SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
6de SB in de heat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op basis van de season bests was die 4e of 5e volgens mij.
Zou ik ook niet zijn als ik zo'n slechte interviewer voor mij zou hebben staan.quote:
Zekerquote:
Overigens wel al een advanced, Polen toegevoegd aan de 4x400m mixed finale, die we met 9 landen gaaf afwerken. KNOTSGEK.quote:
Die weet het elke keer wel weer goed voor zichzelf te regelen ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:42 schreef Remco het volgende:
Ja mee eens hoor, na 5 minuten in dit toernooi al klaar met Stekelenburg. Komt veel te veel met zijn hoofd ipv zijn stem op tv de laatste jaren.
Gregory is ook nog bezig ... 100m mensenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:42 schreef Remco het volgende:
Ja mee eens hoor, na 5 minuten in dit toernooi al klaar met Stekelenburg. Komt veel te veel met zijn hoofd ipv zijn stem op tv de laatste jaren.
Die leek wel met zes zakken aardappelen op zijn rug te lopen.quote:
Hopelijk moet het karretje niet heuvelop.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:53 schreef Szura het volgende:
Met allemaal dikke kogelstoters in het karretje
Tijd voor gewichtsklasses bij elk onderdeel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:53 schreef Szura het volgende:
Met allemaal dikke kogelstoters in het karretje
Stukje vervalsingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:57 schreef AllesKaputt het volgende:
De unofficial results worden mede mogelijk gemaakt door Victor Orbán.
Is Aldi troep die op de startnummers zit, van die half gare transponders, maar dit slaat nergens op zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:51 schreef Szura het volgende:
Flikker die kutklokken de vuilnisbak in
Born in the Netherlands, Bouju moved to England with his mum and sister in 2006.quote:
Misschien zijn ze nog in lockdown. ALLES DICHT!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer een Australiër met een mat.
Na een half uur hebben de Belgjes de volumeknop ontdekt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:01 schreef franklop het volgende:
Bij TV Belg hoor je ook radiobelg op de achtergrond
Ik zat nog te hopen op een babbel met de radio mannen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:05 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Na een half uur hebben de Belgjes de volumeknop ontdekt.
Dat is toch ook vaak? Daarom weiger ik NOS te kijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Het lijkt wel een talkshow van Jeroen en Gregory met tussendoor wat beelden
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zat nog te hopen op een babbel met de radio mannen.
Daarom ben ik dan ook overgeschakeld naar de Belg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Het lijkt wel een talkshow van Jeroen en Gregory met tussendoor wat beelden
Eurosport is toch wel een stuk beterquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daarom ben ik dan ook overgeschakeld naar de Belg.
Vorig jaar deden ze het een stuk beterquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch ook vaak? Daarom weiger ik NOS te kijken.
Geen zin om naar andere kamer te lopen om de apple tv te pakken. Op één of andere manier stottert het beeld van de D+ app op de tv zelf steeds.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eurosport is toch wel een stuk beter
Omdat Eurosport vanmiddag nog 10 minuten achter liep en de tv daarom op de Belg stond nogquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:09 schreef wimderon het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam op DE BELG, laat staan de NOS, kijken?
Misschien live tijden in beeld nu?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:10 schreef Szura het volgende:
Zijn ze de tijdapparatuur aan het verplaatsen ofzo? Waarom duurt het zo lang
Je kunt de tv zender van Eurosport niet ontvangen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geen zin om naar andere kamer te lopen om de apple tv te pakken. Op één of andere manier stottert het beeld van de D+ app op de tv zelf steeds.
Straks wordt de nummer vijf als winnaar aangeduid.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien live tijden in beeld nu?
Ze liepen achter omdat ze logischerwijs voor de belangrijkere live-actie kozen, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat Eurosport vanmiddag nog 10 minuten achter liep en de tv daarom op de Belg stond nog
Jawel, maar geen zin in reclames.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt de tv zender van Eurosport niet ontvangen?
Sinds aanvang eigenlijk niet meer gezien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jawel, maar geen zin in reclames.
Gouden atletiekduo genot op ESquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:09 schreef wimderon het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam op DE BELG, laat staan de NOS, kijken?
quote:
Diep in de nachtquote:
I did not move genot.quote:
Jij trapt nog in de Hongaarse tijdwaarnemingquote:
Die was al klaar toen ik inschakelde !quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze liepen achter omdat ze logischerwijs voor de belangrijkere live-actie kozen, inderdaad.
Zelfde software als Hongaarse stemcomputers naar het schijnt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij trapt nog in de Hongaarse tijdwaarneming
Ik ben al blij dat er nu een tijd in beeld is!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij trapt nog in de Hongaarse tijdwaarneming
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelfde software als Hongaarse stemcomputers naar het schijnt.
In Noord-Korea zouden ze zich nog generen voor deze troep.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:18 schreef Pino112 het volgende:
Net pas weer ingeschakeld, maar gedoe met de tijdwaarneming de hele tijd?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:19 schreef Remco het volgende:
Ook 9.87 op het bord in het stadion, 9.86 in beeld en 9.77 in de graphic linksonder.
Gelukkig komt de uitslag wel wat sneller.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:19 schreef franklop het volgende:
Giro praktijken met de tijdwaarneming
Daar zou elke race een WR zijn, omdat de baan in Noord-Korea de beste ooit is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In Noord-Korea zouden ze zich nog generen voor deze troep.
Die graphics linksonder klopt sowieso voor geen meter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:19 schreef Remco het volgende:
Ook 9.87 op het bord in het stadion, 9.86 in beeld en 9.77 in de graphic linksonder.
Ik mis Berlinoquote:
Kijken of die fit blijft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Eens kijken wat Jacobs er van maakt.
Was anders wel als tijdsnelste doorgegaan denk ikquote:
Eurosport commentator lacht hem uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kerley heeft wel goede teksten zeg.
Terwijl dat in de DL best accuraat is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:23 schreef DeeBee het volgende:
Die troep linksonder, hou hier mee op
Ja bizar, normaal zijn die startnummers / transponders wel ok. Al gebruiken ze het niet voor 100m finishtijden normaal?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terwijl dat in de DL best accuraat is.
Ik las Herbert.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:39 schreef Remco het volgende:
Ziet er wat potsierlijk uit in dat karretje.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:46 schreef Szura het volgende:
Significant hoog aandeel knappe vrouwen bij de meerkampsters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:48 schreef superniger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger deed Marthe Koala nog wel eens mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
We hebben nog KJT. Maar die zal wel een halve seconde pakken op de rest jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
Hall gaat iedereen hier op grote afstand lopen?
Ik ben fab geworden van Chari Hawkins en Taliyah Brooksquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:46 schreef Szura het volgende:
Significant hoog aandeel knappe vrouwen bij de meerkampsters
Je schrijft fap verkeerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben fab geworden van Chari Hawkins en Taliyah Brooks
Freudiaanse spelfout?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben fab geworden van Chari Hawkins en Taliyah Brooks
Ze valt enorm stil de laatste 50quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter heeft gewoon de vorm niet hoor. Dit wordt geen medaille zo.
Wat doen die in Boedapest? Die zie je eerder in Amsterdam of Parijs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:54 schreef Zipportal het volgende:
De avond valt daar. Bulgaarse zakkenrollers genot.
De Hongaartjes maken er een potje van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:55 schreef Redefine het volgende:
Die uitslag klopte weer voor geen meter. Hawkins derde die laatste wordt etc.
Electronic warfarequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:55 schreef Redefine het volgende:
Die uitslag klopte weer voor geen meter. Hawkins derde die laatste wordt etc.
Ja. Waarbij dit wel de grootste janboel was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Hongaartjes maken er een potje van.
Maar de NOS zei dat ze wereldkampioen ging worden!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
Mexi zei vanochtend al dat een medaille voor Vetter er niet in zit. Goed gezien wel
Die gaat straks weer 6 km op kop lopen.quote:
Die konnie koomenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Theo had hier commentaar bij moeten geven.
Klosterhalfen doet niet mee toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |