewoon bezopen lopen geilen met wat chicks en bleek achteraf dat ze nog niet legaal waren?
Dat vind ik wel een wezenlijk verschil persoonlijk. Zeker als meiden niet transparant zijn over hun leeftijd.
Alhoewel bij 14 je normaliter wel zou moeten zien dat dat te jong is
Willen ze een handtekening?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Aangeefsters Thijs Römer willen gesprek met Katja en Igone.
De drie vrouwen die aangifte deden tegen Thijs Römer in de onlinezedenzaak rond de acteur willen in gesprek met Katja Schuurman en Igone de Jongh, de vrouwen in het leven van Römer. Dat zei Maartje Schaap, de advocate van de vrouwen, dinsdag in de talkshow Humberto op RTL 4.
https://www.telegraaf.nl/(...)k-met-katja-en-igone
Komt op mij nogal over als de áándacht maar blijven opzoeken.quote:
Wat een onzin laat die vrouwen er buiten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De drie vrouwen die aangifte deden tegen Thijs Römer in de onlinezedenzaak rond de acteur willen in gesprek met Katja Schuurman en Igone de Jongh, de vrouwen in het leven van Römer. Dat zei Maartje Schaap, de advocate van de vrouwen, dinsdag in de talkshow Humberto op RTL 4.
Wat een slecht idee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hij wilde zijn pielemuis uiteraard naar Igone sturen maar had zijn leesbril niet op dus kwamen ze steeds bij de verkeerde vrouwen terecht.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe je 'onverhoeds en naaktfoto stuurt', waar het om voor in hoger beroep gaat. Is dat zoiets als in slaap vallen met je gezicht op je telefoon en per ongeluk met je neus en foto selecteren en versturen?
Of denk ik beter aan stiekem terwijl je het over ditjes en datjes hebt poef je pik ertussendoor flatsen?
Nou, ik zou wel met Katja in gesprek willen na het saunatelefoontje, dat dat echt niet kon. Misschien heeft Igoné de dames ook wel onethisch benaderd. Ik zou dat ook met een goed gesprek willen afhechten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nena is wel door Katja benaderd toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Die dames zijn toch niet verantwoordelijk voor Thijs zijn daden? Ik zie het nut niet echt.
Tenzij de meiden wel door Katja en Igone zijn benaderd.
Ja zij wel maar was dat al niet in de media 'uitgevochten'? Ik zou ze lekker links laten liggen na dat commentaar van Katja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena is wel door Katja benaderd toch?
Geen idee, maar ik snap het nut ook niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja zij wel maar was dat al niet in de media 'uitgevochten'? Ik zou ze lekker links laten liggen na dat commentaar van Katja.
Maargoed, als de meiden op de 1 of andere manier voldoening uit zo'n gesprek kunnen halen...prima
Misschien dat er veel meer contact vanuit Katja is geweest dan wij weten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena is wel door Katja benaderd toch?
Wat staat er in dat dossier dan? Zag gisteren een stukje over hem voorbij komen op Shownieuws (quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk prima dat dit kinderen waren juist gezien de gesprekken als je even het dossier doorleest. Dit is echt geen gevalletje van oh ze was nog geen 18 jaar. En dit was geen gezopen avond maar over een langere periode.
Sorry maar dat is hier gisteren nog besproken in deze topic reeks je kunt toch wel een beetje terug lezen in de reeks voordat je allemaal dingen gaat roepen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat staat er in dat dossier dan? Zag gisteren een stukje over hem voorbij komen op Shownieuws () maar ze gingen niet echt diep in op wat er nou precies was voorgevallen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:48 schreef ikbent het volgende:
Maar rechter, het was niet sexueel in oorsprong, slechts tips. Gelooft hij dit nu echt zelf? Te lezen in de uitspraak:
[verdachte] Ga nog even terug met je vinger naar je clitoris en draai zachtjes rondjes dan vertel ik je mijn kant (00:47)
[slachtoffer 3] Hahaha vooruit (00:47)
[verdachte] Rondjes draaien terwijl je leest (00:47) Oke? (00:47)
[slachtoffer 3] Oke (00:48)
[verdachte] Ik zou je zoenen (00:48) En langzaam al je kleren uittrekken (00:48) Ik leg je op bed, onder de dekens (00:49) Mijn lichaam is warm, naakt (00:49) Ik zou je tepels kussen (00:49)
Ik leg je op bed, onder de dekens (00:49) Mijn lichaam is warm, naakt (00:49) Ik zou je tepels kussen (00:49) En er zachtjes op zuigen (00:49) Dan zou ik je weer zoen en lang vasthouden (00:50) Tot je helemaal rustig bent (00:50) Is het fijn? (00:50)
[slachtoffer 3] Ik typ met links maar ja (00:51)
[verdachte] Dan zou ik langzaam naar onder zakken, terwijl ik je kus; je nek, borsten, buik (00:52)
Ik kom met mijn hoofd tussen je benen (00:52) Kus je daar zacht (00:52) En voorzichtig zou ik je clitje likken (00:53) Zacht rondjes draaien met mijn tong (00:53)
Kan je voorstellen? (00:53)
[slachtoffer 3] Ongeveer (00:53)
[verdachte] Gestopt met vinger? (00:54)
[slachtoffer 3] Nee (00:54)
[verdachte] Goed zo (00:54) Ik zou je likken (00:54) Steeds iets sneller (00:55)
Hijg je een beetje? (00:55)
[slachtoffer 3] Uuuuh (00:56)
[verdachte] Ik kom weer omhoog (00:56) Lig nu tussen je benen (00:56) Je voelt mijn stijve pik tegen je been (00:57) We zoenen (00:57) Ik doe je benen nog meer uit elkaar (00:57) Dan kijk ik je aan (00:58) Van dichtbij (00:58) En langzaam, heel langzaam (00:58) voel je mijn pik bij je naar binnen komen (00:59) Heel langzaam (00:59) Heel zachtjes (00:59) Terwijl we elkaar aankijken (00:59) Wat voel je nu?
(1:00) Apart? (1:00)
[slachtoffer 3] Het voelt heel raar, en op de een of andere manier zit er een hele fijne spanning over mijn lichaam. Een heel fijn gevoel, lastig te omschrijven (01:02)
[verdachte] Laatste, dan stoppen we (01:08) Ga nu (01:09) rondjes iets sneller draaien (01:09) Met iets meer druk op je clitoris van he vinger (01:09) (..)
Gaat je ademhaling iets omhoog? (01:11)
[slachtoffer 3] Ietsje (01:11)
[verdachte] Wordt het steeds gevoeliger (01:12) Doe je ogen dicht en denk aan mijn pik in je (01:13) Diep (01:13) Verhoog de snelheid van de rondjes (01:13) En de druk met je vinger (01:13)
Doe het precies zoals het fijn voelt (01:14) En denk eraan dat ik in en uit je ga langzaam (01:15) En je aankijk (01:15) Gaat goed? (01-15)
[slachtoffer 3] Net ja, mn broertje liep als een of ander spook langs. (01:19)
[verdachte] En nu (01:19)
[slachtoffer 3] Hij zit op wc als je het zo graag weten wil (01:20)
[verdachte] Stoppen? (01:20)
[slachtoffer 3] Morgenavond? (01:20)
[verdachte] Denk het wel (01:20) (..) Wissen he die dingen van mij (01:22) (Ik ga nu even klaarkomen) 01:22)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:53 schreef Momo het volgende:
[..]
https://uitspraken.rechts(...)=true&keyword=&idx=8
Hier staan de appjes inderdaad
Waar staat tussen alle viezigheid precies dat ze minderjarig waren dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Sorry maar dat is hier gisteren nog besproken in deze topic reeks je kunt toch wel een beetje terug lezen in de reeks voordat je allemaal dingen gaat roepen.
[..]
[..]
Klik gewoon op die link dan (uitspraak)quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar staat tussen alle viezigheid precies dat ze minderjarig waren dan?
Verdachte erkent dat hij contact heeft gehad met aangeefsters [slachtoffer 1] , [slachtoffer 2] en [slachtoffer 3] en dat hij tijdens enkele contactmomenten de grenzen van het ‘moreel betamelijke’ heeft overschreden door met aangeefsters, die toen nog geen 16 jaar warenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar staat tussen alle viezigheid precies dat ze minderjarig waren dan?
Bijzonder. Tenzij Katja en Igone het zelf willen hoor, maar wat willen ze met dat gesprek bereiken?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ja dat vragen wij ons allemaal dus afquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Bijzonder. Tenzij Katja en Igone het zelf willen hoor, maar wat willen ze met dat gesprek bereiken?
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Namelijk of Thijs ook daadwerkelijk weet had van haar jonge leeftijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:53 schreef ikbent het volgende:
[..]
Verdachte erkent dat hij contact heeft gehad met aangeefsters [slachtoffer 1] , [slachtoffer 2] en [slachtoffer 3] en dat hij tijdens enkele contactmomenten de grenzen van het ‘moreel betamelijke’ heeft overschreden door met aangeefsters, die toen nog geen 16 jaar waren
Vermoed je dat hij misschien wel dacht met volwassen vrouwen te praten?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Namelijk of Thijs ook daadwerkelijk weet had van haar jonge leeftijd.
Dat vraag ik mij ook af bij dat soort kerels, maar ik ben bang dat Thijs gelooft in zijn verhaaltje over dat hij een ‘hulpverlener’ was voor die meisjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:56 schreef Andromache het volgende:
Het is wat hoor, telefoonseks met minderjarigen, doelbewust hč? Pfff, waar zat die gast met zijn verstand? Heel dure les geleerd hier. Hoop ik.
"Verdachte wist dat aangeefsters in de periode waarin deze contacten hebben plaatsgevonden 14 en 15 jaar waren. Hij was zelf 37 jaar. Verdachte heeft toegegeven dat gezien het leeftijdsverschil en het gegeven dat hij als bekend acteur contact had met meisjes die groot fan van hem waren, sprake was van een (aanzienlijk) overwicht van zijn kant."quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Namelijk of Thijs ook daadwerkelijk weet had van haar jonge leeftijd.
"M'n broertje komt net langs gespookt"quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:11 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Vermoed je dat hij misschien wel dacht met volwassen vrouwen te praten?
Duidelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:19 schreef ikbent het volgende:
[..]
"Verdachte wist dat aangeefsters in de periode waarin deze contacten hebben plaatsgevonden 14 en 15 jaar waren. Hij was zelf 37 jaar. Verdachte heeft toegegeven dat gezien het leeftijdsverschil en het gegeven dat hij als bekend acteur contact had met meisjes die groot fan van hem waren, sprake was van een (aanzienlijk) overwicht van zijn kant."
Ik heb een zus van 42 die mij nog altijd broertje noemt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
"M'n broertje komt net langs gespookt"
Ik noem m'n broer van 56 ook broertje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een zus van 42 die mij nog altijd broertje noemt.
Al is die waarschijnlijk 30 jaar te oud voor Thijs.
quote:De drie vrouwen die aangifte deden tegen Thijs Römer in de onlinezedenzaak rond de acteur willen in gesprek met Katja Schuurman en Igone de Jongh, de vrouwen in het leven van Römer. Dat zei Maartje Schaap, de advocate van de vrouwen, dinsdag in de talkshow Humberto op RTL 4.
Dus ze willen uitleggen wat er gebeurd is, omdat ze het zo erg vinden voor de mensen om Thijs heen.quote:Het drietal dat aangifte deed, zou graag met Schuurman praten, zei hun advocate. „Zij hebben altijd gezegd: we vinden het voor haar en haar dochter en de andere ex en haar kind, en alle mensen om hem heen, heel erg. Sterker nog, ze hebben aangeboden om in gesprek te gaan met hen”, stelde de raadsvrouw. Op de vraag van Humberto Tan of dat aanbod nog steeds staat, zei de advocaat: „Zeker.”
Waarom a niffo volgens mij gaan I-Gone en Katja daar niet op in.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:46 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[..]
Dus ze willen uitleggen wat er gebeurd is, omdat ze het zo erg vinden voor de mensen om Thijs heen.
Stel ik zou mij in deze situatie bevinden en ze mij willen spreken mogen ze dat via een rechter afdwingen, verder zou ik ze adviseren met een therapeut te praten en mij met rust te laten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou daar als (ex)vrouw nooit in meegaan. Zoek het allemaal maar met elkaar uit, zou ik denken.
Precies dit. Niet mijn pakkie an, red je ermeequote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Stel ik zou mij in deze situatie bevinden en ze mij willen spreken mogen ze dat via een rechter afdwingen, verder zou ik ze adviseren met een therapeut te praten en mij met rust te laten.
Dat onverhoeds heeft betrekking op het slachtoffer, niet op de dader. Hier staat bijvoorbeeld meer uitleg, in een andere uitspraak:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe je 'onverhoeds en naaktfoto stuurt', waar het om voor in hoger beroep gaat. Is dat zoiets als in slaap vallen met je gezicht op je telefoon en per ongeluk met je neus en foto selecteren en versturen?
Of denk ik beter aan stiekem terwijl je het over ditjes en datjes hebt poef je pik ertussendoor flatsen?
Nou, ik snap Katja wel. Hij blijft de vader van haar dochter. Ik zou willen dat mijn kind een liefdevolle relatie met haar vader had zelfs als hij iemand had vermoord. En ja, het is mogelijk dat iemand een prima vader én viespeuk is. Mensen zijn niet volledig slecht of volledig goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:10 schreef roos94 het volgende:
Katja liet Job Gottschalk ook niet vallen. Misschien vindt ze het allemaal niet zo erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |