Maar wel beter dan Joris.quote:
Ik had het over die donkere boy en die dame.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker man, gouden atletiekduo genot
Oh ik dacht het geklooi van Ivo, dat we als abonnees meer verdienen enzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik had het over die donkere boy en die dame.
Eurosport welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
De series van de 5.000 m. vrouwen zouden toch om 19.00 u. beginnen? Noch op de NPO noch op de BBC zie ik iets.
Eurosportquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
De series van de 5.000 m. vrouwen zouden toch om 19.00 u. beginnen? Noch op de NPO noch op de BBC zie ik iets.
Bedankt edele heren. Maar raar toch dat de BBC het niet gewoon uitzendt?quote:
Die zijn naar de avond verplaatst i.v.m. de warmte.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:09 schreef TAmaru het volgende:
Op mijn programma stonden die series voor vanochtend
ah ja, het is maar goed dan dat ik een nerveuze kijker ben en altijd te vroeg inschakel, want anders had ik ze gemistquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die zijn naar de avond verplaatst i.v.m. de warmte.
Die gaat ze straks op een rondje zetten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Letse hoopt dat de vluchter een zege cadeau krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |