Wel grappig. Die achtergrond heb ik voor ze gemaakt vorig jaarquote:
Yup maar hij was geen samurai maarja tis fictiequote:Op woensdag 15 mei 2024 18:27 schreef Friday12 het volgende:
Waarom een neger in het oude japan?Ok blijkbaar was er eentje in het echt
Maar er was er eentje het is niet 100% alleen daarvoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup maar hij was geen samurai maarja tis fictie
ja vervelend, want niemand heeft anno 2024 een constente internet verbinding op zn devices...quote:
Ja het is niet alsof Ubisoft letterlijk de stekkers uit The Crew heeft getrokken en ze heeft verwijderd uit de accounts van mensenquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja vervelend, want niemand heeft anno 2024 een constente internet verbinding op zn devices...
Bluepoint godenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, Bloodborne Remake. Dit keer gaat het echt gebeuren.
Remake heeft Bloodborne niet nodig. Een remaster of update wel.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, Bloodborne Remake. Dit keer gaat het echt gebeuren.
Dan kunnen ze geen 60-90 euro vragen en eventuele special, limited en collector’s editionsquote:Op zondag 2 juni 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Remake heeft Bloodborne niet nodig. Een remaster of update wel.
Een buisje met Yharnam bloedquote:Op zondag 2 juni 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan kunnen ze geen 60-90 euro vragen en eventuele special, limited en collector’s editions
als ik nog wakker ben zet ik hem zeker wel ff aanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:43 schreef Evangelion het volgende:
Gaan we Geoff kijken of zien we het morgen wel?2
Het staat in mn agenda, maar qua tijd niet handig. Denk dat ik het einde niet haalquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:43 schreef Evangelion het volgende:
Gaan we Geoff kijken of zien we het morgen wel?2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |