SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Zal het in de naam zitten. Andere femke had meestal demonenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeroen is op zoek naar tranen bij Femke.
Liemarvin nog meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Lieke was wel klaar met deze kutvragen
Typisch Nederlands enzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Spelletje![]()
Da's geen TOPSPORTMENTALITEIT!
Hij liep eigenlijk te goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:04 schreef Szura het volgende:
Zonde wel voor Luuk, die liep echt prima
Dan zaten ze te wachten op de loservlucht en terecht!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit toernooi in Beijing was geweest hadden we nu 2x goud gehad.
Krijg bij hem altijd zelfde aversie als bij Timmermans en kaag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed team, Jeroen moet opzouten
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Krijg bij hem altijd zelfde aversie als bij Timmermans en kaag.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:05 schreef Ericr het volgende:
Was geen beste laatste leg. Ook al kwam Holmes wel erg hard terug. Wil haar split wel zien.
[..]
[..]
Dit slaat nergens op maar goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het levert wel vaak onverwachte uitkomsten op die 400 meters achter elkaar inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij liep eigenlijk te goedMisschien dat het beter was gegaan voor Bol achter Holmes aan.
48.82, flink schroeiwerk, maar dat kan Bol in de regel ook welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:05 schreef Ericr het volgende:
Was geen beste laatste leg. Ook al kwam Holmes wel erg hard terug. Wil haar split wel zien.
Miss 100%?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Hele elleboog open maar hij ziet geen bloed.
48.82 voor Holmes, teringsnel. Bol zou dus rond de 49 hebben gezeten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:05 schreef Ericr het volgende:
Msg ik mijn eigen mening mening over Stekelenburg hebben aub?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op maar goed
Op de knietjes en bidden voor god.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:07 schreef Zipportal het volgende:
Allah kon Hassan niet helpen.
Voor niks naar Mekka geweest.
De hand van god?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:06 schreef Redefine het volgende:
Sifan voelde wel een duw. Alleen niet te zien.
Hij deed wel alles perfect in zijn race. Een op papier snellere tegenstander eerst extra meters laten lopen, dan wind laten vangen en er pas op het rechte stuk proberen voorbij te gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij liep eigenlijk te goedMisschien dat het beter was gegaan voor Bol achter Holmes aan.
Moet jij weten. Mag ik ook wat vinden van je mening?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Msg ik mijn eigen mening mening over Stekelenburg hebben aub?
Die was zeker wel te zien, maar omdat Sifan haar ook half probeerde op te vangen, is het ook gewoon een beetje eigen schuld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:06 schreef Redefine het volgende:
Sifan voelde wel een duw. Alleen niet te zien.
Bert Maalderink is een prima interviewer. Schoolkrantjournalistje, ja, niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:07 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik gun deze Bert Maalderink junior alleen maar atleten met zulke stemmen.
Bol gaf toch aan dat het versnellen niet lukte, dat ze de benen niet had?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij deed wel alles perfect in zijn race. Een op papier snellere tegenstander eerst extra meters laten lopen, dan wind laten vangen en er pas op het rechte stuk proberen voorbij te gaan.
Bol deed het niet goed. Als koploper met iemand vlak achter je moet je je versnelling bewaren voor de laatste bocht, op het moment dat de ander er in de wind voorbij probeert te komen. Al had ze vast niet gedacht dat ze enige tactiek nodig zou hebben.
Ja. En Angela vergooide bij de mixed estafette waarschijnlijk een medaille weg omdat hij opeens voor goud liep en te hard wegging.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het levert wel vaak onverwachte uitkomsten op die 400 meters achter elkaar inderdaad.
Volgens mij had Agard juist een ontzettend positieve fluke in Tokio.
Daar vullen we hele fora mee stekel-fanboyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet jij weten. Mag ik ook wat vinden van je mening?
Wat zijn ze vroeg morgen eigenlijk? 19.10 al laatste finale?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Zondag 20 augustus
• 07.15 uur: 20 km snelwandelen (v), finale
• 09.00 uur: discuswerpen (v), kwalificatie - met Jorinde van Klinken
• 09.35 uur: 400m (v), heats - met Lieke Klaver
• 09.50 uur: zevenkamp (v), verspringen - met Anouk Vetter, Emma Oosterwegel en Sofie Dokter
• 10.25 uur: 400m (m), heats - met Liemarvin Bonevacia
• 10.30 uur: discuswerpen (v), kwalificatie - met Jorinde van Klinken
• 10.35 uur: hoogspringen (m), kwalificatie - met Douwe Amels
• 11.25 uur: 400m horden (m), heats
• 12.00 uur: zevenkamp (v), speerwerpen - met Anouk Vetter, Emma Oosterwegel en Sofie Dokter
• 12.10 uur: 100m (v), heats - met N’ketia Seedo
• 13.05 uur: 110m horden (m), heats
• 13.05 uur; zevenkamp (v), speerwerpen - met Anouk Vetter, Emma Oosterwegel en Sofie Dokter
• 16.35 uur: 100m (m), halve finale - mogelijk met Raphael Bouju
• 16.55 uur: verspringen (v), finale - mogelijk met Pauline Hondema
• 17.05 uur: 1500m (v), halve finale - mogelijk met Sifan Hassan
• 17.35 uur: 1500m (m), halve finale - mogelijk met Niels Laros
• 17.50 uur: kogelslingeren (m), finale - mogelijk met Denzel Comenentia
• 18.00 uur: zevenkamp (v), 800m (laatste onderdeel) - met Anouk Vetter, Emma Oosterwegel en Sofie Dokter
• 18.25 uur: 10.000m (m), finale
• 19.10 uur: 100m (m), finale - mogelijk met Raphael Bouju
Sifan ging wel heel erg naar buiten ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die was zeker wel te zien, maar omdat Sifan haar ook half probeerde op te vangen, is het ook gewoon een beetje eigen schuld.
Komt omdat morgen een nationale feestdag is in Hongarije.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat zijn ze vroeg morgen eigenlijk? 19.10 al laatste finale?
Sylvester Stallone ookquote:
Ik denk andersom.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier sowieso ja. Bij Hassan denk ik wel goud eigenlijk.
Kutlandquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat morgen een nationale feestdag is in Hongarije.
We hadden bezoek, maar de TV stond natuurlijk gewoon aan, dus ik keek zonder FOK! dit keerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis @:heywoodu overigens voor nog wat anekdotes over Paavo Nurmi. Waar is die jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |