abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:35:22 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210353054

Realityprogramma B&B Vol Liefde waarin acht alleenstaande eigenaren van een B&B verspreid over Europa en Thailand op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Elke werkdag te zien op RTL4 om 20.30 uur of vooruit te kijken via Videoland. Zie hiervoor het voor uit kijken topic op videoland: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1

Kandidaten

Bram (30) uit Zweden
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=643

Debbie (62) uit Spanje
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=644

Joy (25) uit Spanje
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=645

Leendert (68) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=646

Marian (68) uit Portugal
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=647

Martijn (47) uit Thailand
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=648

Petri (59) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=649

Walter (54) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=650

Maandag t/m vrijdag om 20.30 uur op RTL 4.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210353059
Na de hand:
twitter
anonieme razernist
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:41:32 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210353123
quote:
18s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:36 schreef NoCigar het volgende:
Na de hand:
[ twitter ]
Joy die het een aantal dames kwalijk neemt een verborgen agenda te hebben met deelname. :D
Wat een verwende kleuter zonder enige zelfreflectie is hij toch.

Wel benieuwd naar wie hij bedoelt, natuurlijk!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:42:28 #4
482080 AgnesGru
pi_210353144
Wel jammer dat Debbie steeds meer van die mean girl trekjes gaat vertonen. Hoe ze gelijk naar Paul rende om het over Harry te hebben en hem voor zijn karretje te spannen om Harry maar ergens op te kunnen pakken, triest gewoon.

Even los van hoe Harry is, maar knap dit gewoon zelf op.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:42:37 #5
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210353147
quote:
Na de hand:
[ twitter ]
Wat een ongelofelijke eikel ... en dat is netjes gezegd :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:43:32 #6
482080 AgnesGru
pi_210353167
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een ongelofelijke eikel ... en dat is netjes gezegd :+
Echt he, en uiteraard ligt het aan de dames en niet aan hemzelf.
Sneuneus.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:44:12 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210353187
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Echt he, en uiteraard ligt het aan de dames en niet aan hemzelf.
Sneuneus.
Ja precies dat , bah naar mannetje.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210353320
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:42 schreef AgnesGru het volgende:
Wel jammer dat Debbie steeds meer van die mean girl trekjes gaat vertonen. Hoe ze gelijk naar Paul rende om het over Harry te hebben en hem voor zijn karretje te spannen om Harry maar ergens op te kunnen pakken, triest gewoon.

Even los van hoe Harry is, maar knap dit gewoon zelf op.
Debbie heeft al vanaf dag 1 die trekjes :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210353322
quote:
Na de hand:
[ twitter ]
Oh ja, nu is het gerechtvaardigd dat hij zo onbeschoft was. Wat een kleuter.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_210353328
quote:
Na de hand:
[ twitter ]
Als het wel zo is, ben ik wel benieuwd wie het was of waren. :)
pi_210353393
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]
Oh ja, nu is het gerechtvaardigd dat hij zo onbeschoft was. Wat een kleuter.
Als je merkt dat iemand enkel en alleen meedoet om bekend te worden en op tv te komen, dan kan ik dat gedrag begrijpen. Maar toch niet alle vrouwen waren zo, lijkt me.
pi_210353418
quote:
Na de hand:
[ twitter ]
Na de hand 😆

Kinderachtig. Wel benieuwd wat hij bedoelt..
pi_210353483
Maar hij heeft wel gelijk dat het behoorlijk intensief is, tweeëntwintig dagen, tien uur per dag en dan nog persoonlijk en openhartig moeten zijn. Ik zou na een ochtendje al opgeven denk ik.
anonieme razernist
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:13:23 #14
482080 AgnesGru
pi_210353512
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Debbie heeft al vanaf dag 1 die trekjes :D
Vandaar dat steeds meer in de post staat ;)
pi_210353952
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 21:07 schreef Revanches het volgende:
Niemand die aanslaat op dat penetratie verhaal van Walter?
Alexandra haalde bij aankomst, kwasi-nonchalant een enorme houten penis uit haar koffer. Als Walter wilt ervaren hoe het als man voelt om als een vrouw gepenetreerd te worden, dan zijn de ' tools' daarvoor 'in-house'. Dat joekel staat nu maar te verstoffen op de plank in Alexandra's kamer.

Martijn: Hij wilt graag een vrouw naast zich maar dit programma is niet het juiste format voor hem. Omdat hij jaren alleen is geweest, heeft hij veel tijd nodig om deze dame langzaam te laten setllen in z'n leven. In het programma moet alles 'nu..'nu..'nu..' want de opname-crew heeft maar max ~ twee weken de tijd voor alle kandidaten.
Dit pushen werkt op z'n zenuwen. De Say Cheese snackbar is z'n leven en huiskamer. <Daar moet je ook maar zin in hebben>. Daarnaast zei hij al bij het bekijken van de aanmeld video's bij geen enkele de 'wow' factor te voelen. Zo is hij het programma in gegaan ....dat moet loodzwaar zijn.

Een submissive Thais vrouwtje is misschien gewoon het beste voor hem. Communiceren' behoort duidelijk niet tot z'n skill-set. Dat hoeft dus geen probleem te zijn. Misschien als ultieme compensatie de aldaar in 'Zeg Kaas' werkende Lady-boy . Doe eens gek, laat je gaan .......Kinky, enigszins verwarrend tegelijkertijd en daarnaast niet te veeleisend. Een echte stress reliever. Na 4 tropen jaren daar mag je wel de schaamte voorbij zijn :)
  Vis een optie? zondag 20 augustus 2023 @ 13:49:15 #16
70532 loveli
N
pi_210354037
De crew bij Joy had 22 dagen, dus niks 2 weken.

En wat betreft wow-factor, die heeft Martijn zelf ook niet echt. Hij had ook kunnen afhaken ivm te weinig matches.
crap in = crap out
pi_210354332
Tja, het zijn allemaal mensen die graag op televisie komen. Op zich niet gek dat de meesten daarvan enigszins narcistische trekjes vertonen natuurlijk.
pi_210356046
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:49 schreef loveli het volgende:
De crew bij Joy had 22 dagen, dus niks 2 weken.

En wat betreft wow-factor, die heeft Martijn zelf ook niet echt. Hij had ook kunnen afhaken ivm te weinig matches.
Sorry, dus 3 i.p.v. 2 weken ..... excuses dat maakt inderdaad een wereld van verschil _O- .
By the way, de crew had waarschijnlijk bij Joy gewoon de volle 3 weken nodig omdat kijken en luisteren naar 'journey' Joy nu eenmaal 'slow-motion' TV is.

Wat betreft afhaken: Het is maar de vraag of dat zo makkelijk gaat. Je verbindt je aan het programma-format en men komt niet langs voor de kat zijn k#t. Denk dat er redelijk gepushed wordt vanuit het productie-team als men goede TV verwacht en dat zij de mogelijkheid tot cancellen hebben maar de kandidaat alleen onder beperkte condities . Die dame die eerder is afgehaakt omdat haar honden onrustig werden van de camera-ploeg was misschien gewoon maar 'zo zo' materiaal waarna men het makkelijk liet lopen.
  zondag 20 augustus 2023 @ 16:14:25 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210356141
quote:
2s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef NoCigar het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk dat het behoorlijk intensief is, tweeëntwintig dagen, tien uur per dag en dan nog persoonlijk en openhartig moeten zijn. Ik zou na een ochtendje al opgeven denk ik.
Nou inderdaad. Het lijkt me de hel op aarde om aan zoiets mee te doen. Zéker als de kandidaten tegenvallen of zelfs niet je eigen keuze zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210356438
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 16:08 schreef Bever_NL het volgende:

Wat betreft afhaken: Het is maar de vraag of dat zo makkelijk gaat. Je verbindt je aan het programma-format en men komt niet langs voor de kat zijn k#t. Denk dat er redelijk gepushed wordt vanuit het productie-team als men goede TV verwacht en dat zij de mogelijkheid tot cancellen hebben maar de kandidaat alleen onder beperkte condities . Die dame die eerder is afgehaakt omdat haar honden onrustig werden van de camera-ploeg was misschien gewoon maar 'zo zo' materiaal waarna men het makkelijk liet lopen.
Ik denk dat er idd een dik contract met regels ligt en een exit niet altijd kan en mag.

Die 22 dagen lijken me loodzwaar.
Misschien dat Petri daarom geen blad meer voor de mond kan nemen. Ze kán het gewoon niet meer. _O-
  zondag 20 augustus 2023 @ 18:56:09 #21
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210358446
quote:
2s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef NoCigar het volgende:

Wellicht kan Alexandra wat B&B Vol Liefde nazorg geven.

Ben jij het contact met jezelf kwijt?
Heb je last van lichamelijke klachten of stress?
Heb je het te druk met werk, je gezin of andere zaken die je zoveel energie kosten?
Overweeg dan eens een fijne massage of andere sessie….. gewoon .. omdat je het waard bent !

Mijn klanten beschrijven me als een open, liefdevolle en rustige persoon die op anderen is afgestemd en die authentiek is. Ze ervaren een leuke sfeer die tot diepte leidt.

Ik woon in de campo, een prachtig paradijs in de mooie natuur in Pedreguer, Costa Blanca, Spanje. Hier woon ik samen met mijn 2 katten Buddha & Freya.

Sinds kort is er ook de VIP Intensive … dag of meerdaagse.

https://euforica.one/
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:02:07 #22
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210358519
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 18:56 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Heb je het te druk met werk, je gezin of andere zaken die je zoveel energie kosten?
Overweeg dan eens een fijne massage of andere sessie….. gewoon .. omdat je het waard bent !

Mijn klanten beschrijven me als een open, liefdevolle en rustige persoon die op anderen is afgestemd en die authentiek is. Ze ervaren een leuke sfeer die tot diepte leidt.

Ik woon in de campo, een prachtig paradijs in de mooie natuur in Pedreguer, Costa Blanca, Spanje. Hier woon ik samen met mijn 2 katten Buddha & Freya.

:X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210358817
:B
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:20:32 #24
384473 Tuinfluitert
pi_210358843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 21:03 schreef Malavita het volgende:

die ouders zijn net zo. En zijn gebrabbel over een community en zijn denken over opvoeding (zij is notabene lerares als ik het goed heb) krijg ik de kriebels
Dani de vriendin van Joy is geen juf, maar styliste.
https://www.by-dani.nl/styling-portfolio/

Andere date Elise deed 2 jaren de PABO, dus de Community heeft Elise willen houden zodat Elise les kan geven op de Community Joy school.

Ben benieuwd of dat de huisvriend dezelfde is die ook zijn compagnon is. Want juf Elise ging 'samenwonen' met de huisvriend van Joy, die waarschijnlijk ook de mede-eigenaar is van de B&B's waarvan er nu drie te koop staan. (want er lopen twee huisvrienden rond.)

“Ik heb drie b&b’s met zes hectare land gekocht met een compagnon, die aanvankelijk dezelfde visie had. Nu blijkt diegene andere intenties te hebben. “Met veel pijn in mijn hart heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om het paradijsje te koop te zetten, omdat we het niet eens kunnen worden over de uitkoopregeling.”

Community, eigen scholen, baby's maken,
Ondertussen is Joy hard aan het werk om Mount Joy uit te breiden. De komende tijd gaat hij werken aan een online educatieplatform. “Ook coach ik mensen met het opzetten van hun b&b’s en zullen er binnenkort live retreats plaatsvinden”, vertelt hij. “Uiteindelijk hoop ik dat dit zal leiden tot de aanschaf van een nieuwe locatie.”

https://www.libelle.nl/sh(...)ps://www.google.com/

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 20-08-2023 19:31:14 ]
pi_210358991
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Andere date Elise deed 2 jaren de PABO, dus de Community heeft Elise willen houden zodat Elise les kan geven op de Community Joy school.

Ben benieuwd of dat de huisvriend dezelfde is die ook zijn compagnon is. Want juf Elise ging 'samenwonen' met de huisvriend van Joy, die waarschijnlijk ook de mede-eigenaar is van de B&B's waarvan er nu drie te koop staan. (want er lopen twee huisvrienden rond.)

“Ik heb drie b&b’s met zes hectare land gekocht met een compagnon, die aanvankelijk dezelfde visie had. Nu blijkt diegene andere intenties te hebben. “Met veel pijn in mijn hart heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om het paradijsje te koop te zetten, omdat we het niet eens kunnen worden over de uitkoopregeling.”

Ondertussen is Joy hard aan het werk om Mount Joy uit te breiden. De komende tijd gaat hij werken aan een online educatieplatform. “Ook coach ik mensen met het opzetten van hun b&b’s en zullen er binnenkort live retreats plaatsvinden”, vertelt hij. “Uiteindelijk hoop ik dat dit zal leiden tot de aanschaf van een nieuwe locatie.”

Oh, gelukkig, bij een sekteleider in spe is de eerste poging in elkaar geklapt. Met zijn vriendenclub en malle gedachtes.
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:36:08 #26
384473 Tuinfluitert
pi_210359020
Het verhaal van Alexandra (date Walter) in de Viva, over het vertrek vanuit Nederland en het voortzetten van haar werk in Spanje

Published 21 augustus 2017 at 1400 × 1027 in VIVA! Magazine … Mijn Verhaal

Het verhaal van Alexandra Langeveld, Balance Coach, Therapeut, Healer en facilitator Chakradance.

Viva

https://jouwbalanscoach.n(...)ans-coach-interview/
pi_210359054
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Het verhaal van Alexandra (date Walter) in de Viva, over het vertrek vanuit Nederland en het voortzetten van haar werk in Spanje

Published 21 augustus 2017 at 1400 × 1027 in VIVA! Magazine … Mijn Verhaal

Het verhaal van Alexandra Langeveld, Balance Coach, Therapeut, Healer en facilitator Chakradance. Het vertrek vanuit NL en het voortzetten van haar werk in Spanje

Viva

https://jouwbalanscoach.n(...)ans-coach-interview/
Oh crisis toch, moet wel lachen om jouw onderzoeksgegraaf, ga die link niet aanklikken, btw. Alexandra heeft zich niet al te best geprofileerd. _O-
pi_210360286
Iedereen probeert iets van het leven te maken en daar z'n / haar plaats in te vinden.

Maar 'Mon Dieu' het lijkt wel of veelal zwevende - onstabiele figuren zichzelf bestaansrecht hebben toegeëigend in een sector waar zij louter kwetsbare cliënten bedienen / uitmelken / afhankelijk maken

De coach, mentor, klank therapeut, healer, facilitator ........ of hoe ze zichzelf ook mogen noemen die we in beeld gezien hebben, hebben 'ZELF' hulp nodig. Het lijkt me beter dat de echt kwetsbaren bij hen uit de buurt blijven.
pi_210360334
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef Bever_NL het volgende:
Iedereen probeert iets van het leven te maken en daar z'n / haar plaats in te vinden.

Maar 'Mon Dieu' het lijkt wel of veelal zwevende - onstabiele figuren zichzelf bestaansrecht hebben toegeëigend in een sector waar zij louter kwetsbare cliënten bedienen / uitmelken / afhankelijk maken

De coach, mentor, klank therapeut, healer, facilitator ........ of hoe ze zichzelf ook mogen noemen die we in beeld gezien hebben, hebben 'ZELF' hulp nodig. Het lijkt me beter dat de echt kwetsbaren bij hen uit de buurt blijven.
Het productiebedrijf koos selecteerde dit jaar gewoon enkel het thema spiritualiteit. oO<

Heel benieuwd wat er volgend jaar komt.
En kregen we nog een soort wintereditie? :)
pi_210360683
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het productiebedrijf koos selecteerde dit jaar gewoon enkel het thema spiritualiteit. oO<

Voor mijn gevoel is de top bereikt met dit programma. Saaie eenzame biostallenboeren promoten levert inmiddels ook geen match meer, 3000 varkens in een stal, wie wordt daar nog verliefd op. Nee dan maar de joga-retraite navelkijkers. _O-
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:24:17 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210361583
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Dat portfolio is ook karig zeg. :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210361805
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Joy die het een aantal dames kwalijk neemt een verborgen agenda te hebben met deelname. :D
Wat een verwende kleuter zonder enige zelfreflectie is hij toch.

Wel benieuwd naar wie hij bedoelt, natuurlijk!
Het heeft wat mij betreft wel een hoog gehalte 'pot verwijt de ketel'. Maar ik wel wel de advocaat van de duivel spelen: kandidaten zijn niet voor niets 'kandidaat'. Je kunt nog zulke mooie videobrieven maken en zien, het gaat erom of er in het echt ook een daadwerkelijke connectie is. En ik vind dat ze er ten onrechte van uitgaan dat alles voor ze geregeld wordt. Juist de kandiaten die gewoon lekker hun eigen ding doen: Olof en Paul vind ik het fijnst als kijker en blijkbaar zorgt dat er ook voor dat ze relatief lang in het programma blijven ondanks dat ik niet meteen een romantische klik bespeur. Debbie: "Nee, ik ben nog niet verliefd hoor..."
pi_210362045
quote:

[..]

O wow.. Voor 199 euro heb ik Alexandra's vinger in m'n kont.. 2 uur lang.. :')
1e keer dat ik prostaatmassage zo bij de tarieven zie staan :X
pi_210362092
Inclusief tarrelverwijdering?
anonieme razernist
  maandag 21 augustus 2023 @ 07:33:49 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_210362853
Ik kan me niet voorstellen dat er na haar deelname aan het programma nog mensen zijn die zich door haar willen laten coachen.
  Miss 200.000.000! maandag 21 augustus 2023 @ 07:48:36 #36
367000 roos94
pi_210362931
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 00:47 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
O wow.. Voor 199 euro heb ik Alexandra's vinger in m'n kont.. 2 uur lang.. :')
1e keer dat ik prostaatmassage zo bij de tarieven zie staan :X
Vertel hier is meer over :9~
pi_210363357
quote:

[..]

Pedreguer? Haha daar was ik vorig jaar april. Weet je wie daar ook vaak komt? Mathieu van der Poel.

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 21-08-2023 09:12:54 ]
pi_210363431
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:33 schreef Aventura het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er na haar deelname aan het programma nog mensen zijn die zich door haar willen laten coachen.
Genoeg mannen die die prostaatmassage wel willen. Deze vrouw, met houten piemel, gaat helemaal los.

quote:
katten Buddha & Freya
:')
pi_210363994
Ik ken de wetgeving in Spanje niet maar zou het niet raar vinden als de autoriteiten daar al die prostaat-en yonimassages als prostitutie gaan zien en het misschien allemaal onder hele andere regelingen valt, als die er al zijn.
anonieme razernist
  maandag 21 augustus 2023 @ 10:00:29 #40
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210364041
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 07:33 schreef Aventura het volgende:
Het erge is: waarschijnlijk wel. Dat het niet onze bubbel is, wil niet zeggen dat types als Walter, en ook deze vrouw, het niet druk zullen gaan krijgen. Het is een zelfbevlekkend wereldje waar een (kwetsbare) doelgroep voor is, die constant wordt ververst. Of wij ons dat nu kunnen voorstellen of niet.
Kijk maar eens naar types als Claudia. Ermee in aanraking gekomen na de dood van haar man en inmiddels helemaal verstrikt in dat wereldje.

Ik vrees dat deelname Walter & Co absoluut geen windeieren legt. Wat voor ons negatieve publiciteit lijkt, is dat voor een bepaalde doelgroep helemaal niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210364908
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
In het najaar krijgen we 'Winter Vol Liefde'

Bron: https://www.rtl.nl/programma/5354995/winter-vol-liefde
Sue Me
pi_210365269

Lol moet hij zeggen :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_210365719
quote:
Is al behandeld. Zonder dat Yvonne-mens.

[ Bericht 35% gewijzigd door NoCigar op 21-08-2023 17:08:19 ]
anonieme razernist
  Vis een optie? maandag 21 augustus 2023 @ 14:33:50 #44
70532 loveli
N
pi_210367032
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:36 schreef Staaf het volgende:

[..]

Kandidaten voor seizoen 2. Heb ik seizoen 1 gemist?
crap in = crap out
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:53:10 #45
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210367432
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:06 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

'Na de hand' *)
Over 'process' hebben we het in zijn geval maar niet...
  maandag 21 augustus 2023 @ 15:09:37 #46
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210367691
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:33 schreef loveli het volgende:

[..]
Introductie voor de b&b houders voor een 2e seizoen waarvoor ze nu dates zoeken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_210368329
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
'Na de hand' *)
Over 'process' hebben we het in zijn geval maar niet...
Hij zal zijn boek niet zelf geschreven hebben :D
pi_210369168
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 15:09 schreef PirE het volgende:

[..]
Introductie voor de b&b houders voor een 2e seizoen waarvoor ze nu dates zoeken.
Ja, maar waar is het eerste seizoen dan? Is dat al uitgezonden, of komt dat binnenkort of zo?
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:06:01 #49
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210369248
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja, maar waar is het eerste seizoen dan? Is dat al uitgezonden, of komt dat binnenkort of zo?
Staat ook op videoland
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210369257
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:06 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wat een hond. Hij gaat dus 1 van de meiden "exposen"
pi_210369267
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat een hond. Hij gaat dus 1 van de meiden "exposen"
Nee hij heeft al nieuwe post gemaakt dat die alleen zijn verhaal wil doen en dat gaat die doen 29 aug op zn eigen youtube kanaal.

Ook is hij nog steeds samen met die blonde.
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:08:59 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210369270
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:33 schreef loveli het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:36 schreef Staaf het volgende:

[..]

Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:11:33 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210369287
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:08 schreef RipCity het volgende:

[..]
Nee hij heeft al nieuwe post gemaakt dat die alleen zijn verhaal wil doen en dat gaat die doen 29 aug op zn eigen youtube kanaal.

Er gaan op Facebook allerlei geruchten rond dat Daní al vaak in Malaga was (foto's op haar eigen Insta of zo). Heel toevallig. Iemand beweert zelfs dat ze al een tijdje bij Joy inwoonde, nog voor de opnames.

Dat zou allemaal wel erg fijn zijn. Voor ons. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210369407
quote:

Eh, laatste zin spoiler?
pi_210369704
Walter verweet Alexandra dat ze hem wilde verleiden. WTF? Het is toch de bedoeling van deze afvalrace dat de dames een B&B-exploitant aan de haak slaan d.m.v. lichamelijke en geestelijke verleiding? Of mag alleen Waltor verleidingen (brrrr….) bieden? Dat Alexandra daar niet in slaagt, is natuurlijk een ander verhaal waard.
pi_210369751
quote:

[..]

Het is dus click bait voor zijn youtube kanaal.
pi_210369771
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Er gaan op Facebook allerlei geruchten rond dat Daní al vaak in Malaga was (foto's op haar eigen Insta of zo). Heel toevallig. Iemand beweert zelfs dat ze al een tijdje bij Joy inwoonde, nog voor de opnames.

Dat zou allemaal wel erg fijn zijn. Voor ons. :9
Zou mij niets verbazen, vind het wel een flinke blunder dan van de makers.
pi_210369836
Ja heel raar dat het zo gaat en moet. De spontaniteit is er wel af zo. En zoiets is toch bijna niet meer geheim te houden met al die social media. Beetje dom ook dus.
  maandag 21 augustus 2023 @ 18:25:50 #59
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210370125
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Walter verweet Alexandra dat ze hem wilde verleiden. WTF? Het is toch de bedoeling van deze afvalrace dat de dames een B&B-exploitant aan de haak slaan d.m.v. lichamelijke en geestelijke verleiding? Of mag alleen Waltor verleidingen (brrrr….) bieden? Dat Alexandra daar niet in slaagt, is natuurlijk een ander verhaal waard.
In Walters visie is hij de kapitein en altijd in controle over alles wat er gebeurd in zijn domein. De vrouw is ondergeschikt aan de man in zijn wereld en het is niet de bedoeling dat een vrouw zelf initiatief toont.

Dat is hoe ik Walter (en Joy) zie.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 21 augustus 2023 @ 18:31:03 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210370202
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 17:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Bovendien zei hij, zo ongeveer handenwrijvend samen met de vriend waarmee hij de video's beoordeelde, over haar: 'Zo dan. laat maar komen!', duidend op haar sexy verschijning in die video.

Hij lult maar wat, net hoe het uitkomt. In het gunstigste geval. In het ongunstigste geval kiest hij welbewust bij elke vrouw een aspect uit waarop hij haar lijkt te waarderen, maar vervolgens, goed doordacht, breekt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 21-08-2023 18:43:48 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? maandag 21 augustus 2023 @ 18:36:25 #61
70532 loveli
N
pi_210370265
Is ze niks voor Raspoetin?
crap in = crap out
pi_210370608
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Bovendien zei hij, zo ongeveer handenwrijvend samen met de vriend waarmee hij de video's beoordeelde, over haar: 'Zo dan. laat maar komen!', duidend op haar sexy verschijning in die video.

Hij lult maar wat, net hoe het uitkomt. In het gunstigste geval. In het ongunstigste geval kiest hij welbewust bij elke vrouw een aspect uit waarop hij haar lijkt te waarderen, maar vervolgens, goed doordacht, breekt.
Ik kan me dat in het geval van Walter ook ergens nog voorstellen. Die ziet daar een mooie verschijning (voor haar leeftijd dan toch) en denkt nou… dit is beter dan al die andere dames. Vervolgens gaat ze heel aanstellerig in dat huisje staan dansen waar de rest gewoon een beetje zit te chillen. Ik kan me voorstellen dat je daar best of afknapt. Ja dan moet hij voor de camera wel met een goed smoesje komen natuurlijk. Daar was denk ik even wat minder over nagedacht.
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:39:41 #63
384473 Tuinfluitert
pi_210372127
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dat portfolio is ook karig zeg. :?
Ja viel me ook op, misschien net voor dat zij meedeed een site in elkaar gezet en zit misschien al vanaf mei 2023 op de berg en Joy wil geen ondernemersrouw, maar een moeder van zijn kinderen, juf voor de school,
pi_210372165
Tantra is spelen
Tantra is genieten

Schrijf je mee? @DKUp
pi_210372205
Marian in haar Chiara Ferragni croptop _O_
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:45:45 #66
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210372254
Een vegan slagroomtaart.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 20:50:04 #67
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210372334
:|W
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:51:23 #68
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210372366
Walter, dan moet ik het wel willen.
pi_210372385
Hij heeft geen klik met deze dames.
pi_210372459
“Mijn ree-been!”
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:58:46 #71
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210372566
Lekker midden op de weg spazieren.
pi_210372578
Ik snap nooit waarom mensen zich zo uitdossen zoals Jasmin.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 21 augustus 2023 @ 20:59:55 #73
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210372600
Geen fan van Alexandra maar ze heeft wel gelijk.
pi_210372694
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef PirE het volgende:
Zeker, en haar vertrek is een soort Ingrid Deja vu.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_210372868
Alexandra gaat net zo pissig weg als Ingrid.
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:14:27 #76
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_210372987
Arme meid, nu al kansloos.
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:14:48 #77
342627 tja77
pi_210372993
Deze is ook van het scharen
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:15:38 #78
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210373013
Voor dit seizoen had ik nog nooit over hoog of laag in je energie zitten gehoord maar blijkbaar gebruikt iedereen het.
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:18:43 #79
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210373091
Nu mist Walter de prostaatmassage.
pi_210373180
quote:
Ja, maar Alexandra was nou wel net degene die ook geen betere behandeling heeft verdient. Wat een naar mens zeg.
pi_210373190
Eigenlijk is deze week wel een beetje nutteloos. Het meeste is geweest en de kandidaten die over zijn, zijn geen match en de eigenaren krijgen nog wat PR voor hun B&B.
Alleen Martijn kan nog boeiend worden.
pi_210373215
.

[ Bericht 99% gewijzigd door cafca op 21-08-2023 21:23:40 ]
pi_210373227
quote:
Ja, maar als je levenservaring hebt, weet je ook dat het niet handig is om zo overdreven binnen te komen en je medekandidaat zo af te zeiken....
pi_210373294
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:23 schreef cafca het volgende:

[..]
Ja, maar als je levenservaring hebt, weet je ook dat het niet handig is om zo overdreven binnen te komen en je medekandidaat zo af te zeiken....
Als Alexandra op de heenweg met Anne had gezeten, waren ze allebei druk binnengekomen en had het wel gekund.

Carina is ook wel een stukje vals trouwens.
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:25:39 #85
342627 tja77
pi_210373305
Thom is een beetje zuur
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:28:45 #86
342627 tja77
pi_210373380
Zij is ook een beetje zuur
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:28:54 #87
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210373386
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:23 schreef cafca het volgende:

[..]
Gelukkig gaat ze gewoon door. Dacht dat dit soort mensen wat positiever denken.
pi_210373391
Alexandra is echt heel giftig. Heel naar :r

Daar steekt zelfs Walter bijna positief bij af.
pi_210373450
Die Alexandra laat zich zo kennen, daar wil je toch nooit door gecoacht worden. _O-
pi_210373485
Ze gaat dat hondje een heel stevige prostaatmassage geven.
anonieme razernist
pi_210373616
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Tantra is spelen
Tantra is genieten

Schrijf je mee? @:dkup
“I do it my way….”
Ik kijk met vertraging :+
SOONY
pi_210373633
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:31 schreef Document1 het volgende:
Die Alexandra laat zich zo kennen, daar wil je toch nooit door gecoacht worden. _O-
Echt he. Ze heeft wel degelijk een punt, want Walter is ook vreselijk, maar dit is wel hilarisch.

En Debbie en Paul vind ik toch schattig samen. Ik hoop dat de liefde nog gaat groeien O+
Shine bright like a diamond.
pi_210373642
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 20:59 schreef Fascination het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen zich zo uitdossen zoals Jasmin.
Uitdossen?
anonieme razernist
pi_210373645
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:38 schreef DKUp het volgende:

[..]
“I do it my way….”
Ik kijk met vertraging :+
Ik ook, skip de reclames zo :D
pi_210373650
Walter en Alexandra zijn wel heerlijk brrrrrrrr
SOONY
pi_210373661
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:39 schreef June. het volgende:

[..]
Ik ook, skip de reclames zo :D
Precies :P
SOONY
pi_210373680
Ik probeer het accent van Bram te plaatsen. Waar komt hij oorspronkelijk vandaan? Het Oosten?
pi_210373682
“Ik heb niks nodig en ik heb alles al.”
SOONY
pi_210373688
Die Jasmin met d'r croptop. Doe maar niet. Dan doet Marian dat toch chiquer ;)
pi_210373703
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:41 schreef June. het volgende:
Opengesneden badpakgenot. _O_
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:43:07 #101
208890 June.
Seriously?
pi_210373717
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik probeer het accent van Bram te plaatsen. Waar komt hij oorspronkelijk vandaan? Het Oosten?
Ik denk het wel. De "knoln op" is een Twentse uitspraak. Kan ook achterhoeks zijn.

Edit: Google leert mij dat hij uit Hardenberg komt.

[ Bericht 4% gewijzigd door June. op 21-08-2023 21:51:10 ]
pi_210373721
Energetisch te reinigen om slechte energie van Alexandra te laten verdwijnen LOL
SOONY
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:43:42 #103
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210373728
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:41 schreef June. het volgende:
Hoog gehalte Jan met zijn te kleine polo's waar de buik vanonder komt.
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:45:10 #104
208890 June.
Seriously?
pi_210373764
Als er 2 dames passief agressief weggaan dan moet je toch ook even wat aan je zelfreflectie doen, Walter.
pi_210373796
Volgens mij hoopte Olof op meer en doet hij alsof hij het ook zo zag. ;(
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:47:08 #106
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210373804
Even een bosbrandje starten in Frankrijk.
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 21:47:24 #107
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210373814
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij hoopte Olof op meer en doet hij alsof hij het ook zo zag. ;(
Hij kan beter lekker naar huis gaan
~FEYENOORD~
  Moderator maandag 21 augustus 2023 @ 21:47:36 #108
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210373824
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef PirE het volgende:
Even een bosbrandje starten in Frankrijk.
Paasvuur genot
~FEYENOORD~
pi_210373830
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:47 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hij kan beter lekker naar huis gaan
Ja. :)
pi_210373861
Geen verkoudheid maar even een nachtje slapen deze keer.
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:49:52 #111
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210373877
Morgen Alleendert dagje en hopelijk laatste dag van Walter.
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:51:51 #112
208890 June.
Seriously?
pi_210373923
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:49 schreef PirE het volgende:
Morgen Alleendert dagje en hopelijk laatste dag van Walter.
Zou Thalia nog terugkomen? Gezien zijn appje vorige week?
pi_210374000
Dat met die salie is wel echt fantastische tv. _O_
pi_210374015
Thalia is zo gek op de camera en de aandacht. Die komt nog wel terug lijkt mij :D
SOONY
  maandag 21 augustus 2023 @ 21:56:36 #115
208890 June.
Seriously?
pi_210374025
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:55 schreef Document1 het volgende:
Dat met die salie is wel echt fantastische tv. _O_
Echt hoor. Dat krijg je niet verzonnen :D
pi_210374053
Jasmin heeft een duidelijk Duits accent en gebruikt ook enkele germanismen.
  maandag 21 augustus 2023 @ 22:02:32 #117
208890 June.
Seriously?
pi_210374145
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:57 schreef Battlecruiser het volgende:
Jasmin heeft een duidelijk Duits accent en gebruikt ook enkele germanismen.
Lekker fröbelen met oorbellen en een beetje spielerei daar bij Bram.
pi_210374156
D
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:29 schreef Breekfast het volgende:
Alexandra is echt heel giftig. Heel naar :r

Daar steekt zelfs Walter bijna positief bij af.
Die mensen zijn zo ver in hun ontwikkeling en leven, dat hogere bewustzijn begrijpt niet iedereen.
anonieme razernist
pi_210374249
Als heks zou ik van brandstapels wegblijven.
anonieme razernist
pi_210374344
quote:
80s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:03 schreef NoCigar het volgende:
D
[..]
Die mensen zijn zo ver in hun ontwikkeling en leven, dat hogere bewustzijn begrijpt niet iedereen.
_O_ _O-
pi_210374414
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 21:45 schreef June. het volgende:
Als er 2 dames passief agressief weggaan dan moet je toch ook even wat aan je zelfreflectie doen, Walter.
Tja, blijkbaar zitten in het 'tantra' wereldje veel mensen die wat zelfingenomen zijn en die heel slecht zijn in echte empathie. Vul daar bij wat toxische jaloezie en het plaatje is compleet: de pauw is het leukste wezen in Troche.
pi_210374564
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 22:27 schreef jaha het volgende:

[..]
Tja, blijkbaar zitten in het 'tantra' wereldje veel mensen die wat zelfingenomen zijn en die heel slecht zijn in echte empathie. Vul daar bij wat toxische jaloezie en het plaatje is compleet: de pauw is het leukste wezen in Troche.
Helemaal mee eens, zelfbenoemde coaches of kwakzalvers, allemaal lui die financieel profiteren van de zwakte van hun medemensen. Ook opgeleide en erkende artsen gaan soms de fout in met diagnoses en misbruik, maar daar zit nog een vorm van controle op ivm erkende opleidingen.
  Vis een optie? maandag 21 augustus 2023 @ 23:03:32 #123
70532 loveli
N
pi_210374824
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 21 augustus 2023 @ 23:04:30 #124
70532 loveli
N
pi_210374837
Even m'n naveltruitje van 20 jaar en 10 kilo geleden opzoeken, ik zag dat het mode is.
crap in = crap out
pi_210374925
Ik ben nog nooit een volwassen vrouw tegengekomen die zo vals is als Alexandra. En het ging maar door. Ik kan me niet voorstellen dat ik het zou pikken zoals Walter en Corina deden.

Ik blijf me er sowieso over verbazen hoe egocentrisch, beschadigd en labiel “the Family” van Walter is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210374936
nou, het was weer smikkelen en smullen!

het afscheid van ingrid werd overtroffen door dat van alexandra. wie had dat kunnen denken, dat het nog veel
erger kon? :D :P

alexandra laat zich heel erg kennen en komt ook erg onsympathiek en onvriendelijk over.

MAAR, walter heeft het er in dit geval ook wel naar gemaakt, vind ik.

ik vond het erg knap dat ze na zijn hele lijst met negatieve dingen over haar een nachtje na heeft gedacht en
toen eenzelfde lijstje voor hem heeft gemaakt. met allemaal rake punten, ze overdreef niet en verzon niets,
naar mijn idee.

en dan is zijn antwoord een ontzettende dooddoener en komt hij ook nog eens met dat afgedankte cadeau
uit de 'lost and found' aanzetten. in een papieren zak _O-

"flikker op met je hondje" _O_ heerlijk. en ze omschreef het wel erg goed, hoe hij het 'cadeau' presenteerde
en zijn intentie erachter.

'ik hoop dat jij een vrouw gaat vinden die bij je past, een vrouw die doet wat jij wil' ^O^

'dat is lief' -telkens datzelfde antwoord van walter :{

'makkelijk gezegd "same same"' :D _O_

en dat gedram van corina en walter om eerst te gaan wandelen slaat ook nergens op. als ze zo graag van haar af
waren dan konden ze toch even een uurtje wachten tot ze haar spullen had gepakt. koffers in de auto, even
kiezen op elkaar en uitzwaaien die kenau en dan lekker samen in het gras de teekjes voeren :P

je zou daar maar net een paar dagen in de b&b aan het logeren zijn! maak je eerst al die gruwelijke spanningen
mee. of, als je er een week was misschien eerst ook nog ren en stimpy (anne en claudia). en als je dan eindelijk
denkt 'goddank het is even stil' dan komen ze je uitroken met salie, wat je dan nog 3 weken na thuiskomst in je
kleren ruikt :))
pi_210374971
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 23:14 schreef JOHANK88 het volgende:
nou, het was weer smikkelen en smullen!

het afscheid van ingrid werd overtroffen door dat van alexandra. wie had dat kunnen denken, dat het nog veel
erger kon? :D :P

alexandra laat zich heel erg kennen en komt ook erg onsympathiek en onvriendelijk over.

MAAR, walter heeft het er in dit geval ook wel naar gemaakt, vind ik.

ik vond het erg knap dat ze na zijn hele lijst met negatieve dingen over haar een nachtje na heeft gedacht en
toen eenzelfde lijstje voor hem heeft gemaakt. met allemaal rake punten, ze overdreef niet en verzon niets,
naar mijn idee.

en dan is zijn antwoord een ontzettende dooddoener en komt hij ook nog eens met dat afgedankte cadeau
uit de 'lost and found' aanzetten. in een papieren zak _O-

"flikker op met je hondje" _O_ heerlijk. en ze omschreef het wel erg goed, hoe hij het 'cadeau' presenteerde
en zijn intentie erachter.

'ik hoop dat jij een vrouw gaat vinden die bij je past, een vrouw die doet wat jij wil' ^O^

'dat is lief' -telkens datzelfde antwoord van walter :{

'makkelijk gezegd "same same"' :D _O_

en dat gedram van corina en walter om eerst te gaan wandelen slaat ook nergens op. als ze zo graag van haar af
waren dan konden ze toch even een uurtje wachten tot ze haar spullen had gepakt. koffers in de auto, even
kiezen op elkaar en uitzwaaien die kenau en dan lekker samen in het gras de teekjes voeren :P

je zou daar maar net een paar dagen in de b&b aan het logeren zijn! maak je eerst al die gruwelijke spanningen
mee. of, als je er een week was misschien eerst ook nog ren en stimpy (anne en claudia). en als je dan eindelijk
denkt 'goddank het is even stil' dan komen ze je uitroken met salie, wat je dan nog 3 weken na thuiskomst in je
kleren ruikt :))
Maar Walter had ook gelijk ten aanzien van Alexandra. Ze hebben de ander haarfijn door, maar weigeren kritisch naar zichzelf te kijken. Wonderlijk toch, voor zulke zogenaamd zelfbewuste mensen.
pi_210374985
was Tom nu echt zo verrast door de exit? hij leek me toch wel oprecht geschrokken, en ook nog
best wel pissig. al hield hij het wel netjes - tegenover ingrid en alexandra :)

maar wel zielig om dan ook dat schilderij mee te nemen, laat jezelf toch niet zo kennen.

ik moest hardop lachen toen hij tegen olof zei "weet je aan wie jij me nou doet denken? Henny Huisman!" _O-

de dames en heren hier op het forum hadden het al eerder geschoten :)

jammer dat olof bot vangt, ik had het hem wel gegund, hij lijkt me in ieder geval het meest oprecht (nou ja,
wat ik nog van hem kan verstaan dan, want dat wordt nog steeds minder en minder).

[ Bericht 0% gewijzigd door JOHANK88 op 21-08-2023 23:27:19 ]
pi_210375008
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 23:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Maar Walter had ook gelijk ten aanzien van Alexandra. Ze hebben de ander haarfijn door, maar weigeren kritisch naar zichzelf te kijken. Wonderlijk toch, voor zulke zogenaamd zelfbewuste mensen.
Ja daar heb je wel gelijk in. Toch vind ik dat Walter meer verantwoordelijkheid heeft omdat hij hier een thuiswedstrijd
speelt en ook nog eens uit meerdere vrouwen kan kiezen.

Hij had zich er ook veel makkelijker vanaf kunnen maken door te zeggen "ja dat heb je goed gezien, er is ook al een
heel leuke klik tussen mij en corina, zo sterk zelfs dat ik liever nog een paar dagen met haar wil daten. dat is heel erg naar voor jouw omdat je zover bent gereden en hier speciaal naartoe bent gekomen om mij te leren kennen. is het niet een idee dat je hier wel nog een paar dagen blijft om tenminste een beetje vakantie te vieren, met of zonder mij en corina die af en toe een hapje met je mee komen eten of je meenemen naar de markt of zo?"

Als ze daarna dan nog één gemene opmerking naar corina maakte had ik alsnog gezegd 'nu ben je het zelf aan het verzieken, dan kun je maar beter gewoon helemaal naar huis gaan'.

Zo had hij corina ook nog het gevoel kunnen geven dat hij haar serieus neemt en dat hij het tenminste met haar wel nog wil proberen. Maar dat zie ik er eerlijk gezegd ook niet van komen hoor.

Maar goed, ik ben geen therapeut en ik weet niet eens of ik wel alle chakra's heb :)
pi_210375300
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik het zou pikken zoals Walter en Corina deden.

Inderdaad. Walter is verstandiger dan ik want zo kwam hij er wel beter uit op TV. En ondanks dat volstrekt ridicule geschenk.
Een hondje in een papieren zak voor een dame die op het punt stond om je een prostaatmassage cadeau te doen. Hier is duidelijk sprake van een pijnlijke disbalans waarin mensen elkaars verwachtingen misschien niet helemaal goed aanvoelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 22-08-2023 09:02:54 ]
anonieme razernist
pi_210375307
Als er bij Waltor zo af en toe dingen achter blijven van gasten en die hij dan probeert door te geven.... zou AleHandra dan ook haar dildoboom hebben laten staan? En zo ja... is die dan voor Corina voor haar afscheid?

:s)
pi_210375352
Die aandachttrekkerij van Allerhandra leek op beeld super onaantrekkelijk. Zij had wel de meest goede analyse van die Walgert. Beiden zou ik niet aan mijn sterfbed willen hebben :D Maar ook Corina niet, typisch achter de ellebogen zijig mens.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:24:45 #133
384473 Tuinfluitert
pi_210375362
Ben ook zo benieuwd of Alexandra vorige week bij de reunie was.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 00:10 schreef Blues het volgende:

Als er bij Waltor zo af en toe dingen achter blijven van gasten en die hij dan probeert door te geven.... zou AleHandra dan ook haar dildoboom hebben laten staan? En zo ja... is die dan voor Corina voor haar afscheid?

:s)
Alexandra, Beschermer van de mensheid zei dat het houten kunstwerk in haar praktijk in Pedreguer staat, er altijd bij mag zijn.
pi_210375374
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 00:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ben ook zo benieuwd of Alexandra vorige week bij de reunie was.
[..]
Alexandra, Beschermer van de mensheid zei dat het houten kunstwerk in haar praktijk in Pedreguer staat, er altijd bij mag zijn.
_O- _O- :D
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:32:25 #135
70532 loveli
N
pi_210375383
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:55:36 #136
70532 loveli
N
pi_210375445
twitter

twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_210375862
Hilarisch, die tweets op X :P
pi_210375936
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 00:07 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Inderdaad. Walter is verstandige dan ik want zo kwam hij er wel beter uit op TV. En ondanks dat volstrekt ridicule geschenk.
Een hondje in een papieren zak voor een dame die op het punt stond om je een prostaatmassage cadeau te doen. Hier is duidelijk sprake van een pijnlijke disbalans waarin mensen elkaars verwachtingen misschien niet helemaal goed aanvoelen.
:D!

Dat cadeau was wel echt erg ja.
pi_210376023
Ik denk dat Thom al hoteldebotel verliefd was weet je wel. Dan kan zoiets nogal rauw op je dak vallen weet je wel en dan rij je zo naar huis met een lelijk schilderij weet je wel.

#dynastylife

Ed vertrouw ik voor geen meter maar ik weet niet hoe dat komt, op de een of andere manier kan ik mij niet voorstellen dat hij Marjan echt leuk vindt. Olov moet voor zichzelf kiezen, welke volwassen vent gooit zichzelf zo op de achtergrond en gaat zonder probleem in een rommelige schuur liggen? Dan sta je toch al 2-0 achter bij iemand als Marjan?
pi_210376398
Die wasmachine van Bram: met 2 paar handen en moeizaam gezwengel langzaam ronddraaiend en kreunend kwam het apparaat in beweging. Volgens mij zijn er 2 mogelijkheden: A) het apparaat was toevallig nét kapot gegaan (zie de losbrekende bovenkant) B) hij had 'm net en had 'm nog nooit gebruikt, maar wilde voor de camera heel ecologisch interessant doen. Welke Europese vrouw/man trapt daar in?
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:42:29 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210377590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 08:50 schreef Battlecruiser het volgende:
Die wasmachine van Bram: met 2 paar handen en moeizaam gezwengel langzaam ronddraaiend en kreunend kwam het apparaat in beweging. Volgens mij zijn er 2 mogelijkheden: A) het apparaat was toevallig nét kapot gegaan (zie de losbrekende bovenkant) B) hij had 'm net en had 'm nog nooit gebruikt, maar wilde voor de camera heel ecologisch interessant doen. Welke Europese vrouw/man trapt daar in?
Is eerder in de serie ook in bedrijf geweest hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210378038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 08:50 schreef Battlecruiser het volgende:
Die wasmachine gebruikt hij al het hele programma, wasmachine komt uit een museum heeft hij eens gezegd
pi_210378043
WAT probeerde Olof nou te mompelen?
BFF's 4ever, hartje hartje?
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:12:30 #144
384473 Tuinfluitert
pi_210378916
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 11:19 schreef Blues het volgende:

WAT probeerde Olof nou te mompelen?
BFF's 4ever, hartje hartje?
Olof zoiets: Ed vertelde dat hij er geen moeite mee heeft om tien maanden per jaar in deze villa in de Algarve te verblijven.
Marian: Oh? (want haar net gebouwde villa staat te huur en haar makelaarsbedrijf in de verkoop.)
Olof: Maar Marian, wij blijven toch wel beste vrienden. O+

En al eerder ongeveer :
Olof: Marian reist graag, wil 4 weken naar Griekenland en de wereld over, ik heb dat allemaal al gezien, ja echt waar, ik doe dat niet meer, Ed zit daar niet mee, tourt ook graag in haar auto, dus ik denk dat Ed beter bij Marian past.

Marian heeft een huis gekocht in Den Bosch, Olof woont in Vught, .
Zou me niets verbazen dat Harry ook eens op de thee bij Marian gaat. Haar hart verwarmt,
pi_210379956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 12:12 schreef Tuinfluitert het volgende:

Zou me niets verbazen dat Harry ook eens op de thee bij Marian gaat. Haar hart verwarmt,
Hebben we het over Harry van Debbie? Die man zoekt toch geen vrouw die schuifelt alsof ze 80 is, in een opengeritst badpak van het woonwagenkamp? :?
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:56:49 #146
384473 Tuinfluitert
pi_210380543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hebben we het over Harry van Debbie? Die man zoekt toch geen vrouw die schuifelt alsof ze 80 is, in een opengeritst badpak van het woonwagenkamp? :?
Ja Harry van Debbie.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:58:53 #147
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210380574
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk dat Harry de bankrekening van Marian wel aantrekkelijk vind.
pi_210380958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 10:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Is eerder in de serie ook in bedrijf geweest hoor.
Ja, maar volgens mij draaide hij dat ding alleen maar rond zonder wasgoed. Dat scheelt wel wat weerstand.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:13:23 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210382401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 14:28 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Ja, maar volgens mij draaide hij dat ding alleen maar rond zonder wasgoed. Dat scheelt wel wat weerstand.
Nou, in elk geval met die eerste dame, naam kwijt, draaide hij er een was mee.

Maar goed, snap niet waarom dit zo'n kritisch dingetje is eigenlijk. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210382448
G
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou, in elk geval met die eerste dame, naam kwijt, draaide hij er een was mee.

Maar goed, snap niet waarom dit zo'n kritisch dingetje is eigenlijk. :D
Ga er dan maar eens mee wassen, dan. Met zo'n kijk-mij-eens-ecologisch-biologisch-dynamisch-doen-wrakhout.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:34:14 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210382533
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 16:19 schreef Battlecruiser het volgende:
G
[..]
Ga er dan maar eens mee wassen, dan. Met zo'n kijk-mij-eens-ecologisch-biologisch-dynamisch-doen-wrakhout.
^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210382707
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 16:19 schreef Battlecruiser het volgende:
G
[..]
Nou als je dan ecologisch-biologisch-dynamisch wil doen, is dit wel de manier.
Beter dan hypocriet de elektrieke wasmachine gebruiken, toch?
pi_210382732
Aan zijn kleding te zien wast hij sowieso niet zo vaak :+
pi_210382745
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 16:59 schreef Magica het volgende:
Aan zijn kleding te zien wast hij sowieso niet zo vaak :+
Nee, vind je het gek als het zoveel moeite kost :P
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:12:00 #155
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210382836
Net even de aflevering van gisteren bekeken:

1. Een betere anti-reclame voor tantra kan je niet hebben.
2. Kan iemand mij aan salie helpen?
pi_210382992
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 17:01 schreef cafca het volgende:

[..]
Nee, vind je het gek als het zoveel moeite kost :P
Nee tis heel logisch :P
pi_210383115

Zeldzaam eenzijdige poll :D
pi_210383140
Joy 1% daar gaat z’n ego. *O* _O_
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:53:49 #159
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210383219
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 17:46 schreef Document1 het volgende:
Joy 1% daar gaat z’n ego. *O* _O_
Ik heb om wat reacties gevraagd:

- Joy trekt zich niks aan van de opinie van andere mensen die nog niet zo ver zijn in hun journey.

- Walter was niet bereikbaar voor een reactie ivm een verkoudheid.

- Martijn was er helemaal klaar mee en reageert niet meer op B&B vol liefde zaken, hij is te druk met Say Cheese.

- Leendert wil even afwachten op de uitslag van andere polls en daarna neemt hij contact op met de redactie via WhatsApp.
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:00:41 #160
70532 loveli
N
pi_210383305
Debbie weet gewoon beter dan de rest hoe ze op beeld moet overkomen.
crap in = crap out
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:05:54 #161
482080 AgnesGru
pi_210383384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 17:53 schreef PirE het volgende:

[..]
Ik heb om wat reacties gevraagd:

- Joy trekt zich niks aan van de opinie van andere mensen die nog niet zo ver zijn in hun journey.

- Walter was niet bereikbaar voor een reactie ivm een verkoudheid.

- Martijn was er helemaal klaar mee en reageert niet meer op B&B vol liefde zaken, hij is te druk met Say Cheese.

- Leendert wil even afwachten op de uitslag van andere polls en daarna neemt hij contact op met de redactie via WhatsApp.
- Petri is hier helemaal niet blij mee!
pi_210383497
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 17:12 schreef MadMaster het volgende:

Hoort een prostaatmassage eigenlijk bij tantra of is dit het deluxe pakket wat Alexandra aan wilde bieden? :?
pi_210383506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 18:00 schreef loveli het volgende:
Debbie weet gewoon beter dan de rest hoe ze op beeld moet overkomen.
Is een hele goeie actrice.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:19:57 #164
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210383562
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 18:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoort een prostaatmassage eigenlijk bij tantra of is dit het deluxe pakket wat Alexandra aan wilde bieden? :?
Gezien die houten dildo vrees ik dat dat bij haar in het basispakket zit… :X
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:20:44 #165
70532 loveli
N
pi_210383573
quote:

[..]
Ze masseert nog wel meer, als je genoeg betaalt.

Zie ook de foto op de website met een man wijdbeens op z'n rug en een handdoekje over het massagegebier.
crap in = crap out
pi_210383585
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 17:12 schreef MadMaster het volgende:

Ik quote nog een keer nu ik meer info heb.

Alexandra heeft zeker goeie reclame voor zichzelf gemaakt. _O-
pi_210383723
Alexandra en Walter waren gisteren geweldig. Alexandra is echt heel eng, ze heeft wel een aantal dingen gezegd die zeker kloppen over Walter.

Pleur op met je knuffel _O_
SOONY
pi_210383767
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 18:33 schreef DKUp het volgende:

Pleur op met je knuffel _O_
Bij het eerste moment dacht ik dat hij naar een winkel was geweest. Kun je nagaan hoe attent ik Walter plotseling vond. _O-
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:41:16 #169
70532 loveli
N
pi_210383834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 18:20 schreef loveli het volgende:

[..]
Ze masseert nog wel meer, als je genoeg betaalt.

Zie ook de foto op de website met een man wijdbeens op z'n rug en een handdoekje over het massagegebier.
Klikken op eigen risico.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_210383870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 18:41 schreef loveli het volgende:

[..]
Klikken op eigen risico.
SPOILER
Wow. Bij Shiva (bestandsnaam hier) heb ik normaal andere associaties. :')
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:13:38 #171
70532 loveli
N
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:14:11 #172
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210384410
quote:
Noem het dan gewoon een massage mét happy ending.

Oké, genoeg reclame voor Alexandra gemaakt. 8-)
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:18:04 #174
70532 loveli
N
pi_210384443
Prostaatmassage schijn je wekelijks te moeten doen, volgens haar site.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 19:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Noem het dan gewoon een massage mét happy ending.

Oké, genoeg reclame voor Alexandra gemaakt. 8-)
Voor 200 euro. Ik denk dat Martijn een goedkoper adresje weet.
crap in = crap out
pi_210384454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 19:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. :D

Hopelijk vanavond weer Martijn, want de rest begint saai en voorspelbaar te worden.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:19:02 #176
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210384459
quote:
[..]
:X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210384571
quote:
[..]
:D
pi_210385208
quote:

[..]
Ja, wist ik ook niet, kende alleen de yoni en lingam. Maar goed, ik zit ook niet zo in de tantra-wereld. En misschien heeft ze wel een nieuw gat in de tantra-markt gevonden :+
Ik vond haar ook wel een akelige energie hebben, al was het wel leuke tv, altijd spannend welke gemene opmerking ze zou gaan maken :)
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
pi_210385641
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, wist ik ook niet, kende alleen de yoni en lingam. Maar goed, ik zit ook niet zo in de tantra-wereld. En misschien heeft ze wel een nieuw gat in de tantra-markt gevonden :+
Ik vond haar ook wel een akelige energie hebben, al was het wel leuke tv, altijd spannend welke gemene opmerking ze zou gaan maken :)
Op de een of andere manier mocht ik dat gekke mens wel. Ze spiegelde Walgert goed. Ook toen ze een oude festivalvriendin daar ontmoette, dat leek echt heel spontaan. Maar dat ranzige gesprek in de auto was net zo erg als wat Walgert deed in de hottube. Haha, zij was verder in haar tantra (lees gewoon ordinaire seks met een sausje) dan Walgert.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:43:06 #180
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385704
Stel dat je nu bij één van de B&B houders op bezoek zou mogen gaan voor een weekendje of zo.
Bij wie zou je dan langs willen gaan?
pi_210385711
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Op de een of andere manier mocht ik dat gekke mens wel. Ze spiegelde Walgert goed. Ook toen ze een oude festivalvriendin daar ontmoette, dat leek echt heel spontaan. Maar dat ranzige gesprek in de auto was net zo erg als wat Walgert deed in de hottube. Haha, zij was verder in haar tantra (lees gewoon ordinaire seks met een sausje) dan Walgert.
Als zij dat valse niet had was ze imo leuker dan huismoeke Carina. Helaas is dat niet zo.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:44:39 #182
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als zij dat valse niet had was ze imo leuker dan huismoeke Carina. Helaas is dat niet zo.
Van Carina wil je geen prostaat massage… :{w
pi_210385733
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Stel dat je nu bij één van de B&B houders op bezoek zou mogen gaan voor een weekendje of zo.
Ik denk bij Debbie of Marian. Niet vanwege hen, maar omdat die B&B's het schoonst en de omgeving me het mooist lijken. Liefst heb ik eigenlijk geen contact met de eigenaren denk ik :@
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:45:28 #184
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385749
“Prettâg!”

Haags genot @DKUp
pi_210385759
Deze komt opzeker uit Den Haag.
Zonder wrijving geen glans
pi_210385761
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Van Carina wil je geen prostaat massage… :{w
Schoot hier hardop in de lach! Wat is er mis met Corina? Zo lelijk is ze toch niet?
pi_210385768
quote:
Marian.
pi_210385773
Leendert in pak prinses @Pisces29
SOONY
pi_210385777
Mooi menopauzerood kapsel.
pi_210385787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:46 schreef Haags het volgende:
Deze komt opzeker uit Den Haag.
Zekâh
pi_210385791
Oh ik dacht al zijn frauen zijn op :') :@
SOONY
pi_210385801
Haagweg in Rijswijk
SOONY
pi_210385803
Johanna in reiswêk
pi_210385805
rèswèk
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:49:39 #196
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210385820
quote:
Marian vind ik te duur nadat ik de prijzen zag.
Daarom maar Petri, denk dat ze haar gasten wel met rust laat en niet onderwerpt aan een kruisverhoor aan de ontbijttafel.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:49:44 #197
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385822
quote:
Bij welke ga jij langs? Ik gok HUA HAN.
pi_210385829
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef PirE het volgende:

[..]
Daarom maar Petri, denk dat ze haar gasten wel met rust laat en niet onderwerpt aan een kruisverhoor aan de ontbijttafel.
Ik ging er vanuit dat we gratis mogen, betalen voor een B&B doe ik niet.
Hotel of App only. B-)
pi_210385836
Harry gaat hem niet worden
SOONY
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:51:13 #201
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385839
quote:

[..]
Zelf wil ik wel bij Bram langs gaan.
Wil die omgeving daar wel eens bekijken.
Voor een uurtje of 2 dan, niet langer…
pi_210385840
Dat spierwitte haar vind ik zo lelijk. ;(
pi_210385843
Gaan ze nu heel het terrein reinigen?
SOONY
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:51:40 #204
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385852
Zelfs de stem van Corina is huismoeke
pi_210385869
Walter gaat hem hier niet op kunnen tantraen
SOONY
pi_210385871
Carina is the day after team Alexandra _O-
pi_210385885
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ging er vanuit dat we gratis mogen, betalen voor een B&B doe ik niet.
Hotel of App only. B-)
Oh ja, als ik moet betalen dan ga ik naar geen van deze B&B's. Sowieso niet vaak in een B&B geweest, alleen in Dublin.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:54:05 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dat spierwitte haar vind ik zo lelijk. ;(
Van Jasmine? Ik vind haar eigenlijk best een mooi gezicht hebben.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:55:32 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385957
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nee Harry :D
pi_210385965
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ze heeft ook een mooi gezicht is ook heel likeable volgens mij. :)
pi_210385977
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
“Het schept geen band.”
“Zal ik even helpen scheppen?”

Top montage…
Ik ook, zou wel de conversatie tussen de editters willen meemaken. Zo van: " Deze scene moet er in, hoor"
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:58:11 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210385978
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze heeft ook een mooi gezicht is ook heel likeable volgens mij. :)
Ik begrijp de struggles van Bram wel…
pi_210385980
Dit is de zus van Marijke Helwegen hoor, kan niet anders.
pi_210385991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik ook, zou wel de conversatie tussen de editters willen meemaken. Zo van: " Deze scene moet er in, hoor"
Gister ging de deur van Alexandra dicht en de pauw ging toevallig weer geluid maken.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:59:08 #218
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210386014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gister ging de deur van Alexandra dicht en de pauw ging toevallig weer geluid maken.
Ja! _O_ _O-
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:00:14 #220
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210386021
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Waarom al die gedichten van het niveau lik me vessie…?
Ze bezorgen me gewoon een depressie.
pi_210386022
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee Harry :D
Oooh hahaha, dat is wel logischer. Maar een groot deel van de oude mannen hadden wel zo'n haarkleur toch? Eigenlijk verrassend weinig kale mannen.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:00:17 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210386028
TENEN LEZEN IS EEN GAVE
pi_210386054
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
TENEN LEZEN IS EEN GAVE
Ik ben benieuwd naar de uitleg bij de voeten van Leendert :D (tenzij zij de gave niet bezit en geen tenen kan lezen ;))
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:02:05 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210386260
Harry komt wel aan z´n trekken.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:10:49 #227
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:11:52 #228
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210386320
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Als je de lul van Alexandra net hebt gehad, krijg je dit…
Misschien heeft ze hem uit dat bos gejat.
pi_210386329
Ja, ik denk dat ik voor de B&B van Debbie kies. Ik wil ook naar het piemelbos :D
pi_210386332
Leendert doet wederom alsof er weinig zelf gingen :D
pi_210386347
Wat trok je aan in mij
- Ik moest een zevende vrouw kiezen van de regie
pi_210386390
Jasmine is intelligent genoeg om te zien dat ze amper welkom is. Hopelijk gaat ze snel weg.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:15:22 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210386402
Bonnie bij Leendert doet me met die jas denken aan een karakter uit de musical Cats:

pi_210386425
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Jasmine is intelligent genoeg om te zien dat ze amper welkom is. Hopelijk gaat ze snel weg.
Hopelijk voor haarzelf. Ik vind haar wel vriendelijk overkomen. Maar denk ook dat ze minder goed bij Bram past.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:16:58 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210386441
Goede analyse van Jasmin.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:17:20 #236
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210386451
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Haar accent… O+
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:17:57 #237
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210386478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:16 schreef PirE het volgende:
Goede analyse van Jasmin.
Echt wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:19:14 #238
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210386533
Walter voelt een verkoudheid opkomen.
pi_210386538
Ik denk dat het wel voornamelijk aantrekkingskracht is. Walter.
pi_210386549
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:17 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Echt wel.
Ja maar je ziet toch direct dat het geen match is? Ze is een halve kop groter dan die dwerg, Caroline is tenger en kleiner.
pi_210386578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja maar je ziet toch direct dat het geen match is? Ze is een halve kop groter dan die dwerg, Caroline is tenger en kleiner.
Ze is ook groter, hij had haar fysiek nooit gekozen.

Is ze nog met haar master bezig? Ga je toch niet in de middle of nowhere wonen ook.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:20:52 #242
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210386586
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Volgens mij ziet iedereen dat , maar wat zij zegt gaat niet over uiterlijke dingen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210386608
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Haar accent… O+
Ik broed even op een grapje. Wellicht komt hij nog per DM. :P
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:21:38 #244
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210386612
Dat was de kortste date van allemaal, geloof ik.
Nog korter dan die van Martijn…
pi_210386631
Bram: ik ben blij dat we dit kunnen bespreken, wat een opluchting
Bram: ze ziet iets dat ik nooit zag
Bram: ik ben blij dat het zo loopt

:')
pi_210386650
Haha, zei ze toch nog iets over korte mannen :)
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:23:43 #247
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210386665
Ik denk ook niet dat ze zichzelf hier zag wonen. Fijn dat het dan voor iedereen zo beter is. :)
pi_210386680
Ik wil ook zo een lezing
pi_210386699
Emotioneel mens
Niet makkelijk

Is wel een beetje cliché
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:25:13 #251
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210386717
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Beetje salie rook er bij.
Kumbaya…
Huis heb ik al eens gereinigd ;)
Tantra hoeft nog niet.
Verder volg ik het programma nauwgezet.
Bomen laat ik niet door anderen kappen. :P
pi_210386742
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Huis heb ik al eens gereinigd ;)
Tantra hoeft nog niet.
Verder volg ik het programma nauwgezet.
Bomen laat ik niet door anderen kappen. :P
Oud en inmiddels wijs :D
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:31:07 #254
70532 loveli
N
pi_210386858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
TENEN LEZEN IS EEN GAVE
Teendert.
crap in = crap out
pi_210386883
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef loveli het volgende:

[..]
Teendert.
_O_
pi_210386891
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oud en inmiddels wijs :D
Nee, een Pietje precies. ;)
pi_210386929
Hoorde ik het goed dat het hele weekend die reünie komt? _O_
pi_210386994
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee, een Pietje precies. ;)
Ik ben een sloddervos, maar heb geen hekel aan die pietjes. ;)
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:37:36 #259
70532 loveli
N
pi_210386996
Voeten :r
crap in = crap out
pi_210387044
Wat zou dat spul van Leendert kosten?
pi_210387051
Dus ze denkt wel degelijk over het geld na. :')
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:39:39 #262
208890 June.
Seriously?
pi_210387059
Stukje met tenen kon ik echt niet kijken :r
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:40:39 #263
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:40:44 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210387095
Straks staat Thalia ineens op de stoep.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:40:51 #265
208890 June.
Seriously?
pi_210387102
En echt, bewust een halfuur later gestart zodat ik de reclames kan stippen. Nu alweer bij ;(
pi_210387111
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dus ze denkt wel degelijk over het geld na. :')
Wie, die tenenkaasmevrouw?
pi_210387132
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wie, die tenenkaasmevrouw?
Ja deze Haagse
pi_210387146
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:40 schreef June. het volgende:
En echt, bewust een halfuur later gestart zodat ik de reclames kan stippen. Nu alweer bij ;(
Dus voortaan kun je net zo goed meteen meekletsen. ;)
pi_210387164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat trok je aan in mij
- Ik moest een zevende vrouw kiezen van de regie
_O-
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:43:18 #270
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210387167
Verdomd mooi uitzicht daar in Zweden.
pi_210387195
Bram doet alsof Anna een minder stabiele relatie zal geven omdat dit type net als zijn vorige vriendinnen is.
Maar hij vindt Carolien aantrekkelijker.
En Anna is minder zeker van alles. Weet het nog niet. Dus hij kiest zekerheid. (Logisch.)
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:44:43 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210387202
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja deze Haagse
Lijkt mij vrij logisch eigenlijk, daten met een vent die in een sneue aftandse woning in een treurige omgeving woont en zich voordoet als een grootgrondbezitter dan wil je weten hoe het zit. Omgekeerd zoekt hij ook een vrouw die iets aanvult, financieel of op ander gebied, haha.
pi_210387278
Paul heeft niet dat enge witte haar. Kies maar voor Paul Debbie.
pi_210387285
quote:

[..]
Zoiets dacht ik ook: lekker rustig met Petri een beetje op de achtergrond aan het werk. Ik zou in Portugal vooral bang zijn dat ik Marian in haar badpak tegen zou komen :') ,
anonieme razernist
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:47:13 #276
208890 June.
Seriously?
pi_210387288
Paul :D _O-
pi_210387333
Walter zoekt sex en aantrekkingskracht.

Walter heeft Alexandra zitten verwijten of zij hem wilde verleiden.

Lolbroek Walter.
pi_210387354
Corina barst in huilen uit
Ik schrik er gewoon van _O-
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:49:31 #279
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210387355
Cringe.
pi_210387391
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:49 schreef PirE het volgende:
Cringe.
Bij Leendert en Thalia?
Of bij Martijn die met stalen gezicht zegt dat het leuk wordt met die nieuwe.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:50:52 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210387392
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen even een sessie bij haar boeken.
Even wat vertrouwen en stabiliteit bij haar ophalen…
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:50:59 #282
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210387395
Oehhh topshow morgen.
-Petri
-Martijn
-Leendert
pi_210387398
Oeh, komt Thalia toch nog even langs? Spannend
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:52:02 #284
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210387426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij Leendert en Thalia?
Of bij Martijn die met stalen gezicht zegt dat het leuk wordt met die nieuwe.
Die afscheidsdans van Walter en Corina.
pi_210387432
'Emotieteen'.
anonieme razernist
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:52:30 #286
70532 loveli
N
pi_210387439
quote:
Petri en misschien Debbie qua locatie. Als Walter er niet was, dan daar ook wel.

De rest is viezig of te veel gedoe.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:53:02 #287
70532 loveli
N
pi_210387457
quote:
80s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:52 schreef NoCigar het volgende:
'Emotieteen'.
Weer wat anders dan emotieeten.
crap in = crap out
pi_210387721
ik zou wel een leuke lange wandeling willen maken met Noah, maar dan wel niet blijven slapen bij Leendert :)

verder zou ik bij geen van de kandidaten willen gaan logeren.
pi_210387750
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hadden het best leuk samen.
anonieme razernist
pi_210387854
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:07 schreef JOHANK88 het volgende:
ik zou wel een leuke lange wandeling willen maken met Noah, maar dan wel niet blijven slapen bij Leendert :)

verder zou ik bij geen van de kandidaten willen gaan logeren.
Hele grappige slimme hond inderdaad, daar zou ik ook wel mee willen wandelen, met die witte poedel van Bram ook wel.
pi_210387874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hele grappige slimme hond inderdaad, daar zou ik ook wel mee willen wandelen, met die witte poedel van Bram ook wel.
de hond van bram is echt zo cute, die zou ik helemaal suf knuffelen :) maar naar bram is een hele reis.
bij die depri B&B van Leendert ben ik vanuit hier in 2 uurtjes :)
pi_210387969
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
de hond van bram is echt zo cute, die zou ik helemaal suf knuffelen :) maar naar bram is een hele reis.
bij die depri B&B van Leendert ben ik vanuit hier in 2 uurtjes :)
Dat schoothondje van Marian, neuh, verwend bang lui keffertje. :D
pi_210387994
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat schoothondje van Marian, neuh, verwend lui keffertje. :D
en dan ligt marian ook nog telkens ergens in je blikveld in een "bloed ordinaire" creatie - om het op z'n debbie's te zeggen :)
pi_210388006
dat mens bij leendert spoort ook niet. ze geeft mensen het advies naar de dokter te gaan
omdat zij ziet dat ze een tumor in hun buik hebben, en het klopt ook nog altijd. :{
pi_210388008
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:20 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
en dan ligt marian ook nog telkens ergens in je blikveld in een "bloed ordinaire" creatie - om het op z'n debbie's te zeggen :)
_O-
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:22:41 #296
70532 loveli
N
pi_210388033
twitter

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 22-08-2023 22:29:56 ]
crap in = crap out
pi_210388052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef JOHANK88 het volgende:
dat mens bij leendert spoort ook niet. ze geeft mensen het advies naar de dokter te gaan
omdat zij ziet dat ze een tumor in hun buik hebben, en het klopt ook nog altijd. :{
Zulk soort uitspraken vliegen direct in mijn toekomstig demente brein, dat onthoud ik niet.
pi_210388066
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zulk soort uitspraken vliegen direct in mijn toekomstig demente brein, dat onthoud ik niet.
daar ben ik dan weer jaloers op, dat jij dat kunt :)
  Vis een optie? dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:28:34 #299
70532 loveli
N
pi_210388128
twitter

twitter

Eens.
crap in = crap out
pi_210388189
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 22:28 schreef loveli het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Eens.
Zij is bezig met een master klinische psychologie, en zeker dat ze gaat slagen.
pi_210388326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoorde ik het goed dat het hele weekend die reünie komt? _O_
Zaterdag een normale uitzending en dan zondag de reunie. Ook de vooruitkijkers moeten daarop wachten.. ff een weekje geen BB dus :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')