quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:34 schreef Caland het volgende:
Ja ik ben in de war met die streamingapps, behoorlijk storend vind ik dat.
Foto van je scherm maken een optie?quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:33 schreef Coco het volgende:
@:Caland vertoont meer en meer boomer symptomen.
Pizze (allebei één pizza).quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vies monsterquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pizze (allebei één pizza).
Ben erg moe. De hele tijd op kantoor moeten acteren dat ik érg druk aan het werk was (ik had alles binnen 2 uur af) kost mij een hoop energie.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti, salade.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfde met komkommersalade er nog bij.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat die van jouw lekkerder smaakt dan de twentse versiequote:Op maandag 21 augustus 2023 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfde met komkommersalade er nog bij.
Johma "salades"quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat die van jouw lekkerder smaakt dan de twentse versie
quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Johma "salades"
Weet nog dat ik ooit een boomercollega had die gewoon achter het bureau zijn broodjes smeerde (type "ik neem geen lunchpauze kijk hoe stoer ik ben"). En drie keer raden met wat?
Oude kaassalade![]()
Je begrijpt dat ik het daar niet lang volhield.
Ik wilde hem eigenlijk terugpakken door mijn brood met gerookte zalm en haring met uitjes achter mijn bureau te beleggen, maar had gelukkig wat beters gevonden waardoor ik gelijk kon vertrekken.quote:
Het komt misschien als een verrassing maat. Maar ik doe met je meequote:Op maandag 21 augustus 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er lang over na moeten denken maar ook ik doe met jullie mee.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het komt misschien als een verrassing maat. Maar ik doe met je mee
Nu ben ik benieuwd wat @R-woud93 vanavond eetquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb er lang over na moeten denken maar ook ik doe met jullie mee.
Soep met een broodjequote:Op maandag 21 augustus 2023 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat @:R-woud93 vanavond eet
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Die jongeman was hier altijd heel weinig totdat jij ten tonele kwam, dus waar is hij inderdaad
"Deze jongen"quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze jongen gebruikt al meer dan 10 jaar een iPhone
Sow.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Deze jongen"
Als je zo over jezelf praat, dan ben je echt een kansloze mongool.
Sorry, maar beter kan ik het niet voor je maken.
Deze koning is het daar mee eens.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Deze jongen"
Damn. Je zou maar zo kunnen vallen over twee woordjes. Sterkte ermee bro.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Deze jongen"
Nee jij bent lekker, met dat Alkmaarse pishoofd waarmee je daar in je stoel gedrukt zit.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Deze jongen"
Koekoekquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, met dat Alkmaarse pishoofd waarmee je daar in je stoel gedrukt zit.
Jezus Christus dit had niet gehoevenquote:Op maandag 21 augustus 2023 20:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, met dat Alkmaarse pishoofd waarmee je daar in je stoel gedrukt zit.
Als je hier een functie hebt kan je beter jezelf offerenquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Heeft hij hiervoor jaren van zijn leven opgeofferd door hier moderator te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |