SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetableJack does it in real time...
Vraag het Lutsenko of van der Poel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe kun je nou vallen in leidende positie
Al besprokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen nog een foute wissel en dan is het weer lachen
Ze liep ook niet echt in een rechte lijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:35 schreef Starflyer het volgende:
Ze werd wel geraakt door Tsegay. Maar viel blijkbaar zelf
Nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die lachten zeker om deze domme Ollander die viel?
Robbe Ghys doet het commentaar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die lachten zeker om deze domme Ollander die viel?
In dit geval wilde Hassan niet op het podium staan met die domme Ethiopirs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Robbe Ghys doet het commentaar?
DRAMATISCHE VALquote:
Paniek op de redactievloer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
Nos moet even het artikel aanpassen. Ipv goud of zilver, een val
Wel een mooie foto.quote:
Gedraag jequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
Neem voorbeeld aan USA. Hassan jassan
Geen taart op het bondskantoorquote:
Was dan toch onze Sifan die muntjes zocht blijkbaar.quote:
Mooie foto wel.quote:
Is haar vagijn dichtgenaaid?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Sinds Sifan naar Mekka is geweest gaat er veel mis
Nu bezigquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft de professor de val al verklaart?
CheeTornadosquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
“Met Belgi” Geen Engelse bijnaam?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
“Met Belgi” Geen Engelse bijnaam?
Lijkt wel alsof een kuit wordt uitgeschakeld door en stroomstootwapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze stort gewoon opeens ter aarde. Ik zie niet perse een afwijking in haar pas
Stukje nepotisme met Jeroen Stekelenlulquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even bij de NOS kijken. Die gaan het laatste onderdeel toch wel showen en daar heerst nu natuurlijk een grafstemming.
Loop jij mee?quote:
WE gaan winnen, aldus Leonquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even bij de NOS kijken. Die gaan het laatste onderdeel toch wel showen en daar heerst nu natuurlijk een grafstemming.
Bij de vrouwen bedoel ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sinds gisteren transgender of?
Daarom is het ook een Belg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederland favoriet voor goud aldus de Belg.
Hupjesgenotquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:45 schreef RipCity het volgende:
Waarom loopt iedereen zo debiel het veld op?
Bij de bookmakers staan ze op 1.40quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
John de Mol produkties?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:45 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:45 schreef RipCity het volgende:
Dan kun je daarna extra haten als het niet luktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Complementairquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Salina stoot @:3rr0r van de giftroon
Hij zei hetquote:
Liepen meer op reserve dan USA ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland lijkt mij favoriet ja
Ik verstond dat ook, met name omdat mijn stream al wat achter loopt en ik je post al had gelezen.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verstond dat ook, met name omdat mijn stream al wat achter loopt en ik je post al had gelezen.
Je laat soms je stokje vallen. Graag wat beter je best doen.quote:
Vermoeden van?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:49 schreef Szura het volgende:
Die Slovenen kunnen ook alles tegenwoordig
Tsegay liep Hassan nog tegemoet voordat die gefinisht wasquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:48 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar ook favoriet op het songfestival?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:49 schreef Szura het volgende:
Die Slovenen kunnen ook alles tegenwoordig
Koetjes!quote:
Ja geen Dominicaanse Republiek en McLaughlin-Levrone dus dit kun je schriftelijk afdoen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:45 schreef H.Vviv het volgende:
Volgens Sporza is Nederland de favoriet voor het goud, dit kan niet meer misgaan.
Bol niet?quote:
Vond het al bijna zilverquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:54 schreef franklop het volgende:
Bol ook niet goed ofzo? Die liep niet best
Lol ze lagen op schema wereldrecord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:54 schreef franklop het volgende:
Bol ook niet goed ofzo? Die liep niet best
Ja wel dus.quote:
Ik ben WOEDEND!quote:
Ze versnelde en toen verloor ze de controle.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze zo uit zichzelf valt
De huid niet verkopen voor de beer geschoten is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja wel dus.
Maar dit zag niemand gebeuren natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:57 schreef franklop het volgende:
Denk dat het ook nu al zilver had geworden
Leek er wel op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:57 schreef franklop het volgende:
Hier sowieso ja. Bij Hassan denk ik wel goud eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:57 schreef franklop het volgende:
Mag ik je glazen bol lenen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een harde choke...gelukkig gebeurt het hier en niet in Parijs.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:59 schreef tralalala het volgende:
Zou grappig zijn als Bol een sigaarmevrouw stem opzet bij het interview.
Morele winnaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:00 schreef kilon het volgende:
Wel een diskwalificatie met een gouden randje.
Het is wel de mooiste faceplant ever.quote:
Idd wist niet eens dat er een Wk was maar al klaar meequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:55 schreef ReplaR het volgende:
ok dat waren me 10 minuten atletiek weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |