In dat geval is een handoek misschien wat praktischer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:33 schreef Sodemieters het volgende:
Anyway, iets meenemen waar je op kunt zitten, is wel een goed idee als het wellicht gaat regenen en je geen natte kat kont wilt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel plezier op de noordpool
Nee, ik ga vanavond de kroeg inquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij mag best in 17 graden bovenaan een tribune in de regen en de volle wind met een korte broek gaan zitten hoor
En dan direct door naar Zandvoort.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond de kroeg in
Wat moet ik daar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan direct door naar Zandvoort.
Vandaag ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef Faithy het volgende:
Vorig jaar was het goed korte broeken weer op Zandvoort
Ja! Ik was wel blij voor m'n collega die er het weekend is. En natuurlijk ook voor de rest.quote:
Doodvermoeiende Hart van Nederland-achtige 'journalistiek'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max krijgt voor de honderste keer de vraag "Al die oranjefans, wat doet dat met jou".
Elke keer weer die vraag. Ik had gewoon eens een ander antwoord gegeven. Een schokkend antwoord
Zegt user playboy69quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef Playboy69 het volgende:
'Vrouwen zijn niet veilig bij de Formule 1 op Zandvoort door zuipende mannen'
Weinig verrassend dit.
Nederlanders zijn vieze smerige tokkies.
Is een troll. Niet op reageren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt user playboy69
Ja oke
Oh.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is een troll. Niet op reageren.
Kan de beste gebeuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh.
Ben ik er toch weer ingetuind.
Waarom zijn er geen Porschesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan de beste gebeuren.
Omdat Ferrari.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef RipCity het volgende:
De 48-jarige Rachid is vanuit Arnhem speciaal naar Zandvoort gekomen om blik te rapen. Hij heeft een knijper bij zich en weet precies waar hij wezen moet: „Bij het station, als mensen uitstappen, gooien ze hun blikjes weg. Dus als er een trein komt, veeg ik alles op.”
Hij bezoekt sinds mei, toen op blikjes statiegeld kwam, evenementen om wat bij te verdienen. „Dat heeft me al een paar duizend euro opgeleverd.” Een welkome aanvulling op zijn bijstandsuitkering.
Hij zegt te leven van het statiegeld en zijn uitkering te gebruiken voor aankopen als een televisie en een vakantie. Hij rekent voor: „Een vuilniszak van 120 liter levert 100 euro op. Ik ga zeker een paar van die zakken vullen.”
Top plan om dit in de Telegraaf te laten optekenen met foto en naam erbijhttps://archive.is/zllyZ#selection-523.0-527.228
Binnenkort afrekeningen door rivaliserende statiegeldrapers.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Straks concurrentie en ook nog gedoe met z'n uitkering.
ik weet wel zeker dat je elke euro wat je verdient of krijgt, het moet opgeven aan de sociale dienst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Straks concurrentie en ook nog gedoe met z'n uitkering.
Wel zo veilig in bedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:23 schreef beantherio het volgende:
Ik denk dat ik mijn regenpak vanacht ook maar in bed aan hou. Want iedere keer als ik hem uit doe begint het WEER te regenen.
dat heb ik nu af en toe al als er iemand voor mij is met een kar vol lege flessen ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:47 schreef PS. het volgende:
Je zou maar zo'n lul voor je hebben staan bij de flessenautomaat.
heb meer moeite met mensen die nieuwe flesjes in de automaat voor lege flessen drukken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heb ik nu af en toe al als er iemand voor mij is met een kar vol lege flessen ...
Nou, je kan kennelijk gewoon gratis naar binnen het hele terrein op wanneer de F1 is afgelopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de controle even getest voor de tribunes.
Laatste Porsche race vanaf de tribune bij pit-entry gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |