Joy die het een aantal dames kwalijk neemt een verborgen agenda te hebben met deelname.quote:
Wat een ongelofelijke eikel ... en dat is netjes gezegdquote:
Echt he, en uiteraard ligt het aan de dames en niet aan hemzelf.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke eikel ... en dat is netjes gezegd
Ja precies dat , bah naar mannetje.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt he, en uiteraard ligt het aan de dames en niet aan hemzelf.
Sneuneus.
Debbie heeft al vanaf dag 1 die trekjesquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:42 schreef AgnesGru het volgende:
Wel jammer dat Debbie steeds meer van die mean girl trekjes gaat vertonen. Hoe ze gelijk naar Paul rende om het over Harry te hebben en hem voor zijn karretje te spannen om Harry maar ergens op te kunnen pakken, triest gewoon.
Even los van hoe Harry is, maar knap dit gewoon zelf op.
Oh ja, nu is het gerechtvaardigd dat hij zo onbeschoft was. Wat een kleuter.quote:
Als het wel zo is, ben ik wel benieuwd wie het was of waren.quote:
Als je merkt dat iemand enkel en alleen meedoet om bekend te worden en op tv te komen, dan kan ik dat gedrag begrijpen. Maar toch niet alle vrouwen waren zo, lijkt me.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het gerechtvaardigd dat hij zo onbeschoft was. Wat een kleuter.
Vandaar dat steeds meer in de post staatquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Debbie heeft al vanaf dag 1 die trekjes
Alexandra haalde bij aankomst, kwasi-nonchalant een enorme houten penis uit haar koffer. Als Walter wilt ervaren hoe het als man voelt om als een vrouw gepenetreerd te worden, dan zijn de ' tools' daarvoor 'in-house'. Dat joekel staat nu maar te verstoffen op de plank in Alexandra's kamer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:07 schreef Revanches het volgende:
Niemand die aanslaat op dat penetratie verhaal van Walter?
Sorry, dus 3 i.p.v. 2 weken ..... excuses dat maakt inderdaad een wereld van verschilquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:49 schreef loveli het volgende:
De crew bij Joy had 22 dagen, dus niks 2 weken.
En wat betreft wow-factor, die heeft Martijn zelf ook niet echt. Hij had ook kunnen afhaken ivm te weinig matches.
Nou inderdaad. Het lijkt me de hel op aarde om aan zoiets mee te doen. Zéker als de kandidaten tegenvallen of zelfs niet je eigen keuze zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef NoCigar het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk dat het behoorlijk intensief is, tweeëntwintig dagen, tien uur per dag en dan nog persoonlijk en openhartig moeten zijn. Ik zou na een ochtendje al opgeven denk ik.
Ik denk dat er idd een dik contract met regels ligt en een exit niet altijd kan en mag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:08 schreef Bever_NL het volgende:
Wat betreft afhaken: Het is maar de vraag of dat zo makkelijk gaat. Je verbindt je aan het programma-format en men komt niet langs voor de kat zijn k#t. Denk dat er redelijk gepushed wordt vanuit het productie-team als men goede TV verwacht en dat zij de mogelijkheid tot cancellen hebben maar de kandidaat alleen onder beperkte condities . Die dame die eerder is afgehaakt omdat haar honden onrustig werden van de camera-ploeg was misschien gewoon maar 'zo zo' materiaal waarna men het makkelijk liet lopen.
Wellicht kan Alexandra wat B&B Vol Liefde nazorg geven.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef NoCigar het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk dat het behoorlijk intensief is, tweeëntwintig dagen, tien uur per dag en dan nog persoonlijk en openhartig moeten zijn. Ik zou na een ochtendje al opgeven denk ik.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wellicht kan Alexandra wat B&B Vol Liefde nazorg geven.
Ben jij het contact met jezelf kwijt?
Heb je last van lichamelijke klachten of stress?
Heb je het te druk met werk, je gezin of andere zaken die je zoveel energie kosten?
Overweeg dan eens een fijne massage of andere sessie….. gewoon .. omdat je het waard bent !
Mijn klanten beschrijven me als een open, liefdevolle en rustige persoon die op anderen is afgestemd en die authentiek is. Ze ervaren een leuke sfeer die tot diepte leidt.
Ik woon in de campo, een prachtig paradijs in de mooie natuur in Pedreguer, Costa Blanca, Spanje. Hier woon ik samen met mijn 2 katten Buddha & Freya.
Sinds kort is er ook de VIP Intensive … dag of meerdaagse.
https://euforica.one/
Dani de vriendin van Joy is geen juf, maar styliste.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:03 schreef Malavita het volgende:
die ouders zijn net zo. En zijn gebrabbel over een community en zijn denken over opvoeding (zij is notabene lerares als ik het goed heb) krijg ik de kriebels
Oh, gelukkig, bij een sekteleider in spe is de eerste poging in elkaar geklapt. Met zijn vriendenclub en malle gedachtes.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dani de vriendin van Joy is geen juf, maar styliste.
https://www.by-dani.nl/styling-portfolio/
Andere date Elise deed 2 jaren de PABO, dus de Community heeft Elise willen houden zodat Elise les kan geven op de Community Joy school.
Ben benieuwd of dat de huisvriend dezelfde is die ook zijn compagnon is. Want juf Elise ging 'samenwonen' met de huisvriend van Joy, die waarschijnlijk ook de mede-eigenaar is van de B&B's waarvan er nu drie te koop staan. (want er lopen twee huisvrienden rond.)
“Ik heb drie b&b’s met zes hectare land gekocht met een compagnon, die aanvankelijk dezelfde visie had. Nu blijkt diegene andere intenties te hebben. “Met veel pijn in mijn hart heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om het paradijsje te koop te zetten, omdat we het niet eens kunnen worden over de uitkoopregeling.”
Community, eigen scholen, baby's maken,
Ondertussen is Joy hard aan het werk om Mount Joy uit te breiden. De komende tijd gaat hij werken aan een online educatieplatform. “Ook coach ik mensen met het opzetten van hun b&b’s en zullen er binnenkort live retreats plaatsvinden”, vertelt hij. “Uiteindelijk hoop ik dat dit zal leiden tot de aanschaf van een nieuwe locatie.”
https://www.libelle.nl/sh(...)ps://www.google.com/
Oh crisis toch, moet wel lachen om jouw onderzoeksgegraaf, ga die link niet aanklikken, btw. Alexandra heeft zich niet al te best geprofileerd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het verhaal van Alexandra (date Walter) in de Viva, over het vertrek vanuit Nederland en het voortzetten van haar werk in Spanje
Published 21 augustus 2017 at 1400 × 1027 in VIVA! Magazine … Mijn Verhaal
Het verhaal van Alexandra Langeveld, Balance Coach, Therapeut, Healer en facilitator Chakradance. Het vertrek vanuit NL en het voortzetten van haar werk in Spanje
Viva
https://jouwbalanscoach.n(...)ans-coach-interview/
Het productiebedrijf koos selecteerde dit jaar gewoon enkel het thema spiritualiteit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef Bever_NL het volgende:
Iedereen probeert iets van het leven te maken en daar z'n / haar plaats in te vinden.
Maar 'Mon Dieu' het lijkt wel of veelal zwevende - onstabiele figuren zichzelf bestaansrecht hebben toegeëigend in een sector waar zij louter kwetsbare cliënten bedienen / uitmelken / afhankelijk maken
De coach, mentor, klank therapeut, healer, facilitator ........ of hoe ze zichzelf ook mogen noemen die we in beeld gezien hebben, hebben 'ZELF' hulp nodig. Het lijkt me beter dat de echt kwetsbaren bij hen uit de buurt blijven.
Voor mijn gevoel is de top bereikt met dit programma. Saaie eenzame biostallenboeren promoten levert inmiddels ook geen match meer, 3000 varkens in een stal, wie wordt daar nog verliefd op. Nee dan maar de joga-retraite navelkijkers.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het productiebedrijf koos selecteerde dit jaar gewoon enkel het thema spiritualiteit.![]()
Heel benieuwd wat er volgend jaar komt.
En kregen we nog een soort wintereditie?
Dat portfolio is ook karig zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dani de vriendin van Joy is geen juf, maar styliste.
https://www.by-dani.nl/styling-portfolio/
Andere date Elise deed 2 jaren de PABO, dus de Community heeft Elise willen houden zodat Elise les kan geven op de Community Joy school.
Ben benieuwd of dat de huisvriend dezelfde is die ook zijn compagnon is. Want juf Elise ging 'samenwonen' met de huisvriend van Joy, die waarschijnlijk ook de mede-eigenaar is van de B&B's waarvan er nu drie te koop staan. (want er lopen twee huisvrienden rond.)
“Ik heb drie b&b’s met zes hectare land gekocht met een compagnon, die aanvankelijk dezelfde visie had. Nu blijkt diegene andere intenties te hebben. “Met veel pijn in mijn hart heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om het paradijsje te koop te zetten, omdat we het niet eens kunnen worden over de uitkoopregeling.”
Community, eigen scholen, baby's maken,
Ondertussen is Joy hard aan het werk om Mount Joy uit te breiden. De komende tijd gaat hij werken aan een online educatieplatform. “Ook coach ik mensen met het opzetten van hun b&b’s en zullen er binnenkort live retreats plaatsvinden”, vertelt hij. “Uiteindelijk hoop ik dat dit zal leiden tot de aanschaf van een nieuwe locatie.”
https://www.libelle.nl/sh(...)ps://www.google.com/
Het heeft wat mij betreft wel een hoog gehalte 'pot verwijt de ketel'. Maar ik wel wel de advocaat van de duivel spelen: kandidaten zijn niet voor niets 'kandidaat'. Je kunt nog zulke mooie videobrieven maken en zien, het gaat erom of er in het echt ook een daadwerkelijke connectie is. En ik vind dat ze er ten onrechte van uitgaan dat alles voor ze geregeld wordt. Juist de kandiaten die gewoon lekker hun eigen ding doen: Olof en Paul vind ik het fijnst als kijker en blijkbaar zorgt dat er ook voor dat ze relatief lang in het programma blijven ondanks dat ik niet meteen een romantische klik bespeur. Debbie: "Nee, ik ben nog niet verliefd hoor..."quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joy die het een aantal dames kwalijk neemt een verborgen agenda te hebben met deelname.![]()
Wat een verwende kleuter zonder enige zelfreflectie is hij toch.
Wel benieuwd naar wie hij bedoelt, natuurlijk!
O wow.. Voor 199 euro heb ik Alexandra's vinger in m'n kont.. 2 uur lang..quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb je het te druk met werk, je gezin of andere zaken die je zoveel energie kosten?
Overweeg dan eens een fijne massage of andere sessie….. gewoon .. omdat je het waard bent !
Mijn klanten beschrijven me als een open, liefdevolle en rustige persoon die op anderen is afgestemd en die authentiek is. Ze ervaren een leuke sfeer die tot diepte leidt.
Ik woon in de campo, een prachtig paradijs in de mooie natuur in Pedreguer, Costa Blanca, Spanje. Hier woon ik samen met mijn 2 katten Buddha & Freya.
Vertel hier is meer overquote:Op maandag 21 augustus 2023 00:47 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
O wow.. Voor 199 euro heb ik Alexandra's vinger in m'n kont.. 2 uur lang..![]()
1e keer dat ik prostaatmassage zo bij de tarieven zie staan
Pedreguer? Haha daar was ik vorig jaar april. Weet je wie daar ook vaak komt? Mathieu van der Poel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Genoeg mannen die die prostaatmassage wel willen. Deze vrouw, met houten piemel, gaat helemaal los.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:33 schreef Aventura het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er na haar deelname aan het programma nog mensen zijn die zich door haar willen laten coachen.
quote:katten Buddha & Freya
Het erge is: waarschijnlijk wel. Dat het niet onze bubbel is, wil niet zeggen dat types als Walter, en ook deze vrouw, het niet druk zullen gaan krijgen. Het is een zelfbevlekkend wereldje waar een (kwetsbare) doelgroep voor is, die constant wordt ververst. Of wij ons dat nu kunnen voorstellen of niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:33 schreef Aventura het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er na haar deelname aan het programma nog mensen zijn die zich door haar willen laten coachen.
In het najaar krijgen we 'Winter Vol Liefde'quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat er volgend jaar komt.
En kregen we nog een soort wintereditie?
Is al behandeld. Zonder dat Yvonne-mens.quote:
Kandidaten voor seizoen 2. Heb ik seizoen 1 gemist?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:36 schreef Staaf het volgende:
[..]
In het najaar krijgen we 'Winter Vol Liefde'
Bron: https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde
'Na de hand'quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:06 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lol moet hij zeggen
Introductie voor de b&b houders voor een 2e seizoen waarvoor ze nu dates zoeken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Kandidaten voor seizoen 2. Heb ik seizoen 1 gemist?
Hij zal zijn boek niet zelf geschreven hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Na de hand'
Over 'process' hebben we het in zijn geval maar niet...
Ja, maar waar is het eerste seizoen dan? Is dat al uitgezonden, of komt dat binnenkort of zo?quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Introductie voor de b&b houders voor een 2e seizoen waarvoor ze nu dates zoeken.
Staat ook op videolandquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar waar is het eerste seizoen dan? Is dat al uitgezonden, of komt dat binnenkort of zo?
Wat een hond. Hij gaat dus 1 van de meiden "exposen"quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:06 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lol moet hij zeggen
Nee hij heeft al nieuwe post gemaakt dat die alleen zijn verhaal wil doen en dat gaat die doen 29 aug op zn eigen youtube kanaal.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat een hond. Hij gaat dus 1 van de meiden "exposen"
quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Kandidaten voor seizoen 2. Heb ik seizoen 1 gemist?
quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:36 schreef Staaf het volgende:
[..]
In het najaar krijgen we 'Winter Vol Liefde'
Bron: https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde
Er gaan op Facebook allerlei geruchten rond dat Daní al vaak in Malaga was (foto's op haar eigen Insta of zo). Heel toevallig. Iemand beweert zelfs dat ze al een tijdje bij Joy inwoonde, nog voor de opnames.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hij heeft al nieuwe post gemaakt dat die alleen zijn verhaal wil doen en dat gaat die doen 29 aug op zn eigen youtube kanaal.
Ook is hij nog steeds samen met die blonde.
Eh, laatste zin spoiler?quote:
Het is dus click bait voor zijn youtube kanaal.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hij heeft al nieuwe post gemaakt dat die alleen zijn verhaal wil doen en dat gaat die doen 29 aug op zn eigen youtube kanaal.
Ook is hij nog steeds samen met die blonde.
Zou mij niets verbazen, vind het wel een flinke blunder dan van de makers.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er gaan op Facebook allerlei geruchten rond dat Daní al vaak in Malaga was (foto's op haar eigen Insta of zo). Heel toevallig. Iemand beweert zelfs dat ze al een tijdje bij Joy inwoonde, nog voor de opnames.
Dat zou allemaal wel erg fijn zijn. Voor ons.
In Walters visie is hij de kapitein en altijd in controle over alles wat er gebeurd in zijn domein. De vrouw is ondergeschikt aan de man in zijn wereld en het is niet de bedoeling dat een vrouw zelf initiatief toont.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Walter verweet Alexandra dat ze hem wilde verleiden. WTF? Het is toch de bedoeling van deze afvalrace dat de dames een B&B-exploitant aan de haak slaan d.m.v. lichamelijke en geestelijke verleiding? Of mag alleen Waltor verleidingen (brrrr….) bieden? Dat Alexandra daar niet in slaagt, is natuurlijk een ander verhaal waard.
Bovendien zei hij, zo ongeveer handenwrijvend samen met de vriend waarmee hij de video's beoordeelde, over haar: 'Zo dan. laat maar komen!', duidend op haar sexy verschijning in die video.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Walter verweet Alexandra dat ze hem wilde verleiden. WTF? Het is toch de bedoeling van deze afvalrace dat de dames een B&B-exploitant aan de haak slaan d.m.v. lichamelijke en geestelijke verleiding? Of mag alleen Waltor verleidingen (brrrr….) bieden? Dat Alexandra daar niet in slaagt, is natuurlijk een ander verhaal waard.
Ik kan me dat in het geval van Walter ook ergens nog voorstellen. Die ziet daar een mooie verschijning (voor haar leeftijd dan toch) en denkt nou… dit is beter dan al die andere dames. Vervolgens gaat ze heel aanstellerig in dat huisje staan dansen waar de rest gewoon een beetje zit te chillen. Ik kan me voorstellen dat je daar best of afknapt. Ja dan moet hij voor de camera wel met een goed smoesje komen natuurlijk. Daar was denk ik even wat minder over nagedacht.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bovendien zei hij, zo ongeveer handenwrijvend samen met de vriend waarmee hij de video's beoordeelde, over haar: 'Zo dan. laat maar komen!', duidend op haar sexy verschijning in die video.
Hij lult maar wat, net hoe het uitkomt. In het gunstigste geval. In het ongunstigste geval kiest hij welbewust bij elke vrouw een aspect uit waarop hij haar lijkt te waarderen, maar vervolgens, goed doordacht, breekt.
Ja viel me ook op, misschien net voor dat zij meedeed een site in elkaar gezet en zit misschien al vanaf mei 2023 op de berg en Joy wil geen ondernemersrouw, maar een moeder van zijn kinderen, juf voor de school,quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat portfolio is ook karig zeg.
Zeker, en haar vertrek is een soort Ingrid Deja vu.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef PirE het volgende:
Geen fan van Alexandra maar ze heeft wel gelijk.
Ja, maar Alexandra was nou wel net degene die ook geen betere behandeling heeft verdient. Wat een naar mens zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef PirE het volgende:
Ja, maar als je levenservaring hebt, weet je ook dat het niet handig is om zo overdreven binnen te komen en je medekandidaat zo af te zeiken....quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef PirE het volgende:
Als Alexandra op de heenweg met Anne had gezeten, waren ze allebei druk binnengekomen en had het wel gekund.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar als je levenservaring hebt, weet je ook dat het niet handig is om zo overdreven binnen te komen en je medekandidaat zo af te zeiken....
Gelukkig gaat ze gewoon door. Dacht dat dit soort mensen wat positiever denken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar als je levenservaring hebt, weet je ook dat het niet handig is om zo overdreven binnen te komen en je medekandidaat zo af te zeiken....
“I do it my way….”quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Tantra is spelen
Tantra is genieten
Schrijf je mee? @:dkup
Echt he. Ze heeft wel degelijk een punt, want Walter is ook vreselijk, maar dit is wel hilarisch.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:31 schreef Document1 het volgende:
Die Alexandra laat zich zo kennen, daar wil je toch nooit door gecoacht worden.
Uitdossen?quote:Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef Fascination het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zich zo uitdossen zoals Jasmin.
Ik ook, skip de reclames zoquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
“I do it my way….”
Ik kijk met vertraging
Opengesneden badpakgenot.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:41 schreef June. het volgende:
Die Jasmin met d'r croptop. Doe maar niet. Dan doet Marian dat toch chiquer
Ik denk het wel. De "knoln op" is een Twentse uitspraak. Kan ook achterhoeks zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik probeer het accent van Bram te plaatsen. Waar komt hij oorspronkelijk vandaan? Het Oosten?
Hoog gehalte Jan met zijn te kleine polo's waar de buik vanonder komt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:41 schreef June. het volgende:
Die Jasmin met d'r croptop. Doe maar niet. Dan doet Marian dat toch chiquer
Hij kan beter lekker naar huis gaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij hoopte Olof op meer en doet hij alsof hij het ook zo zag.
Paasvuur genotquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef PirE het volgende:
Even een bosbrandje starten in Frankrijk.
Ja.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij kan beter lekker naar huis gaan
Zou Thalia nog terugkomen? Gezien zijn appje vorige week?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:49 schreef PirE het volgende:
Morgen Alleendert dagje en hopelijk laatste dag van Walter.
Echt hoor. Dat krijg je niet verzonnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:55 schreef Document1 het volgende:
Dat met die salie is wel echt fantastische tv.
Lekker fröbelen met oorbellen en een beetje spielerei daar bij Bram.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:57 schreef Battlecruiser het volgende:
Jasmin heeft een duidelijk Duits accent en gebruikt ook enkele germanismen.
Die mensen zijn zo ver in hun ontwikkeling en leven, dat hogere bewustzijn begrijpt niet iedereen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:29 schreef Breekfast het volgende:
Alexandra is echt heel giftig. Heel naar![]()
Daar steekt zelfs Walter bijna positief bij af.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:03 schreef NoCigar het volgende:
D
[..]
Die mensen zijn zo ver in hun ontwikkeling en leven, dat hogere bewustzijn begrijpt niet iedereen.
Tja, blijkbaar zitten in het 'tantra' wereldje veel mensen die wat zelfingenomen zijn en die heel slecht zijn in echte empathie. Vul daar bij wat toxische jaloezie en het plaatje is compleet: de pauw is het leukste wezen in Troche.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:45 schreef June. het volgende:
Als er 2 dames passief agressief weggaan dan moet je toch ook even wat aan je zelfreflectie doen, Walter.
Helemaal mee eens, zelfbenoemde coaches of kwakzalvers, allemaal lui die financieel profiteren van de zwakte van hun medemensen. Ook opgeleide en erkende artsen gaan soms de fout in met diagnoses en misbruik, maar daar zit nog een vorm van controle op ivm erkende opleidingen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:27 schreef jaha het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar zitten in het 'tantra' wereldje veel mensen die wat zelfingenomen zijn en die heel slecht zijn in echte empathie. Vul daar bij wat toxische jaloezie en het plaatje is compleet: de pauw is het leukste wezen in Troche.
Maar Walter had ook gelijk ten aanzien van Alexandra. Ze hebben de ander haarfijn door, maar weigeren kritisch naar zichzelf te kijken. Wonderlijk toch, voor zulke zogenaamd zelfbewuste mensen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:14 schreef JOHANK88 het volgende:
nou, het was weer smikkelen en smullen!
het afscheid van ingrid werd overtroffen door dat van alexandra. wie had dat kunnen denken, dat het nog veel
erger kon?![]()
![]()
alexandra laat zich heel erg kennen en komt ook erg onsympathiek en onvriendelijk over.
MAAR, walter heeft het er in dit geval ook wel naar gemaakt, vind ik.
ik vond het erg knap dat ze na zijn hele lijst met negatieve dingen over haar een nachtje na heeft gedacht en
toen eenzelfde lijstje voor hem heeft gemaakt. met allemaal rake punten, ze overdreef niet en verzon niets,
naar mijn idee.
en dan is zijn antwoord een ontzettende dooddoener en komt hij ook nog eens met dat afgedankte cadeau
uit de 'lost and found' aanzetten. in een papieren zak![]()
"flikker op met je hondje"heerlijk. en ze omschreef het wel erg goed, hoe hij het 'cadeau' presenteerde
en zijn intentie erachter.
'ik hoop dat jij een vrouw gaat vinden die bij je past, een vrouw die doet wat jij wil'![]()
'dat is lief' -telkens datzelfde antwoord van walter![]()
'makkelijk gezegd "same same"'![]()
![]()
en dat gedram van corina en walter om eerst te gaan wandelen slaat ook nergens op. als ze zo graag van haar af
waren dan konden ze toch even een uurtje wachten tot ze haar spullen had gepakt. koffers in de auto, even
kiezen op elkaar en uitzwaaien die kenau en dan lekker samen in het gras de teekjes voeren![]()
je zou daar maar net een paar dagen in de b&b aan het logeren zijn! maak je eerst al die gruwelijke spanningen
mee. of, als je er een week was misschien eerst ook nog ren en stimpy (anne en claudia). en als je dan eindelijk
denkt 'goddank het is even stil' dan komen ze je uitroken met salie, wat je dan nog 3 weken na thuiskomst in je
kleren ruikt)
Ja daar heb je wel gelijk in. Toch vind ik dat Walter meer verantwoordelijkheid heeft omdat hij hier een thuiswedstrijdquote:Op maandag 21 augustus 2023 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar Walter had ook gelijk ten aanzien van Alexandra. Ze hebben de ander haarfijn door, maar weigeren kritisch naar zichzelf te kijken. Wonderlijk toch, voor zulke zogenaamd zelfbewuste mensen.
Inderdaad. Walter is verstandiger dan ik want zo kwam hij er wel beter uit op TV. En ondanks dat volstrekt ridicule geschenk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik het zou pikken zoals Walter en Corina deden.
Alexandra, Beschermer van de mensheid zei dat het houten kunstwerk in haar praktijk in Pedreguer staat, er altijd bij mag zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:10 schreef Blues het volgende:
Als er bij Waltor zo af en toe dingen achter blijven van gasten en die hij dan probeert door te geven.... zou AleHandra dan ook haar dildoboom hebben laten staan? En zo ja... is die dan voor Corina voor haar afscheid?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ben ook zo benieuwd of Alexandra vorige week bij de reunie was.
[..]
Alexandra, Beschermer van de mensheid zei dat het houten kunstwerk in haar praktijk in Pedreguer staat, er altijd bij mag zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad. Walter is verstandige dan ik want zo kwam hij er wel beter uit op TV. En ondanks dat volstrekt ridicule geschenk.
Een hondje in een papieren zak voor een dame die op het punt stond om je een prostaatmassage cadeau te doen. Hier is duidelijk sprake van een pijnlijke disbalans waarin mensen elkaars verwachtingen misschien niet helemaal goed aanvoelen.
Is eerder in de serie ook in bedrijf geweest hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:50 schreef Battlecruiser het volgende:
Die wasmachine van Bram: met 2 paar handen en moeizaam gezwengel langzaam ronddraaiend en kreunend kwam het apparaat in beweging. Volgens mij zijn er 2 mogelijkheden: A) het apparaat was toevallig nét kapot gegaan (zie de losbrekende bovenkant) B) hij had 'm net en had 'm nog nooit gebruikt, maar wilde voor de camera heel ecologisch interessant doen. Welke Europese vrouw/man trapt daar in?
Die wasmachine gebruikt hij al het hele programma, wasmachine komt uit een museum heeft hij eens gezegdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:50 schreef Battlecruiser het volgende:
Die wasmachine van Bram: met 2 paar handen en moeizaam gezwengel langzaam ronddraaiend en kreunend kwam het apparaat in beweging. Volgens mij zijn er 2 mogelijkheden: A) het apparaat was toevallig nét kapot gegaan (zie de losbrekende bovenkant) B) hij had 'm net en had 'm nog nooit gebruikt, maar wilde voor de camera heel ecologisch interessant doen. Welke Europese vrouw/man trapt daar in?
Olof zoiets: Ed vertelde dat hij er geen moeite mee heeft om tien maanden per jaar in deze villa in de Algarve te verblijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:19 schreef Blues het volgende:
WAT probeerde Olof nou te mompelen?
BFF's 4ever, hartje hartje?
Hebben we het over Harry van Debbie? Die man zoekt toch geen vrouw die schuifelt alsof ze 80 is, in een opengeritst badpak van het woonwagenkamp?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Zou me niets verbazen dat Harry ook eens op de thee bij Marian gaat. Haar hart verwarmt,
Ja Harry van Debbie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we het over Harry van Debbie? Die man zoekt toch geen vrouw die schuifelt alsof ze 80 is, in een opengeritst badpak van het woonwagenkamp?
Denk dat Harry de bankrekening van Marian wel aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we het over Harry van Debbie? Die man zoekt toch geen vrouw die schuifelt alsof ze 80 is, in een opengeritst badpak van het woonwagenkamp?
Ja, maar volgens mij draaide hij dat ding alleen maar rond zonder wasgoed. Dat scheelt wel wat weerstand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is eerder in de serie ook in bedrijf geweest hoor.
Nou, in elk geval met die eerste dame, naam kwijt, draaide hij er een was mee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:28 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij draaide hij dat ding alleen maar rond zonder wasgoed. Dat scheelt wel wat weerstand.
Ga er dan maar eens mee wassen, dan. Met zo'n kijk-mij-eens-ecologisch-biologisch-dynamisch-doen-wrakhout.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, in elk geval met die eerste dame, naam kwijt, draaide hij er een was mee.
Maar goed, snap niet waarom dit zo'n kritisch dingetje is eigenlijk.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:19 schreef Battlecruiser het volgende:
G
[..]
Ga er dan maar eens mee wassen, dan. Met zo'n kijk-mij-eens-ecologisch-biologisch-dynamisch-doen-wrakhout.
Nou als je dan ecologisch-biologisch-dynamisch wil doen, is dit wel de manier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:19 schreef Battlecruiser het volgende:
G
[..]
Ga er dan maar eens mee wassen, dan. Met zo'n kijk-mij-eens-ecologisch-biologisch-dynamisch-doen-wrakhout.
Nee, vind je het gek als het zoveel moeite kostquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:59 schreef Magica het volgende:
Aan zijn kleding te zien wast hij sowieso niet zo vaak
Nee tis heel logischquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, vind je het gek als het zoveel moeite kost
Ik heb om wat reacties gevraagd:quote:
- Petri is hier helemaal niet blij mee!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb om wat reacties gevraagd:
- Joy trekt zich niks aan van de opinie van andere mensen die nog niet zo ver zijn in hun journey.
- Walter was niet bereikbaar voor een reactie ivm een verkoudheid.
- Martijn was er helemaal klaar mee en reageert niet meer op B&B vol liefde zaken, hij is te druk met Say Cheese.
- Leendert wil even afwachten op de uitslag van andere polls en daarna neemt hij contact op met de redactie via WhatsApp.
Hoort een prostaatmassage eigenlijk bij tantra of is dit het deluxe pakket wat Alexandra aan wilde bieden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Net even de aflevering van gisteren bekeken:
1. Een betere anti-reclame voor tantra kan je niet hebben.
Is een hele goeie actrice.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:00 schreef loveli het volgende:
Debbie weet gewoon beter dan de rest hoe ze op beeld moet overkomen.
Gezien die houten dildo vrees ik dat dat bij haar in het basispakket zit…quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoort een prostaatmassage eigenlijk bij tantra of is dit het deluxe pakket wat Alexandra aan wilde bieden?
Ze masseert nog wel meer, als je genoeg betaalt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoort een prostaatmassage eigenlijk bij tantra of is dit het deluxe pakket wat Alexandra aan wilde bieden?
Ik quote nog een keer nu ik meer info heb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Net even de aflevering van gisteren bekeken:
1. Een betere anti-reclame voor tantra kan je niet hebben.
Bij het eerste moment dacht ik dat hij naar een winkel was geweest. Kun je nagaan hoe attent ik Walter plotseling vond.quote:
Klikken op eigen risico.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze masseert nog wel meer, als je genoeg betaalt.
Zie ook de foto op de website met een man wijdbeens op z'n rug en een handdoekje over het massagegebier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.Wow. Bij Shiva (bestandsnaam hier) heb ik normaal andere associaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Noem het dan gewoon een massage mét happy ending.quote:
Voor 200 euro. Ik denk dat Martijn een goedkoper adresje weet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon een massage mét happy ending.
Oké, genoeg reclame voor Alexandra gemaakt.
Ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:18 schreef loveli het volgende:
Prostaatmassage schijn je wekelijks te moeten doen, volgens haar site.
[..]
Voor 200 euro. Ik denk dat Martijn een goedkoper adresje weet.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:18 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, wist ik ook niet, kende alleen de yoni en lingam. Maar goed, ik zit ook niet zo in de tantra-wereld. En misschien heeft ze wel een nieuw gat in de tantra-markt gevondenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier mocht ik dat gekke mens wel. Ze spiegelde Walgert goed. Ook toen ze een oude festivalvriendin daar ontmoette, dat leek echt heel spontaan. Maar dat ranzige gesprek in de auto was net zo erg als wat Walgert deed in de hottube. Haha, zij was verder in haar tantra (lees gewoon ordinaire seks met een sausje) dan Walgert.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wist ik ook niet, kende alleen de yoni en lingam. Maar goed, ik zit ook niet zo in de tantra-wereld. En misschien heeft ze wel een nieuw gat in de tantra-markt gevonden
Ik vond haar ook wel een akelige energie hebben, al was het wel leuke tv, altijd spannend welke gemene opmerking ze zou gaan maken
Als zij dat valse niet had was ze imo leuker dan huismoeke Carina. Helaas is dat niet zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier mocht ik dat gekke mens wel. Ze spiegelde Walgert goed. Ook toen ze een oude festivalvriendin daar ontmoette, dat leek echt heel spontaan. Maar dat ranzige gesprek in de auto was net zo erg als wat Walgert deed in de hottube. Haha, zij was verder in haar tantra (lees gewoon ordinaire seks met een sausje) dan Walgert.
Van Carina wil je geen prostaat massage…quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als zij dat valse niet had was ze imo leuker dan huismoeke Carina. Helaas is dat niet zo.
Ik denk bij Debbie of Marian. Niet vanwege hen, maar omdat die B&B's het schoonst en de omgeving me het mooist lijken. Liefst heb ik eigenlijk geen contact met de eigenaren denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Stel dat je nu bij één van de B&B houders op bezoek zou mogen gaan voor een weekendje of zo.
Bij wie zou je dan langs willen gaan?
Schoot hier hardop in de lach! Wat is er mis met Corina? Zo lelijk is ze toch niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Carina wil je geen prostaat massage…
Marian.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Stel dat je nu bij één van de B&B houders op bezoek zou mogen gaan voor een weekendje of zo.
Zekâhquote:
Marian vind ik te duur nadat ik de prijzen zag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Bij welke ga jij langs? Ik gok HUA HAN.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik ging er vanuit dat we gratis mogen, betalen voor een B&B doe ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Marian vind ik te duur nadat ik de prijzen zag.
Daarom maar Petri, denk dat ze haar gasten wel met rust laat en niet onderwerpt aan een kruisverhoor aan de ontbijttafel.
Zelf wil ik wel bij Bram langs gaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Daarom maar Petri, denk dat ze haar gasten wel met rust laat en niet onderwerpt aan een kruisverhoor aan de ontbijttafel.
Zie bovenstaande post…quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij welke ga jij langs? Ik gok HUA HAN.
Oh ja, als ik moet betalen dan ga ik naar geen van deze B&B's. Sowieso niet vaak in een B&B geweest, alleen in Dublin.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat we gratis mogen, betalen voor een B&B doe ik niet.
Hotel of App only.
Van Jasmine? Ik vind haar eigenlijk best een mooi gezicht hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat spierwitte haar vind ik zo lelijk.
Nee Harryquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van Jasmine? Ik vind haar eigenlijk best een mooi gezicht hebben.
Ze heeft ook een mooi gezicht is ook heel likeable volgens mij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van Jasmine? Ik vind haar eigenlijk best een mooi gezicht hebben.
Ik ook, zou wel de conversatie tussen de editters willen meemaken. Zo van: " Deze scene moet er in, hoor"quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
“Het schept geen band.”
“Zal ik even helpen scheppen?”
Top montage…
Ik begrijp de struggles van Bram wel…quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een mooi gezicht is ook heel likeable volgens mij.
Gister ging de deur van Alexandra dicht en de pauw ging toevallig weer geluid maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, zou wel de conversatie tussen de editters willen meemaken. Zo van: " Deze scene moet er in, hoor"
Ja!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister ging de deur van Alexandra dicht en de pauw ging toevallig weer geluid maken.
Ze bezorgen me gewoon een depressie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Waarom al die gedichten van het niveau lik me vessie…?
Oooh hahaha, dat is wel logischer. Maar een groot deel van de oude mannen hadden wel zo'n haarkleur toch? Eigenlijk verrassend weinig kale mannen.quote:
Ik ben benieuwd naar de uitleg bij de voeten van Leendertquote:
Misschien heeft ze hem uit dat bos gejat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Als je de lul van Alexandra net hebt gehad, krijg je dit…
Hopelijk voor haarzelf. Ik vind haar wel vriendelijk overkomen. Maar denk ook dat ze minder goed bij Bram past.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Jasmine is intelligent genoeg om te zien dat ze amper welkom is. Hopelijk gaat ze snel weg.
Haar accent…quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Jasmine is intelligent genoeg om te zien dat ze amper welkom is. Hopelijk gaat ze snel weg.
Ja maar je ziet toch direct dat het geen match is? Ze is een halve kop groter dan die dwerg, Caroline is tenger en kleiner.quote:
Ze is ook groter, hij had haar fysiek nooit gekozen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja maar je ziet toch direct dat het geen match is? Ze is een halve kop groter dan die dwerg, Caroline is tenger en kleiner.
Volgens mij ziet iedereen dat , maar wat zij zegt gaat niet over uiterlijke dingenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja maar je ziet toch direct dat het geen match is? Ze is een halve kop groter dan die dwerg, Caroline is tenger en kleiner.
Ik broed even op een grapje. Wellicht komt hij nog per DM.quote:
Huis heb ik al eens gereinigdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje salie rook er bij.
Kumbaya…
Oud en inmiddels wijsquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huis heb ik al eens gereinigd
Tantra hoeft nog niet.
Verder volg ik het programma nauwgezet.
Bomen laat ik niet door anderen kappen.
quote:
Nee, een Pietje precies.quote:
Wie, die tenenkaasmevrouw?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dus ze denkt wel degelijk over het geld na.
Ja deze Haagsequote:
Dus voortaan kun je net zo goed meteen meekletsen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:40 schreef June. het volgende:
En echt, bewust een halfuur later gestart zodat ik de reclames kan stippen. Nu alweer bij
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat trok je aan in mij
- Ik moest een zevende vrouw kiezen van de regie
Lijkt mij vrij logisch eigenlijk, daten met een vent die in een sneue aftandse woning in een treurige omgeving woont en zich voordoet als een grootgrondbezitter dan wil je weten hoe het zit. Omgekeerd zoekt hij ook een vrouw die iets aanvult, financieel of op ander gebied, haha.quote:
Zoiets dacht ik ook: lekker rustig met Petri een beetje op de achtergrond aan het werk. Ik zou in Portugal vooral bang zijn dat ik Marian in haar badpak tegen zou komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij Leendert en Thalia?quote:
Morgen even een sessie bij haar boeken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Corina barst in huilen uit
Ik schrik er gewoon van
Die afscheidsdans van Walter en Corina.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Leendert en Thalia?
Of bij Martijn die met stalen gezicht zegt dat het leuk wordt met die nieuwe.
Petri en misschien Debbie qua locatie. Als Walter er niet was, dan daar ook wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Ze hadden het best leuk samen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Corina barst in huilen uit
Ik schrik er gewoon van
Hele grappige slimme hond inderdaad, daar zou ik ook wel mee willen wandelen, met die witte poedel van Bram ook wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:07 schreef JOHANK88 het volgende:
ik zou wel een leuke lange wandeling willen maken met Noah, maar dan wel niet blijven slapen bij Leendert
verder zou ik bij geen van de kandidaten willen gaan logeren.
de hond van bram is echt zo cute, die zou ik helemaal suf knuffelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hele grappige slimme hond inderdaad, daar zou ik ook wel mee willen wandelen, met die witte poedel van Bram ook wel.
Dat schoothondje van Marian, neuh, verwend bang lui keffertje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
de hond van bram is echt zo cute, die zou ik helemaal suf knuffelenmaar naar bram is een hele reis.
bij die depri B&B van Leendert ben ik vanuit hier in 2 uurtjes
en dan ligt marian ook nog telkens ergens in je blikveld in een "bloed ordinaire" creatie - om het op z'n debbie's te zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat schoothondje van Marian, neuh, verwend lui keffertje.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:20 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
en dan ligt marian ook nog telkens ergens in je blikveld in een "bloed ordinaire" creatie - om het op z'n debbie's te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 22-08-2023 22:29:56 ]crap in = crap out
Zulk soort uitspraken vliegen direct in mijn toekomstig demente brein, dat onthoud ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef JOHANK88 het volgende:
dat mens bij leendert spoort ook niet. ze geeft mensen het advies naar de dokter te gaan
omdat zij ziet dat ze een tumor in hun buik hebben, en het klopt ook nog altijd.
daar ben ik dan weer jaloers op, dat jij dat kuntquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zulk soort uitspraken vliegen direct in mijn toekomstig demente brein, dat onthoud ik niet.
Zaterdag een normale uitzending en dan zondag de reunie. Ook de vooruitkijkers moeten daarop wachten.. ff een weekje geen BB dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoorde ik het goed dat het hele weekend die reünie komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |