quote:PSV is nog maar één halte verwijderd van de groepsfase van de Champions League. Alleen Rangers moet nog worden verslagen. PSV gaat eerst op bezoek in Schotland. Check hier hoe laat en op welke zender je inschakelt voor Rangers - PSV in de play-offs van de Champions League.
Voor de drie spitsen van Rangers wordt het een weerzien met een bekende club. Zeker voor Sam Lammers, die uit de jeugdopleiding van PSV komt. De andere twee kersverse spitsen van Rangers zijn Danilo en Cyriel Dessers, twee oud-spitsen van Feyenoord. Ook zij weten dondersgoed hoe het is om tegen PSV te spelen. Danilo scoorde twee keer in vier wedstrijden tegen de Eindhovenaren, Dessers deed dat drie keer in zes wedstrijden.
ZENDER RANGERS - PSV
De wedstrijd tussen Rangers en PSV wordt dinsdag 22 augustus uitgezonden op RTL 7 en Ziggo Sport. Er wordt om 21.00 uur afgetrapt, RTL 7 is er al vanaf 19.55 uur bij met een voorbeschouwing. Bij Ziggo Sport kan je pas vanaf 20.55 uur inschakelen voor de wedstrijd. Op woensdag 30 augustus staat de return in Eindhoven op het programma.
Vorig seizoen stonden Rangers en PSV ook tegenover elkaar in de play-offronde van de Champions League. Rangers behaalde uiteindelijk het hoofdtoernooi: 2-2, 1-0.
ROUTE RANGERS
Rangers beleeft nog geen foutloos seizoen. In de vorige voorronde had het veel moeite met Servette FC uit Zwitserland. Na een 2-1-zege voldeed in de uitwedstrijd een gelijkspel (1-1) om door te bekeren. In de Schotse competitie heeft Rangers vier punten na twee wedstrijden.
UITSLAGEN PSV
PSV kent tot nog toe een fantastisch seizoen; PSV won tot nu toe alles onder Peter Bosz. Sturm Graz werd tweemaal simpel aan de kant gezet om de play-offronde te bereiken, terwijl ondertussen ook de Johan Cruijff Schaal werd gewonnen (1-0) van Feyenoord én het de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie won.
https://www.elfvoetbal.nl(...)-de-champions-league
Ze werden tegen een matig Vitesse al weggespeeld. Het is zoals elk jaar na 2 leuke PSV potjes weer enorm opportunistisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze over de hele breedte beter zijn geworden. De talenten zijn verder, Lang zou ik eerder met Gakpo vergelijken en Simons is natuurlijk wel een gemis inderdaad. Ik vond ze begin dit jaar al beter voetbal laten zien dan vorig jaar.
Dan brengt Bosz gauw Tillmanquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:10 schreef mabo11 het volgende:
Dalijk Sam Lammers brengen voor de ultieme vernedering
Niet zo bestquote:
Dest kijk eens domquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn hoofd is niet in verhouding met zijn lichaam
Dat is wel vaker zo bij Amerikanenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn hoofd is niet in verhouding met zijn lichaam
Okequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor vanavond wellicht wel ja.
Volgende week komt dit helemaal goed.
Hopelijk komt er dan wel PSV-publiekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor vanavond wellicht wel ja.
Volgende week komt dit helemaal goed.
Het zijn allemaal kutschottenquote:
Ja, ik vind het ook niet leuk dat ze met 1-0 voor staan.quote:
Mijn verwachtingspatroon lag ten aanzien van vorig jaar ook wel laag. Het is een stuk attractiever geworden en ik vind zeker ten opzichte van deze tegenstander dat ze het volgende week echt ruim moeten winnen. Ik bedoel, ze hebben Dessers in het veld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze werden tegen een matig Vitesse al weggespeeld. Het is zoals elk jaar na 2 leuke PSV potjes weer enorm opportunistisch.
Ik ben present!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan wel PSV-publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ohja bij Bosz altijd wel vermakelijk voetbal, maar je verliest er bijzonder vaak mee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:13 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon lag ten aanzien van vorig jaar ook wel laag. Het is een stuk attractiever geworden en ik vind zeker ten opzichte van deze tegenstander dat ze het volgende week echt ruim moeten winnen. Ik bedoel, ze hebben Dessers in het veld.
Maar goed, ze staan achter dus waarschijnlijk heb je wel gelijk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Antwerp mist een type StengsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze lief kijken overwegen we hem terug te sturen.Met pijn en moeite derde
Een mislukte grap is weggehaald.quote:
@tong80 is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies.
Actie ondernemen doet ie toch niet.
Machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een mislukte grap is weggehaald.
Bij Zipportal groeit meestal iets anders. En daar is een heel leuk gifje van!quote:
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:tong80 met rust
Die ligt te slapen
Er is nog geen uitslagquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat GGMM nog geen update heeft gegeven over Eiting zijn arbitragezaak.
Lieg niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is nog geen uitslag
Hoe moet ik dan een update geven
Verneukt de hele wedstrijd, PSV verliest hier door de arbitragequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Turpin heeft het uitstekend onder controle
@DombohetOlifantje1quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]BREAKING[/modbreak]
[ afbeelding ]
Mooi, die gaat niet voor een appel en een Eiting nar Twente dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]BREAKING[/modbreak]
[ afbeelding ]
Tsja als ze de CL halen zou het ook 3e of 4e worden. Maar tegen de Rangers moet lukken en in de eredivisie kunnen ze ook makkelijk mee in de strijd voor de titel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohja bij Bosz altijd wel vermakelijk voetbal, maar je verliest er bijzonder vaak mee.
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Mensen die deze man afschreven zijn af!
Die staan nu voor aap!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens sommige users moest je Sangare laten gaan voor 20 miljoen
@Caland krijgt direct de deksel op zijn neusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens sommige users moest je Sangare laten gaan voor 20 miljoen
Raar dat je een aap gelijk zet aan racisme.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Die staan nu voor aap!
(spreekwoordelijke he, ik ben tegen racisme)
Uiteraard. Anders zijn de rapen gaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Die staan nu voor aap!
(spreekwoordelijke he, ik ben tegen racisme)
Het is vooral de vraag waarom Pepi gehaald is. Zoveel geld voor een speler die op de bank zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:10 schreef RipCity het volgende:
vertessen. het kan nog erger.
pepi zal zich ook wel afvragen waarvoor die is gekomen.
Jij en @fetX horen niet in zo'n rijtje thuis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx @:boussaadia en ik.
Ik maak die connectie niet eens, maar @Coco direct weer wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Raar dat je een aap gelijk zet aan racisme.
Nou ja, Bosz zal ook wat kosten en die zit ook op de bank.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag waarom Pepi gehaald is. Zoveel geld voor een speler die op de bank zit.
Ja precies.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak die connectie niet eens, maar @:coco direct weer wel.
Nou, ransapen niet hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Apen zijn hele leuke dieren.
Die was transfervrijquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, Bosz zal ook wat kosten en die zit ook op de bank.
Mark staat op dit moment met 1-0 voor tegen AEK.quote:
Spoilers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mark staat op dit moment met 1-0 voor tegen AEK.
Speelt alleen vrijwel de gehele tweede helft met 10 man.
Dat is tactisch niet zo slim van hem.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mark staat op dit moment met 1-0 voor tegen AEK.
Speelt alleen vrijwel de gehele tweede helft met 10 man.
Martijn in Thailand is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Nee, dat vind ik niet. Zijn ongelooflijk vermoeiende beesten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja precies.
We vragen het aan de expert @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is hij in het beleefde Vlaanderen nog altijd een heethoofd?
Alex.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Wotte het volgende:
Heeft PSV de afgelopen jaren weleens een degelijke centrale verdediger gehad?
Jaap Stamquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Wotte het volgende:
Ik vul toch ook niet in wat die commentator denkt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Commentators die invullen wat een speler op dat moment denkt.
Ja nee oke ja primaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Guus Til én Dessers op het veld.
Blij dat we dat soort middelmaat niet meer bij ons hebben.
Ik zag er genoeg tegen Spartaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk dit nu op de Arabische BeIn Sport, mijn commentator is een soort Sierd de Vos on steroïds. Ging helemaal los om Sangaré.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Commentators die invullen wat een speler op dat moment denkt.
Hopelijk valt Danilo snel in.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ssssshtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zag er genoeg tegen Sparta
Die Mexicaan, niet Salcido maar die ander.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Wotte het volgende:
Heb je er ook een mes en een steek bij?quote:
Al vier verliespunten met jullie middelmaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De slager bedoel jequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Die Mexicaan, niet Salcido maar die ander.
Krulletjes haar? Was dat niet een defensieve middenvelder?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Die spits die naar Napoli ging?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Moreno bedoelt iequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Krulletjes haar? Was dat niet een defensieve middenvelder?
Uh?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo speelt Tavernier eigenlijk nog steeds bij Rangers en niet ergens in Engeland ofzo?
Dat duurde niet lang meer dan een paar secondenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:30 schreef Caland het volgende:
Lang leek geblesseerd maar staat helaas vrij snel op.
Wat is hier 'uh?' aan?quote:
Hele goeie vraag. Heerlijke speler.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo speelt Tavernier eigenlijk nog steeds bij Rangers en niet ergens in Engeland ofzo?
Rodriguez was er ook nogquote:
Met autolak? #dtvquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:32 schreef Erasmus het volgende:
Lang heeft het logo van Castore in zijn nek getatoeëerd
Die tellen dubbel toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:32 schreef Coco het volgende:
De belangrijke uitgoal voor PSV is in ieder geval binnen.
Gohquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is dit voor een mongolenverdediging joh
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Als PSV een ziekte was, was het echt de kanker van het Nederlands voetbal.
Er is gisteren een verdediger gekocht!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Alles aan Bosz is walgelijk. Koop dan verdedigers kale bowlingbal.
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er was hier eerder vanavond ook een user die leeg stroomde.
Oh wie is er gekocht danquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er is gisteren een verdediger gekocht!
Grotere stadions zijn makkelijkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:36 schreef Marcoss het volgende:
Ze zijn wat sneller dan in de Eredivisie met buitenspel of niet
TURPINEDquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat leek mij buitenspel.
PSV wordt genaaid door de scheidsrechter.
Metsjfiksing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat leek mij buitenspel.
De scheidsrechter.quote:
De VAR dan toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat leek mij buitenspel.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
Luuk scoort nog wel een kopballetje zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |