nou nou nouquote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:49 schreef Friday12 het volgende:
Kunnen ze de mensen die dit hebben gemaakt executeren?
Truequote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:28 schreef over_hedge het volgende:
Mijn god. Dat was kut gister. 4 spellen gezien die ik wel ga spelen. Maar 3 en van kende ik al. En die 4e was blijkbaar ook al bekend (delta force) Die was alleen voor mij wel nieuw
Vandaag gaan we vrolijk verder.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:28 schreef over_hedge het volgende:
Mijn god. Dat was kut gister. 4 spellen gezien die ik wel ga spelen. Maar 3 en van kende ik al. En die 4e was blijkbaar ook al bekend (delta force) Die was alleen voor mij wel nieuw
Zondag: 19:00 (Xbox Games Showcase) + 22:00 (PC gaming show)quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wanneer waren xbox en ubi ook alweer?
Thanks!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zondag: 19:00 (Xbox Games Showcase) + 22:00 (PC gaming show)
Maandag: 21:00 (Ubisoft Foward)
Klaar om weer genept te worden door Todd en/of Spencer?quote:Op zondag 9 juni 2024 11:23 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Na die teleurstellende Sjuhoffies pijperij heb ik meer vertrouwen in Xbox.
Altijd. Wel zin om al die games te zien. Vermoedelijk komt er flink watquote:Op zondag 9 juni 2024 11:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klaar om weer genept te worden door Todd en/of Spencer?
Ja dat zeggen ze altijdquote:Op zondag 9 juni 2024 11:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Altijd. Wel zin om al die games te zien. Vermoedelijk komt er flink wat
Starfield dlc aubquote:Op zondag 9 juni 2024 11:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klaar om weer genept te worden door Todd en/of Spencer?
De mepper pakken dan.quote:
Outer worlds is anusquote:Op zondag 9 juni 2024 20:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Niks over Mass Effect, niks over Outer Worlds
Troep... Dat is het antwoord. Ik hoef niet eens te raden welke het is die FPS opmerkingen waren genoegquote:
South of Midnight ja brrrrrrquote:Op zondag 9 juni 2024 21:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Troep... Dat is het antwoord. Ik hoef niet eens te raden welke het is die FPS opmerkingen waren genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |