Hoi Sander, is Twitter niet voldoende meer voor je?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dus omdat Rutte niet meedoet gaat Omtzigt veel stemmen pakken.
Ok bedankt voor de heldere analyse.
Kom op, je stelt dat mensen Rutte zat zijn, en dat Omtzigt daarom veel stemmen gaat winnen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoi Sander, is Twitter niet voldoende meer voor je?
Als je al het progressieve haat dan is FvD de meest logische keus. In feit zijn alle partijen in de 2e kamer progressief. Het is gewoon een spectrum tussen ultra-progressief en progressief-light. Forum is eigenlijk de enige die Nederland nog Nederland wil houden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar moeten we wel op stemmen?
Ik denk dat het FvD beeld van wat Nederland is behoorlijk vertroebeld is.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:41 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Als je al het progressieve haat dan is FvD de meest logische keus. In feit zijn alle partijen in de 2e kamer progressief. Het is gewoon een spectrum tussen ultra-progressief en progressief-light. Forum is eigenlijk de enige die Nederland nog Nederland wil houden.
Allemaal Hollanders, Utrechtenaren, enkele Vlamingen, Brabanters en hier en daar zelfs een verdwaalde Fries. Klinkt als een natte droom voor elke FvD'er.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het FvD beeld van wat Nederland is behoorlijk vertroebeld is.
In de VOC tijd was Amsterdam al een multi culturele stad dus hoe ver wil je terug gaan als dat je al niet zint bijvoorbeeld.
Klinkt ook wel een beetje als de NSC. Stop de immigratie! Stop de tijd!quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allemaal Hollanders, Utrechtenaren, enkele Vlamingen, Brabanters en hier en daar zelfs een verdwaalde Fries. Klinkt als een natte droom voor elke FvD'er.
Maar... is deze man aangesloten?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:51 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nog een kandidaat
https://www.algemenebestu(...)bouw-en-ontwikkeling
Jij klinkt net als die snobben op Reddit nuquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt ook wel een beetje als de NSC. Stop de immigratie! Stop de tijd!
Ja daag. Omtzigt is gewoon hetzelfde als de rest = pro immigratie. En als hij nu zou beweren dat hij anti immigratie is, dan is dat tijdelijk tot na de verkiezingen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt ook wel een beetje als de NSC. Stop de immigratie! Stop de tijd!
Je doet wel heel erg je best om met een soort van 'diversiteit's bewijs te komen haha....is dat alles? Ga je me nu vertellen dat er nooit homogene samenlevingen bestonden en bestaan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:45 schreef nils7 het volgende:
In de VOC tijd was Amsterdam al een multi culturele stad dus hoe ver wil je terug gaan als dat je al niet zint bijvoorbeeld.
Ik ga er stevig over denken en wacht af wat zijn standpunten en achterban zal worden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ja daag. Omtzigt is gewoon hetzelfde als de rest = pro immigratie. En als hij nu zou beweren dat hij anti immigratie is, dan is dat tijdelijk tot na de verkiezingen.
even resum jij wil stemmen op "grenzendicht" partij maar niet op de PVV of FvD.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:22 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ga er stevig over denken en wacht af wat zijn standpunten en achterban zal worden.
Maar ik stem niet op een partij die doorgaat met dit immigratie beleid. PVV, FvD en BBB, daar blijf ik ver bij uit de buurt.
Maar wat blijft er dan over?
Zolang het zo'n zootje is in bv Ter Apel, en gelukzoekers chaos en overlast blijven veroorzaken wil ik kunnen stemmen op een partij die dat aan durft te pakken op een fatsoenlijke manier. Maar inderdaad, dat gaat me niet lukken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
even resum jij wil stemmen op "grenzendicht" partij maar niet op de PVV of FvD.
dan blijft er niks over vrees ik.
Dus???quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:37 schreef Seeburg54 het volgende:
Zolang het zo'n zootje is in bv Ter Apel, en gelukzoekers chaos en overlast blijven veroorzaken wil ik kunnen stemmen op een partij die dat aan durft te pakken op een fatsoenlijke manier. Maar inderdaad, dat gaat me niet lukken.
Daar zoeken veel mensen naar. Was die er maar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:37 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zolang het zo'n zootje is in bv Ter Apel, en gelukzoekers chaos en overlast blijven veroorzaken wil ik kunnen stemmen op een partij die dat aan durft te pakken op een fatsoenlijke manier. Maar inderdaad, dat gaat me niet lukken.
Ik heb helemaal niets met alle bestaande partijen. Ik vind ze allemaal kut op hun eigen manier. En met mij zijn er vele anderen die er ook zo over denken, dus het is niet zo raar dat een nieuwe middenpartij zo goed in de gaten gehouden wordt. Kan je wel zuur gaan lopen doen dat dit ten koste gaat van je eigen clubje, maar feit is nou eenmaal dat alle politieke partijen vertrouwen missen van de kiezers.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:45 schreef Nielsch het volgende:
En uiteraard weer een hele hoop mensen die denken dat het NSC cht het verschil gaat maken. Wanneer houdt het nu eens op met die naiviteit. Als je het echt beter wilt krijgen moet je daar vooral zelf aan werken en niet wachten totdat een politicus dat voor jou gaat doen.
De enige is FvD. En misschien ook PVV. Wat wil je nou nog meer?quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:37 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:04 schreef BookFreak het volgende:
[..]
De enige is FvD. En misschien ook PVV. Wat wil je nou nog meer?
Ah, een beetje zoals al 25 jaar de nederlandse politiek bepaald wordt door steeds meer partijen die "lekker de boel gaan opschudden" en "de oude politiek" gaan aanvallen...quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Dit kan de boel goed door elkaar schudden, goed nieuws dit al weet ik niet of ik er op zou stemmen.
Even het programma afwachten.
https://storage.googleapi(...)tzigt-definitief.pdfquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ja daag. Omtzigt is gewoon hetzelfde als de rest = pro immigratie. En als hij nu zou beweren dat hij anti immigratie is, dan is dat tijdelijk tot na de verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |