Dan heb je dus echt met poep in de ogen gekeken. Als team won je juist wedstrijden en overliep je oa Ajax thuis in de competitie compleet de eerste helftquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, afgelopen seizoen won je dus ook voornamelijk op basis van individuele kwaliteit en conditie, niet omdat het zo zeer een goed op elkaar afgesteld en hecht team was.
@GurneyIsBestOke @fetXquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:50 schreef Bezsen het volgende:
s/o naar mensen die kökcü en szymanski overschat vonden
Duistere zaakjes?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:51 schreef Ali_boo het volgende:
Aankloten met een paar kut centen in de laatste week van de window voor broodnodige versterkingen, waarom dan in een eerder stadium 30 mil uitgeven aan niet broodnodige spelers (zeg maar gerust middelmaat) heel vreemd allemaal.
Iedereen speelt natuurlijk goed met Wieffer voor zich. Je ziet het dit seizoen al Mats is eigenlijk wel uitgekeken op de Eredivisie en hobbelt op 25% mee en direct is Gimenez matig.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Frenkie achter zich speelde Wieffer wél goed op 8
Te Kloese weet wat hem te doen staat dus
Dit ja. Strijden tot de laatste snik met 10 man op de helft van de tegenstander omdat je aanvallend vaak niet de individuele kwaliteiten had om een wedstrijd na een uur in het slot te gooien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt met poep in de ogen gekeken. Als team won je juist wedstrijden en overliep je oa Ajax thuis in de competitie compleet de eerste helft
Ik vind Ueda een uitstekende indruk maken eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:51 schreef Ali_boo het volgende:
Aankloten met een paar kut centen in de laatste week van de window voor broodnodige versterkingen, waarom dan in een eerder stadium 30 mil uitgeven aan niet broodnodige spelers (zeg maar gerust middelmaat) heel vreemd allemaal.
Moet je aan de Amsterdamse zakenmakelaar van Te Kloese vragenquote:
Dat vond ik in de eerste seizoenshelft , na de winterstop ging dat beterquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja. Strijden tot de laatste snik met 10 man op de helft van de tegenstander omdat je aanvallend vaak niet de individuele kwaliteiten had om een wedstrijd na een uur in het slot te gooien.
Die gunt Gimenez niks en andersom ook niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Ueda een uitstekende indruk maken eigenlijk
PoolGodquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:50 schreef Bezsen het volgende:
Wat heerlijk voorbarigquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gunt Gimenez niks en andersom ook niet.
We speelden ook gewoon goed na de winterstop. Met het team drukzetten, vastzetten en aanvallen en verdedigen. Ik zeg met name na de winterstop omdat het toen pas ging lopen, toen werden de spelers ook individueel beter en belangrijker, Kokcu, Geert, Santi speelden na de winterstop toen echt stukken beter dan ervoorquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja. Strijden tot de laatste snik met 10 man op de helft van de tegenstander omdat je aanvallend vaak niet de individuele kwaliteiten had om een wedstrijd na een uur in het slot te gooien.
Vanuit dat oogpunt wel blij met die 2-2 vandaag want die spirit zit er nog steeds in.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen het aankoopbeleid hier nog verdedigen. Geen vervanging voor Kokcu. Geen vervanging voor Szymansk en het vleugelprobleem van vorig jaar niet opgelost. Sterker nog, we kijken naar dezelfde oplossing van vorig jaar. Iedereen met een halve hersencel had zien aankomen dat dit niet de aankopen zijn die ons naar een hoger niveau gaan tillen. Best prima spelers. Maar we willen toch wel iets meer dan dat? Het zeikt mij enorm af dat we na een goed seizoen weer zo veel matige aankopen doen. Mijn angst is dat we een herhaling kregen van het vorige kampioenschap.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:50 schreef Bezsen het volgende:
Kokcu is daadwerkelijk ook buitencategorie. Met Benfica ook een uitstekende keuze gemaakt om verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:50 schreef Bezsen het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:53 schreef Wotte het volgende:
Iedereen speelt natuurlijk goed met Wieffer voor zich. Je ziet het dit seizoen al Mats is eigenlijk wel uitgekeken op de Eredivisie
Hard gelachen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor de winterstop was dat juist minder. Tegen Volendam en NEC ging dat heel goed ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat vond ik in de eerste seizoenshelft , na de winterstop ging dat beter
en dan nog nu een extra keeper halen waarbij dat ten koste gaat van benodigde financiële armslag voor andere versterkingen zou daarbij een goede kers op de taart zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen het aankoopbeleid hier nog verdedigen. Geen vervanging voor Kokcu. Geen vervanging voor Szymansk en het vleugelprobleem van vorig jaar niet opgelost. Sterker nog, we kijken naar dezelfde oplossing van vorig jaar. Iedereen met een halve hersencel had zien aankomen dat dit niet de aankopen zijn die ons naar een hoger niveau gaan tillen. Best prima spelers. Maar we willen toch wel iets meer dan dat? Het zeikt mij enorm af dat we na een goed seizoen weer zo veel matige aankopen doen. Mijn angst is dat we een herhaling kregen van het vorige kampioenschap.
Hij was heel gretig jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik betwijfel of Slot een opstelling kan (en wil) maken waarbij hij en Gimenez allebei spelenquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag Santi twee keer toe helemaal vrij en walgelijke Jap ging lekker voor eigen succes.quote:
Dat zie ik ook niet zo, zijn allebei echt pure spitsenquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik betwijfel of Slot een opstelling kan (en wil) maken waarbij hij en Gimenez allebei spelen
Stengs was bij AZ al volkomen ongeschikt voor topvoetbal.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs al afschrijven doe ik echt nog niet, hoe kut hij ook was. Ik vind al een paar weken lang dat we die Kroaat beter kunnen laten lopen en een 8 moeten halen. Wieffer op 6, Stengs op 10 en een 8 die dezelfde agressiviteit als Kokcu in een wedstrijd kan liggen zou denk ik een fantastisch, complementair middenveld zijn met alles erin wat je van een middenveld wilt zien. Dan wil ik best Idrissi in de basis door de vingers zijn.
Want we gaan een keeper van 7 miljoen halen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en dan nog nu een extra keeper halen waarbij dat ten koste gaat van benodigde financiële armslag voor andere versterkingen zou daarbij een goede kers op de taart zijn.
Is Erwin Mulder beschikbaar?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
Kan me best voorstellen dat Feyenoord nog een transfervrije tweede keeper gaat halen die wel bij de lat kan.
Vast niet, maar ook een transfervrije keeper vastleggen kost geld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Want we gaan een keeper van 7 miljoen halen?
Qua fysiek en duelkracht is het niks nee, maar zijn technische kwaliteiten en creativiteit staan buiten kijf lijkt me. Dat is ook iets wat je nodig hebt, maar dan moeten andere mensen op je middenveld dat wel compenseren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs was bij AZ al volkomen ongeschikt voor topvoetbal.
Wat een beleid in dat geval.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
Kan me best voorstellen dat Feyenoord nog een transfervrije tweede keeper gaat halen die wel bij de lat kan.
Marsman is nog wel beschikbaar.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is vast ergens aan het karpervissen
Ja jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat een derde keeper er vooral is om een beetje de eerste twee te ondersteunen en de ballen te dragen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een beleid in dat geval.
Had dan überhaupt Lamprou niet vastgelegd, als daar schijnbaar onvoldoende vertrouwen in is.
Marsman in Oranjequote:Op zondag 20 augustus 2023 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marsman is nog wel beschikbaar.
[ twitter ]
Arne roept wel vaker wat, en er wordt niet altijd gehoor aan gegeven. Dus laten we eerst maar afwachten of er een keeper komt en hoe lang Bijlow eruit is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vast niet, maar ook een transfervrije keeper vastleggen kost geld.
Arne Slot liet in de persconferentie al doorschemeren dat hij een extra keeper nodig acht en dat hij verwacht dat dat ten koste zal gaan van de financiële armslag voor andere versterkingen.
Ja leuk, bij Feyenoord kan dat dus niet, met Bijlow als eerste keeper. Een keeper die letterlijk de helft van zijn voorgaande contractperiode geblesseerd is geweest.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat een derde keeper er vooral is om een beetje de eerste twee te ondersteunen en de ballen te dragen.
Voor een paar ton heb je iemand die mee kan doen bij de partijtjes en waardoor je jonge talentvolle keepers elders of bij de jeugd genoeg minuten kunnen maken (helemaal gezien we veel op zaterdag spelen)
Dat zo iemand als Lamprou (of Graafland) op geen enkele manier geschikt zijn als backup voor een eerste keeper is eerder regel dan uitzondering
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja leuk, bij Feyenoord kan dat dus niet, met Bijlow als eerste keeper. Een keeper die letterlijk de helft van zijn voorgaande contractperiode geblesseerd is geweest.
Er zijn ook maar weinig keepers van een redelijk niveau die vrijwillig derde keeper willen worden Hans.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja leuk, bij Feyenoord kan dat dus niet, met Bijlow als eerste keeper. Een keeper die letterlijk de helft van zijn voorgaande contractperiode geblesseerd is geweest.
Jezusquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:39 schreef De_Pel het volgende:
Gênant dit. Staat meer geld dan ooit op het spel, maar na 2 potjes sta je gewoon alweer 4 punten achter op PSV, Az en Twente, en je mag van geluk spreken dat Ajax het ook verkloot gister. Seizoen al half voorbij voor het begonnen is.
Dat is het spel. En wie weet, misschien heeft het effect.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vast niet, maar ook een transfervrije keeper vastleggen kost geld.
Arne Slot liet in de persconferentie al doorschemeren dat hij een extra keeper nodig acht en dat hij verwacht dat dat ten koste zal gaan van de financiële armslag voor andere versterkingen.
Welnee. Die andere teams gaan ook nog genoeg punten verspelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:39 schreef De_Pel het volgende:
Gênant dit. Staat meer geld dan ooit op het spel, maar na 2 potjes sta je gewoon alweer 4 punten achter op PSV, Az en Twente, en je mag van geluk spreken dat Ajax het ook verkloot gister. Seizoen al half voorbij voor het begonnen is.
Ueda, die komt er wel. Sterker nog; die staat er al.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Die andere teams gaan ook nog genoeg punten verspelen.
Zaak is vooral dat er heel snel nog 2 spelers komen. Maar Slot zei blijkbaar op de persco dat ze sowieso voor een keeper gaan en dat dit invloed heeft op andere transfers. Logisch uiteraard, maar hopelijk betekent dit niet dat ze niet gaan/kunnen versterken op de posities waar we het hard nodig hebben.
Ueda en Zerrouki leuke aankopen en prima spelers, maar dat zijn wel bankzitters terwijl de broodnodige aankopen voorlopig nog uitblijven. En Stengs levert vooralsnog niet (goh).
Die bal ging voorlangsquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ueda, die komt er wel. Sterker nog; die staat er al.
Als die Minteh geen VanAanholtje had gedaan, dan had hij gewoon een goal.
Ik denk niet dat die er in was gegaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ueda, die komt er wel. Sterker nog; die staat er al.
Als die Minteh geen VanAanholtje had gedaan, dan had hij gewoon een goal.
Het zou echt bizar wanbeleid zijn om nu veel geld en salaris weg te smijten naar een keeper waardoor je andere aankopen niet meer kan doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Zaak is vooral dat er heel snel nog 2 spelers komen. Maar Slot zei blijkbaar op de persco dat ze sowieso voor een keeper gaan en dat dit invloed heeft op andere transfers. Logisch uiteraard, maar hopelijk betekent dit niet dat ze niet gaan/kunnen versterken op de posities waar we het hard nodig hebben.
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou echt bizar wanbeleid zijn om nu veel geld en salaris weg te smijten naar een keeper waardoor je andere aankopen niet meer kan doen.
Het zou kunnen als het geld er is maar als het ten koste gaat van spelers die je op dit moment harder nodig hebt weet ik niet of het een juiste keuze is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind die keeperskwestie wel een lastige. Misschien wel 3 maanden met samengeknepen billen hopen dat Wellenreuther niet geblesseerd raakt is eigenlijk teveel, maar een 4e keeper aan de selectie toevoegen slaat eigenlijk ook nergens op. Ik hoop in ieder geval dat hier zo min mogelijk budget voor andere aankopen aan op gaat.
Volgens ons aller ZKA wil Feyenoord vandaag de deal afronden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou kunnen als het geld er is maar als het ten koste gaat van spelers die je op dit moment harder nodig hebt weet ik niet of het een juiste keuze is.
Hopelijk morgen Ivanusec nieuws want dat duurt toch wel godvergeten lang allemaal.
Ik begin wel steeds meer te vrezen dat hij helemaal niet meer komt dus ik laat me graag positief verrassenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens ons aller ZKA wil Feyenoord vandaag de deal afronden.
Erg benieuwd naar de volgende update zodat we die kunnen toevoegen aan het lijstje.
Op basis van de woorden die Slot uitsprak zou ik ook concluderen dat er een zeker iemand in de modder zit, op zich wel zonde dat we ook hier maar niet doorpakken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou kunnen als het geld er is maar als het ten koste gaat van spelers die je op dit moment harder nodig hebt weet ik niet of het een juiste keuze is.
Hopelijk morgen Ivanusec nieuws want dat duurt toch wel godvergeten lang allemaal.
Krabbyedquote:Wat wordt het nou? Ivanusec? Of toch Barco? Of Idrissi en een extra keeper? In dat laatste geval kan Andries Noppert een optie zijn. De doelman van SC Heerenveen stond bij Feyenoord op de lijst als vervanger van Bijlow, mocht die afgelopen zomer daadwerkelijk de stap hebben gemaakt naar Manchester United.
Als Noppert komt is het echt definitief einde tijdperk goed aankoopbeleidquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabbyed
Van dat laatste kan ik me helemaal niks voorstellen, komt zijn lijn niet af en jankt elke bal de tribune in
Dat heet inspanning, zou je ook eens moeten proberenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Wat heeft Santi op zijn gezicht ?
Niet alleen heeft die iets op zijn neus maar zijn wangen zijn ook behoorlijk roze
[ afbeelding ]
Dan heeft @ZKA gelijk dat alle scouts weg zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Noppert komt is het echt definitief einde tijdperk goed aankoopbeleid
Weg met die kettingrokerquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Noppert komt is het echt definitief einde tijdperk goed aankoopbeleid
Mijn wangen zijn vrijwel altijd rozequote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heet inspanning, zou je ook eens moeten proberen
Wait what?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heeft @:zka gelijk dat alle scouts weg zijn.
Santi was vorig seizoen ook met een ademhalingscoach bezig, zal er vast mee te maken hebben om nu weer in goede conditie te komen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Wat heeft Santi op zijn gezicht ?
Niet alleen heeft die iets op zijn neus maar zijn wangen zijn ook behoorlijk roze
[ afbeelding ]
Ze zijn niet echt weg, maar @ZKA kwam met het verhaal dat Te Kloese een deel bewust weggepromoveerd heeft naar de nieuwe afdeling voor internationale relaties.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wait what?
Wat heb ik gemist?
Geen idee of het waar is maar het zou echt zoveel verklaren
Kan ik me best iets bij voorstellen als je Sauer en Idrissi daar hebt. Gevoelsmatig zie ik het meer in die krullenbol zitten van @ZKA dan dat Argentijntje, maar dan baseer ik mijn mening ook slechts op wat youtube-beeldenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:14 schreef bbuddybb het volgende:
Intussen zit Oussama Idrissi in de wachtkamer. Te Kloese heeft deze deal in de steigers, het gaat om nog wat details, maar het blijft stil. Dit zal te maken hebben met de Ivanusec-deal. Wie Dinamo zag spelen tegen AEK Athene herkende dat zijn spel gelijkenissen vertoont met dat van Idrissi: van rechts naar binnen voor een schot, individuele actie of de bal meegeven voor de overlap. Het verschil: Ivanusec kost 8,5 miljoen exclusief bonussen, Idrissi is te huur en goedkoper.
Zijn wangen zien eruit als plastic johquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Santi was vorig seizoen ook met een ademhalingscoach bezig, zal er vast mee te maken hebben om nu weer in goede conditie te komen.
Klinkt een tikje dictatoriaal als ik eerlijk mag zijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt weg, maar @:ZKA kwam met het verhaal dat Te Kloese een deel bewust weggepromoveerd heeft naar de nieuwe afdeling voor internationale relaties.
Je hebt teveel in BNW rond gehangenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zijn wangen zien eruit als plastic joh
Het heeft meer weg van een gezichtsmasker
Sauer + Idrissi + Bittello ofquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ik me best iets bij voorstellen als je Sauer en Idrissi daar hebt. Gevoelsmatig zie ik het meer in die krullenbol zitten van @:zka dan dat Argentijntje, maar dan baseer ik mijn mening ook slechts op wat youtube-beelden
Gimenez heeft gewoon een gezonde levensstijlquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zijn wangen zien eruit als plastic joh
Het heeft meer weg van een gezichtsmasker
Ik ben gewoon een nieuwsgierig persoon jaquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klinkt een tikje dictatoriaal als ik eerlijk mag zijn
Welke technische kwaliteiten en creativiteit? 1 leuke steekbal per wedstrijd?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Qua fysiek en duelkracht is het niks nee, maar zijn technische kwaliteiten en creativiteit staan buiten kijf lijkt me. Dat is ook iets wat je nodig hebt, maar dan moeten andere mensen op je middenveld dat wel compenseren.
Weet ikquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuwsgierig persoon ja![]()
[ afbeelding ]
Op deze foto zie je duidelijk dat die iets op zijn gezicht heeft ^^
Je moet eens kijken naar de tweets die Bernard Schuiteman, een van de mensen die 'weggepromoveerd' zou zijn, heeft geliket de afgelopen tijd. Echt hard gelachen, die man heeft ook een tyfushekel aan Dilrosun en geilt heel erg op Sauer. Enkele voorbeelden:quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt weg, maar @:ZKA kwam met het verhaal dat Te Kloese een deel bewust weggepromoveerd heeft naar de nieuwe afdeling voor internationale relaties.
Te Kloese is ook een tikje dictatoriaal. Één leider.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klinkt een tikje dictatoriaal als ik eerlijk mag zijn
Zie je niet de enorme bult op zijn gezicht?quote:
Waar zie je Schuiteman staan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat Ruijl en Schuiteman nu doen draagt weinig bij aan de versterkingen voor het eerste elftal volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |