Jaap Stamquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Wotte het volgende:
Heeft PSV de afgelopen jaren weleens een degelijke centrale verdediger gehad?
Ik vul toch ook niet in wat die commentator denkt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Commentators die invullen wat een speler op dat moment denkt.
Ja nee oke ja primaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Guus Til én Dessers op het veld.
Blij dat we dat soort middelmaat niet meer bij ons hebben.
Ik zag er genoeg tegen Spartaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk dit nu op de Arabische BeIn Sport, mijn commentator is een soort Sierd de Vos on steroïds. Ging helemaal los om Sangaré.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Commentators die invullen wat een speler op dat moment denkt.
Hopelijk valt Danilo snel in.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ssssshtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zag er genoeg tegen Sparta
Die Mexicaan, niet Salcido maar die ander.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef Wotte het volgende:
Heeft PSV de afgelopen jaren weleens een degelijke centrale verdediger gehad?
Heb je er ook een mes en een steek bij?quote:
Al vier verliespunten met jullie middelmaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De slager bedoel jequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:29 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Die Mexicaan, niet Salcido maar die ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |