Waarom niet handig? Ze zullen echt niet met elkaar op de vuist gaan of ruzie met elkaar gaan maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:20 schreef woxxel het volgende:
Jeff en bern in 1 ruimte?
Niet handig. Denk als hij al een uitnodiging zou hebben gehad, het niet is verstuurd door de febo
Als je na t spel moet natrappen zou ik daar toch niet zeker van zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom niet handig? Ze zullen echt niet met elkaar op de vuist gaan of ruzie met elkaar gaan maken.
En zou dat niet geweldige reclame zijn?
Hij heeft gewoon een puntquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef woxxel het volgende:
Ik vind hem een eersteklas sukkel.
Maar hij zorgt wel weer voor reuring. Zelfs zonder streams.
Negatieve aandacht is ook aandacht
Dat is wat ze hier denken of heeft Jeff iets daarover gedacht?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom niet handig? Ze zullen echt niet met elkaar op de vuist gaan of ruzie met elkaar gaan maken.
En zou dat niet geweldige reclame zijn?
We weten niet of hij een punt heeft want hebben geen idee hoe en waaromquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:29 schreef woxxel het volgende:
[..]
Juist niet.
Als je verliest lig je er uit. Dan zou t spel klaar moeten zijn.
Wat jij wilquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:29 schreef woxxel het volgende:
[..]
Juist niet.
Als je verliest lig je er uit. Dan zou t spel klaar moeten zijn.
Dat is niet chic maar hij heeft wel een punt.. maar ik Kan me niet voorstellen dat hij problemen zou geven tijdens de finale waar het om de bewoners gaat die in de finale staan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:28 schreef woxxel het volgende:
[..]
Als je na t spel moet natrappen zou ik daar toch niet zeker van zijn
Ja de stream was in een keer weg Ging heel raarquote:
Geen idee maar ik kan me niet voorstellen dat hij iets van plan zou zijn geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat ze hier denken of heeft Jeff iets daarover gedacht?
Misschien is het wel een hele andere reden?
Misschien komt ie nog terugquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de stream was in een keer weg Ging heel raar
Nee, dat denk ik ook niet hoor, zal wel een andere reden zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar ik kan me niet voorstellen dat hij iets van plan zou zijn geweest.
Zie SV Vrijdag tijdens de finale zijn ze terugquote:
Tuurlijk niet waarom zou hij ookquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar ik kan me niet voorstellen dat hij iets van plan zou zijn geweest.
Jip geen streams meer, vrijdag tijdens de finale weerquote:
Ow, niet live dus…quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie SV Vrijdag tijdens de finale zijn ze terug
Nee, is niet live. Maar had ik ook niet verwacht omdat de uitzendingen op tv een week achterlopen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, niet live dus…
Ben benieuwd of ze de winnaar geheim kunnen houden
Ook een goede reden om er geen mediageile oud-bewoners bij te willen hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is niet live. Maar had ik ook niet verwacht omdat de uitzendingen op tv een week achterlopen.
Ben ook benieuwd of niemand uit de school klapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |