Vandaag Santi twee keer toe helemaal vrij en walgelijke Jap ging lekker voor eigen succes.quote:
Dat zie ik ook niet zo, zijn allebei echt pure spitsenquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik betwijfel of Slot een opstelling kan (en wil) maken waarbij hij en Gimenez allebei spelen
Stengs was bij AZ al volkomen ongeschikt voor topvoetbal.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs al afschrijven doe ik echt nog niet, hoe kut hij ook was. Ik vind al een paar weken lang dat we die Kroaat beter kunnen laten lopen en een 8 moeten halen. Wieffer op 6, Stengs op 10 en een 8 die dezelfde agressiviteit als Kokcu in een wedstrijd kan liggen zou denk ik een fantastisch, complementair middenveld zijn met alles erin wat je van een middenveld wilt zien. Dan wil ik best Idrissi in de basis door de vingers zijn.
Want we gaan een keeper van 7 miljoen halen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en dan nog nu een extra keeper halen waarbij dat ten koste gaat van benodigde financiële armslag voor andere versterkingen zou daarbij een goede kers op de taart zijn.
Is Erwin Mulder beschikbaar?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
Kan me best voorstellen dat Feyenoord nog een transfervrije tweede keeper gaat halen die wel bij de lat kan.
Vast niet, maar ook een transfervrije keeper vastleggen kost geld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Want we gaan een keeper van 7 miljoen halen?
Qua fysiek en duelkracht is het niks nee, maar zijn technische kwaliteiten en creativiteit staan buiten kijf lijkt me. Dat is ook iets wat je nodig hebt, maar dan moeten andere mensen op je middenveld dat wel compenseren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs was bij AZ al volkomen ongeschikt voor topvoetbal.
Wat een beleid in dat geval.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
Kan me best voorstellen dat Feyenoord nog een transfervrije tweede keeper gaat halen die wel bij de lat kan.
Marsman is nog wel beschikbaar.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is vast ergens aan het karpervissen
Ja jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat een derde keeper er vooral is om een beetje de eerste twee te ondersteunen en de ballen te dragen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een beleid in dat geval.
Had dan überhaupt Lamprou niet vastgelegd, als daar schijnbaar onvoldoende vertrouwen in is.
Marsman in Oranjequote:Op zondag 20 augustus 2023 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marsman is nog wel beschikbaar.
[ twitter ]
Arne roept wel vaker wat, en er wordt niet altijd gehoor aan gegeven. Dus laten we eerst maar afwachten of er een keeper komt en hoe lang Bijlow eruit is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vast niet, maar ook een transfervrije keeper vastleggen kost geld.
Arne Slot liet in de persconferentie al doorschemeren dat hij een extra keeper nodig acht en dat hij verwacht dat dat ten koste zal gaan van de financiële armslag voor andere versterkingen.
Ja leuk, bij Feyenoord kan dat dus niet, met Bijlow als eerste keeper. Een keeper die letterlijk de helft van zijn voorgaande contractperiode geblesseerd is geweest.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat een derde keeper er vooral is om een beetje de eerste twee te ondersteunen en de ballen te dragen.
Voor een paar ton heb je iemand die mee kan doen bij de partijtjes en waardoor je jonge talentvolle keepers elders of bij de jeugd genoeg minuten kunnen maken (helemaal gezien we veel op zaterdag spelen)
Dat zo iemand als Lamprou (of Graafland) op geen enkele manier geschikt zijn als backup voor een eerste keeper is eerder regel dan uitzondering
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja leuk, bij Feyenoord kan dat dus niet, met Bijlow als eerste keeper. Een keeper die letterlijk de helft van zijn voorgaande contractperiode geblesseerd is geweest.
Er zijn ook maar weinig keepers van een redelijk niveau die vrijwillig derde keeper willen worden Hans.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja leuk, bij Feyenoord kan dat dus niet, met Bijlow als eerste keeper. Een keeper die letterlijk de helft van zijn voorgaande contractperiode geblesseerd is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |