abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210508066
Duitsland in paniek

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210508081
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 07:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Als experten zeggen dat we dat moeten doen dan doen we dat gewoon. Trust the science.
Wetenschap in je lijst injecteren, helemaal niets mis mee o|O
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210508121
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik wacht nog even de mening van college drop out Bill Gates af.
De volgende pandemie zal zo'n groot impact hebben dan het zelfs de grootste critici de mond zal snoeren

Dat zei die iets meer dan een jaar terug in een interview
pi_210508141
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt alleen dat het de immuunsysteem weet te omzeilen
Gevallen van ''long covid'' ben ik nog niet tegengekomen
Dat is ruk voor al die mensen die vertrouwen op hun immuunsysteem.
pi_210508502
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik wacht nog even de mening van college drop out Bill Gates af.
Dr. Bill Gates.
pi_210509672
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:40 schreef Momo het volgende:
Alle wetenschappers worden betaald door Pfizer?
En zelfs al was dat zo, dan heerst er hier op Fok! best wel een hoop onwetendheid hoeveel invloed een financier op de uitslag van een onderzoek heeft. Natuurlijk wil zo'n geldschietert graag een bepaalde uitkomst zien, maar een onderzoeker wil ng veel grager dat dit niet zijn laatste klus wordt, zoals bv. astrofysicus Willie Soon overkwam toen uitkwam dat hij was "vergeten" een fossiele sponsor te noemen - en dat was dus meteen het eind van zijn carrire, want wie laat daarna ooit nog iets door zo'n man onderzoeken? :P

En daardoor gebeurt het maar al te vaak dat er uit zo'n onderzoek iets totaal anders komt rollen en dan heb je als geldschieter pech gehad. De meeste onderzoekers zijn nu eenmaal niet erg gecharmeerd van wetenschappelijke zelfmoord, want op de 1 of andere manier komt het vrijwel altijd uit als een financier heeft zitten "bijsturen".

Mooiste voorbeeld van zo'n onverwacht resultaat is voor mij nog altijd het hevig door de fossiele industrie gesponsorde BEST-onderzoek dat "voor eens en altijd een einde moest maken aan de 'opwarmingsmythe'" en waarvan vrijwel het hele ontkennerskamp van te voren aankondiigde dat ze de resultaten dit keer wl zouden accepteren, omdat al hun bezwaren tegen eerdere datasets nu volledig waren meegenomen. (Een belangrijkse kritiekpunt bij de bestaande datasets was bv. dat data van een vervangen meetstation niet moest worden gezien als een voortzetting van de oude, maar als een geheel nieuwe datareeks.)

En toen en toen en toen... toen kwamen de eerste resultaten en kon het BEST-team alleen maar comcluderen dat de bestaande datasets (NASA/GISS, NOAA/NCEI, HadCRUT4, Cowtan&Way & Copernicus) zo gek nog niet waren. OK, we hadden nu dankzij BEST een decimaaltje extra, plus dat de eerste 30 jaren een heel stuk preciezer waren geworden, maar toch kwam klap bij sommigen evenzo BEST (= woordspeling) wel hard aan.

Vreemd genoeg heeft niemand van het BEST-team toen aan de sponsors gevraagd hoeveel het ze waard was om dit-en-dat een beetje op te rekken, of een bepaald gedeelte schielijk in een donker laatje te proppen. Waarschijnlijk is dit omdat de onderzoekswetenschap simpelweg niet zo wrkt.

.
TLDR; het maakt in de serieuze onderzoekswetenschap geen drol uit wie de knip trekt... zodra uitkomt dat er bewust is gesjoemeld (al dan niet op verzoek), kan de betreffende sjoemelaar/onverlaat stante pedo op zoek naar een nieuwe baan.
pi_210513252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 16:18 schreef brokjespoes het volgende:
TLDR; het maakt in de serieuze onderzoekswetenschap geen drol uit wie de knip trekt... zodra uitkomt dat er bewust is gesjoemeld (al dan niet op verzoek), kan de betreffende sjoemelaar/onverlaat stante pedo op zoek naar een nieuwe baan.
De financier kan natuurlijk wel de opdracht dusdanig (her)formuleren waardoor er best wel een beetje valt te sturen in het resultaat. Daarnaast zoekt de opdrachtgever ook zelf de onderzoekers uit, ook al sturing.

Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn om te weten wie de opdrachtgever van een onderzoek is.
pi_210515373
Mask study published by NIH suggests N95 Covid masks may expose wearers to dangerous level of toxic compounds linked to seizures and cancer
A study published in April found disposable masks can have toxic chemicals
Experts said this could make newly instated mask mandates ineffective

https://www.dailymail.co.(...)eizures-cancer.html#
pi_210515436
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 01:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Mask study published by NIH suggests N95 Covid masks may expose wearers to dangerous level of toxic compounds linked to seizures and cancer
A study published in April found disposable masks can have toxic chemicals
Experts said this could make newly instated mask mandates ineffective

https://www.dailymail.co.(...)eizures-cancer.html#
Vandaar dat chirurgen niet oud worden....
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210527241
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 01:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vandaar dat chirurgen niet oud worden....
Ja want die gasten lopen 24/7 met een Lidl mondkapje rond.
Zelfs als ze niet aan het opereren zijn natuurlijk.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210527270
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 06:47 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ja want die gasten lopen 24/7 met een Lidl mondkapje rond.
Zelfs als ze niet aan het opereren zijn natuurlijk.

Niemand loopt 24/7 met een mondkapje op.
pi_210527358
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2023 07:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niemand loopt 24/7 met een mondkapje op.
Tuurlijk niet. Alleen de gek gemaakten en gehersenspoelden die onder ons weer overal worden aangetroffen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210528102
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 07:33 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Alleen de gek gemaakten en gehersenspoelden die onder ons weer overal worden aangetroffen.
Geen idee in wat voor contreien jij je begeeft, maar ik heb tijdens de hele pandemie niemand hier gezien die 24/7 met mondkapje op liep. Hooguit een idioot die met mondkapje op de fiets zit, maar ook die doet dat niet 24/7.
pi_210530510
Tijd voor uw dagelijkse covid updates c_/

twitter
pi_210530583
twitter
  maandag 4 september 2023 @ 15:22:44 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210530598
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 01:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
suggests
may
linked to
can
could
Verder niet geklikt.
Huilen dan.
pi_210530624
twitter
pi_210530645
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 07:33 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Zo iemand heb ik nog nooit gezien. Jij ook niet maar dit verzin je even omdat dat het een stukje makkelijker maakt om anti mondkapjes te zijn.
pi_210538790
Oh gaan we weer :')

twitter
pi_210538823
twitter
pi_210538852
Opa is bezorgd

twitter
pi_210539555
En de eerste celeb heeft het weer te pakken

pi_210539639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:33 schreef Ali_boo het volgende:
Oh gaan we weer :')

[ twitter ]
:+

twitter
pi_210539670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:50 schreef Nober het volgende:

[..]

[ twitter ]
Mutatie blijft een lastig te begrijpen concept begrijp ik.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210539682
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:50 schreef Nober het volgende:

[..]

[ twitter ]
Was het niet voor de vaccine dan lag ze nu 3 meter onder de grond enzo 8)7
pi_210539758
Ik wil ook een nieuwe boosterprik, maar ik kom er niet voor in aanmerking.

Gewoon, voor de zekerheid. Er zijn veel te veel mensen die last hebben van allerlei bijwerkingen. Ik zou het bijvoorbeeld heel onplezierig vinden als ik de rest van mijn leven niets meer kan ruiken en proeven. Of dat ik zo weinig zuurstof binnenkrijg dat iedere inspanning te veel is. Er is zo een heel lijstje.
pi_210540971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 15:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik wil ook een nieuwe boosterprik, maar ik kom er niet voor in aanmerking.

Gewoon, voor de zekerheid. Er zijn veel te veel mensen die last hebben van allerlei bijwerkingen. Ik zou het bijvoorbeeld heel onplezierig vinden als ik de rest van mijn leven niets meer kan ruiken en proeven. Of dat ik zo weinig zuurstof binnenkrijg dat iedere inspanning te veel is. Er is zo een heel lijstje.
Je zou met je huisarts kunnen overleggen.
Er zijn namelijk uitzonderingen mogelijk.
  dinsdag 5 september 2023 @ 16:56:31 #224
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210541016
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is niet eens alleen mutaties.
Je lichaam krijgt het sowieso ook al ben je 100x gevaccineerd.
Alleen is je lichaam beter getrained om de Covid te verslaan en wordt je dus minder ziek.

Nu heeft ze alleen milde klachten, zonder vaccinaties lag ze wellicht in het ziekenhuis.
pi_210541027
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:56 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Het is niet eens alleen mutaties.
Je lichaam krijgt het sowieso ook al ben je 100x gevaccineerd.
Alleen is je lichaam beter getrained om de Covid te verslaan en wordt je dus minder ziek.

Nu heeft ze alleen milde klachten, zonder vaccinaties lag ze wellicht in het ziekenhuis.
Is ook niet viesdik dus niks aan de hand, ondanks onbetrouwbare test.
pi_210544913
twitter
pi_210557283
Biden draagt weer een masker *O*

twitter

Hij is niet de enige

pi_210557302
De Witte Huis is het hier mee eens

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 07-09-2023 12:28:03 ]
pi_210557331
Volgens Marianne moeten we ons voorbereiden om nieuwe pandemien

twitter
pi_210557409
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2023 12:17 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Komt door klimaatverandering.
pi_210558016
quote:

[ twitter ]
Heeft ze gelijk in, voorbereid zijn scheelt weer een stuip waarin we schieten als er weer een grote uitbraak is.
pi_210559539
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 13:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heeft ze gelijk in, voorbereid zijn scheelt weer een stuip waarin we schieten als er weer een grote uitbraak is.
Het is warm vandaag. Straks komen ze weer :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Monomeism op 07-09-2023 16:34:27 ]
― Thomas Sowell
  donderdag 7 september 2023 @ 16:40:54 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210559708
quote:

[ twitter ]
En daarmee ben je het eens? Oneens? Iets anders? Geen mening?
Huilen dan.
pi_210559767
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2023 16:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En daarmee ben je het eens? Oneens? Iets anders? Geen mening?
Deze pandemie hebben de wappies geen stapels lijken op straat gezien, dus ziektes bestaan helemaal niet meer. Tenzij veroorzaakt door een vaccin uiteraard.
pi_210559959
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Was het niet voor de vaccine dan lag ze nu 3 meter onder de grond enzo 8)7
Nee, door het vaccin zou ze nu toch allang overleden moeten zijn of moeten kampen met zeer ernstige bijwerkingen?
pi_210559963
quote:
Nee, hij schreeuwt gewoon vanaf de zijlijn wat zijn achterban graag hoort.
pi_210559965
quote:

[ twitter ]
Lijkt me ook uitermate verstandig. Op covid waren we nou niet bijzonder goed voorbereid.
pi_210559989
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, nu hoor je niemand meer over die superieure immuniteit die je krijgt na een besmetting.

Ze weten dus heus wel hoe het zit.
pi_210560057
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:18 schreef Wantie het volgende:

hij schreeuwt
Het is juist zo krachtig dat hij nooit schreeuwt.

(en hij heeft gelijk)
pi_210560073
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:29 schreef Za het volgende:

[..]
Het is juist zo krachtig dat hij nooit schreeuwt.

(en hij heeft gelijk)
Hij schreeuwt altijd, en inderdaad: de bhne slikt het als zoete koek. Beide maken hem populair.
pi_210560094
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:31 schreef Wantie het volgende:

Hij schreeuwt altijd
Hij spreekt juist altijd heel ingetogen.
pi_210560140
quote:
Op welke magische manier precies? :?
pi_210560143
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:33 schreef Za het volgende:

[..]
En ik ben de kerstman.
pi_210560191
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:33 schreef Za het volgende:

[..]
Voor zover mensen met de intellectuele capaciteiten van een zesjarige "ingetogen" kunnen spreken. Meer dan driehonderd miljoen inwoners, twee partijen en dan enkel met een hoogbejaarde oranje kleuter als presidentskandidaat op de proppen kunnen komen. Dan heeft je democratie toch echt een grondige renovatie nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')