quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat er straks nog wel een brief komt. Kan mij niet voorstellen, dat ze er tot morgen of maandag nog inzitten met zijn 2en
quote:
Zou wel op een avond kunnen zijn, ze zenden het in de avonduren uit, en dan is het een gek gezicht als alles zich afspeelt onder de volle zon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat er straks nog wel een brief komt. Kan mij niet voorstellen, dat ze er tot morgen of maandag nog inzitten met zijn 2en
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dot zit momenteel mobiel heb ik begrepen. Als ze thuis is wordt het gefikst.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had de lapo toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ze alle filmpjes langs laten komen,van wat ze allemaal gezegd hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
Nog "een paar dagen" volgens de Stem.. nah leuk 3 of 4 dagen samen nix te zeggen hebbende finalisten 😴
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
Grappig dat de finalisten altijd al samen in de groepsfoto naast elkaar staan.
[ afbeelding ]
Grappig ook, de plaatsing van hun in het plaatje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)nl%2Ftopic%2F2688614
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaar
Ze stonden niet echt naast elkaar maar is zo gemaakt met de losse foto'squote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kamp Noord en kamp Zuid zeiden ze vanmiddag al tegen elkaar
Heel bijzonder...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:29 schreef Hoempah het volgende:
Grappig dat de finalisten altijd al samen in de groepsfoto naast elkaar staan.
[ afbeelding ]
Ik weet maar ze vonden het zelf erg vermakelijk dat ze allebei de 'leider' van een kamp waren en die nu in de finale staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze stonden niet echt naast elkaar maar is zo gemaakt met de losse foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |