abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:35:22 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210353054

Realityprogramma B&B Vol Liefde waarin acht alleenstaande eigenaren van een B&B verspreid over Europa en Thailand op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Elke werkdag te zien op RTL4 om 20.30 uur of vooruit te kijken via Videoland. Zie hiervoor het voor uit kijken topic op videoland: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1

Kandidaten

Bram (30) uit Zweden
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=643

Debbie (62) uit Spanje
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=644

Joy (25) uit Spanje
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=645

Leendert (68) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=646

Marian (68) uit Portugal
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=647

Martijn (47) uit Thailand
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=648

Petri (59) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=649

Walter (54) uit Frankrijk
https://www.rtl.nl/progra(...)6849907&personId=650

Maandag t/m vrijdag om 20.30 uur op RTL 4.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210353059
Na de hand:
twitter
anonieme razernist
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:41:32 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210353123
quote:
18s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:36 schreef NoCigar het volgende:
Na de hand:
[ twitter ]
Joy die het een aantal dames kwalijk neemt een verborgen agenda te hebben met deelname. :D
Wat een verwende kleuter zonder enige zelfreflectie is hij toch.

Wel benieuwd naar wie hij bedoelt, natuurlijk!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:42:28 #4
482080 AgnesGru
pi_210353144
Wel jammer dat Debbie steeds meer van die mean girl trekjes gaat vertonen. Hoe ze gelijk naar Paul rende om het over Harry te hebben en hem voor zijn karretje te spannen om Harry maar ergens op te kunnen pakken, triest gewoon.

Even los van hoe Harry is, maar knap dit gewoon zelf op.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:42:37 #5
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210353147
quote:
Na de hand:
[ twitter ]
Wat een ongelofelijke eikel ... en dat is netjes gezegd :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:43:32 #6
482080 AgnesGru
pi_210353167
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een ongelofelijke eikel ... en dat is netjes gezegd :+
Echt he, en uiteraard ligt het aan de dames en niet aan hemzelf.
Sneuneus.
  zondag 20 augustus 2023 @ 12:44:12 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210353187
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Echt he, en uiteraard ligt het aan de dames en niet aan hemzelf.
Sneuneus.
Ja precies dat , bah naar mannetje.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210353320
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:42 schreef AgnesGru het volgende:
Wel jammer dat Debbie steeds meer van die mean girl trekjes gaat vertonen. Hoe ze gelijk naar Paul rende om het over Harry te hebben en hem voor zijn karretje te spannen om Harry maar ergens op te kunnen pakken, triest gewoon.

Even los van hoe Harry is, maar knap dit gewoon zelf op.
Debbie heeft al vanaf dag 1 die trekjes :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_210353322
quote:
Na de hand:
[ twitter ]
Oh ja, nu is het gerechtvaardigd dat hij zo onbeschoft was. Wat een kleuter.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_210353328
quote:
Na de hand:
[ twitter ]
Als het wel zo is, ben ik wel benieuwd wie het was of waren. :)
pi_210353393
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]
Oh ja, nu is het gerechtvaardigd dat hij zo onbeschoft was. Wat een kleuter.
Als je merkt dat iemand enkel en alleen meedoet om bekend te worden en op tv te komen, dan kan ik dat gedrag begrijpen. Maar toch niet alle vrouwen waren zo, lijkt me.
pi_210353418
quote:
Na de hand:
[ twitter ]
Na de hand 😆

Kinderachtig. Wel benieuwd wat hij bedoelt..
pi_210353483
Maar hij heeft wel gelijk dat het behoorlijk intensief is, tweeëntwintig dagen, tien uur per dag en dan nog persoonlijk en openhartig moeten zijn. Ik zou na een ochtendje al opgeven denk ik.
anonieme razernist
  zondag 20 augustus 2023 @ 13:13:23 #14
482080 AgnesGru
pi_210353512
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Debbie heeft al vanaf dag 1 die trekjes :D
Vandaar dat steeds meer in de post staat ;)
pi_210353952
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 21:07 schreef Revanches het volgende:
Niemand die aanslaat op dat penetratie verhaal van Walter?
Alexandra haalde bij aankomst, kwasi-nonchalant een enorme houten penis uit haar koffer. Als Walter wilt ervaren hoe het als man voelt om als een vrouw gepenetreerd te worden, dan zijn de ' tools' daarvoor 'in-house'. Dat joekel staat nu maar te verstoffen op de plank in Alexandra's kamer.

Martijn: Hij wilt graag een vrouw naast zich maar dit programma is niet het juiste format voor hem. Omdat hij jaren alleen is geweest, heeft hij veel tijd nodig om deze dame langzaam te laten setllen in z'n leven. In het programma moet alles 'nu..'nu..'nu..' want de opname-crew heeft maar max ~ twee weken de tijd voor alle kandidaten.
Dit pushen werkt op z'n zenuwen. De Say Cheese snackbar is z'n leven en huiskamer. <Daar moet je ook maar zin in hebben>. Daarnaast zei hij al bij het bekijken van de aanmeld video's bij geen enkele de 'wow' factor te voelen. Zo is hij het programma in gegaan ....dat moet loodzwaar zijn.

Een submissive Thais vrouwtje is misschien gewoon het beste voor hem. Communiceren' behoort duidelijk niet tot z'n skill-set. Dat hoeft dus geen probleem te zijn. Misschien als ultieme compensatie de aldaar in 'Zeg Kaas' werkende Lady-boy . Doe eens gek, laat je gaan .......Kinky, enigszins verwarrend tegelijkertijd en daarnaast niet te veeleisend. Een echte stress reliever. Na 4 tropen jaren daar mag je wel de schaamte voorbij zijn :)
  Vis een optie? zondag 20 augustus 2023 @ 13:49:15 #16
70532 loveli
N
pi_210354037
De crew bij Joy had 22 dagen, dus niks 2 weken.

En wat betreft wow-factor, die heeft Martijn zelf ook niet echt. Hij had ook kunnen afhaken ivm te weinig matches.
crap in = crap out
pi_210354332
Tja, het zijn allemaal mensen die graag op televisie komen. Op zich niet gek dat de meesten daarvan enigszins narcistische trekjes vertonen natuurlijk.
pi_210356046
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:49 schreef loveli het volgende:
De crew bij Joy had 22 dagen, dus niks 2 weken.

En wat betreft wow-factor, die heeft Martijn zelf ook niet echt. Hij had ook kunnen afhaken ivm te weinig matches.
Sorry, dus 3 i.p.v. 2 weken ..... excuses dat maakt inderdaad een wereld van verschil _O- .
By the way, de crew had waarschijnlijk bij Joy gewoon de volle 3 weken nodig omdat kijken en luisteren naar 'journey' Joy nu eenmaal 'slow-motion' TV is.

Wat betreft afhaken: Het is maar de vraag of dat zo makkelijk gaat. Je verbindt je aan het programma-format en men komt niet langs voor de kat zijn k#t. Denk dat er redelijk gepushed wordt vanuit het productie-team als men goede TV verwacht en dat zij de mogelijkheid tot cancellen hebben maar de kandidaat alleen onder beperkte condities . Die dame die eerder is afgehaakt omdat haar honden onrustig werden van de camera-ploeg was misschien gewoon maar 'zo zo' materiaal waarna men het makkelijk liet lopen.
  zondag 20 augustus 2023 @ 16:14:25 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210356141
quote:
2s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef NoCigar het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk dat het behoorlijk intensief is, tweeëntwintig dagen, tien uur per dag en dan nog persoonlijk en openhartig moeten zijn. Ik zou na een ochtendje al opgeven denk ik.
Nou inderdaad. Het lijkt me de hel op aarde om aan zoiets mee te doen. Zéker als de kandidaten tegenvallen of zelfs niet je eigen keuze zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210356438
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 16:08 schreef Bever_NL het volgende:

Wat betreft afhaken: Het is maar de vraag of dat zo makkelijk gaat. Je verbindt je aan het programma-format en men komt niet langs voor de kat zijn k#t. Denk dat er redelijk gepushed wordt vanuit het productie-team als men goede TV verwacht en dat zij de mogelijkheid tot cancellen hebben maar de kandidaat alleen onder beperkte condities . Die dame die eerder is afgehaakt omdat haar honden onrustig werden van de camera-ploeg was misschien gewoon maar 'zo zo' materiaal waarna men het makkelijk liet lopen.
Ik denk dat er idd een dik contract met regels ligt en een exit niet altijd kan en mag.

Die 22 dagen lijken me loodzwaar.
Misschien dat Petri daarom geen blad meer voor de mond kan nemen. Ze kán het gewoon niet meer. _O-
  zondag 20 augustus 2023 @ 18:56:09 #21
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210358446
quote:
2s.gif Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef NoCigar het volgende:

Wellicht kan Alexandra wat B&B Vol Liefde nazorg geven.

Ben jij het contact met jezelf kwijt?
Heb je last van lichamelijke klachten of stress?
Heb je het te druk met werk, je gezin of andere zaken die je zoveel energie kosten?
Overweeg dan eens een fijne massage of andere sessie….. gewoon .. omdat je het waard bent !

Mijn klanten beschrijven me als een open, liefdevolle en rustige persoon die op anderen is afgestemd en die authentiek is. Ze ervaren een leuke sfeer die tot diepte leidt.

Ik woon in de campo, een prachtig paradijs in de mooie natuur in Pedreguer, Costa Blanca, Spanje. Hier woon ik samen met mijn 2 katten Buddha & Freya.

Sinds kort is er ook de VIP Intensive … dag of meerdaagse.

https://euforica.one/
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:02:07 #22
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210358519
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 18:56 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Wellicht kan Alexandra wat B&B Vol Liefde nazorg geven.

Ben jij het contact met jezelf kwijt?
Heb je last van lichamelijke klachten of stress?
Heb je het te druk met werk, je gezin of andere zaken die je zoveel energie kosten?
Overweeg dan eens een fijne massage of andere sessie….. gewoon .. omdat je het waard bent !

Mijn klanten beschrijven me als een open, liefdevolle en rustige persoon die op anderen is afgestemd en die authentiek is. Ze ervaren een leuke sfeer die tot diepte leidt.

Ik woon in de campo, een prachtig paradijs in de mooie natuur in Pedreguer, Costa Blanca, Spanje. Hier woon ik samen met mijn 2 katten Buddha & Freya.

Sinds kort is er ook de VIP Intensive … dag of meerdaagse.

https://euforica.one/
:X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210358817
:B
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:20:32 #24
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210358843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 21:03 schreef Malavita het volgende:

die ouders zijn net zo. En zijn gebrabbel over een community en zijn denken over opvoeding (zij is notabene lerares als ik het goed heb) krijg ik de kriebels
Dani de vriendin van Joy is geen juf, maar styliste.
https://www.by-dani.nl/styling-portfolio/

Andere date Elise deed 2 jaren de PABO, dus de Community heeft Elise willen houden zodat Elise les kan geven op de Community Joy school.

Ben benieuwd of dat de huisvriend dezelfde is die ook zijn compagnon is. Want juf Elise ging 'samenwonen' met de huisvriend van Joy, die waarschijnlijk ook de mede-eigenaar is van de B&B's waarvan er nu drie te koop staan. (want er lopen twee huisvrienden rond.)

“Ik heb drie b&b’s met zes hectare land gekocht met een compagnon, die aanvankelijk dezelfde visie had. Nu blijkt diegene andere intenties te hebben. “Met veel pijn in mijn hart heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om het paradijsje te koop te zetten, omdat we het niet eens kunnen worden over de uitkoopregeling.”

Community, eigen scholen, baby's maken,
Ondertussen is Joy hard aan het werk om Mount Joy uit te breiden. De komende tijd gaat hij werken aan een online educatieplatform. “Ook coach ik mensen met het opzetten van hun b&b’s en zullen er binnenkort live retreats plaatsvinden”, vertelt hij. “Uiteindelijk hoop ik dat dit zal leiden tot de aanschaf van een nieuwe locatie.”

https://www.libelle.nl/sh(...)ps://www.google.com/

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 20-08-2023 19:31:14 ]
pi_210358991
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Dani de vriendin van Joy is geen juf, maar styliste.
https://www.by-dani.nl/styling-portfolio/

Andere date Elise deed 2 jaren de PABO, dus de Community heeft Elise willen houden zodat Elise les kan geven op de Community Joy school.

Ben benieuwd of dat de huisvriend dezelfde is die ook zijn compagnon is. Want juf Elise ging 'samenwonen' met de huisvriend van Joy, die waarschijnlijk ook de mede-eigenaar is van de B&B's waarvan er nu drie te koop staan. (want er lopen twee huisvrienden rond.)

“Ik heb drie b&b’s met zes hectare land gekocht met een compagnon, die aanvankelijk dezelfde visie had. Nu blijkt diegene andere intenties te hebben. “Met veel pijn in mijn hart heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om het paradijsje te koop te zetten, omdat we het niet eens kunnen worden over de uitkoopregeling.”

Community, eigen scholen, baby's maken,
Ondertussen is Joy hard aan het werk om Mount Joy uit te breiden. De komende tijd gaat hij werken aan een online educatieplatform. “Ook coach ik mensen met het opzetten van hun b&b’s en zullen er binnenkort live retreats plaatsvinden”, vertelt hij. “Uiteindelijk hoop ik dat dit zal leiden tot de aanschaf van een nieuwe locatie.”

https://www.libelle.nl/sh(...)ps://www.google.com/
Oh, gelukkig, bij een sekteleider in spe is de eerste poging in elkaar geklapt. Met zijn vriendenclub en malle gedachtes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')