abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210478278
Uiteraard konden we hier niet achterblijven ;(

Moet ook Nederland iedereen boosteren tegen de nieuwe coronavariant eris?

De Verenigde Staten bereiden zich met een vaccinatieprogramma voor op de coronavariant EG.5. Is dat in Nederland ook nodig?

https://www.trouw.nl/zorg(...)riant-eris~b70b0d10/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210478309
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:30 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Euhm... Wat? In geen enkel nieuwsartikel over de nieuwe mutatie wat ik hier voorbij heb zien komen is iets te lezen over het ziektebeeld er van.
Klopt alleen dat het de immuunsysteem weet te omzeilen
Gevallen van ''long covid'' ben ik nog niet tegengekomen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210478316
Dankzij de wappies die elke keer schuimbekkend blijven posten wanneer ze het woordje covid ergens lezen blijf ik mij herinneren dat het ooit heeft bestaan. Ik ben daar zelf namelijk niet zo mee bezig omdat ik eigenlijk best een leuk leven heb met genoeg dingen die mijn aandacht waard zijn. Dankjewel hiervoor wappies!
pi_210478341
Alle chappies die het gevaar van covid weten te downplayen :{w
pi_210479226
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
Godzijdank Nederland nog niet.
Nou, het is hier nog niet gevonden in ieder geval. Aangezien een hoop landen rondom ons wel gevallen hebben geconstateerd is het dus alleen een kwestie van tijd voordat er hier ook iets gevonden wordt. We testen niet meer dus wordt het vinden wat uitgesteld.

En nee beste wappies. Er raakt niemand nog in paniek maar we controleren wel even de voorraad mondkapjes en wc papier natuurlijk. Ondertussen mogen de jongens en meisjes van Janssen en Co weer overuren maken.
pi_210480090
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:09 schreef Ali_boo het volgende:
Vooral de gevaccineerden zijn in gevaar :B

[ twitter ]
Je opmerking komt niet echt overeen met de tweet
pi_210505716
As new Covid variants gain traction, reinfections become more common and cases climb in certain areas, a few schools and businesses are reinstating mask requirements. Experts say it makes sense to increase precautions, including turning back to masks.

“I tend to say, if you’re going to go out, make sure you have a mask in your car, a couple masks at home or at work, so you always have something available to put on,” said Andrew Pekosz, a professor of molecular microbiology and immunology at the Johns Hopkins University Bloomberg School of Public Health.

https://www.nytimes.com/2(...)-masks-guidance.html
pi_210505810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:31 schreef Ali_boo het volgende:
Uiteraard konden we hier niet achterblijven ;(

Moet ook Nederland iedereen boosteren tegen de nieuwe coronavariant eris?

De Verenigde Staten bereiden zich met een vaccinatieprogramma voor op de coronavariant EG.5. Is dat in Nederland ook nodig?

https://www.trouw.nl/zorg(...)riant-eris~b70b0d10/
Als experten zeggen dat we dat moeten doen dan doen we dat gewoon. Trust the science.
pi_210506070
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 07:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Als experten zeggen dat we dat moeten doen dan doen we dat gewoon. Trust the science.
Lijkt me allicht doorgaans beter voor veruit de meeste mensen, dan wat willekeurige twitter- of youtube-dwaallichten te volgen.
  zaterdag 2 september 2023 @ 09:09:15 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210506197
quote:

[..]
Inderdaad, gelukkig weten experts er meer van dan wappies.
pi_210506236
Gezien de verspreiding over landen van deze nieuwe variant... de komende 2 weken worden cruciaal.
pi_210506252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Inderdaad, gelukkig weten experts er meer van dan wappies.
Uiteraard die krijgen er flink voor betaald door Pfizer en co.
  zaterdag 2 september 2023 @ 09:19:48 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210506261
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Toon maar aan en sleep ze voor de rechter
  zaterdag 2 september 2023 @ 09:33:18 #189
22565 asco
Los in deze tent
pi_210506369
Ik zet me vast deze song op. Op de een of andere manier voor altijd gelinkt aan die aparte periode.

pi_210506835
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:30 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Euhm... Wat? In geen enkel nieuwsartikel over de nieuwe mutatie wat ik hier voorbij heb zien komen is iets te lezen over het ziektebeeld er van.
Er zijn bijna wel dagelijks bijna 1000 nieuwe ziekenhuisopnames in de VS, dus dat gaat best hard. Als dat tempo zich doorzet krijgen ze weer verstopping in de zorg. Snap wel dat ze weer snel op vaccinaties inzetten om de druk wat te verlichten.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 2 september 2023 @ 10:40:28 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210506877
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Alle wetenschappers worden betaald door Pfizer?
pi_210507106
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Alle wetenschappers worden betaald door Pfizer?
Uiteraard ;)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210507555
quote:

[..]
Ik wacht nog even de mening van college drop out Bill Gates af.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_210507669
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
College dropout _O-
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210508035
We kunnen twee landen aan de lijst toevoegen: Frankrijk en Schotland

twitter
pi_210508049
Staat nr 5 met de nieuwe variant

twitter
pi_210508066
Duitsland in paniek

twitter
pi_210508081
quote:

[..]
Wetenschap in je lijst injecteren, helemaal niets mis mee o|O
pi_210508121
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De volgende pandemie zal zo'n groot impact hebben dan het zelfs de grootste critici de mond zal snoeren

Dat zei die iets meer dan een jaar terug in een interview
pi_210508141
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt alleen dat het de immuunsysteem weet te omzeilen
Gevallen van ''long covid'' ben ik nog niet tegengekomen
Dat is ruk voor al die mensen die vertrouwen op hun immuunsysteem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')