Een of andere minkukel rushde het podium op en begon Geoff een beetje te harassen. Geen idee wat 'ie scandeerde, niet verstaanquote:
Iets over GTA 6.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Een of andere minkukel rushde het podium op en begon Geoff een beetje te harassen. Geen idee wat 'ie scandeerde, niet verstaan
Hij wilde graag GTA 6 spelen volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Een of andere minkukel rushde het podium op en begon Geoff een beetje te harassen. Geen idee wat 'ie scandeerde, niet verstaan
T ging heel snelquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Pokémon, dat zie je toch!quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pokémon, dat zie je toch!
Al vaker voorgekomen!quote:
Ik heb C&C gespeeld op Nintendo 64quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al vaker voorgekomen!
Kijk daar heb je het alquote:
Waarom een seriequote:
Somsquote:
Vooruit. Het zijn gamesquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Soms![]()
Nu vooral
The Isle en Path of Titans
Pokémon uiteraard
Tetris![]()
Story of seasons
Okequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Soms![]()
Nu vooral
The Isle en Path of Titans
Pokémon uiteraard
Tetris![]()
Story of seasons
Jaa die vechtgames zijn niet echt mijn ding maar was wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooruit. Het zijn games
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is dit een soort Star Wars kloon?
Is single player van de makers van Black Desert Online.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef 2dope het volgende:
Die medieval shit zag er wel nice uit. Dat zijn tenminste ook trailers waar je wat mee kunt
Ja die indruk kreeg ik al gezien de titel, vind dat Black Desert maar kut. Maar wie weet is di waquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Is single player van de makers van Black Desert Online.
Call of Duty 2.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Call of Duty heeft gepiekt bij MW2.
Dan moeten we vast nog tot juni wachtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef Jimbo het volgende:
Geen beste show zo.. tijd voor een PS/Xbox stream..
quote:Oh no no no.
Fuck off.
Aah blergh.
Wrongquote:
Ik vind het ook maar meh tot op heden. Zaten leuke games tussen maar het kakt in.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:33 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, saaie bedoening tot nu toe. Lekker weer over duurzaamheid lullen
Komt die elden ring dlc dan eindelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Miyazaki-sama komt de boel redden.
Je verwacht het niet, een maand voor releasequote:
Normaal krijgen we tien Space games. Liever twee fightersquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, een maand voor release
Ik wacht op STALKER 2.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen Elden Ring DLC, geen God of War Egypt, geen Silksong, geen Bloodborne Remake, geen Dark Souls 4. Flopshow, derhalve.
Geen hades 2, geen planet coaster 2quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen Elden Ring DLC, geen God of War Egypt, geen Silksong, geen Bloodborne Remake, geen Dark Souls 4. Flopshow, derhalve.
7 december dan maarquote:
Dark Souls 4 komt niet, 3 was de laatste in de franchise. Bloodborne 2 of Sekiro 2 pls.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef Friday12 het volgende:
komen er nog nuttige streams van gamescon of was dit het?
laatste hoop voor hades nieuwsquote:
Alle uitgevers zullen zich wel een malle streamenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef Friday12 het volgende:
komen er nog nuttige streams van gamescon of was dit het?
kon er niets over vinden dus denk vraag het ffquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle uitgevers zullen zich wel een malle streamen
Ik zag iig Microsoft op YouTube voorbijkomenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kon er niets over vinden dus denk vraag het ff
Wel grappig. Die achtergrond heb ik voor ze gemaakt vorig jaarquote:
Yup maar hij was geen samurai maarja tis fictiequote:Op woensdag 15 mei 2024 18:27 schreef Friday12 het volgende:
Waarom een neger in het oude japan?Ok blijkbaar was er eentje in het echt
Maar er was er eentje het is niet 100% alleen daarvoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup maar hij was geen samurai maarja tis fictie
ja vervelend, want niemand heeft anno 2024 een constente internet verbinding op zn devices...quote:
Ja het is niet alsof Ubisoft letterlijk de stekkers uit The Crew heeft getrokken en ze heeft verwijderd uit de accounts van mensenquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja vervelend, want niemand heeft anno 2024 een constente internet verbinding op zn devices...
Bluepoint godenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, Bloodborne Remake. Dit keer gaat het echt gebeuren.
Remake heeft Bloodborne niet nodig. Een remaster of update wel.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, Bloodborne Remake. Dit keer gaat het echt gebeuren.
Dan kunnen ze geen 60-90 euro vragen en eventuele special, limited en collector’s editionsquote:Op zondag 2 juni 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Remake heeft Bloodborne niet nodig. Een remaster of update wel.
Een buisje met Yharnam bloedquote:Op zondag 2 juni 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan kunnen ze geen 60-90 euro vragen en eventuele special, limited en collector’s editions
als ik nog wakker ben zet ik hem zeker wel ff aanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:43 schreef Evangelion het volgende:
Gaan we Geoff kijken of zien we het morgen wel?2
Het staat in mn agenda, maar qua tijd niet handig. Denk dat ik het einde niet haalquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:43 schreef Evangelion het volgende:
Gaan we Geoff kijken of zien we het morgen wel?2
Bij geen Silksong nieuws word ik woedend!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zal wel een smoesje verzinnen met slecht internet en een bubbelbad
@onlogisch en ik kijken ook heel erg uit naar die gamequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij geen Silksong nieuws wordt ik woedend!
Maar geen 4K.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Loopt achter.
Kijk hier maar https://www.twitch.tv/itmejp
met commentaar
Ik hoef die lui niet in 4k te zien.quote:
Elden Ring DLC denk ik.quote:
Blijven pre-orderen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef DKUp het volgende:
Straks nog space, mobile, f2p, anime en soulsborne kloon aids
Stukje gebak.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet wel waar zij nieuwsgierig naar is.
Vrouwenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet wel waar zij nieuwsgierig naar is.
Days Gone 2quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Left 4 Dead zou ik zo weer spelen als 3 zou komen
Code Veronica Remakequote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Left 4 Dead zou ik zo weer spelen als 3 zou komen
Loop maar weg.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Ik geloof dit allemaal wel. Saaie bende.
nou nou nouquote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:49 schreef Friday12 het volgende:
Kunnen ze de mensen die dit hebben gemaakt executeren?
Truequote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:28 schreef over_hedge het volgende:
Mijn god. Dat was kut gister. 4 spellen gezien die ik wel ga spelen. Maar 3 en van kende ik al. En die 4e was blijkbaar ook al bekend (delta force) Die was alleen voor mij wel nieuw
Vandaag gaan we vrolijk verder.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:28 schreef over_hedge het volgende:
Mijn god. Dat was kut gister. 4 spellen gezien die ik wel ga spelen. Maar 3 en van kende ik al. En die 4e was blijkbaar ook al bekend (delta force) Die was alleen voor mij wel nieuw
Zondag: 19:00 (Xbox Games Showcase) + 22:00 (PC gaming show)quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wanneer waren xbox en ubi ook alweer?
Thanks!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zondag: 19:00 (Xbox Games Showcase) + 22:00 (PC gaming show)
Maandag: 21:00 (Ubisoft Foward)
Klaar om weer genept te worden door Todd en/of Spencer?quote:Op zondag 9 juni 2024 11:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Na die teleurstellende Sjuhoffies pijperij heb ik meer vertrouwen in Xbox.
Altijd. Wel zin om al die games te zien. Vermoedelijk komt er flink watquote:Op zondag 9 juni 2024 11:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klaar om weer genept te worden door Todd en/of Spencer?
Ja dat zeggen ze altijdquote:Op zondag 9 juni 2024 11:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Altijd. Wel zin om al die games te zien. Vermoedelijk komt er flink wat
Starfield dlc aubquote:Op zondag 9 juni 2024 11:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klaar om weer genept te worden door Todd en/of Spencer?
De mepper pakken dan.quote:
Outer worlds is anusquote:Op zondag 9 juni 2024 20:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Niks over Mass Effect, niks over Outer Worlds
Troep... Dat is het antwoord. Ik hoef niet eens te raden welke het is die FPS opmerkingen waren genoegquote:
South of Midnight ja brrrrrrquote:Op zondag 9 juni 2024 21:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Troep... Dat is het antwoord. Ik hoef niet eens te raden welke het is die FPS opmerkingen waren genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |