Waarom niet handig? Ze zullen echt niet met elkaar op de vuist gaan of ruzie met elkaar gaan maken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:20 schreef woxxel het volgende:
Jeff en bern in 1 ruimte?
Niet handig. Denk als hij al een uitnodiging zou hebben gehad, het niet is verstuurd door de febo
Als je na t spel moet natrappen zou ik daar toch niet zeker van zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom niet handig? Ze zullen echt niet met elkaar op de vuist gaan of ruzie met elkaar gaan maken.
En zou dat niet geweldige reclame zijn?
Hij heeft gewoon een puntquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef woxxel het volgende:
Ik vind hem een eersteklas sukkel.
Maar hij zorgt wel weer voor reuring. Zelfs zonder streams.
Negatieve aandacht is ook aandacht
Dat is wat ze hier denken of heeft Jeff iets daarover gedacht?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom niet handig? Ze zullen echt niet met elkaar op de vuist gaan of ruzie met elkaar gaan maken.
En zou dat niet geweldige reclame zijn?
We weten niet of hij een punt heeft want hebben geen idee hoe en waaromquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:29 schreef woxxel het volgende:
[..]
Juist niet.
Als je verliest lig je er uit. Dan zou t spel klaar moeten zijn.
Wat jij wilquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:29 schreef woxxel het volgende:
[..]
Juist niet.
Als je verliest lig je er uit. Dan zou t spel klaar moeten zijn.
Dat is niet chic maar hij heeft wel een punt.. maar ik Kan me niet voorstellen dat hij problemen zou geven tijdens de finale waar het om de bewoners gaat die in de finale staan.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:28 schreef woxxel het volgende:
[..]
Als je na t spel moet natrappen zou ik daar toch niet zeker van zijn
Ja de stream was in een keer weg Ging heel raarquote:
Geen idee maar ik kan me niet voorstellen dat hij iets van plan zou zijn geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat ze hier denken of heeft Jeff iets daarover gedacht?
Misschien is het wel een hele andere reden?
Misschien komt ie nog terugquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de stream was in een keer weg Ging heel raar
Nee, dat denk ik ook niet hoor, zal wel een andere reden zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar ik kan me niet voorstellen dat hij iets van plan zou zijn geweest.
Zie SV Vrijdag tijdens de finale zijn ze terugquote:
Tuurlijk niet waarom zou hij ookquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen idee maar ik kan me niet voorstellen dat hij iets van plan zou zijn geweest.
Jip geen streams meer, vrijdag tijdens de finale weerquote:
Ow, niet live dus…quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie SV Vrijdag tijdens de finale zijn ze terug
Nee, is niet live. Maar had ik ook niet verwacht omdat de uitzendingen op tv een week achterlopen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, niet live dus…
Ben benieuwd of ze de winnaar geheim kunnen houden
Ook een goede reden om er geen mediageile oud-bewoners bij te willen hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is niet live. Maar had ik ook niet verwacht omdat de uitzendingen op tv een week achterlopen.
Ben ook benieuwd of niemand uit de school klapt
Maar als Isaac en sas maar 20 op mogen uitnodigen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon geboycot zoals ik zijn insta lees.
Hij was uitgenodigd door Isaac..quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Maar als Isaac en sas maar 20 op mogen uitnodigen.
Logisch dat Jeff er dan niet bij is toch?
Isaac verteld toch ook al langer speltechnisch gezien afstand te hebben genomen uit angst de finale niet te halen als team jeff.
Febo zal ook weinig zin hebben aan een zoveelste aandachtstrekker met 40 nieuwe mensen om te filmen.
Dan hebben dus niets aan die infoquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
rond 15 uur zou de winnaar bekend zijn , nog niet voor ons
quote:
a gossiequote:Op maandag 21 augustus 2023 12:59 schreef D. het volgende:
Beetje teruggelezen
Alle ‘afscheidsberichtjes’ maken me wel een beetje sipjes
Ik bedoel dat van John de Molquote:
Gewoon stug door blijven postenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:59 schreef D. het volgende:
Beetje teruggelezen
Alle ‘afscheidsberichtjes’ maken me wel een beetje sipjes
Weet niet of er mensen het zwarte scherm open hebben staan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:44 schreef Tascha071 het volgende:
Ik blijf fok checken. Wie weet!!! Wie weet dook er toch nog iemand de bosjes in of liet n drone los… hoop t dan hier te lezen. Meest betrouwbare bron.
Doe mijn bestquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal weer over de streams graag ............... o wacht
Was een geintje hoorquote:
Wat een naar, negatief sujet is het ookquote:
En hij is helemaal overtuigd van het tegenovergestelde.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een naar, negatief sujet is het ook
en blijft het ook , hij blijft zijn rol van fucking jefferey den hartog spelenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vindquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
en maar blijven natrappen, Sasha een zwart hart en Bern zou hij, mocht hij hem als gymleraar hebben gehad, binnen een half uur met een burn-out thuis hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
en de moeder van bern ook nog erbij halenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
en maar blijven natrappen, Sasha een zwart hart en Bern zou hij, mocht hij hem als gymleraar hebben gehad, binnen een half uur met een burn-out thuis hebben
Ik begrijp nog steeds niet waar die enorme haat ten opzichte van bern en sasha vandaan komt.
och gevalletje aandachtstekort kim ookquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Gewoon aandachtsgeil. Zal de komende tijd nog wel vaker dingen roepen maar ik geloof geen woord van wat hij zegt.
Omdat ze hem met z'n grote mond gewoon hebben genegeerd.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
en maar blijven natrappen, Sasha een zwart hart en Bern zou hij, mocht hij hem als gymleraar hebben gehad, binnen een half uur met een burn-out thuis hebben
Ik begrijp nog steeds niet waar die enorme haat ten opzichte van bern en sasha vandaan komt.
Tis geen zwart scherm.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of er mensen het zwarte scherm open hebben staan?
ze laten natuurlijk niet zoiets als een finale, over aan een paar stagiares.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:30 schreef Tascha071 het volgende:
En snap m nu misschien ook nog wel beetje meer. Kijk je beloofd 24 uur live streams. Meekijken met afvalbranche 40 bewoners etc etc live meekijken. En dan stom je met de finale. Dat klopt toch niet. Talpa heeft daar nu misschien teveel stagiere’s rondlopen die zo’n situatie live niet kunnen dragen??? Nu kunnen ze nog een week plakken en knippen. En zijn ze gewapend mocht n opdracht toch niet lekker lopen. Maar ook beter geen oud deelnemers uitnodigen want stel ze maken een rake opmerking en ze zijn te laat met wegdraaien… dan zit daar altijd nog publiek etc.
Dat zou inderdaad wel eens de reden kunnen zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze hem met z'n grote mond gewoon hebben genegeerd.
Die actie naar wanda. Dit zie je alleen bij kleuters. Kotsgeluiden maken om te laten weten dat je iemand niet aardig vind. Goed stel samenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
och gevalletje aandachtstekort kim ook
Het is en blijft gewoon een zielig mannetje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel eens de reden kunnen zijn.
zielig eigenlijk.
"Talpa gaf aan dat dit niet mogelijk is.quote:
Ja het klopt, was leuk op de fiets 🚲quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
winnaar is al gelekt of het waar is afwachten
janet was er ook met haar camperquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:09 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja het klopt, was leuk op de fiets 🚲
Nu er nog mee naar huis!
Wie?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
Winnaar of winnares?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
zou sasha zijn , maar afwachten of het waar isquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
lees wat tegenstrijdige dingen over de winnaar
Allebei gewonnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
lees wat tegenstrijdige dingen over de winnaar
nee ookbij witborst nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Allebei gewonnen![]()
Klinkt nog niet erg betrouwbaar.
We wachten afquote:
Ik gok dat de helft best kan kloppenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Allebei gewonnen![]()
Klinkt nog niet erg betrouwbaar.
Erik in t spiegelbeeld van de deur?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:24 schreef Was-beer het volgende:
https://x.com/deco72687353/status/1693614268971680100?
Nadir staat ook bij de poort
Uhhhh dat is een post van 22 uur geledenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:22 schreef woxxel het volgende:
Ik denk isaak gewonnen. Babette heeft champagne open getrokken.
Of dat een hint is weet ik niet
Op zijn badslippersquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:24 schreef Was-beer het volgende:
https://x.com/deco72687353/status/1693614268971680100?
Nadir staat ook bij de poort
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Erik in t spiegelbeeld van de deur?
Ohjaquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Uhhhh dat is een post van 22 uur geleden
Hij lijkt er wel opquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Je ziet een hand met ring in beeld. Zou hij nu al succes hebben dan?quote:
Toch bakken vol met post van dames blijkbaar en Erik houdt van meteen doorpakken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:33 schreef engine het volgende:
[..]
Je ziet een hand met ring in beeld. Zou hij nu al succes hebben dan?
Jammer dat hij de reden niet zegtquote:
Graag gedaan Daanaquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:53 schreef Daana316 het volgende:
Ik wil iedereen bedanken die zo beeldend verslagen hebben geschreven. Kon regelmatig niet kijken door werk, maar door avonds de verslagen te lezen, kon ik me goed situaties voorstellen, door de verslagen. Ook de filmpjes kon ik erg waarderen. Nogmaals dank voor ervoor👍👍👍👍👍👍👍👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Twitter wordt af en toe wat geplaatst door mensen die bij de poort staan als je zoekt op #eenjaarvanjelevenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Waar zien jullie live beelden dan wie er bij de loods staat?
thnx,quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Op Twitter wordt af en toe wat geplaatst door mensen die bij de poort staan als je zoekt op #eenjaarvanjeleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:45 schreef xsaskiax het volgende:
Kim post net dit op InstagramIs prive, kan t niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op internet wemelt het van de trollen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
En ik las dit net, weet niet of dat al gepost is
[ afbeelding ]
Vrijdag zullen we het pas echt wetenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Op internet wemelt het van de trollen.
Dus ik geloof het pas als ik het van verschillende bronnen te lezen krijg.
Kim post net dit op InstagramHet hondje van Kim heeft gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Goed gezien!!! Kloptquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Kim post net dit op InstagramEn dat betekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat ze aandacht willen.quote:
geen idee, ik waag me niet aan voorspellingen of uitleg van iemands gebaren, wilde jullie alleen even op de hoogte houdenquote:
Ik heb het gezienquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zijn volgens Sasha dus echt niet meer bij elkaar he, dat zei ze gisteravond nog
Leuk voor zequote:Op maandag 21 augustus 2023 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Ondertussen is Jasper met andere dingen bezig![]()
[ afbeelding ]
ik vind het een leuk stel zo bij elkaar. En de ontspanning op hun gezicht is ook wel veelzeggendquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt leuk voor ze, hoop dat het wat wordt/blijft tussen die 2, dat gun ik zequote:Op maandag 21 augustus 2023 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Oplossing: Niet wachten en vrijdag kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wat gaat de tijd langzaam als je aan het wachten bent op nieuws
En dan nog is het afwachten of het nieuws wat we lezen echt isquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wat gaat de tijd langzaam als je aan het wachten bent op nieuws
Precies.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan nog is het afwachten of het nieuws wat we lezen echt is
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Wil beelden zien van een juichende winnaar en een huilende verliezer.
Ja precies. Met alle mogelijkheden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch echt benieuwd of ze dit stil kunnen houden tot vrijdag.
Bedoelde ook maar dat het gezegd is door ice, en wij dat ook maar moeten aannemen als waarheid. Want we hebben de uitnodiging niet gezien..quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij was uitgenodigd door Isaac..
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:33 schreef engine het volgende:
[..]
Je ziet een hand met ring in beeld. Zou hij nu al succes hebben dan?
Jongens, geloof niks van wat je her en der leest.quote:
Kim post net dit op InstagramAub screenshotje voor niet insta bezitters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ging niet over de echte winnaar![]()
even terug scrollen daar staat die alquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:31 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Aub screenshotje voor niet insta bezitters?
quote:
Ja thanks voor de snelle reactie 😀, had net de post ge-edit.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
even terug scrollen daar staat die al
vind ze maar zuur kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
of het geeft haar heel veel energie en wil om te winnen, als ze haar familie ziet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:29 schreef Harry het volgende:
Een finale spelen met familie (we zagen de beelden bij de video's met familie), wetend dat Sasha bij het zien van haar familie alle emotie laat gaan vs de emotieloze Isaac. Het zou werkelijk een wonder zijn als Sasha gaat winnen. Dan moet K5 het / de spel(en) om de kunde van Sasha aangepast hebben.
Kiek d'r zitten met die befkeffer, 't lijkt wel 'n temeierquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hij komt niet echt snugger over....quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:30 schreef engine het volgende:
[..]
Jongens, geloof niks van wat je her en der leest.
Prima
Isaac had er ook een hard hoofd in.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zijn volgens Sasha dus echt niet meer bij elkaar he, dat zei ze gisteravond nog
ik vind dat niet zo raar. Zij hebben nog in hun hoofd hoe Wanda is weggegaan, wat er in die brief stond. En zelfs Jappie wist het niet zeker of ze op hem zou wachten of niet, die twijfelde ook.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac had er ook een hard hoofd in.
Sas dacht ook dat Jap en Wanda niets zou zijn.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mensen hebben geprobeerd om in de buurt te komen, maar de beveiliging stelde het niet echt op prijs zo te lezen....5 uur op de snorfietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik snap die beveiliging wel.. het is een tv programma en ze willen niet dat er iets uitlekt
Mensen hebben geprobeerd om in de buurt te komen, maar de beveiliging stelde het niet echt op prijs zo te lezen....Of je nou op je snorfiets komt of met de motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt toch niet uit. Het lijkt me logisch dat de beveiliging probeert om te voorkomen dat er mensen te dichtbij komen en de uitslag kunnen verklappen.
Bijzonder dat er dan weer bijgezet wordt dat iemand 5 uur onderweg is geweest op zijn snorfiets,
hahaha die mag ook weer 5 uur terug snorren. Och och och, schuimpjes!quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
5 uur op de snorfiets![]()
![]()
Maar ik snap die beveiliging wel.. het is een tv programma en ze willen niet dat er iets uitlekt
Idd, het is allemaal niet leuk maar ik begrijp het zeker.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
5 uur op de snorfiets![]()
![]()
Ik hoop dat het niet waar is, maar was te verwachten dat hij zou winnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
Ik lees her en der dat Isaac heeft gewonnen met oa een knikkerbaanopdracht
Vandaar dat ik het hele bericht geplaatst hebquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Of je nou op je snorfiets komt of met de motorMaakt toch niet uit. Het lijkt me logisch dat de beveiliging probeert om te voorkomen dat er mensen te dichtbij komen en de uitslag kunnen verklappen.
Bijzonder dat er dan weer bijgezet wordt dat iemand 5 uur onderweg is geweest op zijn snorfiets,
Ik hoop met je mee Dottekequote:Op maandag 21 augustus 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet waar is, maar was te verwachten dat hij zou winnen
Dat is net zoiets als 5 uur naar een winkel rijden waarvan je weet dat ie dicht is, je had het kunnen weten.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het hele bericht geplaatst hebwat iemand al niet over heeft voor een RLS (ik moet er echt niet aan denken hoor)
en ik lees wat anders dat sas gewonnen heeftquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
Misschien vlogen die er wel en was de opdracht wie er de meeste met een bal uit de lucht kon trappen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
Wat was het toch 'simpel' bij Utopia, ze gingen gewoon bij de poort staan wachten en er hoefde niet gespeculeerd te worden, de diehard fans wisten gelijk wie de winnaar/winnares was.... en later zag je het op tv.
Wat hier ook gezegd werd, het valt me mee dat er geen drones boven het terrein gevlogen hebben
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:43 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien vlogen die er wel en was de opdracht wie er de meeste met een bal uit de lucht kon trappen.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
en ik lees wat anders dat sas gewonnen heeft
net als elke andere eliminatie en verdienopdrachtquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen zitten klaar om het live op Videoland te kunnen zien....
HALLOOOOOOO hoe dom ben je?????
De finale wordt vr de 25e uitgezonden en dan denk je echt dat je het vandaag op Videoland kunt zien????
sorry hoor...
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:43 schreef xsaskiax het volgende:
Dit is net geplaatsten weer hebben die 2 droeftoeters alle aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als 5 uur naar een winkel rijden waarvan je weet dat ie dicht is, je had het kunnen weten.
Mensen hebben geprobeerd om in de buurt te komen, maar de beveiliging stelde het niet echt op prijs zo te lezen....Ach, al die twittershit, dan zijn ook niet de snuggersten die dergelijke dingen posten. Korrel zout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is net geplaatstWat zijn mensen toch eigenlijk treurige wezens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 kraai van mijquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:39 schreef engine het volgende:
De volgende crows funding is aangekondigd!![]()
[ twitter ]
doe maar een zak zoutquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, al die twittershit, dan zijn ook niet de snuggersten die dergelijke dingen posten. Korrel zout.
boehoehoe, de publiekslieveling niet uitgenodigd,quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zijn mensen toch eigenlijk treurige wezens.
Dit is net geplaatstToch vind ik dat de communicatie met volgers wel beter kan. Je hebt n livestream, mensen nemen n abo op videoland. Een beetje respect naar de kijkers is op zijn plaats. Kondig aan wanneer de streams op zwart gaan, wanneer de finale is.. bijv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch vind ik dat de communicatie met volgers wel beter kan. Je hebt n livestream, mensen nemen n abo op videoland. Een beetje respect naar de kijkers is op zijn plaats. Kondig aan wanneer de streams op zwart gaan, wanneer de finale is.. bijv.Met de livestreamers hebben ze niks, dat is gewoon een extra service.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Toch vind ik dat de communicatie met volgers wel beter kan. Je hebt n livestream, mensen nemen n abo op videoland. Een beetje respect naar de kijkers is op zijn plaats. Kondig aan wanneer de streams op zwart gaan, wanneer de finale is.. bijv.Bij deze uitvoering hebben we als treamers/kijkers al ontzettend veel gezien, amper streamlocks. dus wat dat betreft hebben ze dit keer wel waar voor je geld gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was juist deze keer helemaal zonder invloed van buitenaf, dus ook geen bellers/stemmers.
Er had veel meer spelelement in kunnen zitten misschien, dat hadden de bewoners ook wel verwacht.
Ik begrijp overigens niet waarom er een kijkersfavo zou moeten winnen, dat is nooit de opzet geweest.
Nouja service.. je neemt een abo en hebt daardoor altijd toegang. Een grooooote groep doet dit. Zoals op fok. Vind dat geen service.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Met de livestreamers hebben ze niks, dat is gewoon een extra service.
Dat laatste gewoon mijn persoonlijke voorkeur. En over wat de opzet was valt te twisten. Geloof dat ze t zelf nog steeds niet wetenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij deze uitvoering hebben we als treamers/kijkers al ontzettend veel gezien, amper streamlocks. dus wat dat betreft hebben ze dit keer wel waar voor je geld gegeven.
En het was juist deze keer helemaal zonder invloed van buitenaf, dus ook geen bellers/stemmers.
Er had veel meer spelelement in kunnen zitten misschien, dat hadden de bewoners ook wel verwacht.
Ik begrijp overigens niet waarom er een kijkersfavo zou moeten winnen, dat is nooit de opzet geweest.
Ik ben niet echt een sasha fan, maar het idee dat isaac tweede wordquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop echt dat Sasha wint.
Isaac voelt als doorgestoken kaart.
En blijf ergens un mijn hoofd houden dat Zoe ?? ooit heeft laten vallen dat ice wint..
Een service wil nog niet gelijk zeggen dat het gratis is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja service.. je neemt een abo en hebt daardoor altijd toegang. Een grooooote groep doet dit. Zoals op fok. Vind dat geen service.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:01 schreef xsaskiax het volgende:
Het is echt niet te geloven, niet alleen op SM maar zelfs een pagina als Wikipedia plaatst dit: (en volgens berichten her en der verandert het per 5 minuten wat er staat)
Dan ben je toch echt maf als je dat gaat doen!!Wat gebeurt er dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Dit vond ik ook echt positief aan EJVJL. Dat we als streamers alle opdrachten en eliminaties gewoon mee mochten kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij deze uitvoering hebben we als treamers/kijkers al ontzettend veel gezien, amper streamlocks. dus wat dat betreft hebben ze dit keer wel waar voor je geld gegeven.
Klopt. Blijf overigens dan nog steeds bij mijn standpuntquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Een service wil nog niet gelijk zeggen dat het gratis is.
Het zijn er volgens mij niet echt veel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja service.. je neemt een abo en hebt daardoor altijd toegang. Een grooooote groep doet dit. Zoals op fok. Vind dat geen service.
Ja begrijp dat ook best wel. Zouden ze alleen wat beter moeten communicerenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dit vond ik ook echt positief aan EJVJL. Dat we als streamers alle opdrachten en eliminaties gewoon mee mochten kijkenDat de finale dan niet live te zien is is jammer maar ook begrijpelijk
Wij zien dit anders.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij niet echt veel.
Volgens mij heb ik een abo van 1 euro genomen.
Maar de streamers zijn niet de main target. En er zijn geen beloftes gedaan.
En dit.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Een service wil nog niet gelijk zeggen dat het gratis is.
Ohja ik keek snel. Zag bij sascha afvallers staan. Isaac stond er niet. Maat iedereen kan wiki aanpassen...quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
zie daar niet de naam van isaac bijstaan
je hebt een jaar lang haast alles gezien, Het einde was aangekondigd, en de afgelopen dagen kon je afscheid nemen van de loods.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wij zien dit anders.
Dat is prima.
Overigens zien we niks!![]()
Vind het wel beetje zonde.. zo plots einde.. geen afscheid vd loods ofzo..
Dat zeker, we mochten vrijwel alles zien. Dat was Bij BB wel anders, behalve afgelopen keer, toen mochten we wel veel zien. Viel me niets tegen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:06 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dit vond ik ook echt positief aan EJVJL. Dat we als streamers alle opdrachten en eliminaties gewoon mee mochten kijkenDat de finale dan niet live te zien is is jammer maar ook begrijpelijk
Ja...quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Of moet ik echt 5 topics doorploegen
Er zijn wel real life soaps waar het wel live werd uitgezonden, en toch later ook op tv kwam.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:47 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen zitten klaar om het live op Videoland te kunnen zien....
HALLOOOOOOO hoe dom ben je?????
De finale wordt vr de 25e uitgezonden en dan denk je echt dat je het vandaag op Videoland kunt zien????
sorry hoor...
Klopt, en dat schijnen ze nu volop te doen... en ze hebben er een vakkundig zooitje van gemaaktquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja ik keek snel. Zag bij sascha afvallers staan. Isaac stond er niet. Maat iedereen kan wiki aanpassen...
Het voelt voor mij toch als n plots einde. Daar hoef je het niet mee eens te zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt een jaar lang haast alles gezien, Het einde was aangekondigd, en de afgelopen dagen kon je afscheid nemen van de loods.
Oh wazig weer!quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Klopt, en dat schijnen ze nu volop te doen... en ze hebben er een vakkundig zooitje van gemaakt
Iedereen gokt op mogelijke nieuwswaarde van allerlei berichtenquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
Of moet ik echt 5 topics doorploegen
Ja alles had gekund. Had tof geweest. Ik rekende er niet op.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Er zijn wel real life soaps waar het wel live werd uitgezonden, en toch later ook op tv kwam.
Ook maakt het voor reclame weiniig uit. Ook al zou de finale live te zien zijn geweest, op tv zijn er ook altijd camera beelden die niet op stream zichtbaar waren. Zeker na een finale, met nabeelden van buiten e.d. Dat komt ook niet op stream.
Dus het had best gekund. Al gokte ik ook van niet.
Ahh ok thanksquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Iedereen gokt op mogelijke nieuwswaarde van allerlei berichten.
Mocht FEBO zo slim zijn gewweest om die berichten te plaatsen, is de verstrooing zaaien wel gelukt.
Idem, ik zie het nut er ook niet van om dit nie live uit te zenden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het voelt voor mij toch als n plots einde. Daar hoef je het niet mee eens te zijn
Het is nu eenmaal zo. Mocht het zo zijn dat jij ook een vrije dag hebt genomen, je kinderen bij de oppas hebt gedropt en vooruit gekookt dan geniet gewoon even van het helemaal niks te hoeven doen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Idem, ik zie het nut er ook niet van om dit nie live uit te zenden.
Dan nog worden de tv uitzendingen van deze laatste 4 dagen wel bekeken.
Ja dat denk ik dus ook..quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Idem, ik zie het nut er ook niet van om dit nie live uit te zenden.
Dan nog worden de tv uitzendingen van deze laatste 4 dagen wel bekeken.
Dit lijkt me gewoon de finale die de makers van dit programma geplant hadden, niet meer en niet minderquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook..
Of nog leuker.. zorg dat je de finale anders plant. Nu kijken we een week naar niks..
Again. Hier verschillen we gewoon van mening.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon de finale die de makers van dit programma geplant hadden, niet meer en niet minder![]()
Dat wij als streamers nu een week naar niks kijken, tja, dat is nu eenmaal zo. De hele toestand draait gewoon om de tv uitzendingen, daar komen de inkomsten vandaan.
Precies, de streams zijn alleen maar een extra bij een tv programma. Ik had ook de hoop het te mogen zien maar nu het niet zo is vind ik het ook prima.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon de finale die de makers van dit programma geplant hadden, niet meer en niet minder![]()
Dat wij als streamers nu een week naar niks kijken, tja, dat is nu eenmaal zo. De hele toestand draait gewoon om de tv uitzendingen, daar komen de inkomsten vandaan.
vroegah was tv sowieso van begin tot end geregiseerdquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:59 schreef Witborst het volgende:
Zal heus wel dat vrouwtje zijn.
Maar ook King Kong kan.
Knikkeren was na het fietsen.
Wat maakt het eigenlijk ook uit wie er wint.
Zelf heb je er niks aan 🔆
Tegenwoordig is alles ook nep en gespeeld, is niet meer zoals vroeger, jammer helaas!
[..]
Toch vind ik dat de communicatie met volgers wel beter kan. Je hebt n livestream, mensen nemen n abo op videoland. Een beetje respect naar de kijkers is op zijn plaats. Kondig aan wanneer de streams op zwart gaan, wanneer de finale is.. bijv.Spoiler mag best gespoildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.99% hier is het er denk ik mee eens. op het laten winnen van de favo na dan. liever gewoon serieuze opdrachten, punten telling van alle opdrachten maakt de winnaar.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
vroegah was tv sowieso van begin tot end geregiseerd
Nou nee, ik iig niet. Geen haar op mijn hoofd dat ik alleen voor een rls lid zou worden bij videoland. Ik kijk daar veel meer dan alleen ejvml.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Spoiler mag best gespoild99% hier is het er denk ik mee eens.
Was meer bedoeld omdat het niet echt inging op de vraag. Ik had ook echt heeeel graag n ander soort spel gehad qua punten/ activiteiten/ eliminatie..quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Spoiler mag best gespoild99% hier is het er denk ik mee eens. op het laten winnen van de favo na dan. liever gewoon serieuze opdrachten, punten telling van alle opdrachten maakt de winnaar.
Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook..
Of nog leuker.. zorg dat je de finale anders plant. Nu kijken we een week naar niks..
Even doorzetten. Over een maandje kunnen we weer in actie komen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ben echt een beetje in een zwart gat gevallen hoor![]()
Kom ik uit mijn werk
Wat moet ik nou aanzetten?
Radio? TV?
Mis de streams
Ja dat had ik wrl tof gevonden. Nu ben je er een soort van helemaal uit en dab ineens op tv de finale.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.
Bb vol liefde?quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Hebben we iig tot vrijdag de uitzendingen nog. En mocht het nodig zijn omdat de drang te groot is begin ik gewoon weer bij afl 1.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat. Prop die laatste dagen wat in elkaar zodat het voor tv ook wat inloopt en plan de finale voor stream en tv tegelijk.
Herkenbaarquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
Stil h? ja ik mis het feit dat er ergens anders een aantal mensen leven, beleven, ruzin en dat dat aanstaat in mijn huis.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kom ik uit mijn werk
Radio? TV?
Mis de streams
quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Hebben we iig tot vrijdag de uitzendingen nog. En mocht het nodig zijn omdat de drang te groot is begin ik gewoon weer bij afl 1.
Heb ik ook hoor. Ik was altijd zo lekker bezig met de schoonmaak met oortjes in. Het huis is nog nooit zo schoon geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]
HerkenbaarHet is zo stil opeens. Kookte vaak tegelijk met de loods en dan de stream aan. Heb nu maar eten besteld
![]()
oh sorry, ging de tekst waar ik op reageerde over lid worden van videoland voor jvjl?Want ik reageerde op tekst wat ging over dat er wel wat spannendere wedstrijden gehouden mogen worden, sowieso wel wat meer actie zeg maar. 1 eli per week, en om t doenlijkaen alsof er wat spannends gebeurd moeten ze saaie 24 uurs opdrachten houden. Zoals die bal in het centrum. Terwijl het toch zou moeten gaan om de spanning wie uiteindelijk de prijs wint. Daar doelde ik eigenlijk opquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou nee, ik iig niet. Geen haar op mijn hoofd dat ik alleen voor een rls lid zou worden bij videoland. Ik kijk daar veel meer dan alleen ejvml.
100% Gquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]
HerkenbaarHet is zo stil opeens. Kookte vaak tegelijk met de loods en dan de stream aan. Heb nu maar eten besteld
![]()
Yessss!quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
_knip- niet doenquote:
Als ze gaan beweren welke opdracht (en) ze hebben gespeeld wordt ik erg wantrouwig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
ja h? zoiets specifieks als een knikkerbaan hmmmmquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze gaan beweren welke opdracht (en) ze hebben gespeeld wordt ik erg wantrouwig.
ik ben maar de tv uitzending gaan kijkenquote:
Dat heb ik nog gemistquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zag je die oempa loempa op de achtergrond kijken
Die heb ik altijd wel gekekenquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
ik ben maar de tv uitzending gaan kijken
Dat wel maar ik heb vorige week bijna geen streams gezien dus vind het nog wel even grappig. Wat een kleuters die tweequote:Op maandag 21 augustus 2023 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
ja ik ook, kan wat gemist hebben maar ja je weet al hoe het gaat lopen
Die blik van isaak, gewoon beangstigendquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:36 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zag je die oempa loempa op de achtergrond kijken
T blijft een slangquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
brrr "ik kom voor jou" jij bent de volgende met een in en in gemene blik Isaac over Sasha.
Deze had ik dus niet gezien.
Zo wel Mirthe als Sasha zijn hier voor naar achteren geweestquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:59 schreef pmponer het volgende:
Ik snap niet dat ze niet zeggen "Isaac ik voel een onveilige situatie, kun je je een beetje inhouden"
Ellende is dat hequote:
Als je daar niet tegen kunt dan moet je niet meedoen met zo'n programma. Kom op zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo wel Mirthe als Sasha zijn hier voor naar achteren geweest
er zullen grenzen zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt dan moet je niet meedoen met zo'n programma. Kom op zeg.![]()
Waar komen die trollen ineens vandaan? Doe eens niet en ga eens terug naar X!quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:21 schreef Witborst het volgende:
Je moet eens weten wat er over isaac is gezegd door de winnaar sasha.,
Of was het nu Isaac zo ik heb gehoord via via 😅
Uit Noorwegen Jtunquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar komen die trollen ineens vandaan? Doe eens niet en ga eens terug naar X!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:02 schreef King_Merc het volgende:
Zou wel mooi zijn als in het contract staat als ze verklikken dat ze gewonnen hebben , gaat de prijzenpot naar de ander… XD
Waaaaat? Het is nep??? Echt????quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
Dit is het grappigste dat ik voorbij heb zien komen, wil hem toch even met jullie delen:
voor wie het niet in de gaten heeft: de button is nep! (maar leuk gevonden vind ik gezien alle speculaties)
[ afbeelding ]
Waar kun je die afleveringen bekijken?quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Ben al tijdje bezig de oude afleveringen van Utopia aan het herbekijken. Zit pas in season 2016 dus kan nog even door.
Kijk.nl en zoek Utopiaquote:Op maandag 21 augustus 2023 23:50 schreef joep.t het volgende:
[..]
Waar kun je die afleveringen bekijken?
Dat zou echt fantastisch zijn! Ik hoop echt dat Isaac wint.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, de laatste minuut van de live streams .....
Bijna jiskefet zo met dat einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vuilnis zak. Bodysuit wat totaal niet past bij de gebeurtenis noch de persoon. Dat vage testbeeld ineens. En het idee dat de meesten er nog voor betalen ook.
tripple middle finger of zoiets![]()
Morguh..... Sas en Isaak zitten nu in De Witte Bergen, wachten tot Zaterdag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:39 schreef Dotteke het volgende:
Morguh vandaag niet afvragen wa t er in de loods gebeurd
Is dat zeker? Waarom niet gewoon thuis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morguh..... Sas en Isaak zitten nu in De Witte Bergen, wachten tot Zaterdag.
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zeker? Waarom niet gewoon thuis?
o voor de tv kijkers natuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.
Lijkt me lastig om vragen te vermijden van buren, goede kennissen, met een strict contract bij mogelijke verspreking of indirecte hints.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thuis moeten ze alles blinderen, niemand mag weten of ze thuis zijn of niet voor de finale lijkt mij.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
D'r is 1 winnaar en die zit lekker thuis net zoals de 2de finalist... volgens mij zijn ze gewoon beide haar huis gegaan na de finale te hebben gespeeld en gaan ze vrijdag kijken naar hun eigen finale..
Lijkt me lastig om vragen te vermijden van buren, goede kennissen, met een strict contract bij mogelijke verspreking of indirecte hints.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan best, geen idee, bij eerdere realities gingen de finalisten soms nog een week in een hotel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 06:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
D'r is 1 winnaar en die zit lekker thuis net zoals de 2de finalist... volgens mij zijn ze gewoon beide haar huis gegaan na de finale te hebben gespeeld en gaan ze vrijdag kijken naar hun eigen finale..
Als iedereen z'n waffeltje houdt is er niks aan de hand, of je nou in een hotel zit of thuis... maar ik speculeer ook maar.quote:
Toevallig een zus van Mirthe?quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het voelt voor mij toch als n plots einde. Daar hoef je het niet mee eens te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |