Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)le-brons-waarom-niet
[..]
[..]
Maar dat is het natuurlijk niet. Keniaanse steeplelopers trainen nota bene nauwelijks op de horden of de waterbak, dat mag je toch best "niet slim trainen" noemen?quote:
Ja, de trainingsmethoden in Afrika zijn natuurlijk nogal beperkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is het natuurlijk niet. Keniaanse steeplelopers trainen nota bene nauwelijks op de horden of de waterbak, dat mag je toch best "niet slim trainen" noemen?
Want daar heb je iets aan op de 1500 meter?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is het natuurlijk niet. Keniaanse steeplelopers trainen nota bene nauwelijks op de horden of de waterbak, dat mag je toch best "niet slim trainen" noemen?
Voor een waterbak heb je wel water nodig inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de trainingsmethoden in Afrika zijn natuurlijk nogal beperkt.
Neuhquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want daar heb je iets aan op de 1500 meter?
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor een waterbak heb je wel water nodig inderdaad
Die laatste vijf kwartier, boh. Broek is al uitquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:17 schreef Zipportal het volgende:
Avondsessie
19.00 uur: 5000m (v), heats - met Sifan Hassan en Maureen Koster
19.00 uur: kogelslingeren (v), kwalificatie
19.10 uur: hinkstapspringen (v), kwalificatie
19.30 uur: polsstokhoogspringen (v), finale
19.45 uur: 3000m hindernisloop (v), heats
20.35 uur: kogelslingeren (v), kwalificatie
20.40 uur: 100m horden (v), halve finale - met Nadine Visser
21.15 uur: 1500m (m), finale - met Niels Laros
21.35 uur: 400m (v), finale - met Lieke Klaver
21.50 uur: 400m horden (m), finale
Het begin valt dan wel tegen met alle kwalificaties, tenzij de polstok finale nog wat spanning kent maar ik hou dat niet zo bij.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die laatste vijf kwartier, boh. Broek is al uit
Is geen racisme om te zeggen dat Afrikanen op simpele en ouderwetse manier trainen. Om te zeggen dat "zwarten" dat doen, dat zou wel racisme zijn.quote:
Nounounounounouquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is geen racisme om te zeggen dat Afrikanen op simpele en ouderwetse manier trainen. Om te zeggen dat "zwarten" dat doen, dat zou wel racisme zijn.
Een Afrikaan is geen ras. Sowieso bestaan rassen helemaal niet, dus racisme kan ook niet bestaan.quote:
Jeetjequote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Een Afrikaan is geen ras. Sowieso bestaan rassen helemaal niet, dus racisme kan ook niet bestaan.
Ik heb mijn les geleerd om maar geen grapjes meer te makenquote:
Je hebt er voor doorgeleerd?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:35 schreef TAmaru het volgende:
Sowieso bestaan rassen helemaal niet, dus racisme kan ook niet bestaan.
Zwart is wel een ras?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Een Afrikaan is geen ras. Sowieso bestaan rassen helemaal niet, dus racisme kan ook niet bestaan.
Ha ha. Daarvoor blijf ik lekker plaatjes draaien.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die laatste vijf kwartier, boh. Broek is al uit
Maar wel beter dan Joris.quote:
Ik had het over die donkere boy en die dame.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker man, gouden atletiekduo genot
Oh ik dacht het geklooi van Ivo, dat we als abonnees meer verdienen enzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik had het over die donkere boy en die dame.
Eurosport welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
De series van de 5.000 m. vrouwen zouden toch om 19.00 u. beginnen? Noch op de NPO noch op de BBC zie ik iets.
Eurosportquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
De series van de 5.000 m. vrouwen zouden toch om 19.00 u. beginnen? Noch op de NPO noch op de BBC zie ik iets.
Bedankt edele heren. Maar raar toch dat de BBC het niet gewoon uitzendt?quote:
Die zijn naar de avond verplaatst i.v.m. de warmte.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:09 schreef TAmaru het volgende:
Op mijn programma stonden die series voor vanochtend
ah ja, het is maar goed dan dat ik een nerveuze kijker ben en altijd te vroeg inschakel, want anders had ik ze gemistquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die zijn naar de avond verplaatst i.v.m. de warmte.
Die gaat ze straks op een rondje zetten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Letse hoopt dat de vluchter een zege cadeau krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |