Hadden jullie Vietnamees besteld?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar goed dat we gister net weer een hoop toilet papier in huis hebben gehaald
Nah, kopen het altijd standaard in bulk bij aanbiedingenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hadden jullie Vietnamees besteld?
Het lijkt er echt op dat er een tweede ronde aan zit komen. Moet zelf ook een beetje opschieten wil ik de paniek en chaos voor zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar goed dat we gister net weer een hoop toilet papier in huis hebben gehaald
Kennelijk veroorzaakt het aanvallen van onderbuikdiarree bij de bekende wappies.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:47 schreef Momo het volgende:
Boosters shots voor ouderen, zieken en mensen die dat willen, prima toch. Nieuwe variant is toch niet ernstiger dan de varianten sinds omikron of wel?
Wat kan jou dat nou schelen wat allerlei wappies daarvan vinden. Denk er niet verder over na en ga gewoon niet op Rumble kijken naar de talloze compilaties van mensen die "sudden death" wereldwijd in allerlei situaties achterover of voorover vallen, en neem straks gewoon jouw overheerlijke booster.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kennelijk veroorzaakt het aanvallen van onderbuikdiarree bij de bekende wappies.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:21 schreef Ali_boo het volgende:
We kunnen Zweden, Canada, Duitsland en Spanje aan de lijst toevoegen
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Godzijdank Nederland nog niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:22 schreef Ali_boo het volgende:
En Portugal natuurlijk, was die even vergeten aan mijn lijst toe te voegen![]()
[ twitter ]
Mensen met nog het oude vaccin zijn minder beschermd tegen deze nieuwe variant en deze variant zorgt voor een hoop extra long covid gevallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:47 schreef Momo het volgende:
Boosters shots voor ouderen, zieken en mensen die dat willen, prima toch. Nieuwe variant is toch niet ernstiger dan de varianten sinds omikron of wel?
Wappies zorgen voor allerlei overlast zoals met dit topic ook weer te zien is, dus dat kan het me schelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:05 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen wat allerlei wappies daarvan vinden. Denk er niet verder over na en ga gewoon niet op Rumble kijken naar de talloze compilaties van mensen die "sudden death" wereldwijd in allerlei situaties achterover of voorover vallen, en neem straks gewoon jouw overheerlijke booster.
Nummer 7 toch inmiddels?
Kolere hee![]()
Daar heb je wel gelijk in. Het spijt me.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wappies zorgen voor allerlei overlast zoals met dit topic ook weer te zien is, dus dat kan het me schelen.
Ook tieners en gevaccineerden( en mensen die covid hebben opgelopen in het verleden) zijn niet meer veiligquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:47 schreef Momo het volgende:
Nog niet maar als ik iets zie op sociale media dan post ik het uiteraard hierquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Godzijdank Nederland nog niet.
Euhm... Wat? In geen enkel nieuwsartikel over de nieuwe mutatie wat ik hier voorbij heb zien komen is iets te lezen over het ziektebeeld er van.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mensen met nog het oude vaccin zijn minder beschermd tegen deze nieuwe variant en deze variant zorgt voor een hoop extra long covid gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |