Jezusquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:39 schreef De_Pel het volgende:
Gênant dit. Staat meer geld dan ooit op het spel, maar na 2 potjes sta je gewoon alweer 4 punten achter op PSV, Az en Twente, en je mag van geluk spreken dat Ajax het ook verkloot gister. Seizoen al half voorbij voor het begonnen is.
Dat is het spel. En wie weet, misschien heeft het effect.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vast niet, maar ook een transfervrije keeper vastleggen kost geld.
Arne Slot liet in de persconferentie al doorschemeren dat hij een extra keeper nodig acht en dat hij verwacht dat dat ten koste zal gaan van de financiële armslag voor andere versterkingen.
Welnee. Die andere teams gaan ook nog genoeg punten verspelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:39 schreef De_Pel het volgende:
Gênant dit. Staat meer geld dan ooit op het spel, maar na 2 potjes sta je gewoon alweer 4 punten achter op PSV, Az en Twente, en je mag van geluk spreken dat Ajax het ook verkloot gister. Seizoen al half voorbij voor het begonnen is.
Ueda, die komt er wel. Sterker nog; die staat er al.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Die andere teams gaan ook nog genoeg punten verspelen.
Zaak is vooral dat er heel snel nog 2 spelers komen. Maar Slot zei blijkbaar op de persco dat ze sowieso voor een keeper gaan en dat dit invloed heeft op andere transfers. Logisch uiteraard, maar hopelijk betekent dit niet dat ze niet gaan/kunnen versterken op de posities waar we het hard nodig hebben.
Ueda en Zerrouki leuke aankopen en prima spelers, maar dat zijn wel bankzitters terwijl de broodnodige aankopen voorlopig nog uitblijven. En Stengs levert vooralsnog niet (goh).
Die bal ging voorlangsquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ueda, die komt er wel. Sterker nog; die staat er al.
Als die Minteh geen VanAanholtje had gedaan, dan had hij gewoon een goal.
Ik denk niet dat die er in was gegaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ueda, die komt er wel. Sterker nog; die staat er al.
Als die Minteh geen VanAanholtje had gedaan, dan had hij gewoon een goal.
Het zou echt bizar wanbeleid zijn om nu veel geld en salaris weg te smijten naar een keeper waardoor je andere aankopen niet meer kan doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Zaak is vooral dat er heel snel nog 2 spelers komen. Maar Slot zei blijkbaar op de persco dat ze sowieso voor een keeper gaan en dat dit invloed heeft op andere transfers. Logisch uiteraard, maar hopelijk betekent dit niet dat ze niet gaan/kunnen versterken op de posities waar we het hard nodig hebben.
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou echt bizar wanbeleid zijn om nu veel geld en salaris weg te smijten naar een keeper waardoor je andere aankopen niet meer kan doen.
Het zou kunnen als het geld er is maar als het ten koste gaat van spelers die je op dit moment harder nodig hebt weet ik niet of het een juiste keuze is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind die keeperskwestie wel een lastige. Misschien wel 3 maanden met samengeknepen billen hopen dat Wellenreuther niet geblesseerd raakt is eigenlijk teveel, maar een 4e keeper aan de selectie toevoegen slaat eigenlijk ook nergens op. Ik hoop in ieder geval dat hier zo min mogelijk budget voor andere aankopen aan op gaat.
Volgens ons aller ZKA wil Feyenoord vandaag de deal afronden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou kunnen als het geld er is maar als het ten koste gaat van spelers die je op dit moment harder nodig hebt weet ik niet of het een juiste keuze is.
Hopelijk morgen Ivanusec nieuws want dat duurt toch wel godvergeten lang allemaal.
Ik begin wel steeds meer te vrezen dat hij helemaal niet meer komt dus ik laat me graag positief verrassenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens ons aller ZKA wil Feyenoord vandaag de deal afronden.
Erg benieuwd naar de volgende update zodat we die kunnen toevoegen aan het lijstje.
Op basis van de woorden die Slot uitsprak zou ik ook concluderen dat er een zeker iemand in de modder zit, op zich wel zonde dat we ook hier maar niet doorpakken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou kunnen als het geld er is maar als het ten koste gaat van spelers die je op dit moment harder nodig hebt weet ik niet of het een juiste keuze is.
Hopelijk morgen Ivanusec nieuws want dat duurt toch wel godvergeten lang allemaal.
Krabbyedquote:Wat wordt het nou? Ivanusec? Of toch Barco? Of Idrissi en een extra keeper? In dat laatste geval kan Andries Noppert een optie zijn. De doelman van SC Heerenveen stond bij Feyenoord op de lijst als vervanger van Bijlow, mocht die afgelopen zomer daadwerkelijk de stap hebben gemaakt naar Manchester United.
Als Noppert komt is het echt definitief einde tijdperk goed aankoopbeleidquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabbyed
Van dat laatste kan ik me helemaal niks voorstellen, komt zijn lijn niet af en jankt elke bal de tribune in
Dat heet inspanning, zou je ook eens moeten proberenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Wat heeft Santi op zijn gezicht ?
Niet alleen heeft die iets op zijn neus maar zijn wangen zijn ook behoorlijk roze
[ afbeelding ]
Dan heeft @ZKA gelijk dat alle scouts weg zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Noppert komt is het echt definitief einde tijdperk goed aankoopbeleid
Weg met die kettingrokerquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Noppert komt is het echt definitief einde tijdperk goed aankoopbeleid
Mijn wangen zijn vrijwel altijd rozequote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heet inspanning, zou je ook eens moeten proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |