SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Ja, dat zag iedereen behalve de starter.quote:
Ik zag laatst een soort junioren wk. Even opzoekenquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:50 schreef franklop het volgende:
Heeft wel iets treurigs dat de rest al gefinisht is en dat dan ruim seconde later de laatste er nog volle bak aankomt
Dat was 'familie van' die een ervaring werd gegund.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een soort junioren wk. Even opzoeken
Echt?quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Zorro het volgende:
De Britten stellen het "drama" van de DQ nu gelijk aan de valpartijen van Hassan en Bol gisteren.
Wat een treurig volk is het toch ook
Fosbury vindt dit leukquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:53 schreef RipCity het volgende:
Echt meest onlogische beweging dat hoogspringen. Zo vaak vroeger op school geprobeerd maar niet te doen
"After all the drama we had yesterday, now we have the drama of the DQ"quote:
Nee dat kan nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Zorro het volgende:
De Britten stellen het "drama" van de DQ nu gelijk aan de valpartijen van Hassan en Bol gisteren.
Nee dat kan nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Zorro het volgende:
Wel op de fiets dan he.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Zorro het volgende:
Zie m'n topic.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was 'familie van' die een ervaring werd gegund.
Die zal daarna wel schrikken dat ze daardoor toch weer aan de bak moet op haar favoriete 800 meterquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter snoert mondjes met een 57.45.
Hawkins zal wel 2:13 gaan lopen dus 2:18 is nodig denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal daarna wel schrikken dat ze daardoor toch weer aan de bak moet op haar favoriete 800 meter
Ik mag toch aannemen dat ze dit zelf als een gemiste kans op goud zal zien, in deze zeer matige zevenkamp.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter snoert mondjes met een 57.45.
Ik zie haar niet net boven haar PR lopen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hawkins zal wel 2:13 gaan lopen dus 2:18 is nodig denk ik.
Lijkt me wel ja. Maar ja, bij Vetter zelf draait het ook niet altijd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze dit zelf als een gemiste kans op goud zal zien, in deze zeer matige zevenkamp.
Demonen en allesquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze dit zelf als een gemiste kans op goud zal zien, in deze zeer matige zevenkamp.
Ivo leest mee.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:23 schreef wimderon het volgende:
Laks starten en er dan ineens moeten aanzetten midden in een race is ook vrij onverstandig bij de horden.
Dan heeft die dat heel snel gelezenquote:
EmmaGodinquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oosterwegel heeft meer kans op brons dan Vetter.
Voor mijn gevoel is er niemand op de wereld sneller weg dan Holloway.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:16 schreef wimderon het volgende:
Izumiya zou dit onderdeel winnen als de streep bij horde 1 zou liggen. 13.04 lopen terwijl hij echt over de hordes moet springen is zeer knap.
Daar weet Joran alles vanquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is er niemand op de wereld sneller weg dan Holloway.
Heeft Joran dan zo'n snel tweede stuk?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is er niemand op de wereld sneller weg dan Holloway.
Waarbij Hall natuurlijk ruim beter loopt dan de rest , gevolgd door Vidts en Oosterwegel en Krizsan beter zijn dan Hawkins, die weer beter is dan Weissenberg en Vetter.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:31 schreef TheArt het volgende:
Virtuele stand zevenkamp bijgewerkt met die 37m van Hall net:
1. KJT 5710
2. Vetter 5643
3. Weissenberg 5588
4. Hawkins 5577
5. Hall 5533
6. Oosterwegel 5529
7. Krizsan 5499
8. Vidts 5478
Waar komt dat dan ineens vandaan joh.quote:
Fijn dat ze een 100e herhaling van de horden verkieze boven zo'n worpquote:
De ES-stream niet als aorta hebben lopenquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Fijn dat ze een 100e herhaling van de horden verkieze boven zo'n worp
Tsja ik kijk ook naar voetjebal.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
De ES-stream niet als aorta hebben lopen
Ik denk nog steeds dat dit moeilijk wordt, maar met zo'n worp heeft ze in ieder geval kans.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Mexicanobakker had Vetter al 27x afgeschreven, geloof ik!
Gouden gleuf is uitgewerktquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik kijk ook naar voetjebal.
Eerlijk is eerlijk, buiten ver hadden we hiervan na Tokio gewoon 'goede meerkamp' gezegd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:38 schreef Marcoss het volgende:
Mentaal toch wel sterk. Eigenlijk de hele zevenkamp niet haar beste niveau, eerder vanmorgen een hele matig resultaat bij het verspringen en dan toch dit doen
Als ze de 800 fatsoenlijk kan lopen wel. Zilver is nu wel zeker.quote:
WK vorig jaar was beter dan Tokio toch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, buiten ver hadden we hiervan na Tokio gewoon 'goede meerkamp' gezegd.
Zeker.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
WK vorig jaar was beter dan Tokio toch?
Heel jammer van ver, daardoor kan het nog echt wel spannend worden. Ik vrees vooral Hawkins, die heeft 5 onderdelen in de plus.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:42 schreef DeeBee het volgende:
Dat Vetter met een 'matige' meerkamp toch nog een medaille kan pakken is toch wel knap, ze is echt wereldtop en constant.
Inb4 2:25 op de 800m.
Niet zo gek op de mooiste atletiek locatie van het land.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
WK vorig jaar was beter dan Tokio toch?
Ver is echt mokerveel waard. Denk dat 6.5 LJ voldoende was voor goud jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:44 schreef franklop het volgende:
Had ze voor Goud kunnen gaan als ze vanmorgen 50cm verder had gesprongen?
Weet niet hoe het punt technisch gaat
Dat is 150 punten extra, dan had ze er erg goed voor gestaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:44 schreef franklop het volgende:
Had ze voor Goud kunnen gaan als ze vanmorgen 50cm verder had gesprongen?
Weet niet hoe het punt technisch gaat
Die zal toch zeker een paar seconden van haar PR af moeten halen om Vetter normaal gesproken voorbij te gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel jammer van ver, daardoor kan het nog echt wel spannend worden. Ik vrees vooral Hawkins, die heeft 5 onderdelen in de plus.
Ik zeg 3 Hawkins 4 Vetter 5 Krizsan 6 Oosterwegel 7 Vidts 8 Weissenberg
Moet kunnen toch, PR is pas ruim 7 jaar oudquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die zal toch zeker een paar seconden van haar PR af moeten halen om Vetter normaal gesproken voorbij te gaan.
Die heeft 6-7 seconden nodig ja. 2:15 als PR. Ik zeg dat ze 2:13-2:14 loopt gezien vorm en dat het een van de eerste keren zal zijn dat ze 'moet' op zo'n 800.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die zal toch zeker een paar seconden van haar PR af moeten halen om Vetter normaal gesproken voorbij te gaan.
Sprinters zijn natuurlijk zelden leuk, of het nu op de fiets is of op de atteletiekbaan.quote:
Zou tijd worden dat de tijd van Bolt eraan gaat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:36 schreef wimderon het volgende:
Als Lyles dit op de 100 al doet, amai.
Heeft wel dat zelfde beenheffen op de laatste 20 meter....quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lyles moet nog maar even werken aan zijn charisma, hij is nog geen Bolt zullen we maar zeggen.
Ik heb geen netflix. Ter info.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:40 schreef wimderon het volgende:
Ik maak uit dit topic op dat jullie de Netflix-reeks over verschillende topsprinters niet gaan kijken.
Johnson co-commentator bij BBCquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat de tijd van Bolt eraan gaat.
Jackson hoopt het ook te doen bij de vrouwen.
Alleen als Dafne meedoet. Alhoewel, mag je die nog in één zin met topsprinters, of uberhaubt sprinters noemen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:40 schreef wimderon het volgende:
Ik maak uit dit topic op dat jullie de Netflix-reeks over verschillende topsprinters niet gaan kijken.
Misschien reist Dafne tegenwoordig af en toe met Sprinters.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:41 schreef Coelho het volgende:
[..]
Alleen als Dafne meedoet. Alhoewel, mag je die nog in één zin met topsprinters, of uberhaubt sprinters noemen?
Dat was vroeger zo.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:45 schreef Coelho het volgende:
Tegenwoordig ook 1 valse start niet meer toegestaan? Waar zijn die tijden dat elke sprinter 1x vals mocht?
Heel goed dat dat niet meer is. Moeten ze bij het schaatsen ook invoeren.quote:
Ja inderdaad. En daarna 1x voor het hele veld. Nu (geen idee wanneer het geïntroduceerd is) dus is vals blijkbaar directe DQ.quote:
Dat is geen sport.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel goed dat dat niet meer is. Moeten ze bij het schaatsen ook invoeren.
Dan had Marianne Timmer nooit iets gewonnen in haar levenquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smaakt je starbucks koffie?quote:
Seville oogde erg goed gisteren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt de tweede zwiep van dit WK deze avond.
Ik vond Kerley gisteren niet overtuigend (en Seville wel). Maar dat kan nog de slaapstand geweest zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt de tweede zwiep van dit WK deze avond.
Seville gaat vlak voor de streep vallen om de sweep toch te kunnen laten plaatsvinden!quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vond Kerley gisteren niet overtuigend (en Seville wel). Maar dat kan nog de slaapstand geweest zijn.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En daarna 1x voor het hele veld. Nu (geen idee wanneer het geïntroduceerd is) dus is vals blijkbaar directe DQ.
Die regel vroeger was wat arbitrair, dit is idd beter.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het gaat nog niet om de medaillesquote:
0,5%quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kans geven jullie Bouju?
12,5%quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat ze niet even gewacht hebben met die eerste twee heats.quote:
Weinig meer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar dat ze niet even gewacht hebben met die eerste twee heats.
Kerley hep een probleem.
U kunt overschakelen naar Pauw.quote:
Op zichzelf neem ik aanquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel, bij Corbeau vind ik dat ook jammer, maar die komt uit Amerika ofzo. Deze jongen komt toch gewoon uit Nederland?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Born in the Netherlands, Bouju moved to England with his mum and sister in 2006.
Is heel vroeg naar Engeland verhuisd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel, bij Corbeau vind ik dat ook jammer, maar die komt uit Amerika ofzo. Deze jongen komt toch gewoon uit Nederland?
Opgegroeid in Engeland. Wou voor Engeland uitkomen maar moest genaturaliseerd worden en dat duurde te lang en toen kwam Atletiekunie langs.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, dit had ik wel ergens een keer gelezen. Ik vergeet dit soort dingen nog wel eens.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opgegroeid in Engeland. Wou voor Engeland uitkomen maar moest genaturaliseerd worden en dat duurde te lang en toen kwam Atletiekunie langs.
Jacobs valt me nog mee met een paar weken serieuze training. Volgend jaar weer gloeien.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kerley en Jacobs met al hun geruzie aan het begin van het seizoen.
Allebei eruit.
Mooi. Terug de loopgraven in.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan heeft Bekh-Romanchuk de finale niet eens gehaald.
Is Mamona er nog bij?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe heet die Portugese ook alweer?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al besproken.quote:
Ik heb al een bijzettafelquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor een geeltje regel ik een afspraak.
Dat zijn jouw woorden.quote:
Of heeft er al eentje gehadquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:10 schreef wimderon het volgende:
Chepchirchir kan binnenkort een testosterontestje verwachten denk ik.
Boeting zei gisteren dat die targeted uitgevoerd worden, met zelfs de lichte insinuatie dat ze er vooral mannelijk uitziende atletes die te goed presteren uitpikken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of heeft er al eentje gehad
Ik ben tegen discriminatie.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Boeting zei gisteren dat die targeted uitgevoerd worden, met zelfs de lichte insinuatie dat ze er vooral mannelijk uitziende atletes die te goed presteren uitpikken.
En daarom moet je ook bejaarde vrouwtjes controleren op ongeoorloofd wapen- of drugsbezit, en niet alleen de nektasjes. Want stel nou...quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben tegen discriminatie.
Stop die transgenderhaat!quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:10 schreef wimderon het volgende:
Chepchirchir kan binnenkort een testosterontestje verwachten denk ik.
Ben O'Connor ook al.quote:
Gister liep ze ook vooraan hoorquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:20 schreef kilon het volgende:
Ze denkt natuurlijk als ik vooraan loop val ik niet
Gister liep ze ook voorquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:20 schreef kilon het volgende:
Ging gisteren ook goed ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:20 schreef kilon het volgende:
Dan heeft ze toch niet goed opgeletquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:20 schreef kilon het volgende:
Die was gisteren natuurlijk zo moe van de 1500 dat ze even een dutje moest doen. Jammerlijk in de laatste 30m van de 10kquote:
Goud is binnen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
Hassan heeft een veel bredere arm swing vergeleken met Kipyegon.
Wat verder nog meer een issue dan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik loop wat achter, maar tranen voor Simbine![]()
![]()
Kuttoernooi tot nu toe
De volledige voorraad is naar het snelwandelen gegaan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje.
De Spanjaarden bakken er geen kut van
En naar balletje schoppen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
De volledige voorraad is naar het snelwandelen gegaan.
Ja ... 3rdequote:
Levering door de Russen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:36 schreef Zorro het volgende:
Tijdwaarneming is bij de plaatselijke Action gekocht?
Had ie maar moeten Tshitenquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zuur voor Tshite. Die had overschot en mist toch de finale omdat hij net te laat kwam.
Hassan en Bol, Petterson wiens worp later op de dag nog wordt afgekeurd waardoor hij de finale mist, beetje matige zevenkamp qua niveau, matige 400m bij de vrouwen wat topniveau betreft.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat verder nog meer een issue dan?
De NOS heeft schijt aan alles waar geen NeDeRlAnDeR aan meedoetquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:39 schreef superniger het volgende:
De NOS heeft schijt aan verspringen.
Simbine was wel echt vals. Niet zoals Devon Allen die daadwerkelijk reageerde.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hassan en Bol, Petterson wiens worp later op de dag nog wordt afgekeurd waardoor hij de finale mist, beetje matige zevenkamp qua niveau, matige 400m bij de vrouwen wat topniveau betreft.
Nou ja, ik vermaak me wel hoor, maar heb een dompergevoel door Simbine en die kutregel over 0,1 seconde
Oh het was zeker terecht inderdaad, maar ik vind die regel gewoon onzin. Als je na het schot vertrekt zou het goed moeten zijn, al is het 0,01 na het schotquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Simbine was wel echt vals. Niet zoals Devon Allen die daadwerkelijk reageerde.
De ene die ooit domineerde rent met zijn hoofd naar vorenquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat de livetiming niet kan aangeven welke Cheryuiot waar zit.
Oneens. Dan gaan atleten alleen maar vaker een pikstart proberen te maken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh het was zeker terecht inderdaad, maar ik vind die regel gewoon onzin. Als je na het schot vertrekt zou het goed moeten zijn, al is het 0,01 na het schot
Dat is ook aan langdurige ergernis van mij. Als je zo snel weg bent heb je gegokt. Nou en? Je neemt het risico vals te zijn maar dat is jouw probleem. Ben je niet vals, dan ben je niet vals.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh het was zeker terecht inderdaad, maar ik vind die regel gewoon onzin. Als je na het schot vertrekt zou het goed moeten zijn, al is het 0,01 na het schot
Ja en?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens. Dan gaan atleten alleen maar vaker een pikstart proberen te maken.
Is wat voor te zeggen, maar ik wil ook geen races waarin mensen gaan gokken op een 0,000 start.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan wordt er dus vaker vals gestart omdat het voordeel wat je eruit kunt halen groter isquote:
Gaat ook over wanneer je het geluid 'kan horen', deels.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Reactietijd is volgens mij wel deels trainbaar dus blijft het een arbitraire regel denk ik
Vroeger had je per persoon een aantal valse starts. Duurde veel langer. Met "vals is eruit" zou dat nu best meevallenquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt er dus vaker vals gestart omdat het voordeel wat je eruit kunt halen groter is
Tommiequote:Op zondag 20 augustus 2023 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Ingebrigtsen vinden jullie het leukst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |