Ik hoop dat ie het premierschap echt niet ambieert.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
https://twitter.com/Wilco(...)GRb9xxVbIIYoQBA&s=19
Dit is toch wel erger dan verwacht. Ik wist dat hij labiel was voor zijn burnout, maar kennelijk is het een karaktereigenschap.
Duidelijk materiaal voor het premierschap.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is toch wel erger dan verwacht. Ik wist dat hij labiel was voor zijn burnout, maar kennelijk is het een karaktereigenschap.
De parallelen met de jaren 80-90 CDA zijn wel legio.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Dit is ook wel interessant https://www.nrc.nl/nieuws(...)rijvenlobby-a4178818
NSC blijkt, net als eerder Omtzigt persoonlijk, zeer gevoelig voor lobbyisten. Nou past dat natuurlijk prima in de CDA-traditie maar of dit nu nieuwe politiek is…
Rustig aan, er zijn al teveel mensen geslachtofferd omdat ze blijkbaar achter de schermen boos, handtastelijk, of wat dan ook zouden zijn. Ik geloof er niet zoveel van.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Liefst dan wel in de openbaarheid. En niet achteraf.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rustig aan, er zijn al teveel mensen geslachtofferd omdat ze blijkbaar achter de schermen boos, handtastelijk, of wat dan ook zouden zijn. Ik geloof er niet zoveel van.
En ja, iedereen mag toch wel eens uit z'n slof schieten of emoties tonen?
Ik zou Frans Timmermans niet kwaad willen zien, denk dat je serieus bang wordtquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Liefst dan wel in de openbaarheid. En niet achteraf.
Dat we zien wat voor vlees we in de kuip hebben.
The battle!quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou Frans Timmermans niet kwaad willen zien, denk dat je serieus bang wordt
Dat verhaal is altijd beperkt gebleven tot een kreet zonder enige echte inhoud of voorstellen.quote:Op maandag 6 november 2023 17:02 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn verhaal over bestaanszekerheid scharen wij dan ook maar onder krokodillentranen.
Is in lijn met stemwijzer en de stemmingen de laatste 2,5 in de TK. Dus verrassend is het niet (helaas).quote:Op maandag 6 november 2023 16:55 schreef golfer het volgende:
De ware kneiterrechtse aard van Omtzigt komt nu ook naar buiten":
bron o.a. NOS:
Omtzigt noemt minderheidskabinet over rechts rele optie
Een minderheidskabinet over rechts is voor NSC-lijsttrekker Omtzigt "een rele mogelijkheid". Het heeft bovendien zijn voorkeur boven een meerderheidskabinet met GroenLinks-PvdA of de PVV. Dat bleek in Van Torentje naar Torentje, een serie lijsttrekkersdebatten van de Twentsche Courant Tubantia en de Universiteit Twente.
Omtzigt hintte in het verleden al vaker op de mogelijkheid van een minderheidskabinet. Dat zou kunnen met NSC, VVD, BBB, CDA, SGP en JA21, zo zei hij vandaag. De partijen komen volgens de laatste peilingen niet boven de 76 zetels uit. Ook een minderheidskabinet van NSC, VVD en BBB is voor Omtzigt een optie.
Nou, kies maar. Welke Pieter je wil.quote:
Dit is van voor die andere bekendmaking. Denk dat het thuisfront negatief was.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, kies maar. Welke Pieter je wil.
[ twitter ]
HIj kan niemand vinden..quote:Op woensdag 8 november 2023 19:07 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Post van 8 november maar goed. Maakt toch geen reet uit? Zowel links als rechts wil Pieter en moet met Pieter als ze willen regeren.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:07 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mad. Krokodillentranen met wel 20 zetels (grootste binnenkomer ooit)quote:Op maandag 6 november 2023 17:02 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn verhaal over bestaanszekerheid scharen wij dan ook maar onder krokodillentranen.
Tsja je maakt het wel heel erg dan wat het daadwerkelijk is. Je zou zo prima voor de Frontpage kunnen werken als dat je titel was geweest.quote:Op maandag 6 november 2023 16:55 schreef golfer het volgende:
De ware kneiterrechtse aard van Omtzigt komt nu ook naar buiten":
bron o.a. NOS:
Omtzigt noemt minderheidskabinet over rechts rele optie
Een minderheidskabinet over rechts is voor NSC-lijsttrekker Omtzigt "een rele mogelijkheid". Het heeft bovendien zijn voorkeur boven een meerderheidskabinet met GroenLinks-PvdA of de PVV. Dat bleek in Van Torentje naar Torentje, een serie lijsttrekkersdebatten van de Twentsche Courant Tubantia en de Universiteit Twente.
Omtzigt hintte in het verleden al vaker op de mogelijkheid van een minderheidskabinet. Dat zou kunnen met NSC, VVD, BBB, CDA, SGP en JA21, zo zei hij vandaag. De partijen komen volgens de laatste peilingen niet boven de 76 zetels uit. Ook een minderheidskabinet van NSC, VVD en BBB is voor Omtzigt een optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |