SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Ja, dat zag iedereen behalve de starter.quote:
Ik zag laatst een soort junioren wk. Even opzoekenquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:50 schreef franklop het volgende:
Heeft wel iets treurigs dat de rest al gefinisht is en dat dan ruim seconde later de laatste er nog volle bak aankomt
Dat was 'familie van' die een ervaring werd gegund.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zag laatst een soort junioren wk. Even opzoeken
Echt?quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Zorro het volgende:
De Britten stellen het "drama" van de DQ nu gelijk aan de valpartijen van Hassan en Bol gisteren.
Wat een treurig volk is het toch ook
Fosbury vindt dit leukquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:53 schreef RipCity het volgende:
Echt meest onlogische beweging dat hoogspringen. Zo vaak vroeger op school geprobeerd maar niet te doen
"After all the drama we had yesterday, now we have the drama of the DQ"quote:
Nee dat kan nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Zorro het volgende:
De Britten stellen het "drama" van de DQ nu gelijk aan de valpartijen van Hassan en Bol gisteren.
Nee dat kan nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Zorro het volgende:
Wel op de fiets dan he.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Zorro het volgende:
Zie m'n topic.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was 'familie van' die een ervaring werd gegund.
Die zal daarna wel schrikken dat ze daardoor toch weer aan de bak moet op haar favoriete 800 meterquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter snoert mondjes met een 57.45.
Hawkins zal wel 2:13 gaan lopen dus 2:18 is nodig denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal daarna wel schrikken dat ze daardoor toch weer aan de bak moet op haar favoriete 800 meter
Ik mag toch aannemen dat ze dit zelf als een gemiste kans op goud zal zien, in deze zeer matige zevenkamp.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter snoert mondjes met een 57.45.
Ik zie haar niet net boven haar PR lopen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hawkins zal wel 2:13 gaan lopen dus 2:18 is nodig denk ik.
Lijkt me wel ja. Maar ja, bij Vetter zelf draait het ook niet altijd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze dit zelf als een gemiste kans op goud zal zien, in deze zeer matige zevenkamp.
Demonen en allesquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze dit zelf als een gemiste kans op goud zal zien, in deze zeer matige zevenkamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |