Uiteraard die krijgen er flink voor betaald door Pfizer en co.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig weten experts er meer van dan wappies.
Toon maar aan en sleep ze voor de rechterquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Uiteraard die krijgen er flink voor betaald door Pfizer en co.
Er zijn bijna wel dagelijks bijna 1000 nieuwe ziekenhuisopnames in de VS, dus dat gaat best hard. Als dat tempo zich doorzet krijgen ze weer verstopping in de zorg. Snap wel dat ze weer snel op vaccinaties inzetten om de druk wat te verlichten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Euhm... Wat? In geen enkel nieuwsartikel over de nieuwe mutatie wat ik hier voorbij heb zien komen is iets te lezen over het ziektebeeld er van.
Alle wetenschappers worden betaald door Pfizer?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Uiteraard die krijgen er flink voor betaald door Pfizer en co.
Uiteraardquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Alle wetenschappers worden betaald door Pfizer?
Ik wacht nog even de mening van college drop out Bill Gates af.quote:Op zaterdag 2 september 2023 07:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als experten zeggen dat we dat moeten doen dan doen we dat gewoon. Trust the science.
College dropoutquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de mening van college drop out Bill Gates af.
Wetenschap in je lijst injecteren, helemaal niets mis meequote:Op zaterdag 2 september 2023 07:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als experten zeggen dat we dat moeten doen dan doen we dat gewoon. Trust the science.
De volgende pandemie zal zo'n groot impact hebben dan het zelfs de grootste critici de mond zal snoerenquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ruk voor al die mensen die vertrouwen op hun immuunsysteem.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt alleen dat het de immuunsysteem weet te omzeilen
Gevallen van ''long covid'' ben ik nog niet tegengekomen
Dr. Bill Gates.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En zelfs al was dat zo, dan heerst er hier op Fok! best wel een hoop onwetendheid hoeveel invloed een financier op de uitslag van een onderzoek heeft. Natuurlijk wil zo'n geldschietert graag een bepaalde uitkomst zien, maar een onderzoeker wil nóg veel grager dat dit niet zijn laatste klus wordt, zoals bv. astrofysicus Willie Soon overkwam toen uitkwam dat hij was "vergeten" een fossiele sponsor te noemen - en dat was dus meteen het eind van zijn carrière, want wie laat daarna ooit nog iets door zo'n man onderzoeken?quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:40 schreef Momo het volgende:
Alle wetenschappers worden betaald door Pfizer?
De financier kan natuurlijk wel de opdracht dusdanig (her)formuleren waardoor er best wel een beetje valt te sturen in het resultaat. Daarnaast zoekt de opdrachtgever ook zelf de onderzoekers uit, ook al sturing.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:18 schreef brokjespoes het volgende:
TLDR; het maakt in de serieuze onderzoekswetenschap geen drol uit wie de knip trekt... zodra uitkomt dat er bewust is gesjoemeld (al dan niet op verzoek), kan de betreffende sjoemelaar/onverlaat stante pedo op zoek naar een nieuwe baan.
Vandaar dat chirurgen niet oud worden....quote:Op zondag 3 september 2023 01:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Mask study published by NIH suggests N95 Covid masks may expose wearers to dangerous level of toxic compounds linked to seizures and cancer
A study published in April found disposable masks can have toxic chemicals
Experts said this could make newly instated mask mandates ineffective
https://www.dailymail.co.(...)eizures-cancer.html#
Ja want die gasten lopen 24/7 met een Lidl mondkapje rond.quote:Op zondag 3 september 2023 01:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vandaar dat chirurgen niet oud worden....
Niemand loopt 24/7 met een mondkapje op.quote:Op maandag 4 september 2023 06:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja want die gasten lopen 24/7 met een Lidl mondkapje rond.
Zelfs als ze niet aan het opereren zijn natuurlijk.
Tuurlijk niet. Alleen de gek gemaakten en gehersenspoelden die onder ons weer overal worden aangetroffen.quote:Op maandag 4 september 2023 07:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niemand loopt 24/7 met een mondkapje op.
Geen idee in wat voor contreien jij je begeeft, maar ik heb tijdens de hele pandemie niemand hier gezien die 24/7 met mondkapje op liep. Hooguit een idioot die met mondkapje op de fiets zit, maar ook die doet dat niet 24/7.quote:Op maandag 4 september 2023 07:33 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alleen de gek gemaakten en gehersenspoelden die onder ons weer overal worden aangetroffen.
Zo iemand heb ik nog nooit gezien. Jij ook niet maar dit verzin je even omdat dat het een stukje makkelijker maakt om anti mondkapjes te zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 07:33 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alleen de gek gemaakten en gehersenspoelden die onder ons weer overal worden aangetroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |